SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 6% gewijzigd door Hungry_Joe op 11-06-2012 01:10:31 ]It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was nu echt iemand die zich de nobele kunst van het trollen meester heeft gemaakt en dat perfect uitvoerde, al viel ze op het laatst door de mand, omdat ze er nét even wat te dik bovenop begon te leggen...
Half fok erbovenop, ik mag dat wel. En stonk er net zo hard in trouwens.
ben er mee gestoptquote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga die troll topics eens lekker doorlezen. Vermakelijk
toch wel?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel op het knoppie drukken hoor
trustequote:Op maandag 11 juni 2012 00:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
zo koffie op
ga zo ook maar slapen
slaap lekker
goed ideequote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik taai ook af Leute.. Morge vroeg weer op!
Groetjes!
ben nu ook echt wegquote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik taai ook af Leute.. Morge vroeg weer op!
Groetjes!
Zo is dat. Qua monopoly, wat speel je? Hardcore-modus?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Klinkt wel leuk. Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ga dit topic even volgen
Hahaha, uiteraard. Gewoon al je tegenspelers financieel uitkleden natuurlijk. Ze moeten weten dat ik de koning ben in onderhandelenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo is dat. Qua monopoly, wat speel je? Hardcore-modus?
ik herken het hihiquote:Op maandag 11 juni 2012 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen.
* sylvesterrr heeft weer te vaak gebruik gemaakt van de snooze-knop.
Ook schuldig aan dit feit...quote:Op maandag 11 juni 2012 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen.
* sylvesterrr heeft weer te vaak gebruik gemaakt van de snooze-knop.
Goedemorgen allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |