Het gaat nou al zolang rond dat jij o zo zielig bentquote:Op maandag 11 juni 2012 00:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is wat je zelf hier verteld hebt... heb schept een beeld van een jongeman die niet echt op het goede pad is.
Ik denk er ff over!!quote:
Ga maar hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Stevenmac en digitalgirl moeten kappen anders voel ik me geneigd het te melden bij de modjes.
Dat is sowieso geen optie!!quote:
Kloptquote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven laat nou maar, je schiet er toch niks mee op en je weet zelf wel beter
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk er ff over!!
Jullie horen van me
Wil je aub kappen anders gaat de reeks straks weer dichtquote:
Ghehe liefquote:
Tis geen aanval, ik voel me gewoon genoodzaakt het te doen want je verneukt het voor de rest. (Ja samen met digitalgirl dus dit geldt ook voor hem)quote:
Het voelde al onnatuurlijk om mij fanta te geven hequote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook al bestel je het bij me je krijgt het niet
Het was tegen mijn principes in jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het voelde al onnatuurlijk om mij fanta te geven he
Ik bedoel dit niet rot. Ja het is irritant zoals die 2 tegen elkaar door gaan maar om eerlijk te zijn vind ik de mensen die daar weer over doorgaan nog net een beetje irritanterquote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis geen aanval, ik voel me gewoon genoodzaakt het te doen want je verneukt het voor de rest. (Ja samen met digitalgirl)
Negeren een optie?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis geen aanval, ik voel me gewoon genoodzaakt het te doen want je verneukt het voor de rest. (Ja samen met digitalgirl dus dit geldt ook voor hem)
Het zal aan mijn reet roestenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis geen aanval, ik voel me gewoon genoodzaakt het te doen want je verneukt het voor de rest. (Ja samen met digitalgirl dus dit geldt ook voor hem)
Stel he!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal aan mijn reet roesten
Die kneus loopt constant te janken, misschien moet ie eens een spiegel voor houden
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet rot. Ja het is irritant zoals die 2 tegen elkaar door gaan maar om eerlijk te zijn vind ik de mensen die daar weer over doorgaan nog net een beetje irritanter
Mensen die niet weten!!quote:
Ik sta behoorlijk achterquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
Vrede op aarde en op FOK!![]()
Wie staat er een beetje goed voor met z'n voetbalpoule
Ligt eraan, is het een kakkie of nietquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel he!
Gewoon stel!
Stel dat ik dateding mee neem. Hoe lief ga jij dan doen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel he!
Gewoon stel!
Stel dat ik dateding mee neem. Hoe lief ga jij dan doen?
Op 1 of andere manier ben ik daar altijd slecht inquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik sta op nr 8 van de 32quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
Okay dit ga je prachtig vinden!!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het een kakkie of niet
Joden zijn de baasquote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dit ga je prachtig vinden!!
In de taxi van het park naar zijn huis!
Ik: hmm ajax of feyenoord?
Hij: huh? Vanwaar de vraag?
Ik: gewoon antwoord geven dan weet ik of ik op de bank of in jouw bed slaap.
Ik heb in zijn bed geslapen dus...
Sowiesoquote:
Ik mag hem nu al nietquote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dit ga je prachtig vinden!!
In de taxi van het park naar zijn huis!
Ik: hmm ajax of feyenoord?
Hij: huh? Vanwaar de vraag?
Ik: gewoon antwoord geven dan weet ik of ik op de bank of in jouw bed slaap.
Ik heb in zijn bed geslapen dus...
quote:
quote:
Jij hoeft hem ook niet te mogen hequote:
Vleesch!!quote:
Dat durf ik bijn geen vis te noemenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
Nou van vis vind ik kibbeling het lekkerst
Dat is waar, maar ik denk ik zeg het even.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoeft hem ook niet te mogen he
Dit dusquote:
Net zo goed als mijn zoonquote:Op maandag 11 juni 2012 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk ik zeg het even.
Ben wel benieuwd of hij wel om te kopen is
Piemelsquote:
Forel, die moest ik altijd schoonmaken als we op vakantie in Frankrijk levende hadden gekochtquote:
Niet belangrijkquote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er schuilt ook nog een persoon achter he.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is zoiets als ' kipnuggets is kip'
Tof!?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forel, die moest ik altijd schoonmaken als we op vakantie in Frankrijk levende hadden gekocht
Zo'n visboer die ze met zo'n stok tegen hun kop sloeg en dan kreeg je ze mee in een zakje, en die mocht ik dan schoonmaken omdat ik dat tof vond
quote:
Ik weet, maar het was wel grappigquote:
Tjuusquote:Op maandag 11 juni 2012 00:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga dr ook vandoor, morgen weer werken![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
Kga maar ff een aangeboden contract doorlezen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Terwijl ik acher fok zit natuurlijk
heyquote:Op maandag 11 juni 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
GVD dat klote internet lag er de hele dag weer uit!
En m'n telefoon ook
UPCquote:
afkickverschijnselen gehad omdat je niet kon Fokkenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
GVD dat klote internet lag er de hele dag weer uit!
En m'n telefoon ook
Nee, UPCquote:
Hoi hoi!quote:
Dat niet, maar wel vervelend dat ik er de hele dag uit heb gelegen. Morgen ga ik maar meteen bellen (als de telefoon het dan nog doetquote:Op maandag 11 juni 2012 00:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
afkickverschijnselen gehad omdat je niet kon Fokken
Dan zijn vissticks zeker ook geen visquote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is zoiets als ' kipnuggets is kip'
Het is gewoon irritant, ook omdat het al de 3e dag op rij is dat ik er zowat een hele dag uit gelegen heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het godverdomme al genoeg zegt dan hoef je niet meer te twijfelen over afkickverschijnselen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zijn vissticks zeker ook geen vis
Dat weet ik, maar het enige dat het wel gedaan heeft is de TV...en ik kijk bijna nooit TV -_-quote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar soms vind ik mensen hier wel een beetje zeuren over kleine dingen
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar soms vind ik mensen hier wel een beetje zeuren over kleine dingen
Vis is serious businessquote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
Waar is dat niet zo op FOK!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was niet op jou gericht hoor maar meer op sommige opmerkingen van sommige mensen hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het enige dat het wel gedaan heeft is de TV...en ik kijk bijna nooit TV -_-
...behalve de laatste dagen dus. En weet meteen weer waarom ik niet veel TV kijk
Ach, behalve fokken doe ik nog andere dingen terwijl ik online ben. Ben tegelijkertijd op meerdere fora actief dus zit een beetje heen en weer te switchenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was niet op jou gericht hoor maar meer op sommige opmerkingen van sommige mensen hier.
Ik lees mijn contract in, tis best wel treurig te noemen dat ze alle verantwoording op de werknemers afschuiven eigenlijk... Maargoed.quote:
Bizar jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik lees mijn contract in, tis best wel treurig te noemen dat ze alle verantwoording op de werknemers afschuiven eigenlijk... Maargoed.
Pakketjes rijdenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bizar ja![]()
Maar misschien hangt het er vanaf wat voor werk je doet...
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
Als een pakketje beschadigd is dan moet ik aan kunnen tonen dat ik het niet was ofzo..
Dus als ik een goed pakketje aflever en meneer laat het vervolgens vallen en de inhoud is gebroken ofzo, dan ben ik de sjaak
Zo werkt het meestal niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
Als een pakketje beschadigd is dan moet ik aan kunnen tonen dat ik het niet was ofzo..
Dus als ik een goed pakketje aflever en meneer laat het vervolgens vallen en de inhoud is gebroken ofzo, dan ben ik de sjaak
Dan nog, toon maar aan he...quote:Op maandag 11 juni 2012 00:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo werkt het meestal niet.
Je bent niet verantwoordelijk voor de inhoud.
Althans, dat waren wij niet.
Dat zichtbaar is dat je in dienst rijd van een bedrijfquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
Bij het aangaan van deze overeenkomt wordt eenmaalig twee magneetplaten ter beschiking gesteld, welke tijdens het bestellen zichtbaar op de auto aangebracht dienen te zijn. De afroepbesteller is zelf verantwoordelijk voor deze magneetplaten
Waar zijn die krengen voor dan?
ehm wat? teken het eensquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
Bij het aangaan van deze overeenkomt wordt eenmaalig twee magneetplaten ter beschiking gesteld, welke tijdens het bestellen zichtbaar op de auto aangebracht dienen te zijn. De afroepbesteller is zelf verantwoordelijk voor deze magneetplaten
Waar zijn die krengen voor dan?
Okay, hoe werkt dat? Is het een makkelijk systeem ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zichtbaar is dat je in dienst rijd van een bedrijf
Precies, jij controleert de staat van de pakketjes bij laden en daar teken je voor.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog, toon maar aan he...
Maar ik snap het ergens wel, je moet het pakketje zelf niet van je werkgever accepteren als het beschadigd is.
Ja bevestig je gewoon op de zijkant ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, hoe werkt dat? Is het een makkelijk systeem ofzo?
Gewoon ''plak'' klaar?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bevestig je gewoon op de zijkant ofzo
Lactose-intolerantquote:Op maandag 11 juni 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk het wel poes
Jij houdt ook van melk?
Kattenmelk is lactosevrijquote:Op maandag 11 juni 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Dat is best kut hey, geen schoteltje melk voor jou dan.
Je hebt mijn nummerquote:Op maandag 11 juni 2012 01:00 schreef -Miauw- het volgende:
Bweeh het moment dat ik te lui ben om te typen is aangebroken
Nee, eigenlijk niet... Maar maakt niet uit.quote:
Dus op het moment dat je opneemt, kots je de telefoon onder?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... Maar maakt niet uit.Gaat het om het idee dat je mag bellen.
Ehm...okquote:Op maandag 11 juni 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... Maar maakt niet uit.Gaat het om het idee dat je mag bellen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus op het moment dat je opneemt, kots je de telefoon onder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |