Die staat voor lulquote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:08 schreef BDIL het volgende:
Hhahahah RW 2x geblokt en schiet 4/16 fg, waar blijft theGOAT nu met zijn slimme opmerkingenDurant al 2e keer turnover na behind the back move en Miami is OKC aan het verpletteren.
Lijkt mij dat hij gewoon een punt had. Als Westbrook hot is, moet hij er gewoon voor gaan. Net zoals Mike Miller vandaag en Chalmers en Battier de vorige dagen... afgaande op zijn vorige westrijden hadden zij de bal niet eens aan mogen raken.quote:
Maar goed, ik kan er verder weinig inhoudelijks over zeggen aangezien ik op een radioverslag aangewezen ben.quote:Ik vond zelf dat Durant gister veel meer de bal moest hebben om te schieten, hij en James zijn toch wel een van de beste spelers op dit moment in de NBA.
doe 's normaal, 't VBL forum is verderop.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:08 schreef BDIL het volgende:
Hhahahah RW 2x geblokt en schiet 4/16 fg, waar blijft theGOAT nu met zijn slimme opmerkingenDurant al 2e keer turnover na behind the back move en Miami is OKC aan het verpletteren.
Dit is echt laag man, achteraf praten. Niet doen.quote:
+1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef SteveBudin het volgende:
Heat fans van voor 2010 gefeliciteerd. Fans van na 2010 kan en neem ik niet serieus, iets met bandwagon, glory hunters![]()
.
Wtfquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt laag man, achteraf praten. Niet doen.
Verder, leuk voor de Heat dat ze kampioen zijn. Hartstikke verdiend natuurlijk als je kijkt naar hoe ze gespeeld hebben. Ze hebben echter voor het minst spannende NBA seizoen ooit gezorgd. Volgend jaar weer kampioen. En het jaar erop. De meest voorspelbare sport van Amerika. Gelukkig is de NBA niet 'mijn' sport, dat is de NHL, waar tevens meer dan één titelkandidaat is, en zoveel interesseert het mij niet om mij er druk over te maken.
Je had een punt, totdat je de Knicks noemt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wtf
De Heat gaat het volgend seizoen lastig krijgen door de Thunder, die gaan zeker wat prijzen pakken als ze westbrook traden. Dan heb je nog de Bulls, als DRose terugkomt op zijn oude niveau. Zijn genoeg teams. Celtics, Knicks, Clippers etc.
Die zijn niet goed? Ik kon er wel van genieten hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Je had een punt, totdat je de Knicks noemt.
Oh, ik ook zeker. Maar er rust een vloek op die franchise. Ze hebben elk jaar weer nieuwe pech waardoor ze het niet halen. Ik kan alleen maar hopen dat ze eens in de Finals staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zijn niet goed? Ik kon er wel van genieten hoor
Dat is eigenlijk het meest positieve aan dit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef mrstylo het volgende:
R.I.P LeBron James No Ring Jokes 2003-2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |