SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
We zijn met z'n vierenquote:
Ik lees het al :p een vrouwending haha. Vorig jaar ook een mannenweekend gehad in de Ardennen wat gruwelijk uit de hand liep haha. Maar er is nog geen gevolg geplandquote:Op zondag 10 juni 2012 10:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn met z'n vieren
Doen we wel vaker (of Center Parcs, hihi). Vriendinnetje maakt dan ook altijd een filmpje met foto's en tekst, zooo leuk!
Nee, er gaan twee mannen mee! Maar die hebben ook iets met elkaar, hihi. Nu is de ene "erger" dan de ander hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 10:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik lees het al :p een vrouwending haha. Vorig jaar ook een mannenweekend gehad in de Ardennen wat gruwelijk uit de hand liep haha. Maar er is nog geen gevolg gepland
Erger als in nichterig? Of gewoon gezellig/losbandig?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er gaan twee mannen mee! Maar die hebben ook iets met elkaar, hihi. Nu is de ene "erger" dan de ander hoor
Dat laatste zijn ze beide wel hoor!quote:Op zondag 10 juni 2012 10:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Erger als in nichterig? Of gewoon gezellig/losbandig?
Ja dat is wel grappig om te zien. Had vandeweek afdelingsuitje met aanhang en de vriend van een mannelijke collega was er ook bij. En je kon heel duidelijk de rolverdeling zien Tussen die tweequote:Op zondag 10 juni 2012 10:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat laatste zijn ze beide wel hoor!
Maar de een is wat vrouwelijker, hihi.
je kunt vast wel wat voedsel van de diertjes pakkenquote:Op zondag 10 juni 2012 12:04 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, 9 hokken gepoetst in het asielNu heb ik hongerrrr.
Truckersday Stiphout...dus als je in de buurt van Helmond woontquote:Op zondag 10 juni 2012 12:17 schreef NaRRaToR het volgende:
volgens mij is er hier in de buurt ergens een truckersrun bezig zo aan het geluid te horen
Witlof en wortels. Nee dankjequote:Op zondag 10 juni 2012 12:17 schreef NaRRaToR het volgende:
volgens mij is er hier in de buurt ergens een truckersrun bezig zo aan het geluid te horen
[..]
je kunt vast wel wat voedsel van de diertjes pakken
Geldrop, maar ik kon het goed horenquote:Op zondag 10 juni 2012 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Truckersday Stiphout...dus als je in de buurt van Helmond woont
Nee dat is nou niet echt eten voor een (douche-)eendjequote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of met een beetje extra een soort van waldorf salade
Insgelijks!quote:
Ja nogal, zo de motor ff waxen en dan een ritje maken denk ik!quote:
Daar is het prima weer voor inderdaad.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja nogal, zo de motor ff waxen en dan een ritje maken denk ik!
Yup, genieten van de zon en wind langs je helmquote:Op zondag 10 juni 2012 13:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Daar is het prima weer voor inderdaad.
Ik ken veel mensen die een keertje achterop zijn gegaan en daarna ook zijn gaan lessen / rijden. Ze genoten van dat ultieme gevoel van vrijheid....quote:Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, genieten van de zon en wind langs je helm
@henrivo: rij een keertje mee
Ja, ik ga denk ik even ga kijken of er ergens wat te doen is en dan daar op de motor naartoe ga.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja nogal, zo de motor ff waxen en dan een ritje maken denk ik!
Mooie paintjob zo te zien. heb je meer pics?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die een keertje achterop zijn gegaan en daarna ook zijn gaan lessen / rijden. Ze genoten van dat ultieme gevoel van vrijheid....
ik ga toch even patsen met mijn bolide: http://i.imgur.com/8tZRD.jpg
Klinkt lekker! zelf gemaakt?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn eenvoudige salade:
Tomaat, komkommer, ijsbergsla, wortel, maïskorrels en citroensap.
Wat gerookte kip en/of pasta erbij, yummie.
Mwah, 3 broodjes en een verse smoothie was ook erg fijn. Vooral zo buiten in het zonnetje op het balkonquote:Op zondag 10 juni 2012 12:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn eenvoudige salade:
zo turks hahaquote:Op zondag 10 juni 2012 12:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn eenvoudige salade:
Yep!quote:
Welk balkon?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, 3 broodjes en een verse smoothie was ook erg fijn. Vooral zo buiten in het zonnetje op het balkon
Een geëvolueerde versie ervan.quote:
Hier in Utrecht schijnt de zon. Zometeen hardlopen.quote:
Mn balkon op het zuiden, die waar de zon op staatquote:Op zondag 10 juni 2012 16:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep!
[..]
Welk balkon?
[..]
Een geëvolueerde versie ervan.
[..]
Hier in Utrecht schijnt de zon. Zometeen hardlopen.
* sylvesterrr is jaloers...quote:Op zondag 10 juni 2012 16:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn balkon op het zuiden, die waar de zon op staatDie op het noorden is niet zo interessant
Dit was een paar weken geleden:quote:Op zondag 10 juni 2012 16:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr is jaloers...
Ik heb alleen een Frans balkon op het westen.
Leuk!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit was een paar weken geleden:
[ afbeelding ]
Inmiddels bloeit er een stuk meer. De petunia's in de regenpijpbakken zijn idioot groot geworden en heb er nog wat bakken/potten bij. En alle bomen zijn ook groen en goed bevolkt met veel vogels
Heb hetzelfde meegemaakt en kan het enkel toejuichen. Er zijn veel te weinig motorrijders op de wegquote:Op zondag 10 juni 2012 13:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die een keertje achterop zijn gegaan en daarna ook zijn gaan lessen / rijden. Ze genoten van dat ultieme gevoel van vrijheid....
ik ga toch even patsen met mijn bolide: http://i.imgur.com/8tZRD.jpg
Geen idee, ik zoek altijd een lekker plekje voor mezelf op.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:25 schreef Pien85 het volgende:
Waarom ga ik nou precies daar zitten waar die stinkende man ook zit?
Buiten de trein stond ie naast me, ik gauw ingestapt, hij stond nog buiten. Ik ga zitten en ja hoor... Hij komt er gezellig bij zittenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoek altijd een lekker plekje voor mezelf op.
Alleen soms komt er dan zo'n iemand naast me zitten he.
HOAX, ik zit daar heul niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:25 schreef Pien85 het volgende:
Waarom ga ik nou precies daar zitten waar die stinkende man ook zit?
Misschien vind hij je woest aantrekkelijk en hoopt hij met zijn mannelijke geuren te laten merken dat hij je wel ziet zitten... wat, voor zover ik je reactie lees, een averechts effect heeft.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Buiten de trein stond ie naast me, ik gauw ingestapt, hij stond nog buiten. Ik ga zitten en ja hoor... Hij komt er gezellig bij zitten
Thanks en uiteraard heb ik nog wat meer foto's:quote:Op zondag 10 juni 2012 14:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik ga denk ik even ga kijken of er ergens wat te doen is en dan daar op de motor naartoe ga.
Misschien is er wel een motorzaak open vandaag ofzo..
Toch maar niet, andere plannen.. Tot later!
[..]
Mooie paintjob zo te zien. heb je meer pics?
Thanks! Ik kwam deze toevallig tegen (is van de overleden broer van een collega welke airbrusher was en zijn/mijn fiets heeft bewerkt). Het is voor mij meer een kunstobject dan echt een motor. Ik kon de kans iig niet laten schieten om deze te laten staanquote:Op zondag 10 juni 2012 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb hetzelfde meegemaakt en kan het enkel toejuichen. Er zijn veel te weinig motorrijders op de weg.
En dat is een mooie custom paint/sticker! De mijne glanst weer mooi nu, maar de jouwe ziet er een stuk blitser uit
Je moet maar zo denken.. liever je zonnetje dan je sterretje!quote:
Hoor ik daar een Fok! Motormeet?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb hetzelfde meegemaakt en kan het enkel toejuichen. Er zijn veel te weinig motorrijders op de weg.
En dat is een mooie custom paint/sticker! De mijne glanst weer mooi nu, maar de jouwe ziet er een stuk blitser uit
Iedereen wil Pien..quote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Buiten de trein stond ie naast me, ik gauw ingestapt, hij stond nog buiten. Ik ga zitten en ja hoor... Hij komt er gezellig bij zitten
Ik wil ook wel 's wat... Kan ik ook niet altijd krijgenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Iedereen wil Pien..
OV, ik doe er niet meer aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |