Daar zitten de schroeven in van de Billy voor Billiequote:Op zondag 17 juni 2012 19:42 schreef Ehhe het volgende:
Nou, dat bed van Tyler is ook helemaal goed gekomen. Het heeft dolfina-chica wel tijd gekost, maar het bed staat
. Voor die kast van billie wordt vast ook wel een oplossing gevonden
Daar is speciaal schroefdraad voor gehaald, waar dolfina-chica een hele tijd op heeft zitten zagen om 4 stukken schroef te krijgen waarna het bed in elkaar is gezetquote:Op zondag 17 juni 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zitten de schroeven in van de Billy voor Billie
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zitten de schroeven in van de Billy voor Billie
8 stukken!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar is speciaal schroefdraad voor gehaald, waar dolfina-chica een hele tijd op heeft zitten zagen om 4 stukken schroef te krijgen waarna het bed in elkaar is gezet.
Dat het zagen zolang duurde komt doordat ik zo gierig was om er van te voren geen nieuw zaagblaadje in te doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar is speciaal schroefdraad voor gehaald, waar dolfina-chica een hele tijd op heeft zitten zagen om 4 stukken schroef te krijgen waarna het bed in elkaar is gezet.
En als je zelf had moeten zagen, had er dan wel een nieuw blaadje in gezeten?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat het zagen zolang duurde komt doordat ik zo gierig was om er van te voren geen nieuw zaagblaadje in te doen.
Belachelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat het zagen zolang duurde komt doordat ik zo gierig was om er van te voren geen nieuw zaagblaadje in te doen.
Nee, ook niet. want ze lagen thuisquote:Op zondag 17 juni 2012 20:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
En als je zelf had moeten zagen, had er dan wel een nieuw blaadje in gezeten?
Daar ben ik dan ook weer werkvoorbereider voor, dingen uitbesteden.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan is er idd geen andere mogelijkheid dan iemand anders laten zagen.
gelukkig maar, anders had ik meer gapende gaten gehadquote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die had ik dan wel weer dicht gemaaktquote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders had ik meer gapende gaten gehad
Zonder twijfel, zelfs in het donker.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is Ingrid al op de hoogte dat ze de bewuste kast weer leeg mag ruimen???
wat mij betreft mag Billy dat bankje best hebben, maar volgens mij heeft Ingrid hem al weggegeven aan de kennis van een buurvrouw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat stond er al eerder hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 21:42 schreef Logician78 het volgende:
hoor hier trouwens dat het geen billy maar expedit kast is
Wat is de route van die rijdende opslag?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
en weer een topic wat we ver..... door sc
Maar inderdaad... had ehhe nog meer pleisters moeten plakken
Nieuws over de kast... dinsdag ligt ie in de rijdende opslagplaats
Whahahahahahaha... geen idee...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is de route van die rijdende opslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |