SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 09:44 schreef KneusTeun het volgende:
Tuurlijk wel, ik ben ook vaak al klaar voordat je weg mag... en dan lekker irritant met je pen op tafel gaan trommelen zodat je toch weg mag
Gewoon z'n extra grote aanvragen dan ben je langer bezig met lezen als met invullenquote:Op maandag 11 juni 2012 09:44 schreef KneusTeun het volgende:
Tuurlijk wel, ik ben ook vaak al klaar voordat je weg mag... en dan lekker irritant met je pen op tafel gaan trommelen zodat je toch weg mag
had ik toen ook met mijn examen scheikunde, en had er een 8 voorquote:Op maandag 11 juni 2012 09:36 schreef Pixell het volgende:
Net 45min gedaan over een toets waar 2u voor stond
Krijg je een tentamen op het formaat bushokjeposterquote:Op maandag 11 juni 2012 10:17 schreef sjimster het volgende:
[..]
Gewoon z'n extra grote aanvragen dan ben je langer bezig met lezen als met invullen
Nou dat hadden sjimster en ik wel een keer, zat een heel boekwerk bij met info, had je er eigenlijk helemaal niks van nodig en lees je een dikke 15min voor niks alles door XDquote:Op maandag 11 juni 2012 10:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Krijg je een tentamen op het formaat bushokjeposter
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:05 schreef Kutstudent het volgende:
Morgen m'n eerste tentamen. Echt weinig zin in. Moet een advies schrijven over een te bouwen brug.
Was het maar zo.quote:
omdat het gewoon awesome is om een nieuwe te bouwen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was het maar zo.Denk eerder aan 4 of 5 kantjes schrijven over waarom er beter een nieuwe brug gebouwd kan worden dan de huidig verbreed.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat het gewoon awesome is om een nieuwe te bouwen.
Vragen?
Geen internet,anders kwam ik wel even poffenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:20 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf iedereen heeft een leven, er is Niemand online
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat het gewoon awesome is om een nieuwe te bouwen.
Vragen?
Working class hero mi mang, ik steel alleen van die rijke tata's.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:20 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf iedereen heeft een leven, er is Niemand online
Je zou afgelopen vrijdag toch al internet krijgen?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen internet,anders kwam ik wel even poffen
ik heb lles!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Working class hero mi mang, ik steel alleen van die rijke tata's.
gooi he modem uit het raam, en je tel ookquote:Op maandag 11 juni 2012 11:37 schreef Pixell het volgende:
ik doe een poging tot leren, tot nu toe gaat het nog niet zo goed
bouw een brug in minecraftquote:Op maandag 11 juni 2012 11:05 schreef Kutstudent het volgende:
Morgen m'n eerste tentamen. Echt weinig zin in. Moet een advies schrijven over een te bouwen brug.
Hey drumstick!quote:
Dat dit kan, anno 2012.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die niet weten en gaan posten in een topic
WoWquote:
quote:
Het is batta.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Batiatus.
And once again The God insert cock in ass.
Ik had het niet over batta.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het is batta.![]()
Maar het is Spartacus, so who gives a fuck.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mi scusi brochiel. Ga toch echt niet kopiëren, teveel werk, gekke battiboy dat je bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik had het niet over batta.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bati%20boy%20*jamaican%20slang*
Jeweetzelluf kousebro. Linkje kopieren, niet op klikken.
Broses.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
Bruggen bouwen![]()
echte mannen duwen het water gewoon opzij
Loop er gewoon overheen!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
Bruggen bouwen![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
Bruggen bouwen![]()
luckquote:
Meh, paar van die typische duitsers er tussen, die zou ik niet geven.quote:
Dit was wel te verwachtenquote:
Nee,aankomende vrijdag pasquote:Op maandag 11 juni 2012 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zou afgelopen vrijdag toch al internet krijgen?
waar geef je een slinger aan?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben dr zo even douchen en dan slinger ik hem aan
quote:
jij noemt je piemel miss van Beijnen? Ik weet niet wat jouw verwachtingen zijn maar no way dat jouw lul. miss van Beijnen wordt.quote:
Beetje te eentonig, maar wel echt een Miami Vice deuntjequote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ziek geniale CD is dit
Denk dat Rossdale hem wel kan waarderen
Ombouw is nog een optiequote:Op maandag 11 juni 2012 14:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
jij noemt je piemel miss van Beijnen? Ik weet niet wat jouw verwachtingen zijn maar no way dat jouw lul. miss van Beijnen wordt.
Haar ene oog staat hoger dan het anderequote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe langer je naar haar kijkt, hoe enger ze wordt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen kwamen net laag over hier.
Sorry, anders werkt below radar niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen kwamen net laag over hier.
Wat een debielen johquote:Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.skoften.net/in(...)kfeestjes_in_het_bos
Stef, doe mee.
Tell 'em.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een debielen joh
Gasten denken dat ze heel wat zijn waarschijnlijk maar zet ze in een kooi of ring tegenover mensen die wel weten wat ze doen en ze gaan met gebroken botten naar huis. Beetje iemand die op de grond ligt voor zijn hoofd aan trappen dat is gewoon te idioot voor woorden en heeft niets te maken met vechtsport. Beste kun je gewoon guard pullen en proberen triangle chokes, twisters of kimura's gooien en hopen dat je wat botten breekt dan is dat gedoe zo voorbij. Wordt echt misselijk van dit soort shit op het internet.
Niks aan de hand hier in het mooie oosten!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:30 schreef Kutstudent het volgende:
Ja niels, wordt vast leuk softballen met zulk weer...____! Kkzieke regen en onweer maargoed.
Jij kan ze allemaal hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een debielen joh
Gasten denken dat ze heel wat zijn waarschijnlijk maar zet ze in een kooi of ring tegenover mensen die wel weten wat ze doen en ze gaan met gebroken botten naar huis. Beetje iemand die op de grond ligt voor zijn hoofd aan trappen dat is gewoon te idioot voor woorden en heeft niets te maken met vechtsport. Beste kun je gewoon guard pullen en proberen triangle chokes, twisters of kimura's gooien en hopen dat je wat botten breekt dan is dat gedoe zo voorbij. Wordt echt misselijk van dit soort shit op het internet.
Donder nou eens op, achterlijke pauper.quote:
Ach man, het miezert een beetjequote:Op maandag 11 juni 2012 17:30 schreef Kutstudent het volgende:
Ja niels, wordt vast leuk softballen met zulk weer...____! Kkzieke regen en onweer maargoed.
Ja nu wel ja.quote:
Hier is het ook al fucking eng. Komt zo jouw kant op.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier in het mooie oosten!
Je begint te klinken als een voetbal gekkiequote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef Michhas het volgende:
Nog zo'n mooie.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik veel liever naar Frankrijk en Engeland kijk dan bijvoorbeeld Duitsland, Spanje en Italië.
Vooral Engeland, zo'n eigen manier van spelen die je eigenlijk nergens anders ziet, geweldig.
Ik volg het ook semi door die poelquote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je begint te klinken als een voetbal gekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ik loop niet elke zondag als een idioot te tetteren, omdat de mannen in rode shirts hebben gewonnen van de mannen in blauwe shirts. Ik vind het gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je begint te klinken als een voetbal gekkie
probleem bij Engeland is dat ze na de poulefase al naar huis zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef Michhas het volgende:
Nog zo'n mooie.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik veel liever naar Frankrijk en Engeland kijk dan bijvoorbeeld Duitsland, Spanje en Italië.
Vooral Engeland, zo'n eigen manier van spelen die je eigenlijk nergens anders ziet, geweldig.
Dat weet ik niet hoor, ze spelen best netjesquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
probleem bij Engeland is dat ze na de poulefase al naar huis zijn
Ja true, had dit ook niet meteen verwachtquote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ze spelen best netjes
Ze spelen tantoe slecht mi mang. Bovendien mogen ze als ze de poule door komen tegen Spanje waarschijnlijk en dan is het klaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ze spelen best netjes
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, had dit ook niet meteen verwacht. Heb 2-2 als uitslag
Ik zei ook niet dat ze supergoed spelen, ik zei dat ze best netjes spelenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze spelen tantoe slecht mi mang. Bovendien mogen ze als ze de poule door komen tegen Spanje waarschijnlijk en dan is het klaar.
Zag het net jaquote:
Soms zijn ze wel lachen jaquote:
Die is hendig sjiek juist!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Cliffy het volgende:
Die keeper van Engeland zal blij zijn met z'n tenue zeg... tering wat lelijk
Babyblauwquote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Cliffy het volgende:
Dan moet je eens naar dat keepershirt kijken van Evertonquote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Cliffy het volgende:
toch punten danquote:
1:30.quote:
Als frankrijk wint, zou je meer punten krijgenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:41 schreef Kutstudent het volgende:
1-0 voor Frankrijk. Is het dan beter voor m'n punten als het 1-1 blijft of als Frankrijk wint?
2-1 voor Zweden hierquote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou Zweden nog 2-0 winnen en dan ben ik een blij man
Dat wel. maar toch kan zomaar een goal vallen uit een cornerquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie moet er scoren voor Oekraīne dat zijn toch wel zulke paupers
Wat is deze nu weerquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de overeenkomst met stef.
Wat?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de overeenkomst met stef.
Hij is groen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de gelijkenis met Maurice
Dat moet natuurlijk de neus zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Beiden geen chick?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze was makkelijkquote:
Sportschoolboys.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Doe je spang cardio alles, zie je een chick met dikke bilzweet. That shit nasty.
Nee, jullie "grap" gisteren was nog veel slechter.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wederom matig Maurice. Gooi dat niveau eens omhoog.
En dan zeggen dat ik kut grappen maakquote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wederom matig Maurice. Gooi dat niveau eens omhoog.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Doe je spang cardio alles, zie je een chick met dikke bilzweet. That shit nasty.
goeie comebackquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
Jij maakt ook kutgrappen nick. Je zou meer tijd kunnen besteden aan proberen je moeder uit bad te krijgen.
Eindelijk iemand die over voetbal praat.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Michhas het volgende:
Nu al een kutwedstrijd, die jongens kunnen weer niet met hun tengels van elkaar afblijven. Fucking fags.
Een apparaat dat 400 euro meer kost dan zijn eigen zeer flinke hoogte resolutie. Hulde. Wat een top aankoop.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Damn, die nieuwe MacBook Pro's; resolutie van 2880x1800.
vroeg was je nog wel okequote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die over voetbal praat.
Ben paar keer geswitched naar verdedigend inderdaad kwam doordat je veel deed skillen. Had ook 5 keer de paal geraakt ging nergens over net zoals die 1-0 van Lavezziquote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Yep!! Je speelt wel vaak Ultra-verdedigend zegik pak je wel volgende keer
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso blijven kijken Mich Ibra gaat shinen deze wedstrijd
Had liever Ibra in de spits gezien en Toivonen daar achter..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Absoluutquote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had liever Ibra in de spits gezien en Toivonen daar achter..
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Filthy little Portugeses! They stole it from us!
[
Nou...quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Door 1 meid?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Toch is Ierland ook in aanzien gestegen.
Te oud he.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Noorwegen.
[ afbeelding ]
Jammer dat ze pas 16 is.
Voequote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Noorwegen.
[ afbeelding ]
Jammer dat ze pas 16 is.
Ook met voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 21:24 schreef SoldMayor het volgende:
Oekraine scoort tot nu toe heel matig met de dames.
Frode, wat een zemmelnaam.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze fag is haar vriendje.!!!!!!
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)s-de-straat-op.dhtmlquote:Op maandag 11 juni 2012 21:24 schreef SoldMayor het volgende:
Oekraine scoort tot nu toe heel matig met de dames.
quote:
Wie zegt dat het een grap moest zijn sufkutquote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan iets over mijn grappen zeggen.
whats up dushiquote:
Nonsens, score is prima zo!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah mooi 1-1
Nu nog de 2-1 voor Zweden, en we zijn los
En dan afvragen wie er moet scoren voor Oekraīnequote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zemmels uit dat oost blok met hun bejaarde team
Is gewoon een dikke fout van Toivonen maarja dat is überhaupt een dikke faalhaasquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan afvragen wie er moet scoren voor Oekraīne
Niet weten dat Sjevtsjenko een baas isquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon een dikke fout van Toivonen maarja dat is überhaupt een dikke faalhaas
Beste speler uit de eredivisie.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon een dikke fout van Toivonen maarja dat is überhaupt een dikke faalhaas
Niet weten dat die kerel amper heeft gescoord de laatste jaren.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet weten dat Sjevtsjenko een baas is
Niet happen, enigste speler die ie wel goed vond van psv is Dennis Rommedahl en dan vanwege dat ie bij ajax heeft gezetenquote:
Dus je wil zeggen dat ie nu bij D.Kiev niet scoort?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet weten dat die kerel amper heeft gescoord de laatste jaren.
Anita, Vertonghen, Guidetti, Martens en Elm van AZ speelde dit seizoen 20 keer beter dan Toivonen dit jaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet happen, enigste speler die ie wel goed vond van psv is Dennis Rommedahl en dan vanwege dat ie bij ajax heeft gezeten
die gaat er weer een paar slaan na de wedstrijdquote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe frustrerend moet het zijn voor Ibrahimovic om met zulke prutsers te moeten spelen al gaat hij hier zelf ook niet vrij uit.
Willems, Depay en Jaap Stam ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anita, Vertonghen, Guidetti, Martens en Elm van AZ speelde dit seizoen 20 keer beter dan Toivonen dit jaar.
quote:
Terecht hopelijk geeft hij ze dikke batta al is het maar voor mijn poulequote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die gaat er weer een paar slaan na de wedstrijd. Aangezien ze daar toch allemaal bang voor hem zijn
Moeilijk er serieus op in gaan he. Toivonen heeft PSV dit jaar niets gebracht itt de spelers die ik opnoem.quote:
25 doelpunten is erg weinig voor middenvelder inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeilijk er serieus op in gaan he. Toivonen heeft PSV dit jaar niets gebracht itt de spelers die ik opnoem.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Terecht hopelijk geeft hij ze dikke batta al is het maar voor mijn poule
Daarom zei ik dus al , niet op in gaanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
25 doelpunten is erg weinig voor middenvelder inderdaad.
Geen kampioen en niet Thuis gegeven in de toppers.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
25 doelpunten is erg weinig voor middenvelder inderdaad.
Jullie zijn wat dat betreft fucking triest Anita is de 2de seizoenshelft briljant geweest voor Ajax en heeft ze kampioen gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus al , niet op in gaan
Helemaal niet als die persoon met Anita komt aanzetten
Tijd om een keer die ajax bril af te zettenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je psv bril afzetten is ook een optie. Toivonen is een goede voetballer maar de beste speler in Nederland is het gewoon niet. 25 doelpunten is hartstikke mooi maar die maakte hij niet in toppers.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie zijn wat dat betreft fucking triest Anita is de 2de seizoenshelft briljant geweest voor Ajax en heeft ze kampioen gemaakt.
Heeft Ajax er vaak doorheen gesleept en was de motor van het middenveld. Maarja sommige mensen geilen alleen op doelpuntenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef SoldMayor het volgende:
Maar Anita heeft Ajax kampioen gemaakt.
Laat maar eens zien tegen welke topclubs hij heeft gescoord en hoevaak hij de 1-0 of beslissende goal heeft gemaakt. Misschien zit ik er naast hoor maar ik denk dat je dan heel wat van die goals kan afstrepen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tijd om een keer die ajax bril af te zetten
[..]
Yup die Rosenberg en Elmander die maken nog geen goal al ligt de bal een cm voor de lijnquote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef SoldMayor het volgende:
Ibrahimovic heeft het zelfde probleem als C Ronaldo.
Beide de top van de wereld maar spelen in een landenteam met alleen maar zemmels.
Want kampioen worden doe je door tegen de topclubs te winnenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat maar eens zien tegen welke topclubs hij heeft gescoord en hoevaak hij de 1-0 of beslissende goal heeft gemaakt. Misschien zit ik er naast hoor maar ik denk dat je dan heel wat van die goals kan afstrepen.
Wat een treurige vent is het ook.quote:
Gast iedereen zegt dat Anita briljant was de 2de seizoenshelft behalve jij en Sold.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want kampioen worden doe je door tegen de topclubs te winnen?
Gaat erom dat jij met spelers als Anita, Vertonghen, Guidetti, Martens en Elm aan komt zetten
Anita? Nee
Vertonghen? Ja, maar dan ook echt de enigste die dit seizoen heeft laten zien dat ie niet meer in NL thuis hoort
Guidetti? Mwa, scoort in het begin vrij easy en 7x uit een penalty.
Martens? Serieus? nee
Elm? Mwa slechter als vorig seizoen
Waar is een speler zoals Lasse Schöne en Luuk de Jong? Bas Dost zou ook nog kunnen, maar die heeft alleen veel goals gemaakt
Fijn dat je PSV niet moet, en alleen de spelers van Ajax geweldig vind, maar zo ben je niet eens serieus te nemen
Ik zou zelfs zover willen gaan: als een snoek op het droge.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij speelde vandaag trouwens als een natte doek maar dat mag je zeker niet zeggen
Boehoehoehoehoehoequote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef Michhas het volgende:
Rot eens op idioten
Het kan ook nooit eens zonder dat fucked up gezwets van jullie
Waar zie je staan dat ie de beste voetballer in NL is? Dat hoor je mij iig niet zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast iedereen zegt dat Anita briljant was de 2de seizoenshelft behalve jij en Sold.
Martens en Elm spelen een briljante eerste seizoenshelft maar vielen later tegen door de hoeveelheid wedstrijden.
Luuk de Jong en Schone had ik inderdaad ook kunnen noemen.
Dost is een pauper die in toppers niet thuis geeft.
Ik geef geen fuck om wat PSV doet ik geef alleen aan dat Toivonen echt niet de beste voetballer in NL is dit jaar dat jullie op je psv pikkie zijn getrapt kan ik niets aan doen. Hij speelde vandaag trouwens als een natte doek maar dat mag je zeker niet zeggen
Sold loopt dat te blaten. Waar ontken ik overigens dat hij een goed seizoen heeft gehad? Geef alleen maar aan de hand van voorbeelden dat hij dit seizoen zeker niet de beste voetballer in NL is. Eriksen speelde dit seizoen matig maar is pas 20 geloof ik dus daar kun je moeilijk iets over zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boehoehoehoehoehoe
[..]
Waar zie je staan dat ie de beste voetballer in NL is? Dat hoor je mij iig niet zeggen.
Maar met 18 goals als middenvelder, kun je niet ontkennen dat ie geen goed seizoen heeft gehad. Eriksen heeft waarschijnlijk een beter seizoen gehad he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |