abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112885501
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef eriksd het volgende:
Och kom, kijk hoe de SP zich nu opstelt met die eindeloze spreektijden. Gaat nergens over. Terwijl een beperking van renteaftrek voor bedrijven, wat veel schadelijker is, er wat hun betreft meteen in mag, zelfs al heeft het Hof het verboden.

Hopeloze partij die alleen maar bezig is met problemen uitvergroten en daar beleid op te baseren.
Maar ze komen tenminste wel op voor de minder bedeelden.
En bovendien, hun punten gaan ze sowieso vervlakken zolang ze geen absolute meerderheid kunnen krijgen.

Ik denk dat de meeste trollen die hier posten, hier posten omdat ze bang zijn voor een grote SP -en- omdat ze harder door de SP geraakt zullen worden dan door bijvoorbeeld de VVD.

De vraag is eigenlijk:Waarom staat de SP nu zo goed in de pijlingen? Wat voor mensen stemmen volgens de trolls op de SP?
Ik lees vooral een soort minachting op de SP stemmer. Er zitten in dit topic bijna meer trolls dan serieuze posters. En wat voor nut heeft het nou om hier te komen trollen? Soort afreageren? Of proberen de SP-stemmer belachelijk te maken?
Of is het angst?
pi_112885551
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar ze komen tenminste wel op voor de minder bedeelden.
En bovendien, hun punten gaan ze sowieso vervlakken zolang ze geen absolute meerderheid kunnen krijgen.

Ik denk dat de meeste trollen die hier posten, hier posten omdat ze bang zijn voor een grote SP -en- omdat ze harder door de SP geraakt zullen worden dan door bijvoorbeeld de VVD.

De vraag is eigenlijk:Waarom staat de SP nu zo goed in de pijlingen? Wat voor mensen stemmen volgens de trolls op de SP?
Ik lees vooral een soort minachting op de SP stemmer. Er zitten in dit topic bijna meer trolls dan serieuze posters. En wat voor nut heeft het nou om hier te komen trollen? Soort afreageren? Of proberen de SP-stemmer belachelijk te maken?
Of is het angst?
Dat iemand het niet eens is met jou wil niet zeggen dat het per definitie een troll is. Misschien dat dat je ingegeven wordt door je beperkt persoonlijk spectrum dat een relatie heeft met je autisme?
pi_112885586
Daarnaast kijk ik wel degelijk neer op de SP-stemmer die meent aanspraak te kunnen maken op mijn portomonnee, zoals jij magnetron. Niet persoonlijk bedoeld natuurlijk.
pi_112885692
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast kijk ik wel degelijk neer op de SP-stemmer die meent aanspraak te kunnen maken op mijn portomonnee, zoals jij magnetron. Niet persoonlijk bedoeld natuurlijk.
En de VVD meent aanspraak te kunnen maken op mijn portemonnee. Oh wacht, dat hebben ze al gedaan.

Zo is het cirkeltje weer rond.
pi_112885795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat iemand het niet eens is met jou wil niet zeggen dat het per definitie een troll is. Misschien dat dat je ingegeven wordt door je beperkt persoonlijk spectrum dat een relatie heeft met je autisme?
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb serieus overwogen VVD te stemmen met het idee dat hun visie van het schoonmaken van de Nederlandse economie de Nederlandse economie sterker zou maken.
Ik wil best meebetalen aan deze crisis. Echter, de VVD wil vooral mij laten meebetalen terwijl (of misschien wel om) de beter bedeelden meer te ontzien.

Zelf vind ik dat de rekening eerlijk verdeeld moet worden.

Ik ben het dan ook niet eens met jouw mening dat ik SP zou stemmen alleen maar omdat ik psychisch te beperkt zou zijn om iets anders te kunnen stemmen.
pi_112885799
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:11 schreef Gewas het volgende:

[..]

En de VVD meent aanspraak te kunnen maken op mijn portemonnee. Oh wacht, dat hebben ze al gedaan.

Zo is het cirkeltje weer rond.
Want de VVD staat voor belastingverzwaring, een grotere overheid, meer overheidbemoeienis en het oplopen van de staatsschuld? En ik maar denken dat de SP dat was. Silly me. Waar staat de SP dan wel voor?
pi_112885819
quote:
5s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Want de VVD staat voor belastingverzwaring, een grotere overheid, meer overheidbemoeienis en het oplopen van de staatsschuld? En ik maar denken dat de SP dat was. Silly me. Waar staat de SP dan wel voor?
Waar staat de VVD dan voor?
pi_112885841
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Ik heb serieus overwogen VVD te stemmen met het idee dat hun visie van het schoonmaken van de Nederlandse economie de Nederlandse economie sterker zou maken.
Ik wil best meebetalen aan deze crisis. Echter, de VVD wil vooral mij laten meebetalen terwijl (of misschien wel om) de beter bedeelden meer te ontzien.

Ik ben het dan ook niet eens met jouw mening dat ik SP zou stemmen alleen maar omdat ik psychisch te beperkt zou zijn om iets anders te kunnen stemmen.
Begrijp me niet verkeerd, je bent een dief van je portomonnee als je geen SP zou stemmen mijn beste. SP probeert zoveel mogelijk uit het vuur te slepen voor de sociaal en mentaal zwakkeren in deze samenleving.
pi_112885887
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, je bent een dief van je portomonnee als je geen SP zou stemmen mijn beste. SP probeert zoveel mogelijk uit het vuur te slepen voor de sociaal en mentaal zwakkeren in deze samenleving.
Wil je me dan vertellen dat de VVD de mentaal zwakkeren gewoon wil laten barsten?
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:17:02 #135
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_112885890
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor 130 km/u!!!einz!!!111
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_112885912
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Voor 130 km/u!!!einz!!!111
Tsja, als dat alles is?
pi_112885925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kleinere overheid, minder overheidbemoeienis, terugdringen van de staatsschuld en ze claimen iedereen gelijke kansen te willen geven maar dat komt niet terug in hun partijprogramma, dus die valt een beetje buiten de boot.
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:18:05 #138
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112885927
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef robin007bond het volgende:
Wat wil de SP er aan doen om Nederland een aantrekkelijk vestigingsklimaat voor ondernemers te laten hebben?

Mensen met kapitaal moeten hierheen willen komen. Die mensen creëren banen. Hoe wil de SP het aantrekkelijk maken voor bedrijven om hier te vestigen?
De SP doet voornamelijk heel veel voor ZZP-ers en kleine bedrijven om het aanbod divers te houden, innovatie te stimuleren en grote monopolien tegen te gaan.
pi_112885980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wil je me dan vertellen dat de VVD de mentaal zwakkeren gewoon wil laten barsten?
Nee, dat willen ze dan ook niet. Ze willen echter ook niet dat de uitkeringen omhoog gaan en voor iedere poep en scheet een potje wordt aangelegd. Ze willen mensen bewegen datgene te doen wat ze nog wel kunnen en niet thuis als een dood vogeltje op de bank naar Tellsell te gaan zitten kijken, om het even kort door de bocht te zeggen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:19:15 #140
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_112885981
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, als dat alles is?
Als voormalig lid ben ik diep teleurgesteld in hetgeen wat ze hebben gedaan in de afgelopen 1,5 jaar ja.
Porcupine Tee - Normal
pi_112886010
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef Mishu het volgende:

[..]

De SP doet voornamelijk heel veel voor ZZP-ers en kleine bedrijven om het aanbod divers te houden, innovatie te stimuleren en grote monopolien tegen te gaan.
Waarom zou je als ZZP-er willen werken als je qua belasting net zo hard wordt gekortwiekt als een Jan Modaal, zonder al die zekerheden?
pi_112886025
quote:
13s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:19 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Als voormalig lid ben ik diep teleurgesteld in hetgeen wat ze hebben gedaan in de afgelopen 1,5 jaar ja.
Dus ga je 180 graden de andere kant op en stem je SP? Of stem je wat anders?
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:21:04 #143
165633 eriksd
The grand facade...
pi_112886045
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het kleine huisje op de prairie inderdaad. Lekker houdbaar ook.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:21:33 #144
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_112886065
quote:
5s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus ga je 180 graden de andere kant op en stem je SP? Of stem je wat anders?
Zie je mijn sig? Zal genoeg moeten zeggen. Ik walg van de SP. Wellicht D66, wellicht een tactische stem op de VVD. Of anders gewoon blanco.
Porcupine Tee - Normal
pi_112886080
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:21 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Zie je mijn sig? Zal genoeg moeten zeggen. Wellicht D66, wellicht een tactische stem op de VVD. Of anders gewoon blanco.
Sorry, niet gelezen.
pi_112886104
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, dat willen ze dan ook niet. Ze willen echter ook niet dat de uitkeringen omhoog gaan en voor iedere poep en scheet een potje wordt aangelegd. Ze willen mensen bewegen datgene te doen wat ze nog wel kunnen en niet thuis als een dood vogeltje op de bank naar Tellsell te gaan zitten kijken, om het even kort door de bocht te zeggen.
En dat doen ze door de mentaal zwakkeren op te zadelen met extra kosten? Hoe gaat dat de mentaal zwakkeren dan aan een baan helpen?
quote:
13s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:19 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat is een beetje jammer. In welk opzicht was je dan in hun teleurgesteld?
Hebben ze verkiezingsbeloftes verbroken?
pi_112886196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dat doen ze door de mentaal zwakkeren op te zadelen met extra kosten? Hoe gaat dat de mentaal zwakkeren dan aan een baan helpen?
Volgens mij wordt iedereen opgezadeld met extra kosten.
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:24:47 #148
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112886199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Vooralsnog is vooral veel geld, bedoeld om de Europese economie weer op gang te helpen vooral in rook opgegaan.

En doordat wij de eerste schuldeisers zijn herstelt de economie niet in bijv. Spanje omdat niemand na deze eenmalige injectie wat dus mislukt is nog durft geld te lenen aan Spanje.
pi_112886208
Wel grappig eigenlijk. Wat doen de mensen die zo'n hekel hebben aan de SP eigenlijk in een SP topic?
pi_112886246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens mij wordt iedereen opgezadeld met extra kosten.
Maar het wordt niet eerlijk verdeeld. Naar mijn mening in elk geval. Daarom zou ik nooit VVD gaan stemmen, ook al ben ik het met veel punten met hun eens en denk ik eigenlijk vrij rechts ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')