jullie stoppen voor robotsquote:Op maandag 11 juni 2012 00:20 schreef LexiconDoll het volgende:
'N Duitse het eens geseg dat Nederlands is 'n Duitse dialek.
Hoe kan ons dit aanvaar?
Leuke chicks, maar heb nogal wat horror-ervaringen in bed met duitse meiden.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:43 schreef SpecialK het volgende:
Duitsers verwonden?
Met mijn blanke sabel wellicht
[ afbeelding ]
Waar woon je dan? Als je bij arnhem of nijmegen woont kunnen we de grens over om te rellen, die kutmoffen daar hebben toch al een hekel aan mequote:Op zondag 10 juni 2012 23:53 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik ben zo boos op die teringmoffen he, godverdomme beetje onze oranje jongens belachelijk maken.
Vandaag ben ik begonnen met op duitse auto's te plassen en dit ga ik voortzetten tot woensdag en woensdagavond ga ik een atoombom op duitsland droppen.
SCHADE SCHADE DEUTSCHLAND IK HAAT JULLIE FAKIN HARD
Als ze dat in mijn woonplaats doen, schop ik ze hoogstpersoonlijk terug naar Duitsland.quote:Op maandag 11 juni 2012 06:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Misschien gaan de Duitsers dat straks wel in Nederland doen.
Accepteren dat iemand voor een andere club of ander land isquote:Op maandag 11 juni 2012 07:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ze dat in mijn woonplaats doen, schop ik ze hoogstpersoonlijk terug naar Duitsland.
Rellen vanwege een sport.
Het is triest, kijk maar naar Den Haagquote:Op maandag 11 juni 2012 07:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ze dat in mijn woonplaats doen, schop ik ze hoogstpersoonlijk terug naar Duitsland.
Rellen vanwege een sport.
quote:Op maandag 11 juni 2012 07:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Accepteren dat iemand voor een andere club of ander land is
Aanpakken zeg ik je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |