SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
We zijn met z'n vierenquote:
Ik lees het al :p een vrouwending haha. Vorig jaar ook een mannenweekend gehad in de Ardennen wat gruwelijk uit de hand liep haha. Maar er is nog geen gevolg geplandquote:Op zondag 10 juni 2012 10:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn met z'n vieren
Doen we wel vaker (of Center Parcs, hihi). Vriendinnetje maakt dan ook altijd een filmpje met foto's en tekst, zooo leuk!
Nee, er gaan twee mannen mee! Maar die hebben ook iets met elkaar, hihi. Nu is de ene "erger" dan de ander hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 10:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik lees het al :p een vrouwending haha. Vorig jaar ook een mannenweekend gehad in de Ardennen wat gruwelijk uit de hand liep haha. Maar er is nog geen gevolg gepland
Erger als in nichterig? Of gewoon gezellig/losbandig?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er gaan twee mannen mee! Maar die hebben ook iets met elkaar, hihi. Nu is de ene "erger" dan de ander hoor
Dat laatste zijn ze beide wel hoor!quote:Op zondag 10 juni 2012 10:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Erger als in nichterig? Of gewoon gezellig/losbandig?
Ja dat is wel grappig om te zien. Had vandeweek afdelingsuitje met aanhang en de vriend van een mannelijke collega was er ook bij. En je kon heel duidelijk de rolverdeling zien Tussen die tweequote:Op zondag 10 juni 2012 10:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat laatste zijn ze beide wel hoor!
Maar de een is wat vrouwelijker, hihi.
je kunt vast wel wat voedsel van de diertjes pakkenquote:Op zondag 10 juni 2012 12:04 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, 9 hokken gepoetst in het asielNu heb ik hongerrrr.
Truckersday Stiphout...dus als je in de buurt van Helmond woontquote:Op zondag 10 juni 2012 12:17 schreef NaRRaToR het volgende:
volgens mij is er hier in de buurt ergens een truckersrun bezig zo aan het geluid te horen
Witlof en wortels. Nee dankjequote:Op zondag 10 juni 2012 12:17 schreef NaRRaToR het volgende:
volgens mij is er hier in de buurt ergens een truckersrun bezig zo aan het geluid te horen
[..]
je kunt vast wel wat voedsel van de diertjes pakken
Geldrop, maar ik kon het goed horenquote:Op zondag 10 juni 2012 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Truckersday Stiphout...dus als je in de buurt van Helmond woont
Nee dat is nou niet echt eten voor een (douche-)eendjequote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of met een beetje extra een soort van waldorf salade
Insgelijks!quote:
Ja nogal, zo de motor ff waxen en dan een ritje maken denk ik!quote:
Daar is het prima weer voor inderdaad.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja nogal, zo de motor ff waxen en dan een ritje maken denk ik!
Yup, genieten van de zon en wind langs je helmquote:Op zondag 10 juni 2012 13:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Daar is het prima weer voor inderdaad.
Ik ken veel mensen die een keertje achterop zijn gegaan en daarna ook zijn gaan lessen / rijden. Ze genoten van dat ultieme gevoel van vrijheid....quote:Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, genieten van de zon en wind langs je helm
@henrivo: rij een keertje mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |