abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112733124
quote:
99s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Wel eerlijk dat je dat toegeeft, ik begrijp alleen niet hoe je een hekel kunt hebben aan iemand vanwege zijn/haar uiterlijk :{

OT: mijn ex is ook vreemdgegaan en loog bij de vleet, vandaar dat ik er zo een hekel aan heb gekregen.
Een dikke, lelijke vrouw met een latex fetish, die aan bdsm en plasseks doet, dat moet wel de natte droom van Ffleamig zijn :')

Hoe vaak zou je bedrogen moeten worden om "beschadigd" te raken? Ik heb het zelf in 3 achtereenvolgende relaties meegemaakt, daar word je gevoel toch echt niet beter van, ik heb een tijdje heel weinig vertrouwen in vrouwen gehad. Nu nog, maar dan alleen als ze achter het stuur zitten. Maar dat heeft toch echt wel eventjes geduurd voordat ik weer een relatie aandurfde.
pi_112733127
Vreemdgaan is een no-go.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112733146
quote:
99s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Wel eerlijk dat je dat toegeeft, ik begrijp alleen niet hoe je een hekel kunt hebben aan iemand vanwege zijn/haar uiterlijk :{

OT: mijn ex is ook vreemdgegaan en loog bij de vleet, vandaar dat ik er zo een hekel aan heb gekregen.
Ja kijk dan snap ik het wel, sorry voor alle mannen bij deze, ze zijn ook gewoon een stel onbeschofte ontrouwe honden, ik ben blij dat ik inmiddels anders in elkaar zit :{w
pi_112733210
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:50 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Een dikke, lelijke vrouw met een latex fetish, die aan bdsm en plasseks doet, dat moet wel de natte droom van Ffleamig zijn :')

Hoe vaak zou je bedrogen moeten worden om "beschadigd" te raken? Ik heb het zelf in 3 achtereenvolgende relaties meegemaakt, daar word je gevoel toch echt niet beter van, ik heb een tijdje heel weinig vertrouwen in vrouwen gehad. Nu nog, maar dan alleen als ze achter het stuur zitten. Maar dat heeft toch echt wel eventjes geduurd voordat ik weer een relatie aandurfde.
Ja dat lijkt me echt wat voor mij, nee ik ben gek op schoomnheid, logisch ergens toch, zeker als je mij bent ;)

Maar driemaal achter elkaar? Vind je dan ook niet alle vrouwen hoeren of heb je zelf wat steekjes laten liggen in partnerkeuze?
pi_112733389
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:52 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me echt wat voor mij, nee ik ben gek op schoomnheid, logisch ergens toch, zeker als je mij bent ;)

Maar driemaal achter elkaar? Vind je dan ook niet alle vrouwen hoeren of heb je zelf wat steekjes laten liggen in partnerkeuze?
Nou ja, op zo'n moment zijn idd alle vrouwen kuthoeren. Maar goed, of je de juiste partner hebt gekozen kom je toch altijd achteraf pas achter.

Maar dat ik vaak op de verkeerde types val, ja nog steeds. Maar tegenwoordig is het meer dat ik het uiterlijk van een vrouw dan heel mooi vind, maar dat ze qua karakter weer niet bij me passen. Ik hecht ook iets teveel belang aan uiterlijk helaas.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 12:57:15 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_112733401
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:50 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen dat ik beschadigd ben, ook hiervoor had ik al een bloedhekel aan liegen en bedriegen, misschien dat het daardoor wel iets harder aankwam.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_112733532
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nou ja, op zo'n moment zijn idd alle vrouwen kuthoeren. Maar goed, of je de juiste partner hebt gekozen kom je toch altijd achteraf pas achter.

Maar dat ik vaak op de verkeerde types val, ja nog steeds. Maar tegenwoordig is het meer dat ik het uiterlijk van een vrouw dan heel mooi vind, maar dat ze qua karakter weer niet bij me passen. Ik hecht ook iets teveel belang aan uiterlijk helaas.
Uiterlijk is het belangrijkste wat er is voor een vrouw, die onzin over goed karakter, als een vrouw een mooi karakter heeft zie je dat terug aan de buitenkant, dus weg met lelijke vrouwen, die deugen aan de binnenkant ook al niet :{w
pi_112733808
De situatie heeft zich nog niet voorgedaan, maar het zou best kunnen dat ik vreemd zou gaan. Maar 100% dat ik er achteraf spijt van zou krijgen! Lijkt me ook tamelijk vervelend om tijd door te brengen met vriendinlief met in mijn achterhoofd het constante gevoel dat ik een vreselijke klootzak ben geweest.
pi_112733815
quote:
99s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen dat ik beschadigd ben, ook hiervoor had ik al een bloedhekel aan liegen en bedriegen, misschien dat het daardoor wel iets harder aankwam.
Dat had ik ook, maar het heeft er bij mij toen wel ff goed ingehakt zeg maar.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:00 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Uiterlijk is het belangrijkste wat er is voor een vrouw, die onzin over goed karakter, als een vrouw een mooi karakter heeft zie je dat terug aan de buitenkant, dus weg met lelijke vrouwen, die deugen aan de binnenkant ook al niet :{w
Toch jammer dat je er niet serieus op in kan gaan, want bovenstaande is natuurlijk onzin van de bovenste plank. Maar om een voorbeeld te geven, ik ken een meisje die qua karakter uitstekend bij mij past, die vind ik ook heel leuk qua karakter, alleen is ze niet zo aantrekkelijk, en dat is een beetje jammer wanneer er ook wat seksualiteit bij komt kijken. Laatste meid waar ik een aantal keer mee gedate heb vond ik qua uiterlijk echt mooi, lang donker haar, mooie ogen, getint uiterlijk, mooie rondingen, maar ondanks dat ze zichzelf heel volwassen vond, was haar karakter meer dat van een 16 jarig pubermeisje. En die was ook wat losser qua omgang e.d., 3 zoenen op de wang vind ik geen probleem, maar iedere vriend vol op de mond kussen, nah, toen ging mijn vreemdgaanalarm ook een beetje rinkelen. Buiten het feit dat er meer "irritaties" waren.
pi_112733918
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:07 schreef Kper_Norci het volgende:

Laatste meid waar ik een aantal keer mee gedate heb vond ik qua uiterlijk echt mooi, lang donker haar, mooie ogen, getint uiterlijk, mooie rondingen, maar ondanks dat ze zichzelf heel volwassen vond, was haar karakter meer dat van een 16 jarig pubermeisje. En die was ook wat losser qua omgang e.d., 3 zoenen op de wang vind ik geen probleem, maar iedere vriend vol op de mond kussen, nah, toen ging mijn vreemdgaanalarm ook een beetje rinkelen. Buiten het feit dat er meer "irritaties" waren.
Je moet ook niet azen op die onvolwassen huppelkutjes, daar kun je niets mee aanvangen.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 13:14:46 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_112734076
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:00 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Dit zeg je alleen maar om een beetje te shockeren, want je weet best dat het nergens op slaat. Ik ga het ook niet eens uitleggen, want je weet wel beter...
niet zo tof doen
pi_112734181
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:10 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Je moet ook niet azen op die onvolwassen huppelkutjes, daar kun je niets mee aanvangen.
Je verwacht het niet als de leeftijd 24 is. En doktersassistente als beroep.
pi_112734236
quote:
99s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Dit zeg je alleen maar om een beetje te shockeren, want je weet best dat het nergens op slaat. Ik ga het ook niet eens uitleggen, want je weet wel beter...
Ik denk wel degelijk dat schoonheid van binnen naar buiten toe zichtbaar is, kijk naar de mooiste vrouw ooit, Brigitte Bardot en wat er over is van haar schoonheid nu ze ouder is, precies andersom maar dit is wat ik bedoel.
pi_112734292
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je verwacht het niet als de leeftijd 24 is. En doktersassistente als beroep.
Nee dan is ze wat achtergebleven, hoewel ze waarschijnlijk pas klaar was met haar opleiding, dan weten veel mensen nog niet wat 't leven in houd.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 13:20:33 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_112734299
Iemand met een heel mooi karakter straalt wel iets uit, dat wil ik je geven, maar maakt iemand niet opeens knap...En een hele mooie vrouw kan best een slecht karakter hebben.

Om het weer OT te brengen: ook mooie vrouwen gaan vreemd...
niet zo tof doen
pi_112734387
quote:
99s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:20 schreef Karina het volgende:
Om het weer OT te brengen: ook mooie vrouwen gaan vreemd...
Gelukkig wel :D
pi_112734473
Als je dat overweegt, kun je jezelf beter de vraag stellen waarom je nog een relatie hebt. Immers, je komt dan in je relatie blijkbaar niet voldoende aan je trekken.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 13:30:04 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_112734647
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:23 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Gelukkig wel :D
o|O Zoek er eentje die niet bezet is, sukkel.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Als je dat overweegt, kun je jezelf beter de vraag stellen waarom je nog een relatie hebt. Immers, je komt dan in je relatie blijkbaar niet voldoende aan je trekken.
Precies en als je niet aan je trekken komt (op wat voor manier dan ook), maak het uit.
niet zo tof doen
pi_112734879
quote:
99s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:30 schreef Karina het volgende:

[..]

o|O Zoek er eentje die niet bezet is, sukkel.
Dat is mijn taak toch niet? Ieder zijn eigen verantwoordelijkheden, bovendien zeggen ze het vaak niet eens :{
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 13:38:27 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_112735019
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:35 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Dat is mijn taak toch niet? Ieder zijn eigen verantwoordelijkheden, bovendien zeggen ze het vaak niet eens :{
Dat laatste, ok, zou kunnen. Ik zou het ook nooit "doen" met iemand die bezet is, omdat ik, zoals gezegd, walg van vreemdgangers en dan zou ik er wel mee het bed induiken? Beetje hypocriet.
niet zo tof doen
pi_112735087
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:19 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik denk wel degelijk dat schoonheid van binnen naar buiten toe zichtbaar is
Dus jij ziet er ook gewoon uit als een kneus........
pi_112735289
quote:
99s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:43 schreef Karina het volgende:
Ik zou NOOIT voor de bijl gaan. Vreemdgaan is gewoon zwak en egoïstisch.
Mijn hart is groter dan 1 vrouw, uitsluitend mijn vriendin hiervan laten genieten zou pas egoïstisch zijn ;)
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_112735697
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:40 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Dus jij ziet er ook gewoon uit als een kneus........
Ik ben een mooie man zegt men zeer vaak.
  maandag 11 juni 2012 @ 13:56:05 #74
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_112735826
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:52 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik ben een mooie man zegt men zeer vaak.
Je bent schoonmaker in een blindeninstituut. :')
Mij mag je er voor wakker maken.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 13:58:13 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_112735923
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:44 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Mijn hart is groter dan 1 vrouw, uitsluitend mijn vriendin hiervan laten genieten zou pas egoïstisch zijn ;)
Volgens mij heeft het niet zoveel met je hart te maken als wel met een ander lichaamsdeel ;)
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')