abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112693010
Waarom kijken sommige vrouwen heel snel weg als je je omdraait?
Ik snap deze manier van doen niet zo goed, ik zou bijvoorbeeld als ik iemand interessant vind oogcontact zoeken. En als ik iemand niet boeiend zou vinden zou ik er uberhaupt niet naar kijken.

Kan iemand dit gedrag verklaren?
Rustig aan.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:54:39 #2
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_112693063
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap deze manier van doen niet zo goed, ik zou bijvoorbeeld als ik iemand interessant vind oogcontact zoeken. En als ik iemand niet boeiend zou vinden zou ik er uberhaupt niet naar kijken.

het valt jou op dat ze wegkijken, dat is hun doel, ze willen andacht ;)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_112693084
Misschien voelen ze zich betrapt. Of willen ze je niet het idee geven dat het kijken een uitnodiging is.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:56:04 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112693117
quote:

Omdat ze zich betrapt voelen. En dat kan zowel gebeuren bij iemand aantrekkelijk vinden als bij iemand juist afstotelijk vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 juni 2012 @ 14:56:33 #5
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_112693133
quote:

Ze vinden je niet interessant dus
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 10 juni 2012 @ 14:58:37 #6
244933 trovey
Nachtoele
pi_112693202
Ja, dat doen vrouwenmeisjes (liefst nog met giechelen erbij op een bepaalde leeftijd) en kan betekenen dat je sjans hebt...of ze moeten wel heel veel giechelen en erbij gaan wijzen dan is het precies het tegenovergestelde en lachen ze je uit. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_112693226
Leuke reacties :)
Rustig aan.
pi_112693373
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat ze zich betrapt voelen. En dat kan zowel gebeuren bij iemand aantrekkelijk vinden als bij iemand juist afstotelijk vinden.
We gaan - vanzelfsprekend - uit van het positieve.
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:58 schreef trovey het volgende:
Ja, dat doen vrouwenmeisjes (liefst nog met giechelen erbij op een bepaalde leeftijd) en kan betekenen dat je sjans hebt...of ze moeten wel heel veel giechelen en erbij gaan wijzen dan is het precies het tegenovergestelde en lachen ze je uit. ;(
Ja, meestal zijn het wel wat jongere grietjes inderdaad.

Maar wat is het verdere doel hiervan? Ze willen gewoon niet ''betrapt'' worden op het kijken ofzo?
En de redenen waarom ze kijken is omdat ze iemand interessant vinden? (Al dan niet om zijn lelijkheid of knapheid of iets anders)

Dus eigenlijk schuilt er verder niks achter?
Rustig aan.
pi_112693517
quote:

ik durf vaker geen mensen of vreemde jongens aan te kijken. Dus doe ik alsof ik ze niet zie :)
pi_112693584
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:06 schreef cookie-monstaa het volgende:

[..]

ik durf vaker geen mensen of vreemde jongens aan te kijken. Dus doe ik alsof ik ze niet zie :)
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
En zou je niet willen dat je ze wel zou durven aankijken? Dan maakt iemand namelijk sneller een praatje met je.
Rustig aan.
pi_112693620
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
En zou je niet willen dat je ze wel zou durven aankijken? Dan maakt iemand namelijk sneller een praatje met je.
"15" ik kijk weg, omdat ik het haat als ik bekeken word enzo
  zondag 10 juni 2012 @ 15:10:30 #12
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112693655
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:58 schreef trovey het volgende:
Als het laatste het geval is dan moet je kijken wat je verkeerd doet. Als je bijvoorbeeld ergens loopt en 2 van 3 groepjes lachen je uit, dan moet je even kijken of bijvoorbeeld niet raar loopt ofzo. Gewoon even in de ramen kijken (die werken deels als spiegels) en dan kijken of je er net zo bij loopt als de rest. Zo niet, dan moet je je even snel aanpassen. Het is soms heel moeilijk aangezien je soms niet bewust bent van je rare gedrag.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112693672
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:09 schreef cookie-monstaa het volgende:

[..]

"15" ik kijk weg, omdat ik het haat als ik bekeken word enzo
Lijkt me zwaar om zo te leven... Ik vind het wel grappig als ik bekeken word, dan voel ik me aantrekkelijk.
Rustig aan.
pi_112693731
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me zwaar om zo te leven... Ik vind het wel grappig als ik bekeken word, dan voel ik me aantrekkelijk.
neej, maar ik kijk niet graag mensen aan, alleen als ik ze goed ken. Anders word ik zenuwachtig enzo hahahah. Ik krijg ook aandacht enzo«haat dat
pi_112693774
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:12 schreef cookie-monstaa het volgende:

[..]

neej, maar ik kijk niet graag mensen aan, alleen als ik ze goed ken. Anders word ik zenuwachtig enzo hahahah. Ik krijg ook aandacht enzo«haat dat
Heerlijk, aandacht, love it.
Rustig aan.
pi_112693805
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heerlijk, aandacht, love it.
hahaha oke...maar teveel is ook niet leuk
  zondag 10 juni 2012 @ 15:15:30 #17
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_112693843
kingtoppie je moet die vrouwen ook niet zo aanstaren
je hoeft het maar 1 seconde te lang te doen en je bent van leuke jongen veranderd in engerd
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_112693854
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:15 schreef Waaghals het volgende:
kingtoppie je moet die vrouwen ook niet zo aanstaren
je hoeft het maar 1 seconde te lang te doen en je bent van leuke jongen veranderd in engerd
Neuh andersom :P
Rustig aan.
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 15:16:01 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_112693857
Misschien zijn ze gewoon verlegen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_112693862
Kan ook zo zijn dat ze weg kijkt, om vervolgens weer even te kijken of je terug kijkt.
pi_112693892
quote:
99s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:16 schreef Karina het volgende:
Misschien zijn ze gewoon verlegen?
ja...dat ja!! Dat woord zocht ik! Ik ben een verlegen persoontje
  zondag 10 juni 2012 @ 15:17:24 #22
244933 trovey
Nachtoele
pi_112693904
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, meestal zijn het wel wat jongere grietjes inderdaad.

Maar wat is het verdere doel hiervan? Ze willen gewoon niet ''betrapt'' worden op het kijken ofzo?
En de redenen waarom ze kijken is omdat ze iemand interessant vinden? (Al dan niet om zijn lelijkheid of knapheid of iets anders)

Dus eigenlijk schuilt er verder niks achter?
Dat is gewoon de vrouwelijke manier van flirten ;) , vrouwen dan inderdaad (meestal) zonder het giechelen alhoewel ik daarvoor weer niet insta bij vrouwen in groepen. :')

quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als het laatste het geval is dan moet je kijken wat je verkeerd doet. Als je bijvoorbeeld ergens loopt en 2 van 3 groepjes lachen je uit, dan moet je even kijken of bijvoorbeeld niet raar loopt ofzo. Gewoon even in de ramen kijken (die werken deels als spiegels) en dan kijken of je er net zo bij loopt als de rest. Zo niet, dan moet je je even snel aanpassen. Het is soms heel moeilijk aangezien je soms niet bewust bent van je rare gedrag.
Soms doe je gewoon helemaal niets verkeerd ;) maar val je gewoon niet in de smaak of de dames hebben gewoon zin in pesten (de vrouwelijke tegenhanger van vechtpasrtij uitlokken zoeken bij mannen :+ ).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_112693912
Je moet ze ook niet minutenlang onafgebroken zonder te knipperen aan blijven staren. :@
pi_112693914
Misschien zijn die vrouwen verlegen die dat doen?
pi_112693929
Persoonlijk: Naar mensen kijken is leuk, maar vaak wil ik gewoon kijken zonder 'contact' te maken. Dus als iemand dan mijn kant op kijkt, kijk ik weg. Zegt trouwens niks over aantrekkelijkheid, mensen kijken is gewoon leuk.

Maar.. vrouwen zijn raar en zelfs ik snap ze vaak niet. Ik durf mijzelf dan ook niet bepaald een stereotype van die soort te noemen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')