Een paspop. Of een model met een kunsthand.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het vrij disturbing dat ik er niet helemaal uit kom of het een model of een paspop is, in dat jurkje van Henk.
LOL! Slaap lekker slankies!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Een paspop. Of een model met een kunsthand.
Thanks!quote:
Haha zo herkenbaar. Ik wil dan altijd toch allemaal dingen doenquote:Op maandag 11 juni 2012 09:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Thanks!
Nallie, jouw lijstje ziet er ook goed uit!
Ik verveel me nu al en heb pijn in mn rug van het liggen, lag gister ook al de hele dag voor pampus.
Ik kan ziek zijn niet handelen denk ik
Exact dat! All of the above.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Uniek!Reisjes
![]()
Bwaaaa maandagHele nacht liggen woelen, om 5 uur op je wekker kijken en je bedenken dat je nog maar 45 minuten kan slapen is niet win
![]()
Koffiedagje vandaag denk ik
Als je het niet lekker vindt dan gewoon niet meer doen!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:39 schreef Perruche het volgende:
Leuk Uniek!
Mijn planning:
O: 150 gr volle kwark met 1 kiwi (ik denk dat ik mijn portie morgen niet opeet, ik vind het gewoon echt niet lekker...)
T: koffie verkeerd
L: Volkoren broodje met kom/sla/kip ofzo, en 250 gr rauwkostsalade
T: 200 gr cherrytomaatjes
B: 20 minuten fietsen
D: ik denk runderworstjes in tomatensaus met broccoli ernaast
S: 5 km hardlopen
Hm ja je kent me er komt altijd wat bij...quote:Op maandag 11 juni 2012 09:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je het niet lekker vindt dan gewoon niet meer doen!
Verder is je lijstje wel echt heel weinig Perr. Is dat bewust?
Hoe ging het vorige week met t snacken? Je had je T's toen wat groter gemaakt toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja je kent me er komt altijd wat bij...
Ik zit altijd vet vol van kwark (dat dan weer wel), dus verwacht geen trek te hebben tot de lunch. Dan tot 3 uur superdruk bezig dus geen tijd om echt te snacken. Dan om half 4 neem ik die mega bak tomaten - misschien is het meer dan 200 gr? Dan ga ik naar huis en eet ik tijdens frankrijk engeland, maar niet te veel wegens Evy later..
En gezien mijn uitspatting gisteren mag het wel een dagje wat minderhoop alleen dat ik geen snack attack krijg!
Oh edit; er kan nog wel wat fruit bij. Na het sporten doe ik dan nog een griekse yoghurt met warme appel!
ja! Ik heb nog wel films op de computer staan, zal vanmiddag eens kijken of ik er zin in heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha zo herkenbaar. Ik wil dan altijd toch allemaal dingen doen
Heb je niet lekker een serie of filmpjes ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:
Goed nieuws Uniekje!
Dat vind ik anders gewoon een superlijstje voor iemand met griep, Novem
Ben vaak al blij als er dan überhaupt iets binnen blijft.
En kwark is gewoon ook lekker, als je kwark lekker vindt![]()
Beterschap in ieder geval!
Volgens mij voelt ze zich nu eindelijk een beetje thuis, Nallie.CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja mijn poezels zijn nu eindelijk echt gesettled geloof ik. Ze spelen ook heel veel samen, dat vind ik wel een fijn idee voor als ik weg ben
Leuk dat je voor een maatje gaat kijken! Ook een kitten?
Be someone that makes you happy
Ja dat werkte echt goed! en gewoon direct na thuiskomst gaan koken werkt ook heel goedquote:Op maandag 11 juni 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoe ging het vorige week met t snacken? Je had je T's toen wat groter gemaakt toch?
Ik had mn O en L gisteravond al gemaakt met het idee dat ik naar werk zou gaan vandaag, dus hoef het alleen maar uit de koeler te trekkenquote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:
Goed nieuws Uniekje!
Dat vind ik anders gewoon een superlijstje voor iemand met griep, Novem
Ben vaak al blij als er dan überhaupt iets binnen blijft.
En kwark is gewoon ook lekker, als je kwark lekker vindt![]()
Beterschap in ieder geval!
Volhouden danquote:Op maandag 11 juni 2012 09:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat werkte echt goed! en gewoon direct na thuiskomst gaan koken werkt ook heel goed
Cool!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:41 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Weekendlijstjes waren vrij carb-rijk, dus nu weer wat minderen daarmee. Heb mijn Open Water Diver diploma gehaald, dus dat verklaart het wel:
Maar is dat nou echt lekker?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pompiedom! Vitaminebom![]()
Smoothie met 3 soorten groen (spinazie, avocado, komkommer) en 4 soorten fruit (banaan, perzik, appel, peer). Hoppa!
Jahoor!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor!Smaakt voornamelijk fruitig, de komkommer maakt het een beetje fris.
Vriendje vond het maar niks overigens, drinken met spinazie("Ik proef WEL de spinaziehiehie
"
<-- aangedikt voor uw vermaak).
SPOILER: op veler verzoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Mwaa is vrij dik, maar je doet er nog water bij he! Ik maak meteen een hele kan, kunnen dan 6 grote glazen uit ongeveerquote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
[..]mannen! Die van mij vind mijn shake met banaan/sojamelk/eiwitpoeder/cacao (geinspireerd door Nallie
) erg lekker
Maar het lijkt me nogal veel mengsel en een beetje dik enzo, met zoveel soorten fruit. Wel gezond though! merk je al wat van je nieuwe gezonde regime?
Geen melk, water!quote:
Haha, zeer poetisch! Ik vind kotsen ook zo erg.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:16 schreef V1z0R het volgende:
Griep en niet misselijk?Hoe? Ik zit dan voornamelijk te twijfelen tussen het rotte van wel kotsen en het rotte van niet kotsen
"To puke, or not to puke, that is the question;
Whether 'tis nobler in the belly to suffer
The klumps and gastric acid of outrageous aching,
Or to face the toilet against a sea of disgust" - Sir Hurl-a-lot
Voldoende calcium zorgt er voor dat je lichaam minder vet gaat opnemen en zelfs vet gaat verbrandenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwaa is vrij dik, maar je doet er nog water bij he! Ik maak meteen een hele kan, kunnen dan 6 grote glazen uit ongeveerIk drink daar dan meestal 2 van.
Gezonde regime: bwahWas na week 1 meteen 2 kilo lichter, na week 2 was daar weer een kilo bij
Allemaal spieren he!
Maar goed, geeeeheeeef nooooit op, tutuuuudutu.
[..]
Geen melk, water!
Je zou naast je smoothie met water natuurlijk vis of broccoli kunnen eten.quote:
65 cent osteoporose, niet duur.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je zou naast je smoothie met water natuurlijk vis of broccoli kunnen eten.
Maar ben nu in de 'goedkoop veel voedingsstoffen'-modus en 2 liter melk voor 65cent kun je niet snel verbeteren...
Ben geen vrouw en ik doe aan zware krachttraining...quote:
Volgens mij valt het wel mee met het gevaar hoor, die van mij beten ook regelmatig elkaars strot door, begeleid door gekrijs en rondvliegende harenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:11 schreef the85mc het volgende:
Nooit geweten.. Toen we onze kat net een paar maanden hadden hebben we een tweede kat erbij gehad. Maar dat ging voor geen meter. Die was ongeveer de helft kleiner en als we niet opletten was ie die kat bijna aan het omleggen. Niet een beetje spelen/stoeien, maar echt vechten. Hard bijten en zelfs in de nek enzo. Dus het leek ons veiliger om die kat niet erbij te nemen, om dooie katten te voorkomen..
Mijn vader heeft al jaren osteoporose.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben geen vrouw en ik doe aan zware krachttraining...
En als jij door alle bomen van onderzoek naar melk nog het bos kunt zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |