het valt jou op dat ze wegkijken, dat is hun doel, ze willen andachtquote:Op zondag 10 juni 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom kijken sommige vrouwen heel snel weg als je je omdraait?
Ik snap deze manier van doen niet zo goed, ik zou bijvoorbeeld als ik iemand interessant vind oogcontact zoeken. En als ik iemand niet boeiend zou vinden zou ik er uberhaupt niet naar kijken.
Kan iemand dit gedrag verklaren?
Omdat ze zich betrapt voelen. En dat kan zowel gebeuren bij iemand aantrekkelijk vinden als bij iemand juist afstotelijk vinden.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap deze manier van doen niet zo goed, ik zou bijvoorbeeld als ik iemand interessant vind oogcontact zoeken. En als ik iemand niet boeiend zou vinden zou ik er uberhaupt niet naar kijken.
Ze vinden je niet interessant dusquote:Op zondag 10 juni 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
We gaan - vanzelfsprekend - uit van het positieve.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze zich betrapt voelen. En dat kan zowel gebeuren bij iemand aantrekkelijk vinden als bij iemand juist afstotelijk vinden.
Ja, meestal zijn het wel wat jongere grietjes inderdaad.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:58 schreef trovey het volgende:
Ja, dat doen vrouwenmeisjes (liefst nog met giechelen erbij op een bepaalde leeftijd) en kan betekenen dat je sjans hebt...of ze moeten wel heel veel giechelen en erbij gaan wijzen dan is het precies het tegenovergestelde en lachen ze je uit.
ik durf vaker geen mensen of vreemde jongens aan te kijken. Dus doe ik alsof ik ze niet ziequote:Op zondag 10 juni 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:06 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik durf vaker geen mensen of vreemde jongens aan te kijken. Dus doe ik alsof ik ze niet zie
"15" ik kijk weg, omdat ik het haat als ik bekeken word enzoquote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
En zou je niet willen dat je ze wel zou durven aankijken? Dan maakt iemand namelijk sneller een praatje met je.
Als het laatste het geval is dan moet je kijken wat je verkeerd doet. Als je bijvoorbeeld ergens loopt en 2 van 3 groepjes lachen je uit, dan moet je even kijken of bijvoorbeeld niet raar loopt ofzo. Gewoon even in de ramen kijken (die werken deels als spiegels) en dan kijken of je er net zo bij loopt als de rest. Zo niet, dan moet je je even snel aanpassen. Het is soms heel moeilijk aangezien je soms niet bewust bent van je rare gedrag.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:58 schreef trovey het volgende:
Ja, dat doen vrouwenmeisjes (liefst nog met giechelen erbij op een bepaalde leeftijd) en kan betekenen dat je sjans hebt...of ze moeten wel heel veel giechelen en erbij gaan wijzen dan is het precies het tegenovergestelde en lachen ze je uit.
Lijkt me zwaar om zo te leven... Ik vind het wel grappig als ik bekeken word, dan voel ik me aantrekkelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
"15" ik kijk weg, omdat ik het haat als ik bekeken word enzo
neej, maar ik kijk niet graag mensen aan, alleen als ik ze goed ken. Anders word ik zenuwachtig enzo hahahah. Ik krijg ook aandacht enzo«haat datquote:Op zondag 10 juni 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar om zo te leven... Ik vind het wel grappig als ik bekeken word, dan voel ik me aantrekkelijk.
Heerlijk, aandacht, love it.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:12 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej, maar ik kijk niet graag mensen aan, alleen als ik ze goed ken. Anders word ik zenuwachtig enzo hahahah. Ik krijg ook aandacht enzo«haat dat
Neuh andersomquote:Op zondag 10 juni 2012 15:15 schreef Waaghals het volgende:
kingtoppie je moet die vrouwen ook niet zo aanstaren
je hoeft het maar 1 seconde te lang te doen en je bent van leuke jongen veranderd in engerd
Dat is gewoon de vrouwelijke manier van flirtenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, meestal zijn het wel wat jongere grietjes inderdaad.
Maar wat is het verdere doel hiervan? Ze willen gewoon niet ''betrapt'' worden op het kijken ofzo?
En de redenen waarom ze kijken is omdat ze iemand interessant vinden? (Al dan niet om zijn lelijkheid of knapheid of iets anders)
Dus eigenlijk schuilt er verder niks achter?
Soms doe je gewoon helemaal niets verkeerdquote:Op zondag 10 juni 2012 15:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als het laatste het geval is dan moet je kijken wat je verkeerd doet. Als je bijvoorbeeld ergens loopt en 2 van 3 groepjes lachen je uit, dan moet je even kijken of bijvoorbeeld niet raar loopt ofzo. Gewoon even in de ramen kijken (die werken deels als spiegels) en dan kijken of je er net zo bij loopt als de rest. Zo niet, dan moet je je even snel aanpassen. Het is soms heel moeilijk aangezien je soms niet bewust bent van je rare gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |