Ik vind ze ook wel oké allemaalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef babette21 het volgende:
Oh en ik heb (itt sommige andere hier) totaal geen moeite met die Glee-mensen. Zach is tof, Nikkie is oke (ik hou wel van 'n beetje kritisch) en zelfs Ryan valt me eigenlijk heel erg mee.
"This week the theme is... poop!"quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef babette21 het volgende:
Waarom juichen ze altijd zo leip als ze het thema horen?!
Dat staat vast in het script: je bent amerikaan, dus overal over-enthousiast op reageren!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef babette21 het volgende:
Waarom juichen ze altijd zo leip als ze het thema horen?!
So true.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef Steve het volgende:
Nellie.. Vind haar in de clips juist altijd heel goed overkomen. Jammer dat ze weg is, maar niet heel erg verrassend.
Ik zie zoveel liever Lily weggaan, vind haar heel irritant. Net als Ali.
En het zijn performers, die zijn over het algemeen al emotioneler dan de gemiddelde amerikaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat staat vast in het script: je bent amerikaan, dus overal over-enthousiast op reageren!
SPOILER: Clip van volgende week.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke clip. Benieuwd hoelang ze daar over gedaan hebben..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Ja dat merk ik bij producties ook heel erg......quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het zijn performers, die zijn over het algemeen al emotioneler dan de gemiddelde amerikaan.
Maar zonder die emotie kunnen ze denk ik ook niet goed worden in hun vak. Dus ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat merk ik bij producties ook heel erg......
"O... theatermensen....." Je wete de helft vd tijd niet of iets fake is of gemeend. Het is allemaal zo over the top.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef Steve het volgende:
SPOILER: Clip van volgende week.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke clip. Benieuwd hoelang ze daar over gedaan hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |