Het gaat nou al zolang rond dat jij o zo zielig bentquote:Op maandag 11 juni 2012 00:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is wat je zelf hier verteld hebt... heb schept een beeld van een jongeman die niet echt op het goede pad is.
Ik denk er ff over!!quote:
Ga maar hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Stevenmac en digitalgirl moeten kappen anders voel ik me geneigd het te melden bij de modjes.
Dat is sowieso geen optie!!quote:
Kloptquote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven laat nou maar, je schiet er toch niks mee op en je weet zelf wel beter
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk er ff over!!
Jullie horen van me
Wil je aub kappen anders gaat de reeks straks weer dichtquote:
Ghehe liefquote:
Tis geen aanval, ik voel me gewoon genoodzaakt het te doen want je verneukt het voor de rest. (Ja samen met digitalgirl dus dit geldt ook voor hem)quote:
Het voelde al onnatuurlijk om mij fanta te geven hequote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook al bestel je het bij me je krijgt het niet
Het was tegen mijn principes in jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het voelde al onnatuurlijk om mij fanta te geven he
Ik bedoel dit niet rot. Ja het is irritant zoals die 2 tegen elkaar door gaan maar om eerlijk te zijn vind ik de mensen die daar weer over doorgaan nog net een beetje irritanterquote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis geen aanval, ik voel me gewoon genoodzaakt het te doen want je verneukt het voor de rest. (Ja samen met digitalgirl)
Negeren een optie?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis geen aanval, ik voel me gewoon genoodzaakt het te doen want je verneukt het voor de rest. (Ja samen met digitalgirl dus dit geldt ook voor hem)
Het zal aan mijn reet roestenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis geen aanval, ik voel me gewoon genoodzaakt het te doen want je verneukt het voor de rest. (Ja samen met digitalgirl dus dit geldt ook voor hem)
Stel he!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal aan mijn reet roesten
Die kneus loopt constant te janken, misschien moet ie eens een spiegel voor houden
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet rot. Ja het is irritant zoals die 2 tegen elkaar door gaan maar om eerlijk te zijn vind ik de mensen die daar weer over doorgaan nog net een beetje irritanter
Mensen die niet weten!!quote:
Ik sta behoorlijk achterquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
Vrede op aarde en op FOK!![]()
Wie staat er een beetje goed voor met z'n voetbalpoule
Ligt eraan, is het een kakkie of nietquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel he!
Gewoon stel!
Stel dat ik dateding mee neem. Hoe lief ga jij dan doen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel he!
Gewoon stel!
Stel dat ik dateding mee neem. Hoe lief ga jij dan doen?
Op 1 of andere manier ben ik daar altijd slecht inquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik sta op nr 8 van de 32quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
Okay dit ga je prachtig vinden!!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het een kakkie of niet
Joden zijn de baasquote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dit ga je prachtig vinden!!
In de taxi van het park naar zijn huis!
Ik: hmm ajax of feyenoord?
Hij: huh? Vanwaar de vraag?
Ik: gewoon antwoord geven dan weet ik of ik op de bank of in jouw bed slaap.
Ik heb in zijn bed geslapen dus...
Sowiesoquote:
Ik mag hem nu al nietquote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dit ga je prachtig vinden!!
In de taxi van het park naar zijn huis!
Ik: hmm ajax of feyenoord?
Hij: huh? Vanwaar de vraag?
Ik: gewoon antwoord geven dan weet ik of ik op de bank of in jouw bed slaap.
Ik heb in zijn bed geslapen dus...
quote:
quote:
Jij hoeft hem ook niet te mogen hequote:
Vleesch!!quote:
Dat durf ik bijn geen vis te noemenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
Nou van vis vind ik kibbeling het lekkerst
Dat is waar, maar ik denk ik zeg het even.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoeft hem ook niet te mogen he
Dit dusquote:
Net zo goed als mijn zoonquote:Op maandag 11 juni 2012 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk ik zeg het even.
Ben wel benieuwd of hij wel om te kopen is
Piemelsquote:
Forel, die moest ik altijd schoonmaken als we op vakantie in Frankrijk levende hadden gekochtquote:
Niet belangrijkquote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er schuilt ook nog een persoon achter he.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is zoiets als ' kipnuggets is kip'
Tof!?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forel, die moest ik altijd schoonmaken als we op vakantie in Frankrijk levende hadden gekocht
Zo'n visboer die ze met zo'n stok tegen hun kop sloeg en dan kreeg je ze mee in een zakje, en die mocht ik dan schoonmaken omdat ik dat tof vond
quote:
Ik weet, maar het was wel grappigquote:
Tjuusquote:Op maandag 11 juni 2012 00:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga dr ook vandoor, morgen weer werken![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
Kga maar ff een aangeboden contract doorlezen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Terwijl ik acher fok zit natuurlijk
heyquote:Op maandag 11 juni 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
GVD dat klote internet lag er de hele dag weer uit!
En m'n telefoon ook
UPCquote:
afkickverschijnselen gehad omdat je niet kon Fokkenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
GVD dat klote internet lag er de hele dag weer uit!
En m'n telefoon ook
Nee, UPCquote:
Hoi hoi!quote:
Dat niet, maar wel vervelend dat ik er de hele dag uit heb gelegen. Morgen ga ik maar meteen bellen (als de telefoon het dan nog doetquote:Op maandag 11 juni 2012 00:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
afkickverschijnselen gehad omdat je niet kon Fokken
Dan zijn vissticks zeker ook geen visquote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is zoiets als ' kipnuggets is kip'
Het is gewoon irritant, ook omdat het al de 3e dag op rij is dat ik er zowat een hele dag uit gelegen heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het godverdomme al genoeg zegt dan hoef je niet meer te twijfelen over afkickverschijnselen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zijn vissticks zeker ook geen vis
Dat weet ik, maar het enige dat het wel gedaan heeft is de TV...en ik kijk bijna nooit TV -_-quote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar soms vind ik mensen hier wel een beetje zeuren over kleine dingen
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar soms vind ik mensen hier wel een beetje zeuren over kleine dingen
Vis is serious businessquote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
Waar is dat niet zo op FOK!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was niet op jou gericht hoor maar meer op sommige opmerkingen van sommige mensen hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het enige dat het wel gedaan heeft is de TV...en ik kijk bijna nooit TV -_-
...behalve de laatste dagen dus. En weet meteen weer waarom ik niet veel TV kijk
Ach, behalve fokken doe ik nog andere dingen terwijl ik online ben. Ben tegelijkertijd op meerdere fora actief dus zit een beetje heen en weer te switchenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was niet op jou gericht hoor maar meer op sommige opmerkingen van sommige mensen hier.
Ik lees mijn contract in, tis best wel treurig te noemen dat ze alle verantwoording op de werknemers afschuiven eigenlijk... Maargoed.quote:
Bizar jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik lees mijn contract in, tis best wel treurig te noemen dat ze alle verantwoording op de werknemers afschuiven eigenlijk... Maargoed.
Pakketjes rijdenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bizar ja![]()
Maar misschien hangt het er vanaf wat voor werk je doet...
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
Als een pakketje beschadigd is dan moet ik aan kunnen tonen dat ik het niet was ofzo..
Dus als ik een goed pakketje aflever en meneer laat het vervolgens vallen en de inhoud is gebroken ofzo, dan ben ik de sjaak
Zo werkt het meestal niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
Als een pakketje beschadigd is dan moet ik aan kunnen tonen dat ik het niet was ofzo..
Dus als ik een goed pakketje aflever en meneer laat het vervolgens vallen en de inhoud is gebroken ofzo, dan ben ik de sjaak
Dan nog, toon maar aan he...quote:Op maandag 11 juni 2012 00:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo werkt het meestal niet.
Je bent niet verantwoordelijk voor de inhoud.
Althans, dat waren wij niet.
Dat zichtbaar is dat je in dienst rijd van een bedrijfquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
Bij het aangaan van deze overeenkomt wordt eenmaalig twee magneetplaten ter beschiking gesteld, welke tijdens het bestellen zichtbaar op de auto aangebracht dienen te zijn. De afroepbesteller is zelf verantwoordelijk voor deze magneetplaten
Waar zijn die krengen voor dan?
ehm wat? teken het eensquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
Bij het aangaan van deze overeenkomt wordt eenmaalig twee magneetplaten ter beschiking gesteld, welke tijdens het bestellen zichtbaar op de auto aangebracht dienen te zijn. De afroepbesteller is zelf verantwoordelijk voor deze magneetplaten
Waar zijn die krengen voor dan?
Okay, hoe werkt dat? Is het een makkelijk systeem ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zichtbaar is dat je in dienst rijd van een bedrijf
Precies, jij controleert de staat van de pakketjes bij laden en daar teken je voor.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog, toon maar aan he...
Maar ik snap het ergens wel, je moet het pakketje zelf niet van je werkgever accepteren als het beschadigd is.
Ja bevestig je gewoon op de zijkant ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, hoe werkt dat? Is het een makkelijk systeem ofzo?
Gewoon ''plak'' klaar?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bevestig je gewoon op de zijkant ofzo
Lactose-intolerantquote:Op maandag 11 juni 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk het wel poes
Jij houdt ook van melk?
Kattenmelk is lactosevrijquote:Op maandag 11 juni 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Dat is best kut hey, geen schoteltje melk voor jou dan.
Je hebt mijn nummerquote:Op maandag 11 juni 2012 01:00 schreef -Miauw- het volgende:
Bweeh het moment dat ik te lui ben om te typen is aangebroken
Nee, eigenlijk niet... Maar maakt niet uit.quote:
Dus op het moment dat je opneemt, kots je de telefoon onder?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... Maar maakt niet uit.Gaat het om het idee dat je mag bellen.
Ehm...okquote:Op maandag 11 juni 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... Maar maakt niet uit.Gaat het om het idee dat je mag bellen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus op het moment dat je opneemt, kots je de telefoon onder?
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te veel om te typen![]()
Ik vond dat gekke accentje juist zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Wow, tijd niet gezien... Met mij gaat het goed, hier weet ik verder niet, post hier niet zoveel, hoe is het met jou?quote:
Met mij prima, post hier ( en op heel fok ) al een paar maanden nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wow, tijd niet gezien... Met mij gaat het goed, hier weet ik verder niet, post hier niet zoveel, hoe is het met jou?
Heeey Moonwalk! Hoe ist!quote:
Gaat goed hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeey Moonwalk! Hoe ist!
Hier in dit topic is ondertussen van alles gebeurd.
Met mij gaat het best wel redelijk, staan nog wat dingetjes op stapel voor mij
Ja, allemaal vlaggetjes opgehangen... Het was alleen een deceptie... Het is niet gelukt.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gaat goed hoor![]()
Heb je nou al wat versierd?
Nope, er is eigenlijk weinig veranderd op dat gebied. Op andere gebieden zijn wel sprongen voorwaards gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gaat goed hoor![]()
Heb je nou al wat versierd?
Bah, modem is in de laatste paar minuten al 2x gereset, maar wel steeds weer internet teruggekregen.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
Wat zit er vast dan koffie?
Ga je nog mee met al die meets? Die zijn leuk toch
Tjah, maarrrr:quote:Op maandag 11 juni 2012 02:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik loop vast in m'n leven. Heb geen doel meer of zo. M'n leven is nu zoals die is en is totaal niet bevredigend en zo
Ik weet niet waarmee ik het zou willen invullen en daar ligt ook het probleem. Ik weet niet wat ik nu met mijn leven wil.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, maarrrr:
Geef je het veel invulling? Waar zou je het mee willen invullen? Zou je dit in de praktijk willen brengen?
Doe het dan ook.
Ik snap het...quote:Op maandag 11 juni 2012 02:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarmee ik het zou willen invullen en daar ligt ook het probleem. Ik weet niet wat ik nu met mijn leven wil.
Cool, ga invulling geven...quote:Op maandag 11 juni 2012 02:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wil je gaan sporten? Ja
Wil je naar meets blijven gaan? Ja
Wil je werken? Weet ik nog niet
Wil je misschien een vriendin? Ik weet niet of de tijd daar nu rijp voor is
Wil je een keer parachute springen? Zou ik op zich geen nee tegen zeggen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarmee ik het zou willen invullen en daar ligt ook het probleem. Ik weet niet wat ik nu met mijn leven wil.
Weet ik niet, weet ik niet en weet ik niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cool, ga invulling geven...
Welke sport? Hoe vaak? Welke dag?
Zijn er nog meer dingen als parachute springen die je zou willen doen?
Waarom maak je niet de afspraak met jezelf dat je 1x per 2 maanden iets doet wat je nog zou willen doen.
Ga er naar kijken, vind het uit!quote:Op maandag 11 juni 2012 02:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet ik niet en weet ik niet.
Weet ik niet
Omdat ik het allemaal niet weet. Ik heb geen doel in m'n leven.
Het is niet zo dat ik nu helemaal stil sta of zo, maar buiten de vooruitgang die ik boek, is er niks in mijn leven. Niks wat me boeit of zo.
Ik voel me niet futloos KT. Ik heb genoeg energie, alleen niks om er mee te doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga er naar kijken, vind het uit!
Hey hey hey... Beetje doelloos en futloos voelen dat ken ik, ik slik zelf ook anti-depressiva.... Het is allemaal gebaseerd op je gevoel....
Weetje wat al veel scheelt? In het moment leven... Zonder ''na te denken'' gewoon ''lekker bezig zijn''
Niet teveel focussen op korte-termijn prikkelingen... Kijk naar de toekomst... Maar tegelijkertijd... Haast je niet... Delay doesnt matter in eternity..
Nouja dat doet verder niks af aan de rest van mijn post.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voel me niet futloos KT. Ik heb genoeg energie, alleen niks om er mee te doen.
Ik kom de juiste gewoon niet tegen.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:30 schreef mooowie het volgende:
Het is tijd voor een vriendin !
Zodra je die hebt hunker je juist naar vrije tijd
Maar ik heb al uitgelegd dat ik doelloos benquote:Op maandag 11 juni 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja dat doet verder niks af aan de rest van mijn post.
quote:Op maandag 11 juni 2012 02:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom de juiste gewoon niet tegen.
[..]
Maar ik heb al uitgelegd dat ik doelloos ben
Beginnen aan je ''lange termijn'' prikkelingen...quote:Weetje wat al veel scheelt? In het moment leven... Zonder ''na te denken'' gewoon ''lekker bezig zijn''
Niet teveel focussen op korte-termijn prikkelingen... Kijk naar de toekomst... Maar tegelijkertijd... Haast je niet... Delay doesnt matter in eternity..
Mijn lange termijn prikkelingen? Welke zijn dat dan??quote:Op maandag 11 juni 2012 02:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Beginnen aan je ''lange termijn'' prikkelingen...
Ga sporten, maak er werk van. Ga dingen inplannen.
Dat alles.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn lange termijn prikkelingen? Welke zijn dat dan??
Ik ga al sporten, ik ga het hardlopen weer oppakken. Alleen m'n bioritme is nogal vernaggeld, ik denk dat de sportschool een betere optie voor me zou zijn. Maar daarvoor moet ik eerst nieuwe sportbroeken hebben en die kan ik op z'n vroegst pas woensdag halen
Ik ben al weken bezig m'n bioritme goed te krijgen, maar hij raakt steeds weer verstoord. Dat verstoord m'n hardlopen ook aangezien dat alleen maar op vaste tijden isquote:Op maandag 11 juni 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat alles.
Sporten - hardlopen en naar de sportschool.
Broeken kopen - woensdag.
Je bioritme weer oppakken.
Je gaat er maar beter je best op doenquote:Op maandag 11 juni 2012 02:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al weken bezig m'n bioritme goed te krijgen, maar hij raakt steeds weer verstoord. Dat verstoord m'n hardlopen ook aangezien dat alleen maar op vaste tijden is
Ik zeg zojuist dat ik er al weken mee bezig ben.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gaat er maar beter je best op doenKan dat echt niet?
Ja maar waar loopt het spaak?quote:Op maandag 11 juni 2012 02:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg zojuist dat ik er al weken mee bezig ben.
Gewoon in het moment leven dus.. Ik ben daarin hetzelfde hoor. Tis nu bijvoorbeeld 3 uur... Niet een ''normale'' tijd zegmaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben iemand die makkelijk uit ritme raakt
Nee, maar ik hoef dan ook niet vroeg op morgen. Dat en m'n internet deed het pas ergens na 12uquote:Op maandag 11 juni 2012 02:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon in het moment leven dus.. Ik ben daarin hetzelfde hoor. Tis nu bijvoorbeeld 3 uur... Niet een ''normale'' tijd zegmaar.
Tjah, blijkbaar hecht je niet zoveel waarde aan een bioritmequote:Op maandag 11 juni 2012 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef dan ook niet vroeg op morgen. Dat en m'n internet deed het pas ergens na 12u
Ik wou nu gewoon even van m'n internet genieten en effe wat "noodzakelijke" dingetjes doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, blijkbaar hecht je niet zoveel waarde aan een bioritme
Dat kan je best combineren verder met sport hoor.
Ja... Je hecht meer waarde aan van het internet genieten dan aan je bioritme.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou nu gewoon even van m'n internet genieten en effe wat "noodzakelijke" dingetjes doen.
Dinsdag moet ik weer vroeg op
Ik hecht blijkbaar meer waarde aan nu op dit moment netten dan gaan slapen. Dat zou een juiste conclusie zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Je hecht meer waarde aan van het internet genieten dan aan je bioritme.
Ik vind dat een hele begrijpelijke keuze hoor!
Je hebt gelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 03:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hecht blijkbaar meer waarde aan nu op dit moment netten dan gaan slapen. Dat zou een juiste conclusie zijn.
De jouwe...is dat niet
Jij zal vast ook wel een goeie reden hebben om nu nog op te zijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar uiteraard weet jij dat beter, ik weet niet wat jouw beweegredenen zijn en hoe jij precies functioneerd, dat weet jij veel beter, ik maak slechts aannames.
quote:Op maandag 11 juni 2012 03:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zal vast ook wel een goeie reden hebben om nu nog op te zijn?
Stiekem is dit ook een korte termijn prikkeling... Niks mis mee verder, maar om je leven in te vullen moet je in de toekomst kijken en die plannen uitvoerenquote:Op maandag 11 juni 2012 03:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hecht blijkbaar meer waarde aan nu op dit moment netten dan gaan slapen. Dat zou een juiste conclusie zijn.
De jouwe...is dat niet
Morgenochtend is m'n internet zeker weer downquote:Op maandag 11 juni 2012 03:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Stiekem is dit ook een korte termijn prikkeling... Niks mis mee verder, maar om je leven in te vullen moet je in de toekomst kijken en die plannen uitvoeren
Wie of wat niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga hem niet whatsappen, ik doe het niet
Dateding nietquote:
Ik ben trots op jequote:
Uhm hoezo niet?quote:
Johaaaaa lekker hoor!!!quote:
Ja geen idee eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 10:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm hoezo niet?
[..]
Johaaaaa lekker hoor!!!
Whatsapp me maar gewoon, ik zal lief voor je zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet me ook inhouden om een bepaald persoon niet te whatsappenzo dom
Ik heb al gefaaldquote:Op maandag 11 juni 2012 10:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet me ook inhouden om een bepaald persoon niet te whatsappenzo dom
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whatsapp me maar gewoon, ik zal lief voor je zijn.
Noesquote:
Maar ik wil niet opdringerig overkomenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:34 schreef Myraela het volgende:
Waarom inhouden. Ik stuur gewoon wanneer ik daar zin in heb.
Sorry!quote:
Ja ditquote:Op maandag 11 juni 2012 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil niet opdringerig overkomen
Sorryquote:
Je hebt mijn hart gebroken.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dit
[..]
Sorrybedoelde het niet gemeen
Gewoon doen jijquote:Op maandag 11 juni 2012 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik gewoon als een bazin gaan ontbijten met een cheeseburger?
De hamburgers zijn op dus het wordt een broodje frikandelquote:Op maandag 11 juni 2012 10:41 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen
[..]
Gewoon doen jijIk ga zo als een baas ontbijten met noedels en zeewiersalade. En een kiwi daquiri. Voor het broodnodige fruit.
Kan ik hem nog lijmen?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt mijn hart gebroken.
En dat wil wat zeggen, want het was al niet meer dan een zwart verkoold steentje.
Frikandelquote:Op maandag 11 juni 2012 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hamburgers zijn op dus het wordt een broodje frikandel
Daar waar het nu ruim 27 graden isquote:
Je durft het niet meer te zeggen he? Omdat mensen dan gaan zeiken dat je er weer over begint.quote:
Je hebt al een cool kostuum. Grow and suit the fuck up.quote:
Ja, dat kloptquote:Op maandag 11 juni 2012 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je durft het niet meer te zeggen he? Omdat mensen dan gaan zeiken dat je er weer over begint.
Jaloezie.
Uft moet je met zijden handschoentjes hosselen.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt al een cool kostuum. Grow and suit the fuck up.
Okquote:
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uft moet je met zijden handschoentjes hosselen.
En onvoorwaardelijke liefde is een prachtig iets.
Really? Well, je hebt de outfit ervoor alvast!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uft moet je met zijden handschoentjes hosselen.
Voor de ninja edit wilde ik nomnomnom replyen. Nu twijfel ikquote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef twi het volgende:
[..]
Cocktails drinken en trio's doen.
Oh, en films met David Hasselhoff er in kijken.
Don't hassel the hoff. Of is het don't hossel the haff?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de ninja edit wilde ik nomnomnom replyen. Nu twijfel ik
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Really? Well, je hebt de outfit ervoor alvast!
[ afbeelding ]
quote:
Dat. En poker spelen en toernooien opstellen en sportwedden.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef twi het volgende:
[..]
Cocktails drinken en trio's doen.
Oh, en films met David Hasselhoff er in kijken.
Waaraan?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de ninja edit wilde ik nomnomnom replyen. Nu twijfel ik
De Hasselhoff films.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waaraan?Trio met jou ben ik wel voor hoor
Jamaar epische tetters!quote:
I ain't drunkquote:Op maandag 11 juni 2012 10:56 schreef twi het volgende:
Hasselhoff en cheeseburgers, ik zag een opening.
Komt omdat sommige mensen er gewoon vier opeten.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
Croissantjes met aardbeien zijn op, sorry!
Dat was dus de eerste en laatste foto van Hups in jurkje op mijn FBquote:
Deed hij dat? Wat een hebbert!!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt omdat sommige mensen er gewoon vier opeten.
Noesquote:Op maandag 11 juni 2012 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was dus de eerste en laatste foto van Hups in jurkje op mijn FB
Ok ok, speciaal voor jou zal ik de volgende keer gewoon weer een foto postenquote:
Geen idee wat dat zijnquote:
Cake op een stokkiequote:
Ja, gewoon eten halen terwijl ik nog slaap en dan snel alles opeten voordat ik echt wakker was. En gewoon maar een paar keer aanbieden he.quote:
Ja, het ging ongeveer zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok, speciaal voor jou zal ik de volgende keer gewoon weer een foto posten
Maar dan moet je wel verder kijken dan de epische tetters!!
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, gewoon eten halen terwijl ik nog slaap en dan snel alles opeten voordat ik echt wakker was. En gewoon maar een paar keer aanbieden he.En mij alleen maar wat aardbeitjes in bed geven. Echt, een hufter.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, het ging ongeveer zo:Jullie verhalen komen niet echt overeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat komt omdat ik nooit liegquote:Op maandag 11 juni 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jullie verhalen komen niet echt overeen
Dan doe ik gewoon zwart balkje over de jetsersquote:Op maandag 11 juni 2012 11:04 schreef Barbusse het volgende:
Die edit, Huppel. Ik weet niet of ik dat kan beloven
For the love of all gods, why?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon zwart balkje over de jetsers
Alsof mij dat zou lukkenquote:
Nou omdat ik van de week op mn klote kreeg van een gefrustreerde vrouwquote:
Ze zei echt dat je rekening moest houden met mensen met minder tieten?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou omdat ik van de week op mn klote kreeg van een gefrustreerde vrouw![]()
Ik stond op het station en zij voelde haar eigen geroepen om mij even duidelijk te maken dat ik rekening moet houden met dames die geen tieten hebben. Dus ik moet de mijne verbergen want anders zouden de tietloze dames van de wereld weleens een kutgevoel krijgen ofzo
Yepzquote:Op maandag 11 juni 2012 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zei echt dat je rekening moest houden met mensen met minder tieten?
Dat heb ik ook een keer gehad.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond op het station en zij voelde haar eigen geroepen om mij even duidelijk te maken dat ik rekening moet houden met dames die geen tieten hebben. Dus ik moet de mijne verbergen want anders zouden de tietloze dames van de wereld weleens een kutgevoel krijgen ofzo
In jouw geval is dat wel heel pijnlijkquote:
Gewoon een zakje ballonnetjes in je tas stoppen voor de volgende keer.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Da? Fuq?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik ook wel heeeele lekker moobs.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw geval is dat wel heel pijnlijk
Onmogelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik ook wel heeeele lekker moobs.
Zodra een man meer tiet heeft dan ik gaat het fout!quote:
Dat is nog een vrij ruime marge.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra een man meer tiet heeft dan ik gaat het fout!
Ja te ruim eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |