abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112691300
Wat vind jij de uiterst acceptabele tijd tussen een 1e en 2e date?

Heb een 1e afspraakje gehad met een jongen, erg leuk. Hij gaf aan dat het hem ook goed bevallen was en dat hij graag een 2e date wil. Maar hij heeft drieenhalve week erna geen tijd wegens examens.

Terwijl volgens mij, als je iemand echt wil zien, dan maak je er tijd voor.

Bij welke tijd tussen het 1e en 2e afspraakje ga je twijfelen aan iemands intenties? Twee weken, drie weken, een maand, nog langer?
Raak en plezierig.
pi_112691393
1 dag
  zondag 10 juni 2012 @ 14:01:58 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_112691398
Hij wilt graag een 2e date, maar geeft aan dat hij niet kan.
Hij wilt graag een 2e date.
Hij wilt graag.

In dit geval zal het wel snor zitten. Hangt van de persoon af, ben je wat onzeker, dan wil je het liefst de week erop een date, maar als je zelf ook een druk leven hebt kan je best over een maandje wat afspreken. Is het dan gezellig, zou ik niet nog eens 'n maand wachten, maar dat is maar net wat je zelf aangeeft. In dit geval zou ik even een maandje wachten ;) hoeft geen radiostilte te zijn, maar geef het een week of 2 zodat je kan informeren wanneer hij tijd heeft?
  zondag 10 juni 2012 @ 14:04:28 #4
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_112691475
Een week
Je moeder is een hamster
  zondag 10 juni 2012 @ 14:07:06 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_112691549
2 weken
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_112691550
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:01 schreef Scuidward het volgende:
Hij wilt graag.

Hij wilt graag.
Hij wilt.
Wilt.

:')

Verder zeg ik 1 week. Het volgende weekend dus de 2e date.
pi_112691570
Redelijk logisch dat z'n examens voor een tweede date gaan toch? Hij geeft zelf al aan hoe lang hij met z'n examens bezig is. Duidelijk toch.

Wacht het af, spreek gewoon voor na die drie weken iets af..

Ik zou ook m'n examens voor een tweede date laten gaan met iemand die ik net ken
  zondag 10 juni 2012 @ 14:13:09 #8
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112691745
Mijn vuistregel is altijd dat ik luister wat er volgt na het zinnetje "ik heb het druk":
- "ik heb het druk..." (en niks volgt) -> afscheid nemen
- "voor de komende drie weken" -> misschien afscheid nemen
- "voor de komende drie weken, kun je de woensdag daarna?" -> dit gaat goedkomen
- "voor de komende drie weken, misschien kunnen we een lunchen a.s. vrijdag" -> dit is een blijvertje
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_112692178
Ik weet niet wat je moeilijk doet, maar als hij zegt dat hij niet kan dan kan hij niet. Wacht die weken af en dan weet je het.
pi_112692495
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:01 schreef Scuidward het volgende:
Hij wilt graag.

In dit geval zal het wel snor zitten. Hangt van de persoon af, ben je wat onzeker, dan wil je het liefst de week erop een date, maar als je zelf ook een druk leven hebt kan je best over een maandje wat afspreken. Is het dan gezellig, zou ik niet nog eens 'n maand wachten, maar dat is maar net wat je zelf aangeeft. In dit geval zou ik even een maandje wachten ;) hoeft geen radiostilte te zijn, maar geef het een week of 2 zodat je kan informeren wanneer hij tijd heeft?
Ja het zal waarschijnlijk wel snor zitten, maar misschien ook niet. Ben bang dat het jongens die weinig tijd hebben/maken meestal meer om de seks gaat.
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:07 schreef Voetnoot het volgende:
Redelijk logisch dat z'n examens voor een tweede date gaan toch? Hij geeft zelf al aan hoe lang hij met z'n examens bezig is. Duidelijk toch.

Wacht het af, spreek gewoon voor na die drie weken iets af..

Ik zou ook m'n examens voor een tweede date laten gaan met iemand die ik net ken
Ja het is een goed excuus. Aan de andere kant loopt hij al weken te zeuren over zijn eigen uitstelgedrag met betrekking tot het leren voor examens. Had ie ook al eerder kunnen doen.
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef Hallmark het volgende:
Mijn vuistregel is altijd dat ik luister wat er volgt na het zinnetje "ik heb het druk":
- "ik heb het druk..." (en niks volgt) -> afscheid nemen
- "voor de komende drie weken" -> misschien afscheid nemen
- "voor de komende drie weken, kun je de woensdag daarna?" -> dit gaat goedkomen
- "voor de komende drie weken, misschien kunnen we een lunchen a.s. vrijdag" -> dit is een blijvertje
Goeie. Maar dit valt in categorie 2, kortom, nog steeds een geval van ´misschien´ :P
Raak en plezierig.
pi_112693238
Mwahh can't blame him.

Ik stel het ook altijd uit tot het laatste moment, zoals zoveel mensen..
Ik denk dat ik precies hetzelfde gedaan zou hebben als hem hoor..
pi_112696669
examens? was jij niet 28?

anyway, je kunt mij niet wijsmaken dat iemand in 3 weken tijd niet even een paar uurtjes vrij kan maken. gezeik dat examens voorgaan is onzin aangezien niemand 24/7 studeert en iedereen tijdens studeren ook af en toe pauze neemt en/of afleiding zoekt.

ik denk dus dat ie je niet zo zag zitten. ~:)
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 16:33:32 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_112696713
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:01 schreef BountyHunter340 het volgende:
1 dag
Als je elkaar heel erg leuk vindt, ja dat! Dan wil je meteen de volgende dag weer afspreken lijkt me.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 17:05:48 #14
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112698050
He's just not that into you
What can change the nature of a man?
  zondag 10 juni 2012 @ 17:16:44 #15
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_112698479
Denken dat je boven examens kan wippen..
Mn broer HAD ook zo'n vriendin, die altijd eiste om af te spreken vooooor zn examens.. Als hij dat niet deed, kregen ze ruzie..

Iedereen leert op z'n eigen manier, hij stelde het uit, betekend niet dat zn examens een lachertje voor hem zijn en niet belangrijk.
Geef hem de tijd om zn school goed te doen, toon begrip.

Ik snap dat je graag weer wilt afspreken, maar een feit is dat examens veel invloed hebben op zn toekomst (misschien zelfs heel groot).
Waarom heb jij zo'n haast?
Z'n examens wachten niet op hem en jij kan dit wel.

Ik snap je punt echt wel, maar je moet de zijne ook begrijpen.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_112700141
Lekker uiteenlopende reacties :D
quote:
19s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef dawg het volgende:
examens? was jij niet 28?

anyway, je kunt mij niet wijsmaken dat iemand in 3 weken tijd niet even een paar uurtjes vrij kan maken. gezeik dat examens voorgaan is onzin aangezien niemand 24/7 studeert en iedereen tijdens studeren ook af en toe pauze neemt en/of afleiding zoekt.

ik denk dus dat ie je niet zo zag zitten. ~:)
24 en weet eigenlijk niet of die dingen op het MBO examens of tentamens heten :@
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:16 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Mn broer HAD ook zo'n vriendin, die altijd eiste om af te spreken vooooor zn examens.. Als hij dat niet deed, kregen ze ruzie..

Iedereen leert op z'n eigen manier, hij stelde het uit, betekend niet dat zn examens een lachertje voor hem zijn en niet belangrijk.

Ik snap dat je graag weer wilt afspreken, maar een feit is dat examens veel invloed hebben op zn toekomst (misschien zelfs heel groot).

Ja snap dat ook wel, als dat voor zijn manier van leren nodig is, gaat het voor natuurlijk.

Vind het alleen moeilijk om respect op te brengen voor en dan ook nog nadelige gevolgen te ervaren van het feit dat iemand die iets wil doen, het niet daadwerkelijk doet :P
Raak en plezierig.
  zondag 10 juni 2012 @ 18:13:08 #17
208890 June.
Seriously?
pi_112700797
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:16 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

Maar je bent niet echt 24u per dag aan het studeren neem ik aan. In het weekend is er toch wel tijd om te lunchen of om 's avonds wat af te spreken?
Shine bright like a diamond.
  zondag 10 juni 2012 @ 18:31:47 #18
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_112701490
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:13 schreef June. het volgende:

[..]

Maar je bent niet echt 24u per dag aan het studeren neem ik aan. In het weekend is er toch wel tijd om te lunchen of om 's avonds wat af te spreken?
Sommige mensen niet.
Die ontspannen zich door iets even voor zichzelf te doen en ook geen specifieke afleiding, zoals een meisje.

Dit is niet voor iedereen het geval, sommige willen graag afleiding door een met een meisje af te spreken, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het op een andere manier doen.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_112704118
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:57 schreef AnnaTralala het volgende:
Lekker uiteenlopende reacties :D

[..]

24 en weet eigenlijk niet of die dingen op het MBO examens of tentamens heten :@

oh. nouja, hoe ze genoemd worden boeit natuurlijk niet heh. dat hij claimt 3,5 week nodig te hebben zonder even een uurtje ontspanning wel.

ik zou daar niet op gaan zitten wachten.
pi_112704169
quote:
17s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:31 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Sommige mensen niet.
Die ontspannen zich door iets even voor zichzelf te doen en ook geen specifieke afleiding, zoals een meisje.

Dit is niet voor iedereen het geval, sommige willen graag afleiding door een met een meisje af te spreken, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het op een andere manier doen.
Dit dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')