SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 6% gewijzigd door Hungry_Joe op 11-06-2012 01:10:31 ]It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was nu echt iemand die zich de nobele kunst van het trollen meester heeft gemaakt en dat perfect uitvoerde, al viel ze op het laatst door de mand, omdat ze er nét even wat te dik bovenop begon te leggen...
Half fok erbovenop, ik mag dat wel. En stonk er net zo hard in trouwens.
ben er mee gestoptquote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga die troll topics eens lekker doorlezen. Vermakelijk
toch wel?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel op het knoppie drukken hoor
trustequote:Op maandag 11 juni 2012 00:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
zo koffie op
ga zo ook maar slapen
slaap lekker
goed ideequote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik taai ook af Leute.. Morge vroeg weer op!
Groetjes!
ben nu ook echt wegquote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik taai ook af Leute.. Morge vroeg weer op!
Groetjes!
Zo is dat. Qua monopoly, wat speel je? Hardcore-modus?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Klinkt wel leuk. Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ga dit topic even volgen
Hahaha, uiteraard. Gewoon al je tegenspelers financieel uitkleden natuurlijk. Ze moeten weten dat ik de koning ben in onderhandelenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo is dat. Qua monopoly, wat speel je? Hardcore-modus?
ik herken het hihiquote:Op maandag 11 juni 2012 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen.
* sylvesterrr heeft weer te vaak gebruik gemaakt van de snooze-knop.
Ook schuldig aan dit feit...quote:Op maandag 11 juni 2012 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen.
* sylvesterrr heeft weer te vaak gebruik gemaakt van de snooze-knop.
Goedemorgen allemaalquote:
Goh, herkenbaarquote:Op maandag 11 juni 2012 08:06 schreef Pien85 het volgende:
Damn, ik krijg steeds minder zin in werken nu mn vakantie zo dichtbij komt
Ik heb mijn vakantie al gehad, maar neem in augustus nog wat vrij. En straks met de Tilburgse Kermisquote:Op maandag 11 juni 2012 08:06 schreef Pien85 het volgende:
Dat is toch standaardquote:Op maandag 11 juni 2012 08:06 schreef Pien85 het volgende:
Je bent te laat?!quote:
Lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 08:09 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb vanaf 22 juni 2 weken vrij![]()
En dan in oktober nog een weekje
Wanneer hoor je iets?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker
Moet ook maar eens vakantie regelen als ik duidelijkheid heb.
Hoop deze week, morgen solli bij ander bedrijfquote:
Ah... das dan dubbel afwachtenquote:Op maandag 11 juni 2012 08:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoop deze week, morgen solli bij ander bedrijf
Ja, zeker.quote:
Spannend!quote:Op maandag 11 juni 2012 08:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoop deze week, morgen solli bij ander bedrijf
Ik heb ruzie met mijn baas over salaris.quote:
Ah, niet het makkelijkste onderwerp.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met mijn baas over salaris.
Hoop daarover deze week duidelijkheid te hebben.
Ik vraag al 4 jaar om een verhoging.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, niet het makkelijkste onderwerp.
Heb je om een verhoging gevraagd?
Durf met je vuist op tafel te slaan!quote:Op maandag 11 juni 2012 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vraag al 4 jaar om een verhoging.
Omdat ik op mezelf wil en zonder verhoging gaat dat nooit lukken.
Dus heb ze nu voor het blok gezet, dus ben benieuwd.
Ze gaan al het pand uit omdat het huidige te duur is, om dan gelijk wat kapot te slaan gaat ook wat verquote:Op maandag 11 juni 2012 08:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Durf met je vuist op tafel te slaan!
Ik zei dan ook op tafel, niet door de tafelquote:Op maandag 11 juni 2012 08:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze gaan al het pand uit omdat het huidige te duur is, om dan gelijk wat kapot te slaan gaat ook wat ver
Op de tafel kan ook kapotquote:Op maandag 11 juni 2012 08:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zei dan ook op tafel, niet door de tafel
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vraag al 4 jaar om een verhoging.
Omdat ik op mezelf wil en zonder verhoging gaat dat nooit lukken.
Dus heb ze nu voor het blok gezet, dus ben benieuwd.
Dat zegt veel over de kwaliteitquote:
Ja, zoietsquote:Op maandag 11 juni 2012 08:25 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The line must be drawn here!
Zoiets?
Waarom denk je dat ze gaan verhuizenquote:
Goed puntquote:Op maandag 11 juni 2012 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zoiets
[..]
Waarom denk je dat ze gaan verhuizen
IT Prutserquote:Op maandag 11 juni 2012 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed punt
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Programmeur?quote:
Nee, was ik dat maar dan had ik het werk voor het uitkiezen.quote:
Ah cool. Ontwikkelen jullie wel zelf software eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, was ik dat maar dan had ik het werk voor het uitkiezen.
Ik zit meer in de support/management kant.
Ik vind van welquote:Op maandag 11 juni 2012 08:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hi collega.
Is een data-analyst ook een IT-prutser?
Je bent wat je zelf vindquote:Op maandag 11 juni 2012 08:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben ik dus ook een IT-prutser.
Nee, ik ontwikkel niets. Dat is meer applicatie/programmeer.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah cool. Ontwikkelen jullie wel zelf software eigenlijk?
Collegaquote:Op maandag 11 juni 2012 08:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hi collega.
Is een data-analyst ook een IT-prutser?
Ah helderquote:Op maandag 11 juni 2012 08:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ik ontwikkel niets. Dat is meer applicatie/programmeer.
Ik werk momenteel bij een bank als Assistant Service Delivery Manager.
[..]
Collega
Tja, geen idee ligt er aan wat je er zelf van denkt.
haha, er worden binnenshuis wel dingen ontwikkelt en geprogrammeerd maar dat laat ik aan anderen over.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah helder
Stiekem probeerde ik een nieuwe klant te werven
Ik heb vanmiddag een intakequote:Op maandag 11 juni 2012 09:05 schreef MsMessy het volgende:
Goeiemorgeneerst eens even rustig ontbijten en daarna een gesprekje met de psychologe.
Omdat het hopelijk een stap vooruit is toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een intakeen gek genoeg heb ik er zin in ook
Uiteraard! je kunt er alleen maar beter van wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 09:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat het hopelijk een stap vooruit is toch?
Dan is het toch niet gek dat je er zin in hebtquote:Op maandag 11 juni 2012 09:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Uiteraard! je kunt er alleen maar beter van worden
true true. Succes dadelijk. ik ga de eerste vergadering in van vandaagquote:Op maandag 11 juni 2012 09:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan is het toch niet gek dat je er zin in hebt
Jij dan ook succesquote:Op maandag 11 juni 2012 09:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true true. Succes dadelijk. ik ga de eerste vergadering in van vandaag
Ze noemen mij ook weleens de:quote:Op maandag 11 juni 2012 09:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sting, wat doe jij nou weer hier?
Dat blijkt, je trekt rond door alle SC'squote:Op maandag 11 juni 2012 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook weleens de:
[ afbeelding ]
Jij langzaamaan ookquote:Op maandag 11 juni 2012 09:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat blijkt, je trekt rond door alle SC's
Hmm, laat maar eens horen of jullie subsidieregelingen hebben waar je gebruik van maaktquote:Op maandag 11 juni 2012 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, er worden binnenshuis wel dingen ontwikkelt en geprogrammeerd maar dat laat ik aan anderen over.
Bitchslappen.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:42 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ik ben weer lekker aan het werk..
Gelukkig is die drukke collega die normaal gesproken tegenover me zit vrij vandaag. Dat mens is zo druk, en ze bemoeit zich overal mee..
Ik ben ook nergens veilig meer.quote:
Kan me mateloos irriteren aan d'r, die lange darm met d'r korte rokjes..quote:
Ocharm, en hij heeft het al zo zwaarquote:
Echt welquote:Op maandag 11 juni 2012 09:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ocharm, en hij heeft het al zo zwaar
Heel veel mensen doen dat. Misschien een onderdrukt verlangen om gezien te worden ongeacht wat eruit flubbert.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan me mateloos irriteren aan d'r, die lange darm met d'r korte rokjes..
Het jammere is, ze heeft me een pens van heb ik jou daar, dat is het enig dat echt dik is, heel maf..
En toch gewoon die korte dingen blijven dragen, het ziet er niet uit..
The horror..quote:Op maandag 11 juni 2012 09:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen dat. Misschien een onderdrukt verlangen om gezien te worden ongeacht wat eruit flubbert.
Dat ben ik met je eens. Zie ze wel eens op terras zitten. En dan denk ik: uit welke dierentuin ben jij ontsnapt? Zo'n wandelende bijzettafel die dan een glaasje bitter lemon zit te nuttigen... in zogenaamde sexy kleding.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
The horror..![]()
Overigens niks tegen wat kilo's teveel hoor () maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopen lijkt me..
Stuur dr naar een onbewoond eiland, stuur ik Mevrouw Tuut ook mee. Die is vandaag op cursus, zo lekker stil hier nuquote:Op maandag 11 juni 2012 09:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan me mateloos irriteren aan d'r, die lange darm met d'r korte rokjes..
Het jammere is, ze heeft me een pens van heb ik jou daar, dat is het enig dat echt dik is, heel maf..
En toch gewoon die korte dingen blijven dragen, het ziet er niet uit..
Beentjes op bureau, koffie erbij... heerlijk toch!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stuur dr naar een onbewoond eiland, stuur ik Mevrouw Tuut ook mee. Die is vandaag op cursus, zo lekker stil hier nu
Heb ook nog andere collega'squote:Op maandag 11 juni 2012 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beentjes op bureau, koffie erbij... heerlijk toch!
Dan kan het toch nog. Of heb je een rokje aan?quote:
Ik draag geen rokjes op werk. Ziet er zo stom uit onder mn witte jasquote:Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog. Of heb je een rokje aan?![]()
Monopoly! Onze grote Fok!dichtert!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Klinkt wel leuk. Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ga dit topic even volgen
Iets doet me vermoeden dat je geen kantoorbaan hebt en ik nu een hele grote flater heb geslagenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik draag geen rokjes op werk. Ziet er zo stom uit onder mn witte jas
Je kunt bij mij in de huishouding komen werken als je wilt?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Weet r iemand een leuke nieuwe baan voor mij?is wel eens tijd voor wat nieuws
en ik wil ook kunnen werken in een rokje
Ons bedrijf is op zoek volgens mijquote:Op maandag 11 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Weet r iemand een leuke nieuwe baan voor mij?is wel eens tijd voor wat nieuws
en ik wil ook kunnen werken in een rokje
Ja, in een bepaalde houding zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je kunt bij mij in de huishouding komen werken als je wilt?
Bij die collega van mij kon ik laatst zo naar binnen te kijken.. Dussss...quote:Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog. Of heb je een rokje aan?![]()
Ah, joh, kan bestquote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik draag geen rokjes op werk. Ziet er zo stom uit onder mn witte jas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar...?quote:
Ik werk nu in de thuiszorg... Ben die huizen zó zat hè... Dus neequote:Op maandag 11 juni 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je kunt bij mij in de huishouding komen werken als je wilt?
Secretaresses en adviseurs dacht ik. Subsidies je ding?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Naar...?
[..]
Ik werk nu in de thuiszorg... Ben die huizen zó zat hè... Dus nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |