Ik vind ze ook wel oké allemaalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef babette21 het volgende:
Oh en ik heb (itt sommige andere hier) totaal geen moeite met die Glee-mensen. Zach is tof, Nikkie is oke (ik hou wel van 'n beetje kritisch) en zelfs Ryan valt me eigenlijk heel erg mee.
"This week the theme is... poop!"quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef babette21 het volgende:
Waarom juichen ze altijd zo leip als ze het thema horen?!
Dat staat vast in het script: je bent amerikaan, dus overal over-enthousiast op reageren!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef babette21 het volgende:
Waarom juichen ze altijd zo leip als ze het thema horen?!
So true.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef Steve het volgende:
Nellie.. Vind haar in de clips juist altijd heel goed overkomen. Jammer dat ze weg is, maar niet heel erg verrassend.
Ik zie zoveel liever Lily weggaan, vind haar heel irritant. Net als Ali.
En het zijn performers, die zijn over het algemeen al emotioneler dan de gemiddelde amerikaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat staat vast in het script: je bent amerikaan, dus overal over-enthousiast op reageren!
SPOILER: Clip van volgende week.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke clip. Benieuwd hoelang ze daar over gedaan hebben..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Ja dat merk ik bij producties ook heel erg......quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het zijn performers, die zijn over het algemeen al emotioneler dan de gemiddelde amerikaan.
Maar zonder die emotie kunnen ze denk ik ook niet goed worden in hun vak. Dus ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat merk ik bij producties ook heel erg......
"O... theatermensen....." Je wete de helft vd tijd niet of iets fake is of gemeend. Het is allemaal zo over the top.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef Steve het volgende:
SPOILER: Clip van volgende week.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke clip. Benieuwd hoelang ze daar over gedaan hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Het feit dat ze me weinig doen is juist waarom ik ze in Glee wil, er is in die serie al genoeg om me aan te irriteren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die Blake echt helemaal niks hè. Kan me ook totaal niks van hem voor de geest halen, hoe hij zingt of wat dan ook. Michael is knap ja, maar goed, ook dodelijk saai.
Ik merk trouwens dat ik Shanna altijd vergeet mee te nemen in m'n post, dus ook zij blijft bij mij totaal niet hangen.
SPOILER: Clip van volgende keerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geruchten komende afvallerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Dat kindse vond ik ook ja, snap dat ze gefrustreerd was met die basketbalscene, maar hoe ze reageerde kwam heel kinds overquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik had even een WHUT bij de uitslag, omdat ik qua zang en performance had verwacht dat michael weg had gemoeten. Ondanks zijn extreem mooie hoofd en zijn aandoenlijke karakter vind ik hem qua zang in de clips niet zo heel erg sterk.
Maaaar... that being said: Ik begon me echt dood te ergeren aan Abraham. Dat gedoe tegenover Ryan met dat geslijm. En dan deze week, dat terugkomen... ik had echt enorme plaatsvervangende schaamte, Mijn god zeg, doe normaal! Plus die enkel? Iets in me zegt dat ie zat te faken. Zo van "Als ik een blessure fake dan kan ik daarna doorzetten en dat is dan tenacity". Want, lets'be real.... wie gaat er na een verzwikte enkel zo'n plateauzolen dragen voor een performance?
En nog steeds wil ik dat Alli rolstoelchick opzout. Ik vidn haar zo enorm kinds, dat is het woord wat deze week eindelijk bij me landde. Kinds. Het stemmetje, de gebaartjes, het theatrale, d'r kop. Echt kinds. Vreselijk.
En die performance van Lily: Damn girl!
Ze kan nogal katten. Maar ze is enorm gedreven en gaat daarom over lijken denk ik. Ach daar ga je in een serie toch niks van merken en qua optredens vind ik haar erg goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:00 schreef MissBliss het volgende:
Lily idd, ik vond haar echt stom in het begin maar ze wordt wel steeds beter
dat is wel zo, maar zelfs als ze aan het optreden is als je haar in een clip ziet heeft ze een behoorlijk onsympathieke uitstraling. Daar zit ik in glee niet op te wachten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze kan nogal katten. Maar ze is enorm gedreven en gaat daarom over lijken denk ik. Ach daar ga je in een serie toch niks van merken en qua optredens vind ik haar erg goed.
same here met aliquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:14 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog steeds geen problemen met Ali
Vind het wel irritant dat Michael steeds doorgaat. Die kerel laat echt helemaal niks zien, hij is zo saai.
En OMG wat een clipopnameJe zou gillend gek worden. Ben nog steeds voor Aylin! En Lily zie ik wel ver komen. De rest vind ik gewoon te weinig hebben. Vorig seizoen zaten er interessantere personen bij.
Ach er moeten ook Bad guys inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is wel zo, maar zelfs als ze aan het optreden is als je haar in een clip ziet heeft ze een behoorlijk onsympathieke uitstraling. Daar zit ik in glee niet op te wachten.
Ik vind haar niet heel vervelend ofzo maar vind haar ook zeker niet de bestequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
Vind lily vervelend.. maar he, dat ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |