Nonsens, score is prima zo!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah mooi 1-1
Nu nog de 2-1 voor Zweden, en we zijn los
En dan afvragen wie er moet scoren voor Oekraïnequote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zemmels uit dat oost blok met hun bejaarde team
Is gewoon een dikke fout van Toivonen maarja dat is überhaupt een dikke faalhaasquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan afvragen wie er moet scoren voor Oekraïne
Niet weten dat Sjevtsjenko een baas isquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon een dikke fout van Toivonen maarja dat is überhaupt een dikke faalhaas
Beste speler uit de eredivisie.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon een dikke fout van Toivonen maarja dat is überhaupt een dikke faalhaas
Niet weten dat die kerel amper heeft gescoord de laatste jaren.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet weten dat Sjevtsjenko een baas is
Niet happen, enigste speler die ie wel goed vond van psv is Dennis Rommedahl en dan vanwege dat ie bij ajax heeft gezetenquote:
Dus je wil zeggen dat ie nu bij D.Kiev niet scoort?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet weten dat die kerel amper heeft gescoord de laatste jaren.
Anita, Vertonghen, Guidetti, Martens en Elm van AZ speelde dit seizoen 20 keer beter dan Toivonen dit jaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet happen, enigste speler die ie wel goed vond van psv is Dennis Rommedahl en dan vanwege dat ie bij ajax heeft gezeten
die gaat er weer een paar slaan na de wedstrijdquote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe frustrerend moet het zijn voor Ibrahimovic om met zulke prutsers te moeten spelen al gaat hij hier zelf ook niet vrij uit.
Willems, Depay en Jaap Stam ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anita, Vertonghen, Guidetti, Martens en Elm van AZ speelde dit seizoen 20 keer beter dan Toivonen dit jaar.
quote:
Terecht hopelijk geeft hij ze dikke batta al is het maar voor mijn poulequote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die gaat er weer een paar slaan na de wedstrijd. Aangezien ze daar toch allemaal bang voor hem zijn
Moeilijk er serieus op in gaan he. Toivonen heeft PSV dit jaar niets gebracht itt de spelers die ik opnoem.quote:
25 doelpunten is erg weinig voor middenvelder inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeilijk er serieus op in gaan he. Toivonen heeft PSV dit jaar niets gebracht itt de spelers die ik opnoem.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Terecht hopelijk geeft hij ze dikke batta al is het maar voor mijn poule
Daarom zei ik dus al , niet op in gaanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
25 doelpunten is erg weinig voor middenvelder inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |