Maar uiteindelijk is het gewoon kansloos en dat weet zo'n kerel ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Met af en toe aardig wat verbaal geweld, gelukkig zie ik er vervaarlijk uit

Iets recht praten wat krom is, ben jij erg goed in.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Liegen hoeft toch niet, iets niet zeggen is geen liegen.

Mensen met principes.quote:

Jij denkt dat iedereen wiens vrouw je geneukt hebt een nuchtere reactie in je gezicht geeft?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het gewoon kansloos en dat weet zo'n kerel ook.

Ze zjin er nogquote:

quote:Op maandag 11 juni 2012 20:09 schreef Crazy_Bitch_ het volgende:
Geen relatie meer, dus geen enkel probleem.
Neuken wat er te neuken valt.

Dit inderdaad. Ik ben een paar jaar geleden ooit eens vreemdgegaan en daar heb ik nog steeds veel spijt van. Mijn lesje geleerd dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:47 schreef NanaVonB het volgende:
ach vreemdgaan zonder dat iemand er achter komt is makkelijk als je zorgvuldig te werk gaat je zegt niks (dus ook niet stoer doen op fok of tegen vrienden). Maar nee ik zou niet vreemdgaan, niet omdat ik bang ben dat mijn vriend me zal verlaten, eerder dat ik ergens mee bezig zou zijn waar ik helemaal niet bezig mee wil zijn.

Was het niet lekker dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik ben een paar jaar geleden ooit eens vreemdgegaan en daar heb ik nog steeds veel spijt van. Mijn lesje geleerd dus.

Ik denk dat als ik iemands vrouw neuk dat die alleen boos is dat hij niet mocht kijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:44 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen wiens vrouw je geneukt hebt een nuchtere reactie in je gezicht geeft?

In welk universe is datquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik iemands vrouw neuk dat die alleen boos is dat hij niet mocht kijken.

Het universe waar mannen het geil vinden om 2 vrouwen bezig te zien? Of beter nog, waar ze mee mogen doen.quote:

Jij gaat dan waarschijnlijk alleen maar met Vinex-wijk-mannen om want als je als vrouw denkt dat iedere man dat geil vind heb je iets teveel SBS6 gekekenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het universe waar mannen het geil vinden om 2 vrouwen bezig te zien? Of beter nog, waar ze mee mogen doen.

Hou toch op, als jij je vrouw betrapt met een ander dan ga je echt niet gezellig zitten kijken of meedoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het universe waar mannen het geil vinden om 2 vrouwen bezig te zien? Of beter nog, waar ze mee mogen doen.

Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou toch op, als jij je vrouw betrapt met een ander dan ga je echt niet gezellig zitten kijken of meedoen.

Ik heb geen vrouw?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou toch op, als jij je vrouw betrapt met een ander dan ga je echt niet gezellig zitten kijken of meedoen.

En dan zegt hij ja want deze heeft wel mooie borsten en een lekker ruikend kruis, pak je spullen maarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw?
Oh als ik mn vriend betrap zou ik vragen of hij het naar zn zin heeft ja..

Vriend/vrouw wat je wil.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw?
Oh als ik mn vriend betrap zou ik vragen of hij het naar zn zin heeft ja..

Ik heb toevallig prima tetten en een goed ruikende doosch, dus daar zal het niet aan liggen.. Weinig kans.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En dan zegt hij ja want deze heeft wel mooie borsten en een lekker ruikend kruis, pak je spullen maar

quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En dan zegt hij ja want deze heeft wel mooie borsten en een lekker ruikend kruis, pak je spullen maar

Je snapt toch zeker wel wat ik bedoel, hij ligt daar niet voor niets te stampen op een vreemde, verzin zelf maar waarom hij bij jou tekort komt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb toevallig prima tetten en een goed ruikende doosch, dus daar zal het niet aan liggen.. Weinig kans.

Nou, gewoon zin hebben om eens een andere poes te duwen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies. Hij gaat niet voor niets vreemd tenslotte.

Volgens mij zit je gewoon te trollen nu, maar geeft niet. Als jij het ECHT niet erg vindt als je vriend met een ander ligt te neuken, prima toch? Voor mij zou dat niet werken in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, gewoon zin hebben om eens een andere poes te duwen?

En als hij daar nu eens dagelijks zin in heeft, succes met je Tarzan 2000quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En als hij daar nu eens dagelijks zin in heeft, succes met je Tarzan 2000

Ze is niet de enige op de wereld die dat geen ramp vind hoor ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon te trollen nu, maar geeft niet. Als jij het ECHT niet erg vindt als je vriend met een ander ligt te neuken, prima toch? Voor mij zou dat niet werken in ieder geval.

De bubble... wat doe je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze is niet de enige op de wereld die dat geen ramp vind hoor ?

Stuk maken!quote:

Dat weet ik: maar het gaat hier over vreemdgaan en betrappen, dat is toch iets anders dan dat je vantevoren hebt afgesproken dat je beiden met anderen naar bed mag.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze is niet de enige op de wereld die dat geen ramp vind hoor ?

Die gevoelens komen vanzelf, mijn God koop voor die jongen gewoon een opblaaspop of een hoerenabbo als hij zijn lusten en lichaam zo slecht kan beheersen, hij is toch wel zindelijk of niet? Mensen die denken de hele wereld te moeten neuken zijn ofwel psychisch beschadigd, onzeker of lopen 500 jaar achter, grow upquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:45 schreef Ticootje het volgende:
Waarom doen mensen zo moeilijk over gewoon sex?
Ik zou het wel vervelend vinden als vriendlief er een ander op na houdt waar hij ook gevoelens voor heeft.. Dat is een ander verhaal.

Omgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Die gevoelens komen vanzelf, mijn God koop voor die jongen gewoon een opblaaspop of een hoerenabbo als hij zijn lusten en lichaam zo slecht kan beheersen, hij is toch wel zindelijk of niet? Mensen die denken de hele wereld te moeten neuken zijn ofwel psychisch beschadigd, onzeker of lopen 500 jaar achter, grow up

Ja maar als je dan iemand tussen je benen hebt die die afspraken niet heeft, dan is dat niet mijn probleem.. Dat wilde ik ermee zeggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat weet ik: maar het gaat hier over vreemdgaan en betrappen, dat is toch iets anders dan dat je vantevoren hebt afgesproken dat je beiden met anderen naar bed mag.

Daar ben ik het dan wel mee eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar als je dan iemand tussen je benen hebt die die afspraken niet heeft, dan is dat niet mijn probleem.. Dat wilde ik ermee zeggen.

OK dan begreep ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar als je dan iemand tussen je benen hebt die die afspraken niet heeft, dan is dat niet mijn probleem.. Dat wilde ik ermee zeggen.

Ik noem het chique en vrouwelijk en niet oud en ouderwetsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
(niet alleen ouder, maar blijkbaar ook nog ouderwets als ik dit zo teruglees).

Ik zeg nergens dat ik rondneuk he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan begreep ik dat verkeerd.
Ik heb heel andere opvattingen over seks, maar ik ben denk ik ook al wat ouder dan jij, ik hoef niet zo nodig met de eerste de beste naar bed en zeker niet met iemand waar ik niets om geef (niet alleen ouder, maar blijkbaar ook nog ouderwets als ik dit zo teruglees).

Ik zeg nergens dat jij dat doet. Ik zeg dat ik er andere opvattingen over heb. En al deed je het wel, dat moet je toch zelf weten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik rondneuk he?
Ik zeg, dat ik er geen problemen mee zou hebben.

Ik zou dat niet kunnen, ik vind het ook niet belangrijk genoeg om wel te kunnen, een vrouw die teveel om seks met andere kerels geeft past niet bij mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]

Ik kan me niet voorstellen dat wanneer jij je vriend in bed betrapt met een ander wijf dat het je niks doet. Ja, dat kan wel, maar dan voel je zelf ook niks voor je vriend. Als je gewoon van elkaar houdt en je vind dan je partner ineens met een ander in bed dan doet dat echt wel wat met je.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]

wat een ontwetendheid... als je een vrouw alleen voor de mooi neemt kan je net zo goed een robot fabriceren, je kunt het zien als een voorwerp of bezit...een mooie vrouw zonder ziel is een dode vrouw, het innerlijk, kleine gelaatstrekjes, een glimlach en de manier van doen zijn uiteindelijk de dingen die iemand mooi maakt..quote:Op maandag 11 juni 2012 13:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Uiterlijk is het belangrijkste wat er is voor een vrouw, die onzin over goed karakter, als een vrouw een mooi karakter heeft zie je dat terug aan de buitenkant, dus weg met lelijke vrouwen, die deugen aan de binnenkant ook al niet

Volgens mij heb jij heel erg weinig eigenwaarde. Je kan wel heel gemakkelijk zeggen "doe maar waar je zin in hebt" maar het gaat toch wel ergens knagen. Je kan het in eerste instantie best vergeven, maar vergeten....nee dit soort dingen vergeet je niet en misschien ben je nu in staat om je geveoelens te onderdrukken maar wie weet hoe je er over 5 jaar over denkt...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]

Ik ben nog nooit bedrogen en als er iemand vol jubelzang van plezier en levensvreugde in het leven staat ben ik het welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
wat een ontwetendheid... als je een vrouw alleen voor de mooi neemt kan je net zo goed een robot fabriceren, je kunt het zien als een voorwerp of bezit...een mooie vrouw zonder ziel is een dode vrouw, het innerlijk, kleine gelaatstrekjes, een glimlach en de manier van doen zijn uiteindelijk de dingen die iemand mooi maakt..
.ben je ooit zelf bedrogen door een meisje waar je heel erg gek op was maar die misschien iets minder mooi was? want je komt zoals anderen inderdaad ook al zeggen enigszins bechadigd over, dit probeer je te verhullen met allemaal stoere praat over hoeveel vrouwen je gehad hebt, dat ze allemaal mooi (of beroemd) zjin geweest etc etc etc etc...de dingen die jij plaatst komen op een manier over alsof je iets te bewijzen hebt..ik bedoel dit niet slecht ofzo maar misschien kan je beter met een soort seksuoloog gaan praten dan al je dingetjes hier op dit forum te plaatsen

Het heeft niets met eigenwaarde te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heel erg weinig eigenwaarde. Je kan wel heel gemakkelijk zeggen "doe maar waar je zin in hebt" maar het gaat toch wel ergens knagen. Je kan het in eerste instantie best vergeven, maar vergeten....nee dit soort dingen vergeet je niet en misschien ben je nu in staat om je geveoelens te onderdrukken maar wie weet hoe je er over 5 jaar over denkt...

De nada. Ik ben zelf ook niet van de eeuwige trouw en zo hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |