Daar kan ik me best wel iets bij voorstellen (al zou ik nooit aan een open relatie beginnen). Dat je vrouw/man het met een ander doet, OK, maar in je eigen bed? Dat is iets van jullie samen, niet van "die andere".quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dus jij stelt bepaalde "eisen" aan een open relatie? Als de vagina van je vrouw al niet heilig is voor je waarom je bank, bed of televisie dan wel?
Zou er dan misschien toch nog iets monogaams in je zitten? Wat zoenen betreft, ja, ik vind zoenen al wel ongewenst fysiek contact, maar goed, dat is maar net hoe je erin staat. Ik moet je wel meegeven dat ik het echt knap vind hoe jij er mee omgaat hoor, petje af. Ik zou het echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh zoenen vind ik al sowieso geen vreemdgaan, maar dat vond ik al heel lang niet.
Ben wel weer zo dat ik niet wil zien of exact weten wat ze allemaal uitspookt. Als ik ernaast zou staan terwijl zij met een ander staat te vozen dan ga ik er toch op los timmeren denk ik... Vreemd maar zo is het wel.
Zoals seks van twee mensen samen kan zijn? Kom op zeg, wat is er nu meer eigen dan elkaars lichaam in een relatie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kan ik me best wel iets bij voorstellen (al zou ik nooit aan een open relatie beginnen). Dat je vrouw/man het met een ander doet, OK, maar in je eigen bed? Dat is iets van jullie samen, niet van "die andere".
Dus jouw vrouw of vriendin is gewoon je bezit?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zoals seks van twee mensen samen kan zijn? Kom op zeg, wat is er nu meer eigen dan elkaars lichaam in een relatie?
Klinkt raar, maar toch begrijp ik het. Met een ander seks, ok, maar niet in mijn huis (vanuit zijn standpunt gezien he?, nogmaals, ik moet er niet aan denken).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zoals seks van twee mensen samen kan zijn? Kom op zeg, wat is er nu meer eigen dan elkaars lichaam in een relatie?
Nee zo zie ik het niet maar waarom zou je een relatie hebben met iemand als je eigenlijk nog niet uitgeneukt met anderen bent?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus jouw vrouw of vriendin is gewoon je bezit?
Waarom zou je je beperken om dat niet te doen alleen maar omdat je een relatie hebt? Het is maar sex...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het niet maar waarom zou je een relatie hebben met iemand als je eigenlijk nog niet uitgeneukt met anderen bent?
Waarom zou je naast je relatie , niet eens kunnen neuken met een ander ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het niet maar waarom zou je een relatie hebben met iemand als je eigenlijk nog niet uitgeneukt met anderen bent?
Het is maar sex. Waarom is het dan zo belangrijk om dat, met, in verhouding tot je partner, wildvreemden te doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zou je je beperken om dat niet te doen alleen maar omdat je een relatie hebt? Het is maar sex...
Spanning? Met je eigen partner wordt het in de loop vand e tijd toch een soort standaard riedeltje.. Daar is niets mis mee, maar je kent elkaar door en door. Het is juist leuk om gewoon eens wat anders te doen, weer op zoek te moeten... Dat soort.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is maar sex. Waarom is het dan zo belangrijk om dat, met, in verhouding tot je partner, wildvreemden te doen?
Juist, het is maar seks, waarom is het voor jou dan zo belangrijk om het met vreemden te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zou je je beperken om dat niet te doen alleen maar omdat je een relatie hebt? Het is maar sex...
Spannend, leuk, geilquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is maar sex. Waarom is het dan zo belangrijk om dat, met, in verhouding tot je partner, wildvreemden te doen?
Ik heb het prima naar mn zin qua sex binnen mn relatie. 0 klagen. (Kusje kroel poppie)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:16 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Juist, het is maar seks, waarom is het voor jou dan zo belangrijk om het met vreemden te doen![]()
Volgens mij maak jij het zelf zo ontzettend belangrijk dat je niet genoeg hebt aan een relatie om mee te seksen?
Dan was je nog niet toe aan een relatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Spanning? Met je eigen partner wordt het in de loop vand e tijd toch een soort standaard riedeltje.. Daar is niets mis mee, maar je kent elkaar door en door. Het is juist leuk om gewoon eens wat anders te doen, weer op zoek te moeten... Dat soort.
Ik ben prima toe aan een relatie. Alleen je moet het stuk relatie en gewoon sex voor sex apart zien. Dat heeft niets met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:18 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan was je nog niet toe aan een relatie.
Wat een NONSENS.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:18 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan was je nog niet toe aan een relatie.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:20 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En je partner is saai, voorspelbaar en totaal niet opwindend?
Daar heeft het niet mee te maken. Natuurlijk is je partner geil en kan soms onwijs verrassend uit de hoek komen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:20 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee hoe het werkt he ? Sex omdat het lekker leuk en opwindend kan zijn met anderen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:20 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel kapot bagatelliseren, het is maar sex. Dat zegt een verkrachter zeker ook tegen zijn slachtoffer, het is maar sex? Of Robert M. tegen de ouders van die kindjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij ons zijn het ook zeldzame uitzonderingen hoor, het is geen vrijbrief on non stop los te gaan. Alleen als, dan is het niet gelijk een groot probleem.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:18 schreef Joene het volgende:
Ja Hoi , vriendje tico hier , wij doen het uitsluitend met elkaar , maar mocht er ooit iets gebeuren dan wel de verleiding komen is alles bespreekbaar ? is dat zo gek ?
Kan soms wel overlappen, ik ken iemand die heeft al jaren een open relatie, zij heeft aids opgelopen waarover ze nu gezellig samen op de bank kunnen keuvelen en hij heeft een extra kind bij zijn maîtresse waarvoor hij ook nog eens alimentatie betaald, soms is een relatie seks en seks een relatiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben prima toe aan een relatie. Alleen je moet het stuk relatie en gewoon sex voor sex apart zien. Dat heeft niets met elkaar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |