Besteld. Dank voor de tip.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:49 schreef Manke het volgende:
http://www.darkhorse.com/(...)sy-slipcased-edition
snel pre-orderen nu die goedkoop is.
http://www.amazon.com/The(...)dition/dp/1616551607
December 2013 zijn de geruchten.quote:Op maandag 22 april 2013 17:38 schreef 67Impala het volgende:
Ik wil een release date voor FFX-HD....... Zou toch niet meer zo lang moeten duren na dat mooie bericht van Aether in het algemene GAM PS3 topic...
Een Spaanse winkel heeft 'm nu staan voor 10-10-2013.quote:Op maandag 22 april 2013 17:38 schreef 67Impala het volgende:
Ik wil een release date voor FFX-HD....... Zou toch niet meer zo lang moeten duren na dat mooie bericht van Aether in het algemene GAM PS3 topic...
Misschien is Versus een PS4 launchtitel, dan zou FFX tot zo'n 2 maanden eerder uitkomenquote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef 67Impala het volgende:
Pff dat zijn nou niet de data's waar ik op zat te wachten... BF4 komt ook rond die tijd uit.. Mja we zullen zienthanks voor de info iig!
Ik vond XII eigenlijk helemaal niet zo vervelendquote:
Juistem, daarom vond ik XII nu juist zo fantastisch....toegegeven eerste uren waren rampzalig, totaal geen overzicht....maar de vrijheid daarna. De talloze sidequest, je best moeten doen om sterk genoeg te zijn voor nieuwe zones, de verandere weersomstandigheden....heerlijk mee vermaakt, vond 12 velen malen leuker dan X en XIIIquote:Op maandag 6 mei 2013 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond XII eigenlijk helemaal niet zo vervelendAlleen ben ik persoonlijk niet van open werelden omdat ik dan alles tegelijk wil doen en de weg kwijt raak
Maar er zijn er veel die dat juist wl leuk vinden, die vrijheid.
Ja daar zat ik ook al aan te denken nuquote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef StretchingKoala het volgende:
Binnenkort 12 maar weer eens opnieuw aanzwengelen denk ik...alhoewel, beter na de zomer doen
Omega Mark XII en Hell Wrym & Yiamat ook gedaan? Vooral die laatste was erg tijdconsumerent, gelukkig hoefde die niet in 1 ruk achter elkaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:11 schreef Manke het volgende:
had er 80+ uur opzitten met ff12, makkelijk grinden met de spel, eindbaas was dan ook een eitje
Nee, op een gegevens moment had ik geen zin meer in de hunts en ging ik richting het eindequote:Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Omega Mark XII en Hell Wrym & Yiamat ook gedaan? Vooral die laatste was erg tijdconsumerent, gelukkig hoefde die niet in 1 ruk achter elkaar.
Ik heb de PS1 versie gespeeld: niet doen, verschrikkelijk traag bij begin/eind gevechten en openen menu.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu bezig met IV After Years op Vita en dat ziet er wel echt tof uit. Nummer VI staat ook nog op mijn to-do, maar ik twijfel over welke versie ik zal gaan spelen...
De originele op SNES niet, want mijn SNES zit opgeborgen in de berginge
GBA is een optie, maar het geluid daarvan schijnt een flinke stap terug te zijn
PSOne op Vita is ook een optie, maar ik geloof dat daar behoorlijk wat vertraging zit op het moment dat een gevecht start
Misschien wachten tot Wii U VC? Hij is immers al voor Wii VC...
Of GBA op Gamecube playerquote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lastige keusMisschien gooien ze de GBA-versie wel naar Wii U VC
Naja, ik wacht nog wel ff dan. Het heeft geen haast.
snes9xquote:Op zondag 19 mei 2013 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu bezig met IV After Years op Vita en dat ziet er wel echt tof uit. Nummer VI staat ook nog op mijn to-do, maar ik twijfel over welke versie ik zal gaan spelen...
De originele op SNES niet, want mijn SNES zit opgeborgen in de berginge
GBA is een optie, maar het geluid daarvan schijnt een flinke stap terug te zijn
PSOne op Vita is ook een optie, maar ik geloof dat daar behoorlijk wat vertraging zit op het moment dat een gevecht start
Misschien wachten tot Wii U VC? Hij is immers al voor Wii VC...
Dan nog altijd Zsnesquote:
Ja, maar heb ooit maar twee screens gezien.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was toch al bekend? De screens komen me in ieder geval bekend voor
Potver, wat wil ik die game graag op mij Vita spelen!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef Aether het volgende:
Status onofficile vertaling Final Fantasy Type-0:
Wordt lastig als je eerst de taal zelf moeten patchenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Potver, wat wil ik die game graag op mij Vita spelen!
Ik hoop tijdens E3 verwend te worden door Square en Sonyquote:Op maandag 20 mei 2013 21:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Wordt lastig als je eerst de taal zelf moeten patchen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik weet dat het hier niet hoort, maar dacht dat er hier vast wel mensen zijn die ook hier belangstelling voor hebben.
http://www.insidegamer.nl(...)ix-komt-13-september
Ja, en de Japanse scne is net zo ergquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef RenRen- het volgende:
Die lachscene. Ik vind die zo awkwardMaar dat zijn HDshots?
Eerst is het alsof hij een nummer 2 doet, en dan klinkt hij als een kraaiquote:
Ik denk dat je Kingdom Hearts 3 wel mag verwachten op de PS4, Square Enix zal ons misschien nog wel verrassen op de E3.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dankjewel, ik zit al heel lang te wachten op een nieuwe KH. Ik mis het.
Dat is jammer... Ik denk niet dat ik gelijk het geld heb om een PS4 te kopenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik denk dat je Kingdom Hearts 3 wel mag verwachten op de PS4, Square Enix zal ons misschien nog wel verrassen op de E3.
KH 1.5 LE is nu 28: http://www.amazon.co.uk/K(...)id=1370166393&sr=8-1quote:Op zondag 2 juni 2013 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is jammer... Ik denk niet dat ik gelijk het geld heb om een PS4 te kopen
Ik ook niet hoor, maar de PS3 krijgt nog tot 2017 gewoon games, dus ik wacht wel een jaartje.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is jammer... Ik denk niet dat ik gelijk het geld heb om een PS4 te kopen
Ik vond ff7 geweldig 15 jaar geleden op de pc, toen ff8 gespeeld, ook geweldig, toen laatst weer ff7 en daar was ik deze keer snel op uitgekeken, maar was best verquote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef RenRen- het volgende:
Aether, thanks!
En ik wacht denk ik ook nog een jaartje met de PS4.
Ik wil een 'nieuw' spel, is FF7 of FF8 nou leuker..? Ik vind FFX, X-2 en XII heel erg leuk.
volgens mij was deze al vorige week gedebunkedquote:Op zondag 9 juni 2013 18:51 schreef Dagger87 het volgende:
Hoop dat dit echt is. FF versus XIII logo met FF XV tekst met daarnaast kingdom hearts ps4 en FF XIV http://www.examiner.com/a(...)-ps4-image-clarified
Dus het was toch waar.quote:Op maandag 10 juni 2013 05:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens mij was deze al vorige week gedebunked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |