SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 6% gewijzigd door Hungry_Joe op 11-06-2012 01:10:31 ]It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was nu echt iemand die zich de nobele kunst van het trollen meester heeft gemaakt en dat perfect uitvoerde, al viel ze op het laatst door de mand, omdat ze er nét even wat te dik bovenop begon te leggen...
Half fok erbovenop, ik mag dat wel. En stonk er net zo hard in trouwens.
ben er mee gestoptquote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga die troll topics eens lekker doorlezen. Vermakelijk
toch wel?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel op het knoppie drukken hoor
trustequote:Op maandag 11 juni 2012 00:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
zo koffie op
ga zo ook maar slapen
slaap lekker
goed ideequote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik taai ook af Leute.. Morge vroeg weer op!
Groetjes!
ben nu ook echt wegquote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik taai ook af Leute.. Morge vroeg weer op!
Groetjes!
Zo is dat. Qua monopoly, wat speel je? Hardcore-modus?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Klinkt wel leuk. Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ga dit topic even volgen
Hahaha, uiteraard. Gewoon al je tegenspelers financieel uitkleden natuurlijk. Ze moeten weten dat ik de koning ben in onderhandelenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo is dat. Qua monopoly, wat speel je? Hardcore-modus?
ik herken het hihiquote:Op maandag 11 juni 2012 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen.
* sylvesterrr heeft weer te vaak gebruik gemaakt van de snooze-knop.
Ook schuldig aan dit feit...quote:Op maandag 11 juni 2012 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen.
* sylvesterrr heeft weer te vaak gebruik gemaakt van de snooze-knop.
Goedemorgen allemaalquote:
Goh, herkenbaarquote:Op maandag 11 juni 2012 08:06 schreef Pien85 het volgende:
Damn, ik krijg steeds minder zin in werken nu mn vakantie zo dichtbij komt
Ik heb mijn vakantie al gehad, maar neem in augustus nog wat vrij. En straks met de Tilburgse Kermisquote:Op maandag 11 juni 2012 08:06 schreef Pien85 het volgende:
Dat is toch standaardquote:Op maandag 11 juni 2012 08:06 schreef Pien85 het volgende:
Je bent te laat?!quote:
Lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 08:09 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb vanaf 22 juni 2 weken vrij![]()
En dan in oktober nog een weekje
Wanneer hoor je iets?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker
Moet ook maar eens vakantie regelen als ik duidelijkheid heb.
Hoop deze week, morgen solli bij ander bedrijfquote:
Ah... das dan dubbel afwachtenquote:Op maandag 11 juni 2012 08:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoop deze week, morgen solli bij ander bedrijf
Ja, zeker.quote:
Spannend!quote:Op maandag 11 juni 2012 08:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoop deze week, morgen solli bij ander bedrijf
Ik heb ruzie met mijn baas over salaris.quote:
Ah, niet het makkelijkste onderwerp.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met mijn baas over salaris.
Hoop daarover deze week duidelijkheid te hebben.
Ik vraag al 4 jaar om een verhoging.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, niet het makkelijkste onderwerp.
Heb je om een verhoging gevraagd?
Durf met je vuist op tafel te slaan!quote:Op maandag 11 juni 2012 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vraag al 4 jaar om een verhoging.
Omdat ik op mezelf wil en zonder verhoging gaat dat nooit lukken.
Dus heb ze nu voor het blok gezet, dus ben benieuwd.
Ze gaan al het pand uit omdat het huidige te duur is, om dan gelijk wat kapot te slaan gaat ook wat verquote:Op maandag 11 juni 2012 08:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Durf met je vuist op tafel te slaan!
Ik zei dan ook op tafel, niet door de tafelquote:Op maandag 11 juni 2012 08:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze gaan al het pand uit omdat het huidige te duur is, om dan gelijk wat kapot te slaan gaat ook wat ver
Op de tafel kan ook kapotquote:Op maandag 11 juni 2012 08:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zei dan ook op tafel, niet door de tafel
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vraag al 4 jaar om een verhoging.
Omdat ik op mezelf wil en zonder verhoging gaat dat nooit lukken.
Dus heb ze nu voor het blok gezet, dus ben benieuwd.
Dat zegt veel over de kwaliteitquote:
Ja, zoietsquote:Op maandag 11 juni 2012 08:25 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The line must be drawn here!
Zoiets?
Waarom denk je dat ze gaan verhuizenquote:
Goed puntquote:Op maandag 11 juni 2012 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zoiets
[..]
Waarom denk je dat ze gaan verhuizen
IT Prutserquote:Op maandag 11 juni 2012 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed punt
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Programmeur?quote:
Nee, was ik dat maar dan had ik het werk voor het uitkiezen.quote:
Ah cool. Ontwikkelen jullie wel zelf software eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, was ik dat maar dan had ik het werk voor het uitkiezen.
Ik zit meer in de support/management kant.
Ik vind van welquote:Op maandag 11 juni 2012 08:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hi collega.
Is een data-analyst ook een IT-prutser?
Je bent wat je zelf vindquote:Op maandag 11 juni 2012 08:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben ik dus ook een IT-prutser.
Nee, ik ontwikkel niets. Dat is meer applicatie/programmeer.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah cool. Ontwikkelen jullie wel zelf software eigenlijk?
Collegaquote:Op maandag 11 juni 2012 08:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hi collega.
Is een data-analyst ook een IT-prutser?
Ah helderquote:Op maandag 11 juni 2012 08:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ik ontwikkel niets. Dat is meer applicatie/programmeer.
Ik werk momenteel bij een bank als Assistant Service Delivery Manager.
[..]
Collega
Tja, geen idee ligt er aan wat je er zelf van denkt.
haha, er worden binnenshuis wel dingen ontwikkelt en geprogrammeerd maar dat laat ik aan anderen over.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah helder
Stiekem probeerde ik een nieuwe klant te werven
Ik heb vanmiddag een intakequote:Op maandag 11 juni 2012 09:05 schreef MsMessy het volgende:
Goeiemorgeneerst eens even rustig ontbijten en daarna een gesprekje met de psychologe.
Omdat het hopelijk een stap vooruit is toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een intakeen gek genoeg heb ik er zin in ook
Uiteraard! je kunt er alleen maar beter van wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 09:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat het hopelijk een stap vooruit is toch?
Dan is het toch niet gek dat je er zin in hebtquote:Op maandag 11 juni 2012 09:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Uiteraard! je kunt er alleen maar beter van worden
true true. Succes dadelijk. ik ga de eerste vergadering in van vandaagquote:Op maandag 11 juni 2012 09:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan is het toch niet gek dat je er zin in hebt
Jij dan ook succesquote:Op maandag 11 juni 2012 09:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true true. Succes dadelijk. ik ga de eerste vergadering in van vandaag
Ze noemen mij ook weleens de:quote:Op maandag 11 juni 2012 09:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sting, wat doe jij nou weer hier?
Dat blijkt, je trekt rond door alle SC'squote:Op maandag 11 juni 2012 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook weleens de:
[ afbeelding ]
Jij langzaamaan ookquote:Op maandag 11 juni 2012 09:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat blijkt, je trekt rond door alle SC's
Hmm, laat maar eens horen of jullie subsidieregelingen hebben waar je gebruik van maaktquote:Op maandag 11 juni 2012 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, er worden binnenshuis wel dingen ontwikkelt en geprogrammeerd maar dat laat ik aan anderen over.
Bitchslappen.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:42 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ik ben weer lekker aan het werk..
Gelukkig is die drukke collega die normaal gesproken tegenover me zit vrij vandaag. Dat mens is zo druk, en ze bemoeit zich overal mee..
Ik ben ook nergens veilig meer.quote:
Kan me mateloos irriteren aan d'r, die lange darm met d'r korte rokjes..quote:
Ocharm, en hij heeft het al zo zwaarquote:
Echt welquote:Op maandag 11 juni 2012 09:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ocharm, en hij heeft het al zo zwaar
Heel veel mensen doen dat. Misschien een onderdrukt verlangen om gezien te worden ongeacht wat eruit flubbert.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan me mateloos irriteren aan d'r, die lange darm met d'r korte rokjes..
Het jammere is, ze heeft me een pens van heb ik jou daar, dat is het enig dat echt dik is, heel maf..
En toch gewoon die korte dingen blijven dragen, het ziet er niet uit..
The horror..quote:Op maandag 11 juni 2012 09:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen dat. Misschien een onderdrukt verlangen om gezien te worden ongeacht wat eruit flubbert.
Dat ben ik met je eens. Zie ze wel eens op terras zitten. En dan denk ik: uit welke dierentuin ben jij ontsnapt? Zo'n wandelende bijzettafel die dan een glaasje bitter lemon zit te nuttigen... in zogenaamde sexy kleding.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
The horror..![]()
Overigens niks tegen wat kilo's teveel hoor () maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopen lijkt me..
Stuur dr naar een onbewoond eiland, stuur ik Mevrouw Tuut ook mee. Die is vandaag op cursus, zo lekker stil hier nuquote:Op maandag 11 juni 2012 09:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan me mateloos irriteren aan d'r, die lange darm met d'r korte rokjes..
Het jammere is, ze heeft me een pens van heb ik jou daar, dat is het enig dat echt dik is, heel maf..
En toch gewoon die korte dingen blijven dragen, het ziet er niet uit..
Beentjes op bureau, koffie erbij... heerlijk toch!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stuur dr naar een onbewoond eiland, stuur ik Mevrouw Tuut ook mee. Die is vandaag op cursus, zo lekker stil hier nu
Heb ook nog andere collega'squote:Op maandag 11 juni 2012 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beentjes op bureau, koffie erbij... heerlijk toch!
Dan kan het toch nog. Of heb je een rokje aan?quote:
Ik draag geen rokjes op werk. Ziet er zo stom uit onder mn witte jasquote:Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog. Of heb je een rokje aan?![]()
Monopoly! Onze grote Fok!dichtert!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Klinkt wel leuk. Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ga dit topic even volgen
Iets doet me vermoeden dat je geen kantoorbaan hebt en ik nu een hele grote flater heb geslagenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik draag geen rokjes op werk. Ziet er zo stom uit onder mn witte jas
Je kunt bij mij in de huishouding komen werken als je wilt?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Weet r iemand een leuke nieuwe baan voor mij?is wel eens tijd voor wat nieuws
en ik wil ook kunnen werken in een rokje
Ons bedrijf is op zoek volgens mijquote:Op maandag 11 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Weet r iemand een leuke nieuwe baan voor mij?is wel eens tijd voor wat nieuws
en ik wil ook kunnen werken in een rokje
Ja, in een bepaalde houding zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je kunt bij mij in de huishouding komen werken als je wilt?
Bij die collega van mij kon ik laatst zo naar binnen te kijken.. Dussss...quote:Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog. Of heb je een rokje aan?![]()
Ah, joh, kan bestquote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik draag geen rokjes op werk. Ziet er zo stom uit onder mn witte jas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar...?quote:
Ik werk nu in de thuiszorg... Ben die huizen zó zat hè... Dus neequote:Op maandag 11 juni 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je kunt bij mij in de huishouding komen werken als je wilt?
Secretaresses en adviseurs dacht ik. Subsidies je ding?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Naar...?
[..]
Ik werk nu in de thuiszorg... Ben die huizen zó zat hè... Dus nee
Kijk maar even in de niet-sc versie van dit topicquote:Op maandag 11 juni 2012 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat je geen kantoorbaan hebt en ik nu een hele grote flater heb geslagen
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, joh, kan bestKrijg gelijk een MISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Nee joh.. dat hoeft nou ook weer niet..quote:
Hè jammer.. Dan maar een poolse studente zien te strikken van de hogeschool hier in de buurt..quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Naar...?
[..]
Ik werk nu in de thuiszorg... Ben die huizen zó zat hè... Dus nee
Toch maar wel, zie bovenstaand..quote:
Subsidies? Altijd leuk! Hoeveel krijg ik?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Secretaresses en adviseurs dacht ik. Subsidies je ding?
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, joh, kan bestJaja, doe jij eerst je kookschort maar eens op meneertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha! Wat ontwikkel je, en heb je geinvesteerd in energiezuinige middelen?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Subsidies? Altijd leuk! Hoeveel krijg ik?
Jij wilt ook echt dat elke man voor je gaat koken.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, doe jij eerst je kookschort maar eens op meneertje
Eh... Ik fiets veel! Das heul energiezuinig... Nouja... Voor mij niet, mij kost het vooral energiequote:Op maandag 11 juni 2012 10:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahahaha! Wat ontwikkel je, en heb je geinvesteerd in energiezuinige middelen?
Nee hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 10:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wilt ook echt dat elke man voor je gaat koken.
Helaasquote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eh... Ik fiets veel! Das heul energiezuinig... Nouja... Voor mij niet, mij kost het vooral energie
Maar wat nu als ze elektrisch gaat fietsen? dan bespaart ze zichzelf een hoop energie ergo energiebesparendquote:
Alleen als de investering minimaal 2200 euro per jaar isquote:Op maandag 11 juni 2012 10:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze elektrisch gaat fietsen? dan bespaart ze zichzelf een hoop energie ergo energiebesparendkomt ze dan wel in aanmerking voor een subsidie?
Krijg ik dan een elektrische fiets van jou?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze elektrisch gaat fietsen? dan bespaart ze zichzelf een hoop energie ergo energiebesparendkomt ze dan wel in aanmerking voor een subsidie?
nee neequote:
Wordt/ben je zo oud dan? Hoor jij wel in dit 25-35 topic thuis dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Krijg ik dan een elektrische fiets van jou?ik ben bijna jarig
Jaja, ik heb hele hoge verwachtingen van uw culinaire kwaliteitenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, ik voel me vereerd, dat je zoveel verwacht van mijn culinaire kwaliteiten
Iewlquote:Op maandag 11 juni 2012 10:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je mond zo wagenwijd open staat kunnen we zo een potje naar binnen gieten..
[ afbeelding ]
Er groeit haar op mijn rug, geen geldquote:Op maandag 11 juni 2012 10:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Krijg ik dan een elektrische fiets van jou?ik ben bijna jarig
Ik word 27quote:Op maandag 11 juni 2012 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt/ben je zo oud dan? Hoor jij wel in dit 25-35 topic thuis dan?
Ze wordt 26quote:Op maandag 11 juni 2012 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt/ben je zo oud dan? Hoor jij wel in dit 25-35 topic thuis dan?
oh, dan valt het mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen sting tot nu toe hoor. En ik moet een keer voor KG koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Elke vrouw (iig hier op het werk) houd op met tellen na de 26quote:Op maandag 11 juni 2012 10:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze wordt 26
EDIT: Zo, nog dichtbij ook!
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, dan valt het mee.Owja, dat is waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En geen geldboompje in de tuin zeker?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Er groeit haar op mijn rug, geen geld
Of was het meer dat jij de pineut was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
ik heb een balkon, maar ik kan natuurlijk een aanvraag doen bij de gemeente om er een te plaatsen in de gemeentetuin. nadeel is wel dat ik hem dan moet delen met de ander bewoners...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Of was het meer dat jij de pineut was.Dan leer je het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zal het druk zijn in de lente.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb een balkon, maar ik kan natuurlijk een aanvraag doen bij de gemeente om er een te plaatsen in de gemeentetuin. nadeel is wel dat ik hem dan moet delen met de ander bewoners...
Ik heb nog wel een balkon te huurquote:Op maandag 11 juni 2012 10:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb een balkon, maar ik kan natuurlijk een aanvraag doen bij de gemeente om er een te plaatsen in de gemeentetuin. nadeel is wel dat ik hem dan moet delen met de ander bewoners...
Ja, mevrouw.quote:
Als jij zo'n boompje krijgt wil ik met je trouwen!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ben luiquote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wat lees ik dan over een elektrische fiets, jongedame?
Dus je wilt me laten betalen om een geldboompje te plaatsen op jou balkon terwijl ik zelf een balkon heb? Je zult met iets beters moeten komen. bijv. onderstaande voorbeeld:quote:Op maandag 11 juni 2012 10:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een balkon te huur
pffft gold-digger.... ik wil een vrouw die van me houd zoals ik ben (in dat geval rijk dusquote:Op maandag 11 juni 2012 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als jij zo'n boompje krijgt wil ik met je trouwen!
Ik heb ook nog wel plek voor zo'n boomquote:Op maandag 11 juni 2012 10:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ok, je mag je boompje bij mij kwijt in ruil voor een Salvi Daphne 47EXquote:Op maandag 11 juni 2012 10:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dus je wilt me laten betalen om een geldboompje te plaatsen op jou balkon terwijl ik zelf een balkon heb? Je zult met iets beters moeten komen. bijv. onderstaande voorbeeld:
[..]
pffft gold-digger.... ik wil een vrouw die van me houd zoals ik ben (in dat geval rijk dus) maare de volgende kans om rijk te worden is weer op 31-12-2012. Dan spek ik de staatskas weer met een lot.
ik bespeel andere snarenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ok, je mag je boompje bij mij kwijt in ruil voor een Salvi Daphne 47EX
Die zou jij nooit weg doenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ok, je mag je boompje bij mij kwijt in ruil voor een Salvi Daphne 47EX
Nee, ik verzorg zn boompje met liefde in ruil voor...quote:
Bijna 3 jaar nu; ambitie om heel goed te worden is er, nu het nog wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik bespeel andere snarenmaar erg tof dat je harp speelt. erg mooi instrument om te horen. Heeft een betoverende en rustgevende klank. Speel je al lang?
Ah, ben jij zo makkelijk te bespelenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, ik verzorg zn boompje met liefde in ruil voor...
[..]
Bijna 3 jaar nu; ambitie om heel goed te worden is er, nu het nog worden
Zum nice! Ben erg benieuwd of het je zal lukkenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, ik verzorg zn boompje met liefde in ruil voor...
[..]
Bijna 3 jaar nu; ambitie om heel goed te worden is er, nu het nog worden
Ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel plek voor zo'n boom
Vast wel, maar als ik over ga stappen naar pedaalharp mag ik nog wel even flink sparen... dure dingen voor een hobby.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zum nice! Ben erg benieuwd of het je zal lukken
Soms moet je diep in de buidel tastenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vast wel, maar als ik over ga stappen naar pedaalharp mag ik nog wel even flink sparen... dure dingen voor een hobby.
20000 euro is best diep ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms moet je diep in de buidel tasten
Hobby's kun je zo duur (en goedkoop) maken als je wil.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vast wel, maar als ik over ga stappen naar pedaalharp mag ik nog wel even flink sparen... dure dingen voor een hobby.
Dat is... ehm... duur!quote:
Ooit gaat het je lukken.quote:
Je zegt weer eens precies wat ik denk...quote:Op maandag 11 juni 2012 11:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net elf uur geweest en iedere keer als ik naar de klok kijk lijkt deze net zo hard terug te staren...
Dit is geen goedkope hobbyquote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hobby's kun je zo duur (en goedkoop) maken als je wil.
[..]
Dat is... ehm... duur!
Bij mij is juist het omgekeerde aan de hand.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net elf uur geweest en iedere keer als ik naar de klok kijk lijkt deze net zo hard terug te staren...
ik werk in de zorgsector. Hier is dat niet echt normaal zeg maar...quote:Op maandag 11 juni 2012 11:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Smokkelen? Bij ons heeft iedereen of zijn smartphone of tablet bij zich.
Hoe moet ik anders oefenen/spelen?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je per sé zo'n duur instrument in huis nodig voor deze hobby?
Ah, duidelijk. Bij ons (telecombrance) is het best normaal.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik werk in de zorgsector. Hier is dat niet echt normaal zeg maar...
er is vast wel een smartphone app :-)quote:Op maandag 11 juni 2012 11:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders oefenen/spelen?
Daarvoor bestaat vast wel een iPhone/Android app.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders oefenen/spelen?
GMTA!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er is vast wel een smartphone app :-)
Flauwquote:Op maandag 11 juni 2012 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat vast wel een iPhone/Android app.
Geintje. Zijn er geen goedkopere exemplaren te vinden?
[..]
GMTA!
Voor alles is een app.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er is vast wel een smartphone app :-)
Wow, het goedkoopste exemplaar kost al ¤ 10.000 en dat voldoet niet aan je eisen... Ouch!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
FlauwGoedkoopste is zo'n 10000 euro (pedaalharp dan) maar de klank daarvan vind ik vreselijk
Is een ander instrument geen optie?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een goedwerkende smartphone is wel goedkoper dan een harp
Truequote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een goedwerkende smartphone is wel goedkoper dan een harp
Nou ja, triangel kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is een ander instrument geen optie?*lunchtijd*
Keltische harpen zijn een stuk goedkoper, maar als ik mn doel wil halen..quote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wow, het goedkoopste exemplaar kost al ¤ 10.000 en dat voldoet niet aan je eisen... Ouch!
Wat heb je op het oog?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:53 schreef JK1982 het volgende:
Nou, vanavond idd weer even naar een autootje kijken. Ik ben benieuwd..
nee, mijn gmail mailbox aan het opruimen...heb al 2200 mails verwijderdquote:
Wij gaan ook zo lunchenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Was het maar waar, we moeten wachten tot een collega uit meeting komt
Als de kwaliteit van de lunch dan maar wel goed is. Dat is dan tenminste nog iets.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef douche-eendje het volgende:
Blegh, straks een lunchbespreking van een uur over kwaliteit
Ziekenhuisbroodjes. Voorverpakte kaasquote:Op maandag 11 juni 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als de kwaliteit van de lunch dan maar wel goed is. Dat is dan tenminste nog iets.
Ik ben er weer.quote:
Stel je doel gewoon bij.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, triangel kan natuurlijk ook...
[..]
Keltische harpen zijn een stuk goedkoper, maar als ik mn doel wil halen..
Slechte catering.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ziekenhuisbroodjes. Voorverpakte kaas. Vleeswaren die ik niet eet en het enige drinken is melk en karnemelk. 1 broodje kaas trek ik nog wel aan lactose maar meer ook niet. Ga wel voor mn maisbrood met hummus
Was in overleg met collega's over mijn werkgeverquote:
Cateringquote:Op maandag 11 juni 2012 12:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ziekenhuisbroodjes. Voorverpakte kaas. Vleeswaren die ik niet eet en het enige drinken is melk en karnemelk. 1 broodje kaas trek ik nog wel aan lactose maar meer ook niet. Ga wel voor mn maisbrood met hummus
Je was dan wel (lichamelijk) aanwezig.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
En maar hopen dat ik niet in slaap donder bij die bespreking
Zoek een stukje tape (als het goed is dat geen probleem in een ziekenhuisquote:Op maandag 11 juni 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
En maar hopen dat ik niet in slaap donder bij die bespreking
Ik hoop gewoon op een punctiequote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoek een stukje tape (als het goed is dat geen probleem in een ziekenhuis). Je kan daarmee je ogen open houden.
Of je doet Tom na:
[ afbeelding ]
Jezelf werk bezorgenquote:
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=89&t=117500quote:
Nee, om 13.00 pas. Althans.. dan ga ik even lopen in de pauze.quote:
Laat het goede maar weg, maar 'middag!quote:
Is het zo erg??quote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat het goede maar weg, maar 'middag!
Baan op de tocht waarschijnlijk, nog twee weken de tijd om me te 'verbeteren'.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Is het zo erg??![]()
In dat geval.. Middag!
Nu snap ik wel waarom je een rijke vent zoektquote:
ik zou me eerst afvragen of je doel uberhaupt haalbaar is met zulke bedragen (niet om je te ontmoedigen hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 11:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, triangel kan natuurlijk ook...
[..]
Keltische harpen zijn een stuk goedkoper, maar als ik mn doel wil halen..
en hoe was het? ben je er op vooruit gegaan?quote:
Ohh dat is idd niet bestquote:Op maandag 11 juni 2012 12:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Baan op de tocht waarschijnlijk, nog twee weken de tijd om me te 'verbeteren'.
Bedankt, maar begin me nu ook zelf af te vragen of ik wel geschikt ben voor dit werk. Werk er nu een paar maanden en in het begin was het goed te doen, maar nu voel ik me er niet zo prettig meer bij als ik eerlijk ben. Toch maar eens mijn CV gaan updaten.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh dat is idd niet best![]()
succes de komende 2 weken dan maar
Succes en wat extra je best doen om het te behouden dan maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Baan op de tocht waarschijnlijk, nog twee weken de tijd om me te 'verbeteren'.
Zie post bovenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Succes en wat extra je best doen om het te behouden dan maar.
Wat doe je precies?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt, maar begin me nu ook zelf af te vragen of ik wel geschikt ben voor dit werk. Werk er nu een paar maanden en in het begin was het goed te doen, maar nu voel ik me er niet zo prettig meer bij als ik eerlijk ben. Toch maar eens mijn CV gaan updaten.
Dan is het lastig, je moet wel iets doen waar je je prettig bij voelt.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt, maar begin me nu ook zelf af te vragen of ik wel geschikt ben voor dit werk. Werk er nu een paar maanden en in het begin was het goed te doen, maar nu voel ik me er niet zo prettig meer bij als ik eerlijk ben. Toch maar eens mijn CV gaan updaten.
Werk als subsidieadviseur, en heb deze baan genomen omdat ik al vijf maanden van te voren thuis zat. Dan neem je elke baan aan die je kan krijgen en deze kwam ineens op mijn pad. Ging er eigenlijk zonder verwachtingen naartoe en ik werd het.quote:
Ja daarom. Heb een IT achtergrond maar werk liever aan de functionele kant en informatie te analyseren. Zie voorgaande postquote:Op maandag 11 juni 2012 13:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan is het lastig, je moet wel iets doen waar je je prettig bij voelt.
ik vind twee weken wel erg kort om te veranderen. Hebben ze dit eerder aangegeven en zijn ze ook concreet wat je moet aanpassen m.a.w. is het haalbaar?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werk als subsidieadviseur, en heb deze baan genomen omdat ik al vijf maanden van te voren thuis zat. Dan neem je elke baan aan die je kan krijgen en deze kwam ineens op mijn pad. Ging er eigenlijk zonder verwachtingen naartoe en ik werd het.
Wat zou je vinden van applicatiebeheerder in de zorgsector(regio Eindhoven/Veldhoven)? wellicht dat er binnenkort iemand bij ons verdwijnt.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja daarom. Heb een IT achtergrond maar werk liever aan de functionele kant en informatie te analyseren. Zie voorgaande post
Ik ben benieuwd of het haalbaar is, maar misschien is het werk zelf ook niet aan mij besteed zeg maar. Ik heb soms meer tijd dan normaal nodig om me ergens in te kunnen leven, en in deze omgeving is dat niet heel erg snel gebeurd. Heb ik ook aangegeven en vind mezelf een stuk pro-actiever zijn geworden, maar toch knaagt het wel als je het zo te horen krijgt van je manager.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik vind twee weken wel erg kort om te veranderen. Hebben ze dit eerder aangegeven en zijn ze ook concreet wat je moet aanpassen m.a.w. is het haalbaar?
Dat lijkt me een hele leuke functie! Heb je een vacature voor me zodat ik die kan bekijken? Ik ben altijd op zoek geweest naar een functie als applicatiebeheerder eerlijk gezegd, maar die kwam in die periode niet voorbij.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat zou je vinden van applicatiebeheerder in de zorgsector(regio Eindhoven/Veldhoven)? wellicht dat er binnenkort iemand bij ons verdwijnt.
er is op dit moment geen concrete vacature (de sollicitatieprocedure was in maart) maar de persoon die het uiteindelijk is geworden is mogelijk niet de persoon die past bij de organisatie. Kortom ik kan je op een korte termijn nu even niets beloven (sowieso niets beloven want ik kan geen voorrang geven op sollicitaties) maar als ik meer weet kan ik je attenderen op de vacature zodat je kunt reageren.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele leuke functie! Heb je een vacature voor me zodat ik die kan bekijken?
Dat zou al heel fijn zijn. Bedankt!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er is op dit moment geen concrete vacature (de sollicitatieprocedure was in maart) maar de persoon die het uiteindelijk is geworden is mogelijk niet de persoon die past bij de organisatie. Kortom ik kan je op een korte termijn nu even niets beloven (sowieso niets beloven want ik kan geen voorrang geven op sollicitaties) maar als ik meer weet kan ik je attenderen op de vacature zodat je kunt reageren.
Ik heb ergens nog een heel oud filmpje van 2 jaar geleden, moet eens wat opnemen inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 13:13 schreef NaRRaToR het volgende:
Trouwens douche-eendje: heb je iets van jezelf gefilmd/opgenomen waarin je harp speelt? ben wel benieuwd.
Stiekem ben ik ook wel benieuwdquote:Op maandag 11 juni 2012 13:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een heel oud filmpje van 2 jaar geleden, moet eens wat opnemen inderdaad
Dat zou heel goed mogelijk zijn. Kunnen we van daaruit een tochtje maken met diegenen die willen. Een actieve meet!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:30 schreef NaRRaToR het volgende:
note 2 self: even een stukje schrijven voor in het andere topic vanavond.
@Thijs is het niet iets om de motorrit te combineren met de meet op 30 juni?
Dan ga ik niet mee iigquote:Op maandag 11 juni 2012 13:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou heel goed mogelijk zijn. Kunnen we van daaruit een tochtje maken met diegenen die willen. Een actieve meet!
Dan zullen we het moeten verzetten hequote:
Inderdaad, zonder Pien geen gienquote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan zullen we het moeten verzetten hewant het kan natuurlijk niet dat pien bij niemand achterop kan!!!
Filmpjes altijd leukquote:Op maandag 11 juni 2012 13:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik wat kan filmen
Talent moet je tonen, dus go for it!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik wat kan filmen
Ach, dan ga ik een andere keer wel mee hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan zullen we het moeten verzetten hewant het kan natuurlijk niet dat pien bij niemand achterop kan!!!
Maar dan ga je de groep weer splitsen, dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou heel goed mogelijk zijn. Kunnen we van daaruit een tochtje maken met diegenen die willen. Een actieve meet!
Ik drink al geen alcohol, dus dat is geen probleemquote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar dan ga je de groep weer splitsen, dat zou jammer zijn.
Dan zou je beter voor die tijd wat kunnen doen en dan om 15.00 in Utrecht zijn.
Alleen dan moet je wel bijna de rest van de dag aan het fris
Ook dat, zou zonde zijn als de groep meteen al in 2en valt...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar dan ga je de groep weer splitsen, dat zou jammer zijn.
Dan zou je beter voor die tijd wat kunnen doen en dan om 15.00 in Utrecht zijn.
Alleen dan moet je wel bijna de rest van de dag aan het fris
Mjah, zou ook zonde zijn. Wil je contacten leggen en dan is er niemand om contacten mee te leggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook dat, zou zonde zijn als de groep meteen al in 2en valt...
Heel misschien dat ik wel op de motor kom hoor, maar dat ligt er een beetje aan of ik alsnog besluit een hotel te boeken, hahaha! Idee is wel verleidelijk namelijk, daar 's avonds lekker je bed in stappen. Alleen om m'n motor nou de hele middag/avond onbeheerd in utrecht te laten staan, dat lijkt me niks..quote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, zou ook zonde zijn. Wil je contacten leggen en dan is er niemand om contacten mee te leggen.
Dat idee heb ik dus ook, dus het kan zo zijn dat ik in de avond lekker terugrijd. Anders rijden we samen terug, dat kan ook. Waar kwam je vandaan?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heel misschien dat ik wel op de motor kom hoor, maar dat ligt er een beetje aan of ik alsnog besluit een hotel te boeken, hahaha! Idee is wel verleidelijk namelijk, daar 's avonds lekker je bed in stappen. Alleen om m'n motor nou de hele middag/avond onbeheerd in utrecht te laten staan, dat lijkt me niks..
Ik moet de hele andere kant op, Dronten..quote:Op maandag 11 juni 2012 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook, dus het kan zo zijn dat ik in de avond lekker terugrijd. Anders rijden we samen terug, dat kan ook. Waar kwam je vandaan?
Ah jammer man. Zou gaaf zijn een mederijder te hebben door de donkere nachtquote:Op maandag 11 juni 2012 14:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet de hele andere kant op, Dronten..
lol wut, engrishquote:Op maandag 11 juni 2012 14:20 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Whut?Tijd gewassen?
![]()
ik moest het even met iemand delen dit
En dan te bedenken dat ik de man die dat schreef een tijd lang vreselijk aantrekkelijk heb gevondenquote:
Damn you autocorrectquote:Op maandag 11 juni 2012 14:20 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Whut?Tijd gewassen?
![]()
ik moest het even met iemand delen dit
Gewoon lol hebben, wat eten & drinken?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
Wat is nu eigenlijk het concrete plan voor de meet? Wat gaan we doen behalve elkaar leren kennen en lekker gezelligheid kweken?
Ik kan me niet voorstellen dat dat autocorrect isquote:
Kom jij ook?quote:
Niets (zoals altijd)quote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
Wat is nu eigenlijk het concrete plan voor de meet? Wat gaan we doen behalve elkaar leren kennen en lekker gezelligheid kweken?
Een meet naar mijn hartquote:
Ik hou mijn opties nog even openquote:Op maandag 11 juni 2012 14:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat autocorrect is
[..]
Kom jij ook?
That's a way of putting itquote:
drugs are badquote:Op maandag 11 juni 2012 14:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik de man die dat schreef een tijd lang vreselijk aantrekkelijk heb gevondenIs niks meer van over inmiddels
Ik zal mijn camera meenemenquote:
Opties? Gewoon komen en niet zo miepen!quote:
quote:[..]
That's a way of putting it
quote:
Zuipmeet dus!quote:
Echt, ik schaam me gewoon dat ik hem ooit aantrekkelijk vondquote:
16 juni is er ook een nachtrit via motorforum, da's ook leukquote:Op maandag 11 juni 2012 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah jammer man. Zou gaaf zijn een mederijder te hebben door de donkere nacht
@Pien: WTH
geeft niet, mijn exen hebben hetzelfde gevoelquote:Op maandag 11 juni 2012 14:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Echt, ik schaam me gewoon dat ik hem ooit aantrekkelijk vond
Dat ken ik wel jaquote:Op maandag 11 juni 2012 14:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geeft niet, mijn exen hebben hetzelfde gevoel
Hey Autoquote:
je hebt gewoon een katerquote:Op maandag 11 juni 2012 14:34 schreef automatic_ het volgende:
Ja.. Zit nu ff lekker te rusten! Haha.
je zit bij ze in de praatgroep?quote:
Zou zomaar kunnenquote:
Nee spelen even andere dingenquote:
Jaquote:
Wil niet weten waar vanquote:Op maandag 11 juni 2012 14:34 schreef automatic_ het volgende:
Ja.. Zit nu ff lekker te rusten! Haha.
tja...er valt nogal wat over me te klagenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaBeetje vervelend alleen, ze praten alleen maar over jou, ik kom er niet tussen
Dat blijkt jaquote:Op maandag 11 juni 2012 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...er valt nogal wat over me te klagen
Heb jij ook al klachten over mij dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat blijkt jaIk wil ook klagen, maar ze gunnen me de tijd niet
Nee, niet over jouquote:
Is goed voor je! Doe het zelf ookquote:
Amen brother, amen..quote:Op maandag 11 juni 2012 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Kan ik hier even hard vloeken?![]()
Motherfuckers.
Tot 2x toe afspraak gemaakt voor glasvezelaanleg, 1e keer kwamen ze langs hadden ze niet het juiste materiaal bij, nu komen ze maar gewoon helemaal niet opdagen.Nou ja, planning had een foutje gemaakt, stond voor vandaag om 8 uur ingepland, maar had vrijdag gebeld omdat de onderbuurman er pas om 12 uur is, daar moeten ze dan ook zijn. Bel ik net, ja maar u staat voor morgen ingepland, ik wtf?! Hadden ze het per ongeluk op de 12e gezet i.p.v. op de 11e gelaten.
Ik ben zo klaar met die cocksuckers nu hè
Straks lach je eromquote:Op maandag 11 juni 2012 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Kan ik hier even hard vloeken?![]()
Motherfuckers.
Tot 2x toe afspraak gemaakt voor glasvezelaanleg, 1e keer kwamen ze langs hadden ze niet het juiste materiaal bij, nu komen ze maar gewoon helemaal niet opdagen.Nou ja, planning had een foutje gemaakt, stond voor vandaag om 8 uur ingepland, maar had vrijdag gebeld omdat de onderbuurman er pas om 12 uur is, daar moeten ze dan ook zijn. Bel ik net, ja maar u staat voor morgen ingepland, ik wtf?! Hadden ze het per ongeluk op de 12e gezet i.p.v. op de 11e gelaten.
Ik ben zo klaar met die cocksuckers nu hè
Dat heb je zonder glasvezelquote:Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Met je ninja edit, nu heb ik nog last van lag ja
Information analyst? Dat is wat ik later ook wil doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja daarom. Heb een IT achtergrond maar werk liever aan de functionele kant en informatie te analyseren. Zie voorgaande post
Brandweerman is natuurlijk zo passéquote:Op maandag 11 juni 2012 14:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Information analyst? Dat is wat ik later ook wil doen.
Nou, valt wel mee, 50Mbit via de kabel is goed te doen hoor. Maarja, het is gratis aanleg van, nu begrijp ik trouwens ook waarom het gratis isquote:
Waar woon je eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee, 50Mbit via de kabel is goed te doen hoor. Maarja, het is gratis aanleg van, nu begrijp ik trouwens ook waarom het gratis is
uhuhquote:
Waar is dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In het dorp waar Frans Bauer getrouwd is
Zigeunerdorpquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oudenboschquote:
En daar wordt glasvezel aangelegd?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oudenbosch
[ afbeelding ]
Kneuzen die om 10 uur 's avonds de dag van te voren al op klapstoeltjes zaten![]()
Silent as the shadow in the nightquote:Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Met je ninja edit, nu heb ik nog last van lag ja
Het hele dorp heeft het al behalve ikquote:Op maandag 11 juni 2012 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En daar wordt glasvezel aangelegd?
Wel zuur dat je er dan buiten valt inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het hele dorp heeft het al behalve ik
Het is een complot tegen jouquote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoe blijf je in je sociale isolement zittenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel zuur dat je er dan buiten valt inderdaad.
Dan had ik op hoge poten terug gebeldquote:Op maandag 11 juni 2012 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Uur geleden gebeld, waar ze bleven. We bellen zo terug.
![]()
Nog niet dus.
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan had ik op hoge poten terug gebeld
ik denk niet dat ie een paar stiletto hakken in de kast heeft staanquote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar lekker uit, spendeer geen energie meer aan die lui. Fuck glasvezel, kabel for life, weetog.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |