Maar jou zullen ze ook goed staan.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:57 schreef belle1608 het volgende:
Glazen muiltjes zijn van Assepoester, niet van Belle
Lijkt me weinig comfy om eerlijk te zijnquote:
Dat denk ik ook hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 08:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lijkt me weinig comfy om eerlijk te zijn
Ik weet het bijna wel zeker.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lijkt me weinig comfy om eerlijk te zijn
Moet ze daar dan serieus een keuze tussen maken?quote:Op maandag 11 juni 2012 07:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja! Prinsessen en elfjes. Ze kan maar niet beslissen welk dekbedovertrek mee moet.
Ik wou mijn was buiten hangen, maar vind die lucht zo grouw en grijs hier... durf het niet aan geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2012 09:16 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 maar eens gaat douchen en een was aan gaat zetten..
Ik zou het idd maar later als ik zie wat er op je af komt volgens buienradar.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou mijn was buiten hangen, maar vind die lucht zo grouw en grijs hier... durf het niet aan geloof ik
En nu moet je ophouden!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:56 schreef belle1608 het volgende:
@Ireth, zijn inderdaad altijd indrukwekkende foto's om te zien!
Zo, gedoucht, was staat aan. Zometeen maar even een to-do lijstje maken voor vandaag!
Die heb ik allemaal al uitgevoerd..quote:Op maandag 11 juni 2012 10:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
En nu moet je ophouden!!!!
Ik blijf dit plaatje niet opzoeken!!![]()
[ afbeelding ]
Dat "Get a better boyfriend, 9 mei 2012" maakt het wel helemaal afquote:Op maandag 11 juni 2012 10:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al uitgevoerd..
Get a girlfriend = alleen boyfriend(tot 6 mei 2012)
Graduate, juni 2011
Job, juni 2011
Car, december 2011
Get a better boyfriend, 9 mei 2012
Klaar =
Is dit niet een vicieuze cirkel waar je als je klaar bent gewoon weer vooran moet beginnen?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat "Get a better boyfriend, 9 mei 2012" maakt het wel helemaal af
* Merlijn mept Egbertsquote:Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef Egberts het volgende:
[..]
Is dit niet een vicieuze cirkel waar je als je klaar bent gewoon weer vooran moet beginnen?
* Ireth zag hem al aankomen en was al een stap naar achteren gegaan...quote:
* Rucky geeft voor de zekerheid ook maar een dreun.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky geeft voor de zekerheid ook maar een dreun.
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat "Get a better boyfriend, 9 mei 2012" maakt het wel helemaal af
Aan de ene kant ben ik wat rare uitspraken tegengekomen de laatste tijd, echter vergeet niet dat je bij een scheiding 2 ouders blijft houden als kind. Als kind is het dan ook wel handig spullen te blijven houden bij beide ouders.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet ze daar dan serieus een keuze tussen maken?![]()
![]()
Als ik in zo'n geval zou zien dat mijn kind dan zoveel moeite heeft om te kunnen kiezen zou ik zeggen "neem ze allebei maar mee, dan zorg ik voor anderen!".quote:Op maandag 11 juni 2012 10:17 schreef frederik het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik wat rare uitspraken tegengekomen de laatste tijd, echter vergeet niet dat je bij een scheiding 2 ouders blijft houden als kind. Als kind is het dan ook wel handig spullen te blijven houden bij beide ouders.
Dan zorg je er in elk geval niet voor dat de band kind-ouder door zoiets practisch als niet kunnen blijven overnachten verbroken wordt
Ditquote:Op maandag 11 juni 2012 10:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik in zo'n geval zou zien dat mijn kind dan zoveel moeite heeft om te kunnen kiezen zou ik zeggen "neem ze allebei maar mee, dan zorg ik voor anderen!".
(maar he, das mijn lekenmening, gelukkig geen persoonlijke ervaring in..)
Niet doen. Krijg je straks weer spijt van....quote:
I know..quote:Op maandag 11 juni 2012 10:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet doen. Krijg je straks weer spijt van....
Nou, wees eens verstandig dan... ( moet even hard lachen )quote:
hahahaquote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou, wees eens verstandig dan... ( moet even hard lachen )
vrouwen en verstandigquote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou, wees eens verstandig dan... ( moet even hard lachen )
Oh ja, kwam jij nog in de buurt van Hoogvliet of moet ik langs H'voet rijden deze week?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef t-i-m het volgende:
woensdag pas naar huis gaat
* in regio noord werkt (detachering) *
woensdag aaf thuis ???
Sorry, moet werken.quote:
Dat doe je snelquote:Op maandag 11 juni 2012 11:16 schreef Egberts het volgende:
* Egberts weer bijgekomen is van dreun!
De maandag zit er alweer bijna op!
Ik zorg dat ik rond die tijd thuis ben. Thnx.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:16 schreef t-i-m het volgende:
[..]
houden we ff contact
zal rond 1800 worden ( als dat uitkomt )
het is al bijna half 12quote:Op maandag 11 juni 2012 11:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat doe je snel![]()
Hoezo zit de maandag er alweer bijna op?
Ah ok hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 11:21 schreef Egberts het volgende:
[..]
het is al bijna half 12
hoef nog maar tot 4 uur ... Ik moet positief blijven dan gaat de tijd wat sneller om
Fijn dat je de sleutel hebt! Minder fijn dat er een en ander niet klopt! Heb je de vloer wel terugbetaald gekregen?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ff snel tussendoor. Heb de sleutel. Maar die eikels hebben de verduisterende rolgordijnen weggehaald. Misschien verstopt op een plek waar ik niet aan heb gedacht. Ik heb er wel genoeg voor betaald!
Dus zo maar weer heen, moet toch al declareren.
En er lag een brief in de bus dat de stroom wordt afgesloten.Dus ook maar achteraan!
Rucky bedankt voor het kaartje!
Stroom aansluiting kan je vaak zo overnemen idd even kontakt opnemen met de leveransier. Gelukkig heb je het kaartje wel ontvangen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ff snel tussendoor. Heb de sleutel. Maar die eikels hebben de verduisterende rolgordijnen weggehaald. Misschien verstopt op een plek waar ik niet aan heb gedacht. Ik heb er wel genoeg voor betaald!
Dus zo maar weer heen, moet toch al declareren.
En er lag een brief in de bus dat de stroom wordt afgesloten.Dus ook maar achteraan!
Rucky bedankt voor het kaartje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |