Ze smst mij toch, wilde best wat drinken en dan naar huis gaan. Als een heer.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:07 schreef Chai het volgende:
Wat wilde je vannacht doen dan? Misbruik van haar maken in haar dronken toestand?
Tuurlijk duhquote:Op zondag 10 juni 2012 15:07 schreef Chai het volgende:
Wat wilde je vannacht doen dan? Misbruik van haar maken in haar dronken toestand?
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze smst mij toch, wilde best wat drinken en dan naar huis gaan. Als een heer.
Leuk koppie, zelfde interesses, intelligent...quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Leuk koppie, zelfde interesses, intelligent... pijpt mijn matties hard
Droomwereldjequote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat me opvalt is dat ts altijd topics opent over allerlei dames die hij leuk vindt(of andersom), vraag me af of het waargebeurt is.
Ik heb mijn twijfels.
Ik ben welopgevoed.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Piethur het volgende:
Dronken meiden moet je misbruiken. Dat smsje in de ochtend dat ze er spijt van heeft bla bla bla is super!
Maar hij wordt wel afgewezen elke keer, toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat me opvalt is dat ts altijd topics opent over allerlei dames die hij leuk vindt(of andersom), vraag me af of het waargebeurt is.
Ik heb mijn twijfels.
Kijk zijn postgeschiedenis zorgvuldig en je komt vanzelf tot de conclusie dat het een troll betreft. Meneer is altijd buiten maar heeft meer tijd om te posten op FOK! dan Tong80.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb mijn twijfels.
Maar ze wil je alleen als ze beschonken is..quote:Op zondag 10 juni 2012 15:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Leuk koppie, zelfde interesses, intelligent...
Maakte dat onderdeel uit van je opvoeding dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ben welopgevoed.
Hoewel, pa neukte een meisje op de zolder van een kerk in z'n diensttijd.
Nee, ruzie voor de eerste datequote:Op zondag 10 juni 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze wil je alleen als ze beschonken is..
TS is echt zo'n gevalletje:quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb mijn twijfels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |