SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldig topic.
*vlag van zolder haalt.
Oh wacht, we hebben geen fluoride meer in het water.
Nou, dan leg ik alleen mijn gun maar koel.
Ja, tuurlijk heb ik die. Die ligt op de rosé. Haalt de alcohol er uitquote:Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vraag me af of een Nederlandse vlag wel zou helpen?
En je hebt toch wel een koelkastBijbel he?
Ja, wist je dat niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:47 schreef nikky het volgende:
Een pistool en bijbel in je koelkast?
Een vlag en water?
Nee. Wel dat je je modem in je koelkast moet monteren. Minder schadelijke straling met WiFiquote:
Fluoride is extreem reactief (de sterkste oxidator die er is), dus kan ik me best voorstellen dat mensen geloven dat als het met wat dan ook in contact komt, het meteen geneutraliseerd wordt omdat het daarmee reageert.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:47 schreef nikky het volgende:
Een pistool en bijbel in je koelkast?
Een vlag en water?
Echt waar? Of neem je me in de maling?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee. Wel dat je je modem in je koelkast moet monteren. Minder schadelijke straling met WiFi
Echt waarquote:Op zondag 10 juni 2012 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Of neem je me in de maling?
quote:
Dat is goedkoper dan in de Bergman Kliniekquote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]Klopt, en van die straling krijg je weer implantaten he!
(Volgens de bronnen van Lambiekje in ieder geval)
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan in de Bergman Kliniek
Das toch de HQ? De bijbel verandert water juist in wijn. Ook handig!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk heb ik die. Die ligt op de rosé. Haalt de alcohol er uit
Jij wilt illegaal drank gaan stoken?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das toch de HQ? De bijbel verandert water juist in wijn. Ook handig!
Oh wacht. Leg ik hem op de flessen mineraalwaterquote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das toch de HQ? De bijbel verandert water juist in wijn. Ook handig!
En volgens de Bijbel maakte Hij ook geen cheap-ass shit hoor!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wacht. Leg ik hem op de flessen mineraalwater
Mag vast wel een keer. Beetje humor tussen alle serieuze zakenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En volgens de Bijbel maakte Hij ook geen cheap-ass shit hoor!Kwaliteitswijn!
(Trolltopic FTW overigens!Mag toch wel ff?
)
Ik dacht al: waar blijft De Kardinaalquote:Op zondag 10 juni 2012 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind dat men hier veel te lichtzinnig praat over de HEER en de gelovigen.
Hoezo humor?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag vast wel een keer. Beetje humor tussen alle serieuze zaken
Je hebt het jaar 1 voor Christus en het jaar 1 na Christus!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het jaar 0?![]()
Het jaar 0 heeft een error 404. Niet gevonden.
Voor het jaar een. Vermoedelijk ergens tussen 6 en 4 BCE. Maar ja dit is truth hè die gebruiken geen bronnen, maar misbruiken wel de naam van de HEER.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het jaar 1 voor Christus en het jaar 1 na Christus!Ehm....okee?
(Je hebt wel gelijk hoor, maar Jezus is voor zover ik heb begrepen een paar jaar na het jaar 1 geboren.)
Truth is een deurtje verderop hoor!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor het jaar een. Vermoedelijk ergens tussen 6 en 4 BCE. Maar ja dit is truth hè die gebruiken geen bronnen, maar misbruiken wel de naam van de HEER.
We gebruiken momenteel bronwáter. Met een bijbel erop.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor het jaar een. Vermoedelijk ergens tussen 6 en 4 BCE. Maar ja dit is truth hè die gebruiken geen bronnen, maar misbruiken wel de naam van de HEER.
* MaryMouse snel de bijbel pakt en op de blikjes heineken in de koelkast legt en hoopt dat het in Guinness veranderdquote:Op zondag 10 juni 2012 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
Dat tweede filmpje, wat is daar het probleem? Dat die vrouw een regenboog ziet? Is dat zo gek dan?
Wie is Bernard Gui nu weer? En wat heeft die met fluoride te maken? Of zit dat in wijwater?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik pak er even i.p.v. de Heilige Schrift, het Handboek van Bernard Gui erbij!
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
Dat tweede filmpje, wat is daar het probleem? Dat die vrouw een regenboog ziet? Is dat zo gek dan?
Inquisator. D_K wil ons op de brandstapel hebbenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is Bernard Gui nu weer? En wat heeft die met fluoride te maken? Of zit dat in wijwater?
Bernard is een heilige!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is Bernard Gui nu weer? En wat heeft die met fluoride te maken? Of zit dat in wijwater?
Alleen na een eerlijk onbevooroordeeld proces.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Inquisator. D_K wil ons op de brandstapel hebben
Er zijn minstens 12+ Heilige Bernards.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Bernard is een heilige!
Zo heb je Sint Christoffel, Sint Maarten en nu dus Bernard...
Hoe meer regenbogen hoe leukerquote:Op zondag 10 juni 2012 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]EEN REGENBOOG IN JE DRINKWATER!!!! En dat water brengt de overheid via leidingen naar je huis. Dus de overheid stopt spul in de waterleidingen waardoor je regenbogen in je drinkwater krijgt!
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zijn minstens 12+ Heilige Bernards.
Ik bash nietquote:Op zondag 10 juni 2012 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dit toch met het bashen van een van de belangrijkste dogmata van de Kerk.
[ afbeelding ]
Kan 6 dagen duren. Je weet toch..quote:Op zondag 10 juni 2012 15:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bash niet.
Maar wanneer is mijn Guinness klaar?
Ja, op de bruiloft was het haastwerk, ik had het meer over de scheppingquote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]Hij deed het toch ter plekke op die bruiloft?
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, op de bruiloft was het haastwerk, ik had het meer over de schepping.
Ik ben bang dat die vrouw uit het eerste filmpje het echt serieus meentquote:Op zondag 10 juni 2012 15:45 schreef ToT het volgende:
Maar goed: wie heeft nog meer conspiracy-fail fimpjes?
Dus wat ook de believers absoluut niet geloven.
Althans, ik mag aannemen dat NIEMAND de 2 filmpjes in de OP serieus neemt?
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien klein beetje offtopic, maar wel lachen
Ja whehequote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]Gekeken tot hij begon te blaten over dat kinderen die een spelletje speelden en daarbij zogenaamd anderen moesten doden, na het spelletje op straat in het echt doorgingen!
Alsof de Bijbel zo vredelievend is!_________________!
Met bubbels wordt dat champagne, toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Katy Perry ook, vanwege haar I kissed a girl.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja whehe
Harry Potter is ook behoorlijk duivels volgens dit soort figuren
Je kan zilver makenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef ToT het volgende:
Net trouwens een filmpje gezien over hoe je zelf colloïdaal zilver moet maken.Er kotm fucking NATRONLOOG bij aan te pas!
Tja nog steeds idioot dat gay marriage zo'n issue is in amerika, het is gewoon uitsluiten van een groep, das toch niet van deze tijd!??! Maar ik begreep dat ondertussen het gelegaliseerd is ?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Katy Perry ook, vanwege haar I kissed a girl.Is nog in het nieuws geweest dat predikanten enzo het morele verval door dat nummer verwierpen.
Colloïdaal zilver; een zilveroplossing wat je moet opdrinken. Dat zorgt er voor dat je mega gezond wordt/blijft. Het doodt alle schadelijke bacteriën en laat de goede leven, en je krijgt er een gezond tintje van:quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tja nog steeds idioot dat gay marriage zo'n issue is in amerika, het is gewoon uitsluiten van een groep, das toch niet van deze tijd!??! Maar ik begreep dat ondertussen het gelegaliseerd is ?
Die shit verkopen ze bij niburu johquote:Op zondag 10 juni 2012 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Colloïdaal zilver; een zilveroplossing wat je moet opdrinken. Dat zorgt er voor dat je mega gezond wordt/blijft. Het doodt alle schadelijke bacteriën en laat de goede leven, en je krijgt er een gezond tintje van:
Dat dacht ik al. Die Himalayazouten zeker ook he?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die shit verkopen ze bij niburu joh
Himalayazout ook jaquote:Op zondag 10 juni 2012 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Die Himalayazouten zeker ook he?
Die zilveroplossing kan verder geen kwaad, maar je moet zoals je ziet het niet overdrijven.
En fokking duur ook he?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Himalayazout ook ja![]()
Maar dat is ook lekker zout
Aanrader voor de lui die graag blauw willen wordenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Colloïdaal zilver; een zilveroplossing wat je moet opdrinken. Dat zorgt er voor dat je mega gezond wordt/blijft. Het doodt alle schadelijke bacteriën en laat de goede leven, en je krijgt er een gezond tintje van:
Hij zegt dat het niet komt door het drinken van het zilver, maar omdat hij het op zijn gezicht gesmeerd had.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aanrader voor de lui die graag blauw willen worden
Hij zal zich wel helemaal ingesmeerd hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet komt door het drinken van het zilver, maar omdat hij het op zijn gezicht gesmeerd had.
Right, en zijn handen dan? En ik mag aannemen dat de rest ook allemaal wel blauw is!
Snap ik, maar dat is meer op spiritueel niveau. Veel mensen geloven ook dat waar veel mensen in geloven, de kracht van hun geloof er als energie in zit en het kan helpen. Daarnaast zouden die symbolen weer een soort teken voor hogere machten zijn dat men iets aan hen vraagt. Dat zijn geloven die al eeuwenlang bestaan en waar veel mensen blijkbaar baat bij hebben (maar misschien is het idd wel iets tussen de oortjes).quote:Op zondag 10 juni 2012 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
En de amuletten en geschriften van Heilige teksten? Menig religie gebruiken die. Dat is niet iets typisch voor BNW mensen. Ga maar eens naar Griekenland en let maar eens op hoe vaak het blauwe () oog je aanstaart.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef Gray het volgende:
Ik hoorde dat je via fluoride De Eenheid van Alles kan ervaren, inzien dat wij allen De Bron zijn en tegelijkertijd níet De Bron, gelijk zijn in ons uniek zijn, De Volmaaktheid van het Niets kunnen delen én dat humor leuk is!
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef Gray het volgende:
Ik hoorde dat je via fluoride De Eenheid van Alles kan ervaren, inzien dat wij allen De Bron zijn en tegelijkertijd níet De Bron, gelijk zijn in ons uniek zijn, De Volmaaktheid van het Niets kunnen delen én dat humor leuk is!
Misschien is het louter idee dat het werkt al dat het werkt. Dat noemen ze het placebo-effect.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is meer op spiritueel niveau. Veel mensen geloven ook dat waar veel mensen in geloven, de kracht van hun geloof er als energie in zit en het kan helpen. Daarnaast zouden die symbolen weer een soort teken voor hogere machten zijn dat men iets aan hen vraagt. Dat zijn geloven die al eeuwenlang bestaan en waar veel mensen blijkbaar baat bij hebben (maar misschien is het idd wel iets tussen de oortjes).
Dat gelul van anti-deathray amuletten wordt gewoon ter plekke verzonnen en is echt nergens op gebaseerd. In ieder geval op niets wetenschappelijks, terwijl het wel tegen iets wetenschappelijks zou moeten werken.
Dat vind ik net zo'n onzin als iets wetenschappelijks uitvinden voor iets spiritueels, zoals ehhh...weet ik veel, een machine of computerprogramma die je Reiki enorm veel sterker zou maken.
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien is het louter idee dat het werkt al dat het werkt. Dat noemen ze het placebo-effect.
Maar als die waarheid bekend zou zijn onder de aanhangers zouden religies niet bestaan!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee dat is een ander verhaal. Die werken, omdat ze een kern van waarheid bevatten.
Ah en de rest allemaal niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee dat is een ander verhaal. Die werken, omdat ze een kern van waarheid bevatten.
Tuurlijk niet. Daarom heb je een apart forum voor filosofie en levensbeschouwing en mag de rest zoals reiki hier in het afvoerputje besproken worden.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Daarom heb je een apart forum voor filosofie en levensbeschouwing en mag de rest zoals reiki hier in het afvoerputje besproken worden.
Het is afdruipt, van het werkwoord 'afdruipen'.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]De ultieme arrogantie die hier van af druipt!
Keiharde waarheid.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Daarom heb je een apart forum voor filosofie en levensbeschouwing en mag de rest zoals reiki hier in het afvoerputje besproken worden.
Dat is moeilijk te zien als je alu-hoedje over de ogen hangen. Dan dringt er ook vrij weinig echt zinnigs door in de schedel.quote:
Lekker aan het trollen kerel?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zien als je alu-hoedje over de ogen hangen. Dan dringt er ook vrij weinig echt zinnigs door in de schedel.
Dat zeg ik toch. Ze hebben hier dan ook elk een apart forum.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker aan het trollen kerel?
Sowieso zit er echt een verschil tussen aluhoedjes/samenzweringstheorieën en het spirituele.
idd ieders een apart forum, maar het is jammer dat je alles wat zich buiten jouw wereldje bevindt meteen afdoet als onzin. Dan praat ik niet over "zweverige" dingen, maar ook over die symbolen die jijzelf net aanhaalde. Daar zit volgens jou ook absoluut geen kern van waarheid in? Heilige teksten en blauwe ogen enzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ze hebben hier dan ook elk een apart forum.
Hangt, van het werkwoord hangen!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zien als je alu-hoedje over de ogen hangen. Dan dringt er ook vrij weinig echt zinnigs door in de schedel.
Tuurlijk wel. Je moet minstens een erkende religie zijn, zit je daaronder dan mag je een ritje overslaan totdat je groot genoeg bent om in te stappen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ieders een apart forum, maar het is jammer dat je alles wat zich buiten jouw wereldje bevindt meteen afdoet als onzin. Dan praat ik niet over "zweverige" dingen, maar ook over die symbolen die jijzelf net aanhaalde. Daar zit volgens jou ook absoluut geen kern van waarheid in? Heilige teksten en blauwe ogen enzo?
Klopt idd, mijn fout.quote:
Als je Jezus hebt gezien verwijs ik je door naar F&L, heb je net de astrale projectie gezien van John F. Kennedy dan zit je hier goed.quote:
Het is het tweedequote:Op zondag 10 juni 2012 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je Jezus hebt gezien verwijs ik je door naar F&L, heb je net de astrale projectie gezien van John F. Kennedy dan zit je hier goed.
Je bent TRU vergeten als alternatieve oplossing voor beide.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je Jezus hebt gezien verwijs ik je door naar F&L, heb je net de astrale projectie gezien van John F. Kennedy dan zit je hier goed.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moet minstens een erkende religie zijn, zit je daaronder dan mag je een ritje overslaan totdat je groot genoeg bent om in te stappen.
Als oplossing voor beide zit ik meer te denken aan:quote:Op zondag 10 juni 2012 18:09 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je bent TRU vergeten als alternatieve oplossing voor beide.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als oplossing voor beide zit ik meer te denken aan:
[ afbeelding ]
Astrale projecties behoren in TRU!quote:Op zondag 10 juni 2012 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet erkende religies zijn dan ook niet relevant. Je hebt professionals en amateurs. Je kijkt bij voetbal op tv ook naar het beste elftal en niet naar de F-jes.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Astrale projecties behoren in TRU!
Erkende religies noemen niet-erkende religies culten!
Mwah. Matigquote:Op zondag 10 juni 2012 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als oplossing voor beide zit ik meer te denken aan:
[ afbeelding ]
Oftewel: alleen de gevestigde orde heeft de absolute waarheid in pacht!quote:Op zondag 10 juni 2012 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet erkende religies zijn dan ook niet relevant. Je hebt professionals en amateurs. Je kijkt bij voetbal op tv ook naar het beste elftal en niet naar de F-jes.
Ik wilde eigenlijk een afbeelding van een potje pillen neerzetten, maar ja dan had je weer kans op die big pharma phony perikelen.quote:
Nee, dat geldt alleen voor katholieken. Protestanten doen dat anders.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Oftewel: alleen de gevestigde orde heeft de absolute waarheid in pacht!Wij domme volksmensjes moeten onvoorwaardelijk loyaal zijn aan meneer pastoor en elk woord (en al zijn zaad) slikken voor zoete koek!
Welk Christelijk geloof heeft volgens jou de absolute waarheid in pacht? Het protestantse geloof?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat geldt alleen voor katholieken. Protestanten doen dat anders.
Professionals en amateurs worden gescheiden door een papiertje zo dun als het papiertje dat erkende religies van niet-erkende religies scheidt!quote:Op zondag 10 juni 2012 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet erkende religies zijn dan ook niet relevant. Je hebt professionals en amateurs. Je kijkt bij voetbal op tv ook naar het beste elftal en niet naar de F-jes.
Niemand heeft de absolute waarheid in pacht. Je zou je kalender eens moeten updaten van 1231 naar 2012.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Welk Christelijk geloof heeft volgens jou de absolute waarheid in pacht? Het protestantse geloof?
In de RK is het de wijding die de scheiding bepaald.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Professionals en amateurs worden gescheiden door een papiertje zo dun als het papiertje dat erkende religies van niet-erkende religies scheidt!
Je lijkt hier wel wat anders te verkondigen!quote:Op zondag 10 juni 2012 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niemand heeft de absolute waarheid in pacht. Je zou je kalender eens moeten updaten van 1231 naar 2012.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niemand heeft de absolute waarheid in pacht.
Heb liever een wijde scheiding!quote:[..]
In de RK is het de wijding die de scheiding bepaald.
riekt een beetje naar undercover mainstream media conspiracy conditionering.quote:
Nou heeft je wifi in de koelkast leggen vrij weinig zin, maar is dat een van de weinige "complotten" (in hoeverre is iets een complot als men het er over het elgemeen over eens is?) dat wel een redelijk goede kern van waarheid bevat. Was paar weken geleden zembla uitzending over als iemand geinteresseerd daarin is.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee. Wel dat je je modem in je koelkast moet monteren. Minder schadelijke straling met WiFi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |