ja dat kan toch alsnog? dat hij het eerst deed terwijl niemand het had opgedragenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef Steve het volgende:
Ja maar in de aflevering deden ze alsof hij het echt zelf bedacht had, niemand wist dat hij dat zou doen en dat de hele productie het heel aanstootgevend vond.
Ja, maar wel apart dat dát dan niet in beeld wordt gebracht..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat kan toch alsnog? dat hij het eerst deed terwijl niemand het had opgedragen
en dat die actie onverantwoord was
en dat daarna werd gedacht; maar het zag er goed uit en dat toen in overleg met mario nog een of meer takes zijn gemaakt?
waar, hoe?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef Steve het volgende:
Net gekeken. Geen onverwachte afvaller. Vond de laatste performance ook niet geweldig..
edit dan ook de quote..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Steve, even je post aangepast, want nu stond er al het geslacht van de persoon die af zou vallen![]()
Und?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben m als het goed is nu aan het downloaden, hopen dat ie werkt
DMquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben m als het goed is nu aan het downloaden, hopen dat ie werkt
VLC player is gewoon een ander soort Windows Media Player, gewoon via http://www.videolan.org/vlc/ .quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
wat is een vlc ding? en hoe krijg ik die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |