bt.davka.infoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan je zo'n wedsrijd (gratis) downloaden? Dan kan ik hem morgen helemaal zien.
Of bij Youtube zoeken en dan zoeken op datum.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan je zo'n wedsrijd (gratis) downloaden? Dan kan ik hem morgen helemaal zien.
Ook de uitslag ja, moet wel spannend blijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of bij Youtube zoeken en dan zoeken op datum.
Dan zie je ze.
Tuurlijk niet ,want jij kan geen ongelijk hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Lol ik ga er niet eens meer op reageren
Als Heat wint dan kijk ik terug. Als ze verliezen dan doe ik dat liever niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook de uitslag ja, moet wel spannend blijven
Achja veel wedstrijden zat het zwaar tegen en OKC moet niet naar de refs kijken maar naar hoe ze nu aan het spelen zijn. Offensive laten ze niks zien en defence is dramatisch, 19 point lead laat genoeg zien.quote:
LOL alleen vanwege die onterechte flagrant? Al die flops van Harden, Durant die gespaard werd voor zijn derde fout, en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |