Ik kijk 's nachts ook nooit, moet elke ochtend om half 7 op, check dan eerst altijd effe de scores en de mooiste plays van de nacht. Dan als ik thuis kom zoek ik nog een beetje verderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Snachts kijken blijft toch lastig. En ik heb geen sport1. Hoe kijken jullie het? Is er een stream via internet ofzo?
Hier ook, in Nederland is het toch niet zo moeilijk om de uitslagen 'te ontlopen'. Dus meestal de avond na de wedstrijd kijk ik hem terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef TheGOAT het volgende:
Ik kijk via league pass, als ik game wil kijken de volgende dag check ik nooit scores. Ideaal, je gaat naar internet, logt in, reclames spoel je door, 2 uur genieten, zittend op het puntje van je stoel, opspringend bij harde plays etc.
Vanavond game 4 natuurlijk, morgen genieten weer dus
Prima dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 03:35 schreef BDIL het volgende:
Na 1 kwart heb ik al het gevoel dat dit 2-2 gaat wordenAls je 3 open 3 pointers mist en Westbrook slecht verdedigt dan verwacht ik niks beters vanavond.
17 puntenquote:Op woensdag 20 juni 2012 04:25 schreef popolon het volgende:
Nu wordt het toch snel crunchtime voor OKC, Miam komt van 15 achter terug.
Je hebt veel vertrouwen in de Heat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 03:35 schreef BDIL het volgende:
Na 1 kwart heb ik al het gevoel dat dit 2-2 gaat wordenAls je 3 open 3 pointers mist en Westbrook slecht verdedigt dan verwacht ik niks beters vanavond.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef Doublepain het volgende:
Deron, gordon, lopez, nash allemaal FA
Ik heb veel vetrouwen alleen een 17 punten achterstand tegen een ploeg als OKC die goed verdedigt is in principe moeilijk goed te maken. Miami bewees de tegendeel door in 4 minuten alles weg te werkenquote:
Vergeet Kaman niet. Die gast gaat een loonstrook krijgen dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef Doublepain het volgende:
Deron, gordon, lopez, nash allemaal FA
Eerlijk gezegd zag ik voor de series al begon Miami winnen. OKC gaan er nog zeker komen maar ze hebben te veel flaws nu. Om te beginnen met Westbrook..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb veel vetrouwen alleen een 17 punten achterstand tegen een ploeg als OKC die goed verdedigt is in principe moeilijk goed te maken. Miami bewees de tegendeel door in 4 minuten alles weg te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |