Heuyquote:
Maar echt ook!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Omgdie video is écht héééél slecht
dit is precies wat er in mijn hoofd gebeurd elke keer als ie ook maar ergens op de achtergrond voorbij komtquote:Op maandag 11 juni 2012 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Wat is die Michael trouwens mooi
Af, AF! 18! Gadver.
Ik denk guacemole, anderen zaten onder de chips namelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:35 schreef Steve het volgende:
Linkje, want irritante .gif
Wat is dat groene in Tylers nek?.
Ze heeft ook een Bieber-parodie gedaan bij America's Got Talent!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef Johan1994 het volgende:
Is Dani nou een meisje of een jongen (want ik dacht eerst dat het Justin Bieber was) Voor de rest ga ik het volgen
! Vorig seizoen had ook lekker veel drama. Hou ik wel van.
Nu je t zegtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:00 schreef Steve het volgende:
Ik vind Lily een beetje op een gezette versie van Alicia Silverstone lijken. Zo praat ze af en toe ook een beetje.
whahaha grappigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:19 schreef Auxo het volgende:
[..]
Ze heeft ook een Bieber-parodie gedaan bij America's Got Talent!
Grappig, ik had dit filmpje ooit al wel eens gezien, maar kom er dus net pas achter dat zij dat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
So?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
En ik zag dat Tyler of all people dezelfde bril heeft als ik. Een vrouwenmodel draagt hij dus
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik zit er nu nog midden in maar ik bedacht me: wat als mario ooit: not called back is?
dat kan ie niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Hahaha je jat mijn zin!quote:
Michael is de math-nerd. De geek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hahaha je jat mijn zin!![]()
Ben trouwens benieuwd als het underdog zijn voor hen een criterium is, hoe lang het duurt voor Nellie, Blake en Michael eruit vliegen.. Of heb ik hun underdog verhaal gemist? Charlie ziet er gewoon al uit als een underdog, maar weet niet of hij nou ook een bijzonder verhaal had
Ditquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Michael is de math-nerd. De geek.
Maar godverdomme wat is hij mooi zeg......
Echt niet?quote:
I know!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Michael is de math-nerd. De geek.
Maar godverdomme wat is hij mooi zeg......
Was me niet eens opgevallen, maar hij heeft wel gelijk.quote:First of all, if it was so dangerous and offensive..
Why was it not only USED, but re-shot from a secondary angle?
Thank god the editors haven't gotten any better at their jobs--it makes this show so much more fun to rip to shreds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |