Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:44 schreef zerokil het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849364
Ja misschien wel. Vreemd dat ik het bij Lindgren. ook heb maar bij anderen niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb ook middelzwaar terwijl ik gewoon de ps3 in dmz mode heb en in cod enzo open heb. vage shit, maar verder nergens last van gelukkig, alhoewel ik tegen gje ook altijd een kut verbinding had. maar dat ligt gewoon aan hem
Die van mij staat ook op Middelzwaar, maar hoger kan ook niet via WiFi. Ik zou vandaag een kabel trekken, maar ik ben lui. Wil je een potje? Ik heb nu tijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Vreemd dat ik het bij Lindgren. ook heb maar bij anderen niet.
dit helpt denk ik welquote:Op zondag 10 juni 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand me trouwens helpen? Mn verbinding staat op oranje. Welke poorten moet ik openzetten, en hoe doe ik dat? Op de xbox had ik dat eerst ook maar had dat wel gefixt maar ik weet niet meer hoe.
Tegen Lindgren. en GJE krijg ik ook vaak dat die balkjes constant van kleur veranderen. Denk dat het hierdoor komt.
[ afbeelding ]
Ik heb het gewoon 'rood' staanquote:Op zondag 10 juni 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand me trouwens helpen? Mn verbinding staat op oranje. Welke poorten moet ik openzetten, en hoe doe ik dat? Op de xbox had ik dat eerst ook maar had dat wel gefixt maar ik weet niet meer hoe.
Tegen Lindgren. en GJE krijg ik ook vaak dat die balkjes constant van kleur veranderen. Denk dat het hierdoor komt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
NAT op open zettenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
inv me maarquote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die van mij staat ook op Middelzwaar, maar hoger kan ook niet via WiFi. Ik zou vandaag een kabel trekken, maar ik ben lui. Wil je een potje? Ik heb nu tijd.
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
wie zei nou dat het niet werkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die contracten verkochten in het begin niet goed, maar nu doen ze dat dus wel. Je hoeft niet keer op keer je tradepile te laten zien.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Is het nu al 6 december?quote:
quote:
2012. Het is bijna kerst. Sinterklaas was gister.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb wel heel lang gedoucht.
[ afbeelding ]
Je doet wel zo, maar je vindt het allemaal wel leuk dat ik er weer benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |