Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:44 schreef zerokil het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849364
Ja misschien wel. Vreemd dat ik het bij Lindgren. ook heb maar bij anderen niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb ook middelzwaar terwijl ik gewoon de ps3 in dmz mode heb en in cod enzo open heb. vage shit, maar verder nergens last van gelukkig, alhoewel ik tegen gje ook altijd een kut verbinding had. maar dat ligt gewoon aan hem
Die van mij staat ook op Middelzwaar, maar hoger kan ook niet via WiFi. Ik zou vandaag een kabel trekken, maar ik ben lui. Wil je een potje? Ik heb nu tijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Vreemd dat ik het bij Lindgren. ook heb maar bij anderen niet.
dit helpt denk ik welquote:Op zondag 10 juni 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand me trouwens helpen? Mn verbinding staat op oranje. Welke poorten moet ik openzetten, en hoe doe ik dat? Op de xbox had ik dat eerst ook maar had dat wel gefixt maar ik weet niet meer hoe.
Tegen Lindgren. en GJE krijg ik ook vaak dat die balkjes constant van kleur veranderen. Denk dat het hierdoor komt.
[ afbeelding ]
Ik heb het gewoon 'rood' staanquote:Op zondag 10 juni 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand me trouwens helpen? Mn verbinding staat op oranje. Welke poorten moet ik openzetten, en hoe doe ik dat? Op de xbox had ik dat eerst ook maar had dat wel gefixt maar ik weet niet meer hoe.
Tegen Lindgren. en GJE krijg ik ook vaak dat die balkjes constant van kleur veranderen. Denk dat het hierdoor komt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
NAT op open zettenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
inv me maarquote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die van mij staat ook op Middelzwaar, maar hoger kan ook niet via WiFi. Ik zou vandaag een kabel trekken, maar ik ben lui. Wil je een potje? Ik heb nu tijd.
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
wie zei nou dat het niet werkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die contracten verkochten in het begin niet goed, maar nu doen ze dat dus wel. Je hoeft niet keer op keer je tradepile te laten zien.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Is het nu al 6 december?quote:
quote:
2012. Het is bijna kerst. Sinterklaas was gister.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb wel heel lang gedoucht.
[ afbeelding ]
Je doet wel zo, maar je vindt het allemaal wel leuk dat ik er weer benquote:
half jaar onder de douche gestaan dus. Al mijn toetsen gemist. GJE is terug. Kut.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
2012. Het is bijna kerst. Sinterklaas was gister.
Had een ban omdat ik iemand z'n wachtwoord vroeg. Domquote:
hoe is dat halfjaar zo snel gegaan dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had een ban omdat ik iemand z'n wachtwoord vroeg. Dom
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849550quote:Op zondag 10 juni 2012 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849539
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849554quote:Op zondag 10 juni 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849550
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849558quote:Op zondag 10 juni 2012 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849554
iets met dat je pakketje er bijna isquote:Op zondag 10 juni 2012 15:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat staat hier? En geen google translate gebruiken
[ afbeelding ]
ja no shit, maar waar is ie?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
topic weer naar de tyfus dus, jammer.
[..]
iets met dat je pakketje er bijna is
Duitsland?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:22 schreef el-blanchito het volgende:
http://puu.sh/zZtx
Status: Verstuurd vanuit Hong kong
Destination: Duitsland
Shirtje of via DX wat besteld zeker?quote:
random gok ja, als ik die chinese tekens google kom ik toch echt op nederland uitquote:
hoe kom jij erbij dat het geen airmail is?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Waarom geen airmail? Weet je hoelang het duurt met de boot?
baas. ja invite mequote:Op zondag 10 juni 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry Rijst, kreeg onverwacht bezoek.
Er was een hete chick bij, dus was een beetje sneu als ik door ging spelen.
Ik ben er weer, wil je nog?
Dat staat er. Geen grap.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kom jij erbij dat het geen airmail is?
PICS.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry Rijst, kreeg onverwacht bezoek.
Er was een hete chick bij, dus was een beetje sneu als ik door ging spelen.
Ik ben er weer, wil je nog?
Bij status. Google vertrouwenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
google vindt van niet.
Waar staat het dan volgens jou?
Jij kan geen Chinees / Japans manquote:
Objection, toen je 11 was ging je uit mijn hometown wegquote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij status. Google vertrouwenik heb 8 jaar op een Chinese school gezeten.
Nee echt.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Objection, toen je 11 was ging je uit mijn hometown weg
Wát?quote:
Je was toch geboren in NL?quote:
blijkbaar zijn je chinees skills een beetje roestig want er staat toch echt bij location shenzhen international airportquote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij status. Google vertrouwenik heb 8 jaar op een Chinese school gezeten.
3-2quote:Op zondag 10 juni 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
Met mijn 77-80-75 team stond ik net wel 3-1 voor tegen zijn 89-84-84
Na de wedstrijd die ik nu aan het spelen ben!quote:
doe ik ook even een potjequote:Op zondag 10 juni 2012 15:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Na de wedstrijd die ik nu aan het spelen ben!
Scholieren.comquote:Op zondag 10 juni 2012 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft TOTY Cardozo hier al gebruikt? Ik ben een team met hem aan het maken
(Historisch Boekverslag nodig)
wat bedoel je precies met historisch boekverslag?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft TOTY Cardozo hier al gebruikt? Ik ben een team met hem aan het maken
(Historisch Boekverslag nodig)
Een boekverslag van een werk van voor 1940. Laatst had Koenie95 er een voor me, maar die heb ik sindsdien niet meer gezien.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met historisch boekverslag?
Het team is al bijna afquote:Op zondag 10 juni 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
Of jij maakt het historisch boekverslag en wij maken wel een team met TOTY Cardozo, veel logischer toch
in het nederlands zeker? Want dan kan ik je niet helpen.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Een boekverslag van een werk van voor 1940. Laatst had Koenie95 er een voor me, maar die heb ik sindsdien niet meer gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in het nederlands zeker? Want dan kan ik je niet helpen.In Nederlands idd, en ja dat zou best een idee kunnen zijn, waar het niet dat ik straks een BBQ heb en ik hem dinsdag in moet leveren. Normaal lees ik al m'n boeken in de zomervakantie, maar ik wist niet dat daar ook een historisch werk bij moest zitten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
dat wordt uitgebreide samenvattingen lezen en zelf in elkaar zetten. Heb ik ook gedaan voor mijn engels mondelingquote:Op zondag 10 juni 2012 15:41 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
In Nederlands idd, en ja dat zou best een idee kunnen zijn, waar het niet dat ik straks een BBQ heb en ik hem dinsdag in moet leveren. Normaal lees ik al m'n boeken in de zomervakantie, maar ik wist niet dat daar ook een historisch werk bij moest zitten....
Dm je mail maar ff, heb je het snel nodig?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Een boekverslag van een werk van voor 1940. Laatst had Koenie95 er een voor me, maar die heb ik sindsdien niet meer gezien.
al die andere boekverslagen komen toch ook van mensen uit deze reeks? .')quote:Op zondag 10 juni 2012 15:41 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
In Nederlands idd, en ja dat zou best een idee kunnen zijn, waar het niet dat ik straks een BBQ heb en ik hem dinsdag in moet leveren. Normaal lees ik al m'n boeken in de zomervakantie, maar ik wist niet dat daar ook een historisch werk bij moest zitten....
Jaquote:Op zondag 10 juni 2012 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
al die andere boekverslagen komen toch ook van mensen uit deze reeks? .')
voor jou wel een gg jaquote:Op zondag 10 juni 2012 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
Goed gespeeld rijst, fantastisch team heb je.
Scoorde net nog tegen rijst.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:47 schreef potienza het volgende:
Trochowski!!Die kerel is echt superultraeindbaas!
Courtois.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
voor jou wel een gg ja![]()
Je keeper is echt belachelijk goed of ik kan niet maken.
Vanavond wel, ben nu boekverslagen aan het hosselen van scholieren.com en dan ga ik etenquote:
Hij heeft een TOTYquote:Op zondag 10 juni 2012 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Courtois.Valt me alles mee inderdaad.
Jij hebt nu toch ook een PS3? Ik wil het wel eens proberenquote:
Dit wil ik wel eens zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:52 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Jij hebt nu toch ook een PS3? Ik wil het wel eens proberen
hoezo? is die goed dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit wil ik wel eens zien.
Streampje?
Suarez ST maken en Valencia RMquote:Op zondag 10 juni 2012 15:56 schreef Fenomeno het volgende:
Ben nu een team aan het maken voor dat verschillende nationaliteiten toernooi, heb nu dit:
http://www.futhead.com/12/squad/1044469
Jullie nog tips?
Ik lees het hier wel als jij kan.quote:
Lukaku en Jones als koppelt voor negerpowah?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef Fenomeno het volgende:
Ba gaat qua budget lastig worden.
Vind het zelf eigenlijk zonde om Donovan daar met 87 pace op CF te zetten waar je eigenlijk weinig pace nodig hebt. Wil Suarez daar naar toe halen, maar heb dan een andere striker nodig (Anelka/Hernandez/Adebayor?)
Zijn vrij laag rated players toch, kunnen die er wat van?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lukaku en Jones als koppelt voor negerpowah?
fucking goed. Beter dan Dzeko iig.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zijn vrij laag rated players toch, kunnen die er wat van?
Lukaku is niet erg wendbaar, finesses zijn ook niet superquote:Op zondag 10 juni 2012 16:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zijn vrij laag rated players toch, kunnen die er wat van?
pak Lukaku nou maar, gaat je niet teleurstellenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:08 schreef Fenomeno het volgende:
Ok
Heb ook nog wat junk gevonden wat ik kan verkopen, Ba en Hernandez zou dan ook nog mogelijk zijn eventueel.
Lukaku is echt fucking goed, dat jij er niet mee kan spelen..quote:Op zondag 10 juni 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku is niet erg wendbaar, finesses zijn ook niet super
Dat schot valt me tegen, met de rest ben ik het met je eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lukaku is echt fucking goed, dat jij er niet mee kan spelen..
Mega snel, ubersterk en een schandalig goed schot. Ik zou er zo 100k voor betalen als dat zijn prijs was
Maarja, jij vindt zelfs El Kabir slecht.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat schot valt me tegen, met de rest ben ik het met je eens.
Waarom geen Casta naast Kabir?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zo eindelijk klaar. Nog ff wachten tot IF Afellay uit packs is dan hem halen. TOTY Vertonghen daarna.
Als aanval tegenvalt Wijnaldum op CAM en up van Persie halen.
geen 4*quote:
Heb je Casta al eens gehad?quote:
nope, maar als hij geen 4* heeft hoef ik hem ook nietquote:
Pff, ik zou hem gewoon voor die 3k eens proberen, die vent heeft allesquote:Op zondag 10 juni 2012 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, maar als hij geen 4* heeft hoef ik hem ook niet
Wijnaldum ook 5 star weak foot, lijkt me wel het proberen waard.
Die kutsneeuw!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:16 schreef Rijst het volgende:
gg kent. Je had makkelijk gelijk kunnen nkomen als je gesweat had.
ja behalve 4*quote:Op zondag 10 juni 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pff, ik zou hem gewoon voor die 3k eens proberen, die vent heeft alles
fypquote:Op zondag 10 juni 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
Sta je met 6-1 voor, maai je met je belangrijkste spits een tegenstander onderuit van achteren. Rood natuurlijk, maar best dom dit.
3k?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pff, ik zou hem gewoon voor die 3k eens proberen, die vent heeft alles
Ik vind dat vooral heel erg dom.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
Sta je met 6-1 voor, maai je met je belangrijkste spits een tegenstander onderuit van achteren. Rood natuurlijk, maar best zuur dit.
En een can you hear me van mijn kantquote:Op zondag 10 juni 2012 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fyp
mij ook wel een paar keer gebeurd
Je kan ze voor minder krijgen, maar 3k is de max.quote:
fixed your post. zuur in dom veranderdquote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En een can you hear me van mijn kant. Weet de combinaties niet eens, dus het was niet de bedoeling. Ook na een onterechte penalty
.
wat betekent fyp eigenlijk?
je kan ze voor 1k krijgenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ze voor minder krijgen, maar 3k is de max.
Ah ik zie hetquote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fixed your post. zuur in dom veranderd
Ben je wel heel lang bezig, voor 2k heb je ze snel iig op de ps3quote:
Echt? Even packs kopenquote:
ja maar jij bent biased omdat naamgenootquote:Op zondag 10 juni 2012 16:21 schreef stoereboii het volgende:
Courtois is echt een bazenkeeper (TOTY)! Hij gooit zich gewoon naar harde schoten als een beest, en hij is echt zo groot dat hij finesses zonder moeite pakt! Even goed of zelfs beter dan Hart!
Vanmiddag trouwens een potje advanced cup gedaan met mijn bronzes, en moest tegen een BPL Squad. Ik sta met 5-0 voor bij de 66ste minuut (had bij 5-0 ff afelegd) gaat ie dit sturen: Fuck faggot. En van die dingen omdat ik een keer afleg met brons tegen gouddaarna leavede hij
Ik blijf net zolang geld verspillen tot ik een goed pakje hebquote:
Ja die gewone had ik hier direct na die wedstrijd al gepost, maar vond deze wel droogquote:Op zondag 10 juni 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die zag ik ook
jammer van Ribery maar goed
Belg + naamgenoot dus mss een licht voordeel jaquote:Op zondag 10 juni 2012 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar jij bent biased omdat naamgenoot
dat is ook mijn motto, maar als ik zelfs uit 100k packs niks krijg weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 10 juni 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik blijf net zolang geld verspillen tot ik een goed pakje heb
twee keer de helft.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor hoeveel gaat Doumbia?
niet veel, maar ik zou hem snel verkopen voordat je piemel krimptquote:Op zondag 10 juni 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding bij jou wordt wel steeds kleiner manquote:Op zondag 10 juni 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wat, ik bepaal niet wat er in mijn pakje komtquote:Op zondag 10 juni 2012 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ding bij jou wordt wel steeds kleiner man
Ja prima. Lekker weer hè?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, alles goed man. Z'n gangetje.Met jou?
Ik vond hem wel goed, maar ook veel negatieve verhalen. Alles of niets keepertje I guess.quote:
Oke mooi, bedanktquote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed, maar ook veel negatieve verhalen. Alles of niets keepertje I guess.
Heb het al geregeldquote:
Santana out, David Luiz in?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil het raadsel van Rodwell oplossen? Het liefst met zo min mogelijk wijzigingen.
Ramires?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil het raadsel van Rodwell oplossen? Het liefst met zo min mogelijk wijzigingen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Santana out, David Luiz in?
Oh dan krijgt JOnes zeker geen 9.
Wat?quote:
Landon Donovan CF ? Van Everton dan heeft Jones ook 9 chemquote:
geen CF in 352, en dan moet ik weer mn halve team omgooien én ik wil Cahill proberenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Landon Donovan CF ? Van Everton dan heeft Jones ook 9 chem
Waar was je gister nou met je goede voorspellingenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Landon Donovan CF ? Van Everton dan heeft Jones ook 9 chem
Had even een mailtje gestuurdquote:Op zondag 10 juni 2012 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
HUH HOEZO IS GJE TERUG?
Ben er wel blij mee though .... mijn bro is back.
Ach, heb nu tenminste een volle consumables sectie, nooit meer contracten kopen e.dquote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
GJE je hebt al zo weinig coinsWaarom open je een pack?
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
GJE je hebt al zo weinig coinsWaarom open je een pack?
Sorry man aan de bier bij een maat van mij en verder in de stad zelfquote:Op zondag 10 juni 2012 16:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar was je gister nou met je goede voorspellingen
352quote:Op zondag 10 juni 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
Die 5atb homos zijn tegenwoordig overgestapt naar 352
3-5-2 speelt zoveel beter dan een 5 at the back. Bedenk wel dat je nu 5 verdedigers hebt ipv 7 bij een 5 at the back.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
Die 5atb homos zijn tegenwoordig overgestapt naar 352
Is de finale bezig?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Kenmerk van Djokovic: racket kapot gooien. Net ging er weer eentje
Yepquote:Op zondag 10 juni 2012 16:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is de finale bezig?Hoeveel staat het?
Ik moet leren
Thanksquote:Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yep.
6-4 Nadal
en nu weet ik het nietvolgens mij 2-1 voor nadal.
edit: tweede set = 3-2 in het voordeel van Nadal. Nadal serveert nu.
Eurosport?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yep.
6-4 Nadal
en nu weet ik het nietvolgens mij 2-1 voor nadal.
edit: tweede set = 3-2 in het voordeel van Nadal. Nadal serveert nu.
Absoluutquote:Op zondag 10 juni 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een waardige vervanger zijn voor Cavani? Cavani heeft rood gekregen
sure, alleen maar die 4 en 8 omdraaien en je hebt Cavani.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een waardige vervanger zijn voor Cavani? Cavani heeft rood gekregen
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sure, alleen maar die 4 en 8 omdraaien en je hebt Cavani.
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sure, alleen maar die 4 en 8 omdraaien en je hebt Cavani.
quote:
Fabregas heeft bij Barca wel eens spits gespeeld volgens mij, zal hem wel worden dan.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:34 schreef BDIL het volgende:
WTF Spanje speelt zonder een Spits : Casillas, Ramos, Albiol, Pique, Arbeloa, Busquets , Xabi Alonso, Xavi, Iniesta , Silva en Fabregas spits
Hij deed het daar ook gewoon prima.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fabregas heeft bij Barca wel eens spits gespeeld volgens mij, zal hem wel worden dan.
Idd, volgens mij scoorde hij in de spits ook best veel.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij deed het daar ook gewoon prima.
quote:
15 goals en 20 assists dit jaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Idd, volgens mij scoorde hij in de spits ook best veel.
Thanksquote:
Erg man, hoe ben je de nacht doorgekomen dan?!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks
Hele nacht niet kunnen FOK!en gewoon hè
onix vangen onder zijn dekenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Erg man, hoe ben je de nacht doorgekomen dan?!
Ik heb mezelf in slaap moeten huilen..quote:Op zondag 10 juni 2012 17:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Erg man, hoe ben je de nacht doorgekomen dan?!
Het is Onyxquote:
Beetje het Juventus systeem toch, spelen dacht ik ook wel eens zo. Op zich ook wel logisch aangezien Spanje toch zonder spits speelt, De Rossi gewoon doorschuiven op Cesc. Tactisch wel interessante pot.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat vraag ik me over jou ook af.WTF bedoel je?
halve serie a speelt zo. Napoli en Udinese ook. Volgend jaar amper backs in de serie a als EA consequent is hahaquote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje het Juventus systeem toch, spelen dacht ik ook wel eens zo. Op zich ook wel logisch aangezien Spanje toch zonder spits speelt, De Rossi gewoon doorschuiven op Cesc. Tactisch wel interessante pot.
Ik denk niet dat ze 1 op 1 gaan spelen achterin vooral omdat Spanje 4-3-3 hanteert, dan staan je cb's dadelijk te veel uit elkaar. Het wordt gewoon pauper 5-3-2 en fucking defensiefquote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje het Juventus systeem toch, spelen dacht ik ook wel eens zo. Op zich ook wel logisch aangezien Spanje toch zonder spits speelt, De Rossi gewoon doorschuiven op Cesc. Tactisch wel interessante pot.
Noemde vooral Juventus omdat er daar 6 van spelenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
halve serie a speelt zo. Napoli en Udinese ook. Volgend jaar amper backs in de serie a als EA consequent is haha
Nu moet je wel toegeven eigenlijkquote:
Giacharini ofzo pakt Silva en Maggio Iniesta ja. Dan schuift De Rossi door (op Cesc) en heb je 2 man over achterin lijkt mij.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 1 op 1 gaan spelen achterin vooral omdat Spanje 4-3-3 hanteert, dan staan je cb's dadelijk te veel uit elkaar. Het wordt gewoon pauper 5-3-2 en fucking defensief
Wat moet ik toegeven?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu moet je wel toegeven eigenlijk
Denk wel Spanje 65 % balbezitquote:Op zondag 10 juni 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Giacharini ofzo pakt Silva en Maggio Iniesta ja. Dan schuift De Rossi door (op Cesc) en heb je 2 man over achterin lijkt mij.
Dat je niet goed heb gelezen toch?quote:
gje is gewend het altijd fout te hebben en dan moet je toegeven he. echter is dat bij jou niet zoquote:
ik zal wel wat op +1.5 inzetten danquote:Op zondag 10 juni 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
Naja mijn voorspellingen weer![]()
18:00 Spanje - Italië; Spanje scoort als 1e , meer dan 4,5 gele kaarten en zeker 1 penalty, doelpunten +1,5 in hele wedstrijd
Oh snapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |