Een paspop. Of een model met een kunsthand.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het vrij disturbing dat ik er niet helemaal uit kom of het een model of een paspop is, in dat jurkje van Henk.
LOL! Slaap lekker slankies!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Een paspop. Of een model met een kunsthand.
Thanks!quote:
Haha zo herkenbaar. Ik wil dan altijd toch allemaal dingen doenquote:Op maandag 11 juni 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Thanks!
Nallie, jouw lijstje ziet er ook goed uit!
Ik verveel me nu al en heb pijn in mn rug van het liggen, lag gister ook al de hele dag voor pampus.
Ik kan ziek zijn niet handelen denk ik
Exact dat! All of the above.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Uniek!Reisjes
![]()
Bwaaaa maandagHele nacht liggen woelen, om 5 uur op je wekker kijken en je bedenken dat je nog maar 45 minuten kan slapen is niet win
![]()
Koffiedagje vandaag denk ik
Als je het niet lekker vindt dan gewoon niet meer doen!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:39 schreef Perruche het volgende:
Leuk Uniek!
Mijn planning:
O: 150 gr volle kwark met 1 kiwi (ik denk dat ik mijn portie morgen niet opeet, ik vind het gewoon echt niet lekker...)
T: koffie verkeerd
L: Volkoren broodje met kom/sla/kip ofzo, en 250 gr rauwkostsalade
T: 200 gr cherrytomaatjes
B: 20 minuten fietsen
D: ik denk runderworstjes in tomatensaus met broccoli ernaast
S: 5 km hardlopen
Hm ja je kent me er komt altijd wat bij...quote:Op maandag 11 juni 2012 09:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je het niet lekker vindt dan gewoon niet meer doen!
Verder is je lijstje wel echt heel weinig Perr. Is dat bewust?
Hoe ging het vorige week met t snacken? Je had je T's toen wat groter gemaakt toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja je kent me er komt altijd wat bij...
Ik zit altijd vet vol van kwark (dat dan weer wel), dus verwacht geen trek te hebben tot de lunch. Dan tot 3 uur superdruk bezig dus geen tijd om echt te snacken. Dan om half 4 neem ik die mega bak tomaten - misschien is het meer dan 200 gr? Dan ga ik naar huis en eet ik tijdens frankrijk engeland, maar niet te veel wegens Evy later..
En gezien mijn uitspatting gisteren mag het wel een dagje wat minderhoop alleen dat ik geen snack attack krijg!
Oh edit; er kan nog wel wat fruit bij. Na het sporten doe ik dan nog een griekse yoghurt met warme appel!
ja! Ik heb nog wel films op de computer staan, zal vanmiddag eens kijken of ik er zin in heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha zo herkenbaar. Ik wil dan altijd toch allemaal dingen doen
Heb je niet lekker een serie of filmpjes ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:
Goed nieuws Uniekje!
Dat vind ik anders gewoon een superlijstje voor iemand met griep, Novem
Ben vaak al blij als er dan überhaupt iets binnen blijft.
En kwark is gewoon ook lekker, als je kwark lekker vindt![]()
Beterschap in ieder geval!
Volgens mij voelt ze zich nu eindelijk een beetje thuis, Nallie.CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja mijn poezels zijn nu eindelijk echt gesettled geloof ik. Ze spelen ook heel veel samen, dat vind ik wel een fijn idee voor als ik weg ben
Leuk dat je voor een maatje gaat kijken! Ook een kitten?
Be someone that makes you happy
Ja dat werkte echt goed! en gewoon direct na thuiskomst gaan koken werkt ook heel goedquote:Op maandag 11 juni 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoe ging het vorige week met t snacken? Je had je T's toen wat groter gemaakt toch?
Ik had mn O en L gisteravond al gemaakt met het idee dat ik naar werk zou gaan vandaag, dus hoef het alleen maar uit de koeler te trekkenquote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:
Goed nieuws Uniekje!
Dat vind ik anders gewoon een superlijstje voor iemand met griep, Novem
Ben vaak al blij als er dan überhaupt iets binnen blijft.
En kwark is gewoon ook lekker, als je kwark lekker vindt![]()
Beterschap in ieder geval!
Volhouden danquote:Op maandag 11 juni 2012 09:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat werkte echt goed! en gewoon direct na thuiskomst gaan koken werkt ook heel goed
Cool!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:41 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Weekendlijstjes waren vrij carb-rijk, dus nu weer wat minderen daarmee. Heb mijn Open Water Diver diploma gehaald, dus dat verklaart het wel:
Maar is dat nou echt lekker?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pompiedom! Vitaminebom![]()
Smoothie met 3 soorten groen (spinazie, avocado, komkommer) en 4 soorten fruit (banaan, perzik, appel, peer). Hoppa!
Jahoor!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor!Smaakt voornamelijk fruitig, de komkommer maakt het een beetje fris.
Vriendje vond het maar niks overigens, drinken met spinazie("Ik proef WEL de spinaziehiehie
"
<-- aangedikt voor uw vermaak).
SPOILER: op veler verzoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Mwaa is vrij dik, maar je doet er nog water bij he! Ik maak meteen een hele kan, kunnen dan 6 grote glazen uit ongeveerquote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
[..]mannen! Die van mij vind mijn shake met banaan/sojamelk/eiwitpoeder/cacao (geinspireerd door Nallie
) erg lekker
Maar het lijkt me nogal veel mengsel en een beetje dik enzo, met zoveel soorten fruit. Wel gezond though! merk je al wat van je nieuwe gezonde regime?
Geen melk, water!quote:
Haha, zeer poetisch! Ik vind kotsen ook zo erg.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:16 schreef V1z0R het volgende:
Griep en niet misselijk?Hoe? Ik zit dan voornamelijk te twijfelen tussen het rotte van wel kotsen en het rotte van niet kotsen
"To puke, or not to puke, that is the question;
Whether 'tis nobler in the belly to suffer
The klumps and gastric acid of outrageous aching,
Or to face the toilet against a sea of disgust" - Sir Hurl-a-lot
Voldoende calcium zorgt er voor dat je lichaam minder vet gaat opnemen en zelfs vet gaat verbrandenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwaa is vrij dik, maar je doet er nog water bij he! Ik maak meteen een hele kan, kunnen dan 6 grote glazen uit ongeveerIk drink daar dan meestal 2 van.
Gezonde regime: bwahWas na week 1 meteen 2 kilo lichter, na week 2 was daar weer een kilo bij
Allemaal spieren he!
Maar goed, geeeeheeeef nooooit op, tutuuuudutu.
[..]
Geen melk, water!
Je zou naast je smoothie met water natuurlijk vis of broccoli kunnen eten.quote:
65 cent osteoporose, niet duur.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je zou naast je smoothie met water natuurlijk vis of broccoli kunnen eten.
Maar ben nu in de 'goedkoop veel voedingsstoffen'-modus en 2 liter melk voor 65cent kun je niet snel verbeteren...
Ben geen vrouw en ik doe aan zware krachttraining...quote:
Volgens mij valt het wel mee met het gevaar hoor, die van mij beten ook regelmatig elkaars strot door, begeleid door gekrijs en rondvliegende harenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:11 schreef the85mc het volgende:
Nooit geweten.. Toen we onze kat net een paar maanden hadden hebben we een tweede kat erbij gehad. Maar dat ging voor geen meter. Die was ongeveer de helft kleiner en als we niet opletten was ie die kat bijna aan het omleggen. Niet een beetje spelen/stoeien, maar echt vechten. Hard bijten en zelfs in de nek enzo. Dus het leek ons veiliger om die kat niet erbij te nemen, om dooie katten te voorkomen..
Mijn vader heeft al jaren osteoporose.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben geen vrouw en ik doe aan zware krachttraining...
En als jij door alle bomen van onderzoek naar melk nog het bos kunt zien.
Hehehe, mijn ding is het ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:19 schreef Phaidra het volgende:
Ieuw, een pak melk in 1x?!? Hoe krijg je het weg
Dat is ook moeilijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben geen vrouw en ik doe aan zware krachttraining...
En als jij door alle bomen van onderzoek naar melk nog het bos kunt zien.
Yupquote:Op maandag 11 juni 2012 11:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk.
Beter kies je voor een van de kampen en ga je dat keihard verdedigen
Eens.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:33 schreef the85mc het volgende:
Precies, afwisselen is koning. Dan zul je dingen eten die misschien niet zo gezond zijn, maar ook genoeg dingen die wel goed voor je zijn. En je lichaam kan best wel wat hebben normaal gesproken..
Heb je niet recent je 10jaars jubileum ofzo gehad?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:52 schreef loveli het volgende:
Vorige week op werk:
collega (van tegen de 60): Hoe oud ben je? *leeftijd +1*?
moi: Bijna goed, ik ben *leeftijd*
Even later:
c: Hoe komt het dat je er zo jong uitziet? Je ziet eruit als 23, 24.
moi: *WAAROM ZEI JE DAN NET LEEFTIJD +1*???
De aftakeling begint.
hahaha, dat moet je als compliment zien! Ik had laatst dat een meisje tegen me zei: je ziet er echt jong uit voor 30! Had een vriend van me gezegd dat ik 30 was, de l*l!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:52 schreef loveli het volgende:
Vorige week op werk:
collega (van tegen de 60): Hoe oud ben je? *leeftijd +1*?
moi: Bijna goed, ik ben *leeftijd*
Even later:
c: Hoe komt het dat je er zo jong uitziet? Je ziet eruit als 23, 24.
moi: *WAAROM ZEI JE DAN NET LEEFTIJD +1*???
De aftakeling begint.
Hoe was je date met vakantiemeisje afgelopen? Of had je dat al verteld?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
hahaha, dat moet je als compliment zien! Ik had laatst dat een meisje tegen me zei: je ziet er echt jong uit voor 30! Had een vriend van me gezegd dat ik 30 was, de l*l!
Nice!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap.
Het is geregeld met V. Eronica en met de paspoorten, we vliegen woensdag naar de Oekraine!
Blij man
Niet vreselijk recent en het was 12.5, maar ik denk dat hij en ik er even lang werken. Andere collega had het pas iets over een bedrijfsfeest 25 jaar geleden, "weet je nog?". Nope, toen mocht ik nog niet werken van de arbeidsinspectie.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je niet recent je 10jaars jubileum ofzo gehad?
Onbekendere muziek zoals van wie?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:09 schreef the85mc het volgende:
Weet iemand een goede torrentsite voor wat onbekendere muziek? Ik gebruikte eerder isohunt, maar daar moet ik een reclameprogramma installerenIk ben niet helemaal achterlijk..
Van Bibio, maar door hulp van Co al wat gevonden. Geloof niet dat je dat in topics op fok mag vragen om downloadsites..quote:
Staat het op youtube? Heb je programma voor om de muziek van te rippenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:09 schreef the85mc het volgende:
Weet iemand een goede torrentsite voor wat onbekendere muziek? Ik gebruikte eerder isohunt, maar daar moet ik een reclameprogramma installerenIk ben niet helemaal achterlijk..
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
http://attackofthecute.com/
Dankzij Aurum
Www.zamzar.com!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Staat het op youtube? Heb je programma voor om de muziek van te rippen
Op soundcloud heb je veel nummers en livesets die je gratis mag downloaden...
Ik heb wel zo'n audioripper, maar een heel album is toch leukerquote:Op maandag 11 juni 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Staat het op youtube? Heb je programma voor om de muziek van te rippen
Op soundcloud heb je veel nummers en livesets die je gratis mag downloaden...
Hij is heel handig als je niet iets kunt installeren, zoals hier op het werk!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:
die kende ik nog niet LieLie, maar vind met een programma downloaden toch makkelijker dan het in m'n e-mail te krijgen
Ze is van 6 maart, Vik, dus al bijna 13 weken
En ik had gelijkZe zat thuis gewoon lekker te spelen met 1 van d'r favoriete speeltjes die ik niet voor haar gekocht heb, een verfroerstokje
Collega's coschmeega's, MariaMelik FTW!
![]()
Als jij het met water goed te doen vind, gewoon doen!
Waar Novem haar buren de muziek weghalen:
http://www.soundbase.ru
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij is heel handig als je niet iets kunt installeren, zoals hier op het werk!
Mooi hoor, al kan ik de hoeveelheden natuurlijk moeilijk inschatten! Had je nog gekeken voor het soja-eiwitpoeder?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:43 schreef Siral het volgende:
Woaah, nieuwe start vanmorgen, tenminste, dat gevoel had ik. Is mijn lijstje iets?Heb vorige week en zaterdag echt vernaggeld... Wilde vandaag een goede start maken
Misschien is het nog te weinig..
O: magere kwark, havermout, banaan
T: boterham pindakaas (HONGER als een aap)
L: rivierkreeftjes, veel rauwkost/sla, wat bruine rijst, sweet chili dressing
T: magere kwark, nectarine
D: gebakken kipfilet, stoom aardappeltjes, bloemkool
S: xco les.
S: glas sojamelk, handje cashews
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Perruche het volgende:
Ik ga een banaan eten wegens trekNallie waz rightz.
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mooi hoor, al kan ik de hoeveelheden natuurlijk moeilijk inschatten! Had je nog gekeken voor het soja-eiwitpoeder?
Maria ook mooi!! Groen
Hoe gaat het nu met je snelle gewichtsverlies eigenlijk? Is er nog genoeg V1z over en is de rust weer wat wedergekeerd?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: 500gr volle kwark, havermout, appel
T: 1/2 blik tonijn op olie
L: 2 x volkorenbrood pindakaas, 2 x volkorenbrood leverpastei, 2x glas melk
T: 1/2 blik tonijn op olie, glas melk
T: banaan
S: even kijken hoe of wat
D: Zuurkoolstampot met spekjes
T: jenevertje + handje pinda's
T: 1/2 bak magere kwarkVolgens mij ga ik eeeeeeeeerg hoog in de vetten zitten zo, morgen maar even herstructureren
Vla >> yoghurt! Win dusquote:Op maandag 11 juni 2012 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jee, wat kan ik soms een sul zijn![]()
Ben net lekker yoghurt gaan kopen (vanille yoghurt). Want 'echte vla - vanille' is yoghurt, duh. Toch niet. Logisch ook. Doos.
Moet even afwachten hoe de rebound is bij het krachttrainen, dan kan ik pas oordelenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je snelle gewichtsverlies eigenlijk? Is er nog genoeg V1z over en is de rust weer wat wedergekeerd?
Dat is wel waar, mahaar, ik wilde net gezond doenquote:
Moet je echt om 5.45u al je bed uit?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:40 schreef MariaEtcetera het volgende:Bwaaaa maandag
Hele nacht liggen woelen, om 5 uur op je wekker kijken en je bedenken dat je nog maar 45 minuten kan slapen is niet win
![]()
quote:
quote:
Nope, niet de enige. Maar 'whatever flows yout boat"quote:Op maandag 11 juni 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
Henk ik zal de enige zijn maar ik vind hem echt afschuwelijken veel te duur!!
Niet vreemd hoor dat 'ie zo goed staat, 't ding heeft een perfecte pasvorm die je bovenlichaam flatteert. En die rok is lekker speels en zwierig, je krijgt er bijna zin van om te dansen! Ik durf te wedden dat mensen zullen omkijken wanneer je voorbij wandelt in dit jurkjequote:Op maandag 11 juni 2012 15:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehehe, ik heb 'm zelf ook niet uit het rek getrokken, maar de verkoopster kwam er mee aan hij staat echt geweldig.Het model is echt super!
Had overigens niet verwacht dat het jurkje zo goed zou staan adhv de kleur, want die vind ik ook vrij flets, maar op de een of andere manier staat het toch heel tof.
Ohquote:Op maandag 11 juni 2012 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Coco, vanilleyoghurt of -vla maakt weinig verschil, evenveel suiker...
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet vreemd hoor dat 'ie zo goed staat, 't ding heeft een perfecte pasvorm die je bovenlichaam flatteert. En die rok is lekker speels en zwierig, je krijgt er bijna zin van om te dansen! IK durf te wedden dat mensen zullen omkijken wanneer je voorbij wandelt in dit jurkje
Heb je natuurlijk wel de bacteriën in yoghurt die goed voor de poepjes zijn, maar vla weer meer fosfor, kalium en calcium. En iets meer kcal door het extra beetje vet.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
OhIk dacht dat yoghurt hoe dan ook wel gezonder zou zijn dan pudding! Niet dus
Die halslijn is echt heel mooi!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet vreemd hoor dat 'ie zo goed staat, 't ding heeft een perfecte pasvorm die je bovenlichaam flatteert. En die rok is lekker speels en zwierig, je krijgt er bijna zin van om te dansen! Ik durf te wedden dat mensen zullen omkijken wanneer je voorbij wandelt in dit jurkje
Dan zou het aan ons liggenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:31 schreef the85mc het volgende:
Ligt het nou aan mij of voelt het vandaag een beetje warm en benauwd?
Misschien hield je veel vocht vast voorheen? En zakt het rappe afvallen straks vanzelf af...?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef Chicolate het volgende:
Leuk jurkje henk! Ben benieuwd hoe het je staat.
En wat een lieve kittens!
Hier weer tijd voor sog tijdens hoorcollege. En moe, werd weer wakker midden in de nacht. Slaap nu al weken slecht. En ondanks normaal voedsel ben ik nog meer afgevallen, eet niet weinig ofzo. Begin me bijna zorgen te maken, 6.5 kg in een maand. En ik geloof dat ik verliefd ben, heel onhandig.
Maak me al een tijdje zorgen om je, die 6.5 kilo is ook te veel.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef Chicolate het volgende:
Leuk jurkje henk! Ben benieuwd hoe het je staat.
En wat een lieve kittens!
Hier weer tijd voor sog tijdens hoorcollege. En moe, werd weer wakker midden in de nacht. Slaap nu al weken slecht. En ondanks normaal voedsel ben ik nog meer afgevallen, eet niet weinig ofzo. Begin me bijna zorgen te maken, 6.5 kg in een maand. En ik geloof dat ik verliefd ben, heel onhandig.
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:26 schreef loveli het volgende:
Dit is wel perfect zomerweer voor hoogzwangere vrouwen.
Wij doen er een uur overquote:Op maandag 11 juni 2012 17:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Serieus Uniek, ik snap niet waar je die enorme hoeveelheden laat.
Hoe lang doe jij erover om je diner op te eten?
Precies dat vroeg ik me ook af! Balansdagje na de Chinees?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:35 schreef conleche het volgende:
En toch is die D nog geen 200 kcals. Waarom is dat, Uniek?
En je hebt niet het gevoel dat je geen hap meer moet eten omdat je het er dan uit kotst?quote:
Vis met groenten in alufolie uit de oven! Dat is echt zooo lekker. Je kan de Italiaanse variant doen, of de oosterse. Supersimpel en snel!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:43 schreef the85mc het volgende:
Ik moet zo ff boodschappen halen, weet nog niet wat ik wil gaan eten. Aan de ene kant denk ik aan salade met tonijn, maar dat heb ik de laatste tijd al zo vaak gegeten. Iemand tips? Als het kan laag in carbs, hoog in mager vlees/vis..
Daarna eten en slapen. Morgen achterlijk vroeg op voor m'n CBR praktijkexamen...quote:Op maandag 11 juni 2012 12:23 schreef slacker_nl het volgende:
Positief nieuws, de bananen in de koelkast zijn nog OK.
O: ongezoete muesli/banaan/blauwe bessen met melk, water met glutamine
T: 2x cappuccino, 1x regular koffie
L: oosterse kip maaltijdsalade: veel sla, kip, komkommer, tomaat, kip, paprika en een bruin (meergranen?) broodje, met een boerenomelet (dus ei met geen idee en champions)
--
T: veel water en hoop dat er iets van fruit op de afdeling ligt, want heb niks meegenomen van huis: 1x peer 1x banaan
T: blikje tonijn v 80g, ook done
S: krachttraining, dat nu doen
T: wheyshake met glutamine/creatine.
D: ?
T: ?
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Trek je het nog een beetje Phaidra?
Nog steeds vol van de chinees maar we zetten dapper door.
Hoe lang moet dat in de oven?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Vis met groenten in alufolie uit de oven! Dat is echt zooo lekker. Je kan de Italiaanse variant doen, of de oosterse. Supersimpel en snel!
Terugleesmodus: katten zijn in het wild natuurlijk anders, maar een tamme kat is gewoon een sociaal-mensen-dier.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:03 schreef the85mc het volgende:
Nog even over katten: katten zijn geen sociale dieren toch? Ik dacht dat ze ook prima alleen konden zijn. Al is het voor een kat die alleen binnenshuis zit natuurlijk wel beter om wat afleiding te hebben. Onze kat is wel alleen, maar die kan altijd naar binnen en buiten lopen. En met katten in de buurt vecht ie alleen maar... En het is ook echt een mensenkat. Als ik na een paar weken weer eens thuis ben komt ie ineens tevoorschijn vanaf een slaapplek in de struiken om me een paar kopjes te geven. Zo lief!
Ik ook!!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
Henk ik zal de enige zijn maar ik vind hem echt afschuwelijken veel te duur!!
Goede tip! Het wordt schelvisfilet met provencaalse groenten! en als carbs doe ik 1 aardappel in plakjes erdoor..quote:Op maandag 11 juni 2012 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Vis met groenten in alufolie uit de oven! Dat is echt zooo lekker. Je kan de Italiaanse variant doen, of de oosterse. Supersimpel en snel!
Klopt. Hoop dat ik het morgen anders kan aanpakken.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:45 schreef Novem het volgende:
Valt toch wel mee? Alleen de stophoest sucks, mjah.
Het is ook wel weinig, dus dat kan het snaaien verklaren.
Volgens mij zit dat wel snor bij Henk!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef _aurum_ het volgende:
Ik vind het jurkje ook leuk, maar het moet wel goed gestyled zijn
En je moet bewbs hebben.
Ja, dat heb ik ook. Mijn vader heet namelijk zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat wel snor bij Henk!
Ik vind het nog steeds leuk om dan bij zoiets Henk te typen
Worstjes in tomatensaus met broccoli ernaastquote:Op maandag 11 juni 2012 17:43 schreef the85mc het volgende:
Ik moet zo ff boodschappen halen, weet nog niet wat ik wil gaan eten. Aan de ene kant denk ik aan salade met tonijn, maar dat heb ik de laatste tijd al zo vaak gegeten. Iemand tips? Als het kan laag in carbs, hoog in mager vlees/vis..
Klinkt ook lekker! Maar het is italiaanse vis met groenten geworden op aanraden van Conleche, staat nu in de oven.. ben benieuwd! Nog een klein half uurtje.. begin wel trek te krijgen!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Worstjes in tomatensaus met broccoli ernaast(voor mij met bonen, ik had ineens een worstjes aversie
)
Ja ik zag het, spuit 11quote:Op maandag 11 juni 2012 19:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker! Maar het is italiaanse vis met groenten geworden op aanraden van Conleche, staat nu in de oven.. ben benieuwd! Nog een klein half uurtje.. begin wel trek te krijgen!
Tof! Misschien slaat het virus bij jou ook toe!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:34 schreef xliefs. het volgende:
evy les 1 gedaaneens even kijken of dat misschien wat voor mij is.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef anna82 het volgende:
Ik vind het een tof jurkje, grijs/geel vind ik leuk!, maar wegens geen bewbs & budget niet voor mij![]()
Net dacht ik BAM! 5 km in 29 min! Maar toen zag ik dat ik ergens 60 km/h had gelopen en concludeerde, in al mijn bescheidenheid, dat Endomondo mij in de stromende regen ergens kwijt is geraakt. Wel lekker, lopen in the rain.
Ik hoop het! Het is wel iets waar je maar weinig voor nodig hebt, en overal kan doen. Dus óók als ik het weekend niet thuis ben!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:39 schreef Novem het volgende:
[..]
Tof! Misschien slaat het virus bij jou ook toe!
Ik ook!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Perruche het volgende:
Anna! Racemonster!
Ik had 1-1 voorspeld, whoei!
En dat mis ik allemaal omdat ik memory zit te spelen met verstandelijk gehandicapten.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ommegaash, Toddlers and Tiaras, een 2-jarige in een Madonna-kostuum incluus boob-cones
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dat mis ik allemaal omdat ik memory zit te spelen met verstandelijk gehandicapten.
Gelukkig heb ik ze wel vet ingemaakt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef anna82 het volgende:
Ik vind het een tof jurkje, grijs/geel vind ik leuk!, maar wegens geen bewbs & budget niet voor mij![]()
Net dacht ik BAM! 5 km in 29 min! Maar toen zag ik dat ik ergens 60 km/h had gelopen en concludeerde, in al mijn bescheidenheid, dat Endomondo mij in de stromende regen ergens kwijt is geraakt. Wel lekker, lopen in the rain.
Het kan ergerquote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ommegaash, Toddlers and Tiaras, een 2-jarige in een Madonna-kostuum incluus boob-cones
Da fook!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het kan ergerHeb er ooit eens een gezien waarin 't kindje een Dolly Parton kostuumpje aankreeg. Incl. fake boobs & fake butt,...
Hahahaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dat mis ik allemaal omdat ik memory zit te spelen met verstandelijk gehandicapten.
Gelukkig heb ik ze wel vet ingemaakt.
Dit was mijn derde 5 km, ik heb nog geen 'normaal'quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]awwww
.
Maar als je normaal een paar minuten daarboven zit, dan voel je het verschil toch ook wel?
Dank joe! Ik heb nog wel Griekse yoghurt, heb alleen momenteel meer dorst dan trekquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel een mooi lijstje, Maria, al had ik zelf nog wat yoghurt of kwark toegevoegd. Receptje van het kipstoofje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
bookmarked.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef LieLie het volgende:
Over stoofkip:
Deze is goddelijk (kippenbout ipv filet en 150 ml water als je geen slowcooker hebt. Kan als je het op het vuur doet ook iets korter), met rijst en boontjes!
http://www.kayotic.nl/blog/crockpot-chicken-a-lorange
Fraai hè?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Deze website! Awesome![]()
![]()
http://www.pointerpointer.com/
win
Amsterdam Sloterdijk. 7 uur bij de rijschool zijn, 5:30 wekker.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef anna82 het volgende:
Good luck Slacker! Rij je af in Oost-Groningen dat je zo vroeg naar bed gaat?
Wij hebben de duitse versie besteld. Krijg al helemaal zin om te gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef LieLie het volgende:
De Trotter (onze favoriete reisgids) van Oost-usa komt pas in 2013 weer uit. Grmbl
Hij word herzien en eerst zou hij nu in juni al uitkomen, maar het is uitgesteld.
Van oost-usa?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij hebben de duitse versie besteld. Krijg al helemaal zin om te gaan.
Succes!!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef slacker_nl het volgende:
En nu.. nu is het bedtijd. Wish me luck, 8 uur afrijden!
Zo, jij bent er lekker vroeg bij!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:14 schreef _aurum_ het volgende:
Nu nog ff wachten op de zomerbanden voor le voiture
Respect! Lijkt me zo'n gedoe en ik heb geen grote bandenlichter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:31 schreef the85mc het volgende:
Morge! Succes slacker, al moet je nu al bijna klaar zijn.. Ik doe altijd zelf banden wisselen. Scheelt 50 ekkies per wisselbeurt en veel geplan..
ik doe dat nog weleens met mijn pa en dan ook nog van de banden die eraf zijn de velgen wassenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:45 schreef the85mc het volgende:
Ik doe ook alleen banden met velgen en al wisselen. Heb ook geen bandenlichter. Mn vader en ik plannen een ochtendje in het weekend en dan doen we 3 auto's achter elkaar. Maar zijn geen leasebakken idd..
Wij zoeken nog iemand die dat goed kanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik doe dat nog weleens met mijn pa en dan ook nog van de banden die eraf zijn de velgen wassen
/dochtervanhetjaar
Regel een dochterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iemand die dat goed kan
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Deze website! Awesome![]()
![]()
http://www.pointerpointer.com/
win
Thanks! Ga het onthouden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Slacker zal al wel zo'n beetje bericht hebben gok ik?
[..]
Q, mochten ze geen kwark hebben dan zou stukje vlees goed zijn. (na sporten > langzame eiwitten)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef Novem het volgende:
Hoezobij je moussaka, nallie?
Vind je lijstje wel mooi.
Perr, ook netjes, mag misschien nog wel wat bij.
V1z, ik heb zon vermoeden dat mijn portie spek niet hetzelfde is als die van jou4 strips uitgebakken ontbijtspek!
Zal het zo in de eetmeter gooien, wil minimaal op 1700 zitten, doe toch niks vandaag!
Ja dat dacht ik misschien ook... door de krachttraining, maar dat zou dan wel heel snel zijn.. ben 6 keer geweest! Maar wel chill, meer etenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Raar inderdaad NallieMisschien dat de dadels een te grote suikerpiek veroorzaakte?
En wat meer KH's na je boksenJij hoeft toch niks meer kwijt
Kan natuurlijk ook zijn dat jouw sportregime en degelijke voedingspatroon er voor zorgt dat je stofwisseling omhoog gegaan is! Nog meer eten!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:15 schreef V1z0R het volgende:
Zie bijvoorbeeld de pushpull-up pogingen bij dames hier.
Fruitjes erbij!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik gooi er ook maar weer eens een lijstje in:
O: 3 volkorenboterhammen met hagelslag
L: ?
T: yoghurt met muesli
D: stamppot rauwe andijvie met vegetarische spekjes.
Laatste keer was ik 5 kilo kwijt in 3 weken, dus ik denk dat het ongeveer gelijk opgaat. Tweede week gaat altijd zoals het nu ging op de één of andere manier: schommelend. Ik denk dat het vocht zich dan weer aanvult of zo en dat je wel blijft afvallen, maar dat je dat dan minder goed ziet. En volgens mij eet ik nu ongeveer hetzelfde als de vorige keer. Ik had gisteren echt totáál geen zin om te eten, alles wat ik at was bijna met tegenzin. Dus vandaar dat het wat aan de weinige kant is. Bij het opbouwen komt ook mijn eetlust weer terug, dus no worries.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:15 schreef V1z0R het volgende:
Hoeft niet alleen krachttraining te wezen, boksen is ook erg zwaar en bij vrouwen is het bovenlichaam toch veelal minder getraind dan bij mannen.
Zie bijvoorbeeld de push-up pogingen bij dames hier.
Co, ligt het aan mij of ging het er sneller van af met lijstjes van rond de 1500-1600 dan nu je rond de 1200-1400 zit?
Moet me nog steeds een keer goed inlezen op dat low-carb, maar bespeur soms een patroon waarbij het lijkt dat de inname van vet een katalysator is bij het verbruik van vet uit je vetcellen.
Dus wanneer je genoodzaakt bent vet te verbranden vanuit je inname in plaats van de eiwitten, je lichaam ook eerder vet uit het lichaam zelf gebruikt.
Kan me trouwens nog een onderzoek herinneren waarbij het proeven van koolhydraten (de mond spoelen met een sportdrankje) al genoeg was om de sportprestaties te verbeteren.
Aanmaak van enzymen begint al in je mond natuurlijk (waarom lang kauwen op bijvoorbeeld aardappels al zorgt dat ze zoet beginnen te worden) en zal dan het hele bioproces in werking zetten waarschijnlijk.
Hoe zou dit werken bij een low-carb dieet vraag ik me dan afVrijwilligers?
Novem
De helft van de dingen die jij eet zou ik niet herkennen als ze op m'n bord lagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:35 schreef Perruche het volgende:
Oeh, ik realiseer me net dat er nog Indiase wortel-halwa in de koelkast staat. Ik voorzie zomaar dat dat mijn laatste T wordt!
Gewoon weer netjes toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een dag Co? En dan echt beginnen met opbouwen he!
LIjst:
O: boterham kaas, boterham kipfilet met tomaat, beschuit kaas, beschuit aardbeien, beker melk
B: 2 uurtjes wandelen (hardlopen wil niet met heup)
T's: 2 appels, gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas, halve liter zelfgemaakte broccolisoep met kipfilet
T's: appel. sinaasappel, blokje choco, verse asperges met zachtgekookt eitje, ham en wat boter
D: bloemkool, tartaar, salade, gebakken champ/ui/paprika
T's: bak kwark met rarbarber en vla
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef loveli het volgende:
[..]
De helft van de dingen die jij eet zou ik niet herkennen als ze op m'n bord lagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merkte wel dat ik bleef afvallen toen ik meer gezonde vetten ging eten. Terwijl mn kcals dus omhoog gingen. Volgens dietiste had mijn lijf meer vet nodig en moet ook zeggen dat ik me beter voel en dus ook wel slanker ben, sinds ik meer vet eet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:40 schreef V1z0R het volgende:
Dat heb ik ook altijd met Perr-gerechten
Ook geen worries, Co, je hebt er ervaring zat meeMaar zoals gisteren heb je op de likjes mayo na, voor je D niet echt dingen met vet binnen gekregen.
Daarom zat ik te denken aan vetinname als katalysator voor het verbruik van lichaamsvet.
[..]
Gewoon weer netjes toch?
Schatting
O ~500
T ~160
L ~500
T ~350
D ~400 (afhankelijk van dressing)
T ~500
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:41 schreef Perruche het volgende:
[..]was ook de eerste keer dat ik het maakte! Maar het was wel erg lekker, toetje van geraspte wortel gekookt in melk en op smaak gebracht met suiker, kardemom enzo. Bij opdienen wat amandelschaafsel erover.
.
Linkje naar een recept
Plaatje (spoiler wegens groot):oeh dat ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Ja was het ook wel! Sowieso ik had allemaal Indiase dingen gemaakt uit Patak's kookboek (ja, van de potjes), maar daar worden dus geen potjes in gebruikt. Echt allemaal superlekkere gerechten!quote:
Gisteren was een abnormale dag, omdat ik pretty much mijn lunch heb overgeslagen. Mijn vet/eiwit/KH verhouding ligt tijdens lowcarben op ± 67/30/3.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:40 schreef V1z0R het volgende:
Dat heb ik ook altijd met Perr-gerechten
Ook geen worries, Co, je hebt er ervaring zat meeMaar zoals gisteren heb je op de likjes mayo na, voor je D niet echt dingen met vet binnen gekregen.
Daarom zat ik te denken aan vetinname als katalysator voor het verbruik van lichaamsvet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik merkte wel dat ik bleef afvallen toen ik meer gezonde vetten ging eten. Terwijl mn kcals dus omhoog gingen. Volgens dietiste had mijn lijf meer vet nodig en moet ook zeggen dat ik me beter voel en dus ook wel slanker ben, sinds ik meer vet eet.
Ik heb het vermoeden dat het verstandige antwoord is dat ik het niet wil leren kennenquote:
er is vooral weinig in huis, en ik heb nog geen zin om eruit te gaan om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:59 schreef anna82 het volgende:
Jagar, wat een kort lijstje. Vind je het zelf genoeg?
Die van mij wordt iets van:
O 250 ml soja-melk, 50 gram havermout, frambozen, bosbessen
T appel
L vandaag op nieuwe locatie, ga op zoek naar een salade en anders 2 boterhammen met ei/kaas en een plak roggebrood
T worteltjes en een handje noten
T boterham pindakaas
S als het niet regent en ook niet gaat regenen, uurtje wielrennen (30km)
D zalmpakketje uit de oven met haricots vert
T: bakje kwark met halve banaan
Net woonde ik een presentatie bij waarbij op 1 sheet 4 x (vier!) "wordt je" stond.
Ik heb al opquote:
Verstandig! Probeer ik ook meestal. Anders kan ik blijven eten op sommige dagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:41 schreef Perruche het volgende:
Wat is eiskonfect? En ik probeer zo regelmatig mogelijk te eten... 7:30 ontbijt, 10:00 of 11:00 t, rond 12:00 of 13:00 L...
Zo ongeveer het ongezondste snoepje dat ik ken.quote:
Waarom eet je het dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo ongeveer het ongezondste snoepje dat ik ken.
Het ziet er uit als chocolade in een mini-muffinvormpje en het bestaat uit gehard vet met suiker en misschien wat sporen van chocolade. Te bewaren in de koelkast.
Die snoepjes zeggen mij niet zo veel, maar de restquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb al op
o. havermout met melk en frambozen
t. 4 eiskonfekt + banaan
l. gevulde paprika met heel veel gehakt en tomatensaus + griekse salade
t. overweeg nu nectarine
*veelvraat
Misschien eet je zoveel omdat alles tot je L suikers en koolhydraten is? Ik merk dat ik minder trek heb als ik bijv. nootjes neem (jammergenoeg zijn die nu op...), zelfs tomaatjes/paprika zoals nu werken goedl, of iig beter dan bananen en chocolaatjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het ziet er uit als chocolade in een mini-muffinvormpje en het bestaat uit gehard vet met suiker en misschien wat sporen van chocolade. Te bewaren in de koelkast.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dus je kan voor de trek beter (gezonde) nootjes eten dan een banaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien eet je zoveel omdat alles tot je L suikers en koolhydraten is? Ik merk dat ik minder trek heb als ik bijv. nootjes neem (jammergenoeg zijn die nu op...), zelfs tomaatjes/paprika zoals nu werken goedl, of iig beter dan bananen en chocolaatjes
Ofquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:53 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Dus je kan voor de trek beter (gezonde) nootjes eten dan een banaan?
Gezonde dingetjes van beide en het vette van de nootjes verkleint de insulinepiek....quote:
Heb je nu al de citroensap/zoetstof truc geprobeerd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ofkwark
(sorry
). Hoe meer eiwitten hoe beter het vult, vaak. Hoe meer suiker hoe hoger je insulinepiek > hoe meer trek.
thx, 'sochtends een banaan, en s'middags een klein handje nootjes?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Vet > grotere verzadiging > ook nog eens gezonde vetten > ja
Nootjes en banaan > nog beter
Fructose wordt niet door insuline verwerkt, maar door de lever.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gezonde dingetjes van beide en het vette van de nootjes verkleint de insulinepiek....
Sowieso is die bij fruit kleiner dan bij andere suikers. Lichaam neemt fruitsuikers namelijk minder goed op.
Omdat ik het lekker vind?quote:
Nee. Ik moet juist heel veel suikers en koolhydraten eten in de morgen, omdat ik anders omkiep. Zie gisteren, toen we het over het onderwerp low carb hadden. Ik schiet bizar snel in ketose.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien eet je zoveel omdat alles tot je L suikers en koolhydraten is? Ik merk dat ik minder trek heb als ik bijv. nootjes neem (jammergenoeg zijn die nu op...), zelfs tomaatjes/paprika zoals nu werken goedl, of iig beter dan bananen en chocolaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |