Ik ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef koelants het volgende:
Het is crisis. Twee Hoeren zitten na hun dienst nog wat na te praten op een bankje in ‘t Vondelpark. Zegt Iris: “‘t is me toch wat met die crisis. Bijna geen duit verdiend vannacht. Heb d’r nog eentje z’n gang laten gaan voor 10 euro.”
Zegt Katinka: “Da’s nog niks meid, ik heb er zojuist nog eentje gepijpt voor noppes.”
Vraagt Iris: “voor noppes?”
“Ja!” Zegt Katinka: “krijg ik tenminste nog iets warms binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:28 schreef vanBoeschoten het volgende:
Waarom valt een hoer als ze gaat duiken zo achterover van de rand van de boot af?"Ik voel me in het bootje genomen" roept ze dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |