Na een strijd van 8 weken tegen een schimmelinfectie ten gevolge van chemotherapie (Gemiddeld sterft men bij deze infectie binnen de 7 dagen - mijn vader heeft dus echt wel hard gevochten!), is mijn vader jammer genoeg overleden. Hij is afgelopen nacht na een lange slepende ziekte (keelkanker), rustig uit het leven gegleden. Ik zal hem héél hard missen. Hij was namelijk mijn grote voorbeeld in dit aardse leven. Mijn aardse 'HERO' zoals ze dat zeggen. Ik hou véél van mijn moeder, alsook van mijn vrouw (nee ik heb géén kinderen), maar hoe raar dit ook mag klinken, mijn vader was toch dé hoofdreden dat ik effectief leefde zoals ik leef.
Over het algemeen haat ik deze planeet gewoon, maar mijn vader gelukkig zien hield me telkens recht en schepte me nog het meeste plezier. En nu heeft mijn grote voorbeeld, ons verlaten. Ik voel me nu toch wel leeg. Vanaf nu zal mijn leven nooit méér hetzelfde zijn. Kinderen wil ik niet denk ik. Hen laten voelen wat ik nu voel is de grootste nachtmerrie. 1 positieve noot. Ik heb tot nu toe altijd bang gehad om te sterven. Maar nu dat mijn vader er niet meer is, heb ik het gevoel dat de wereld best zonder mij verder kan. De schrik is ineens verdwenen. Een last valt van mijn schouders nu dat mijn vader er niet meer is. Ik kon namelijk niet sterven zolang hij leefde, want dat kon ik hem toch niet aan doen?
Maar we moeten voort. Ik heb mijn vader beloofd verder te leven en door te gaan. Mijn hoofddoel is nu zijn herinnering levende houden. Die herinningen zijn, zijn tweede leven in feite. Die verdwijnen niet zolang ik leef en die wil ik koesteren. Ik wil tegen dat ik 120 jaar wordt tegen de media zeggen: Ik leef nog steeds - niet voor mezelf- maar, opdat mensen zouden beseffen wat voor een vader ik had. 1 uit de duizenden!
[ Bericht 4% gewijzigd door makila_avatar op 20-07-2012 07:47:43 ]