Ze smst mij toch, wilde best wat drinken en dan naar huis gaan. Als een heer.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:07 schreef Chai het volgende:
Wat wilde je vannacht doen dan? Misbruik van haar maken in haar dronken toestand?
Tuurlijk duhquote:Op zondag 10 juni 2012 15:07 schreef Chai het volgende:
Wat wilde je vannacht doen dan? Misbruik van haar maken in haar dronken toestand?
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze smst mij toch, wilde best wat drinken en dan naar huis gaan. Als een heer.
Leuk koppie, zelfde interesses, intelligent...quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Leuk koppie, zelfde interesses, intelligent... pijpt mijn matties hard
Droomwereldjequote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat me opvalt is dat ts altijd topics opent over allerlei dames die hij leuk vindt(of andersom), vraag me af of het waargebeurt is.
Ik heb mijn twijfels.
Ik ben welopgevoed.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Piethur het volgende:
Dronken meiden moet je misbruiken. Dat smsje in de ochtend dat ze er spijt van heeft bla bla bla is super!
Maar hij wordt wel afgewezen elke keer, toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat me opvalt is dat ts altijd topics opent over allerlei dames die hij leuk vindt(of andersom), vraag me af of het waargebeurt is.
Ik heb mijn twijfels.
Kijk zijn postgeschiedenis zorgvuldig en je komt vanzelf tot de conclusie dat het een troll betreft. Meneer is altijd buiten maar heeft meer tijd om te posten op FOK! dan Tong80.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb mijn twijfels.
Maar ze wil je alleen als ze beschonken is..quote:Op zondag 10 juni 2012 15:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Leuk koppie, zelfde interesses, intelligent...
Maakte dat onderdeel uit van je opvoeding dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ben welopgevoed.
Hoewel, pa neukte een meisje op de zolder van een kerk in z'n diensttijd.
Nee, ruzie voor de eerste datequote:Op zondag 10 juni 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze wil je alleen als ze beschonken is..
TS is echt zo'n gevalletje:quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb mijn twijfels.
Misschien welquote:
Ik had hem ook op FB, dus ik denk wel dat ts een troll is ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kijk zijn postgeschiedenis zorgvuldig en je komt vanzelf tot de conclusie dat het een troll betreft. Meneer is altijd buiten maar heeft meer tijd om te posten op FOK! dan Tong80.
Nou, niet iedere keer dacht ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hij wordt wel afgewezen elke keer, toch?
Behalve schijnbaar door eentje die nu zijn ex is.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
TS is echt zo'n gevalletje:
'Maaaat, ze keek naar mij!!11! Dat meisje heeft echt een crush op me''
'Gast, dat kassameisje vroeg of je de kassabon wilde'
sletstquote:
quote:
Dat wilde dat wijf in de OP ook al niet, dus nee.quote:
Nuchtere chicks kan je niet krijgen?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik wilde eens afspreken met een dame waar ik een oogje op had, maar nadat ze aangaf het niet als date te zien heb ik het afgekapt.
Wat schertst mijn verbazig: vannacht smst ze of ik wil afspreken. Helaas kon ik niet, Ze zei het jammer te vinden en me nog wel eens te willen zien.
Nu is ze nuchter en doet ze afstandelijk, had ik al verwacht.
Niet intelligent genoeg blijkbaarquote:Op zondag 10 juni 2012 15:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Leuk koppie, zelfde interesses, intelligent...
Dat topic van linkse boomknuffelaar past hier wel een beetje bijquote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb mijn twijfels.
Allemaal gelul.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb mijn twijfels.
Jaloers?quote:
Echt wel. Ik zou ook wel een verzonnen vriendin willen hebben.quote:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:
Bwhehe.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
En jouw postgeschiedenis
Wie wordt nou niet jaloers.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:44 schreef ikjijallebei het volgende:
haha ts is een kansloze pauper die alleen interessant is bij een wijf als ze a) compleet laveloos is en 11e keus is (en dan nog met tegenzin), b) dat was het eigenlijk wel, zelfs met geld en status zou jij nog geen wijf fixen.
Wtf, volgens mij is dit echt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef Sophie94 het volgende:
Sorry, wist niet dat je hier zo deprimerend van werd.
Het gaat niet om haarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wtf, volgens mij is dit echt.Gezien het andere topic van Sophie94 en de informatie van TS daarin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Wat is dit?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:33 schreef Geester het volgende:
Jullie bestaan allemaal niet : TS leeft in een afgestorven gebouw dat getroffen is door een nucleaire ramp. Wij zijn allen al 30 jaar dood. in de verbeelding van TS leven wij nog, hij ziet allemaal mensen om zich heen maar in het echt loopt ie op koude stenen en eet hij takken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |