Mooie facebook hoor meidquote:Op zondag 10 juni 2012 00:53 schreef priscilla1111 het volgende:
ja lief he, haha ze willen wel liggen maar niet zogen >>[ afbeelding ]
Als d'r vorige kittens allemaal dood gingen kan ik me wel voorstellen dat je stresst hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef priscilla1111 het volgende:
ohh zo erg, ik hoop het ook fijn om te horen dat het gwn oke is, en vlak naast je op bed bevallen wow
de mijne maakt me wakker stond boven op me te miuawe hellemaal onder het bloed schrok me kapot haha, maar nu gaat het goed een aantal zijn aan het zogen,
ik streste me te snel omdat haar vorige nest in 1 dag allemaal dood waren gegaan, komt omdat het haar 1ste nestje was blijkbaar
pissig*quote:Op zondag 10 juni 2012 01:07 schreef priscilla1111 het volgende:
het was per ongeluk gegaan, en de dierenarts wou niet komen en de dieren ambulance ook niet, ben er nog steeds pissis om, en had geen vervoer om ze naar de arts te brengen zonder dat ze koud vatten (* geen auto)
En de moederpoes komt nooit buiten, is een binnenkat?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:11 schreef priscilla1111 het volgende:
ja, het mannetje wordt gecastreert want zijn ballen zijn niet normaal groot geen gezicht, en hebben julie ooit meegemaakt dat kitten van 1 dag oud dat je duidelijk het geslag kan zien?
Dan zou ik daarvoor morgenochtend wel de dierenarts bellen als ze dan nog niet drinkt.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:12 schreef priscilla1111 het volgende:
ja ben er ook blij mee, alleen 1 kitten drinkt niet de laatste die geboren is (ze is ook de kleinste)
Ik ben blij dat je een beetje gerustgesteld bent.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef priscilla1111 het volgende:
ohh zo erg, ik hoop het ook fijn om te horen dat het gwn oke is, en vlak naast je op bed bevallen wow
de mijne maakt me wakker stond boven op me te miuawe hellemaal onder het bloed schrok me kapot haha, maar nu gaat het goed een aantal zijn aan het zogen,
ik streste me te snel omdat haar vorige nest in 1 dag allemaal dood waren gegaan, komt omdat het haar 1ste nestje was blijkbaar
dat zal ik zeker doen dankjquote:Op zondag 10 juni 2012 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En de moederpoes komt nooit buiten, is een binnenkat?
Want anders moet zij ook gesteriliseerd worden natuurlijk.
[..]
Dan zou ik daarvoor morgenochtend wel de dierenarts bellen als ze dan nog niet drinkt.
haha een echte dieren vriend dus, geweldig, wil je mischien geen kitten hebben? als ze het allemaal overleven want ik mag ze niet allemal van mn vader houden hellaas:Pquote:Op zondag 10 juni 2012 01:14 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een beetje gerustgesteld bent.
Ja, in de natuur (maar ook bij huiskatten) komt het vaker voor dat het eerste nestje te vroeg komt voor de moeder.
Maar ik adviseer je wel de boel regelmatig in de gaten te houden. Als je merkt dat een kitten wat slomer is als de rest, zet deze dan aan een van de onderste tepel van de (liggende) poes. En doe dat een paar keer, zodat het kan aansterken.
Verder is er ook speciale kattenmelk in de supermarkt te krijgen, dat zou je eventueel in een soort van speen kunnen doen... ik weet alleen niet of dat ook al goed is voor kittens.
Haha, ja ik heb schijnbaar iets met katten (ook met honden hoor)... de meeste dieren reageren erg goed op mij, maar dat een half wilde poes mij zo snel vertrouwde dat het op nog geen 20 centimeter naast me haar jongen zou werpen... dat was wel ontroerend.
De rest van de vakantie heb ik haar 3 keer daags uitgelaten... en ook 3 keer daags graatloze vis, vlees en melk gegeven (all inclusive hotel... dus ik was met mijn tasje flink bezig hahaha).
En natuurlijk de schoonmaker zo nu en dan wat extra geld toegeschoven, zodat het ons geheim was dat die kittens zich in mijn huisje bevonden (en om te zorgen dat hij daarbij als enige schoonmaker in mijn huisje kwam).
Haha, jij schrok van een bebloede moederpoes... ik schrok van kleine piepgeluidjes wakker... eerst 3 met de 4e onderweg. Ik ben op het andere bed gaan liggen en toen ik weer wakker werd lagen er 6.
uhmm ben door het huis gaan zoeken voor een flesje of pupetje enigste wat ik tegen kwam was pottje van mn haarverf die heeft klein gaatje het helpt wel ze heeft gedronken, heb daarna vanaf haar navel streng tot het plas gaatje soort van gemaseert waardoor ze ging plassen zo een soort flesje heb ik gebruikt http://imgur.com/NOvvWquote:Op zondag 10 juni 2012 01:14 schreef Greys het volgende:
Ah oke ik zag je toevoeging nog niet dat je haar zelf hebt gevoed.
Had je een flesje ofzo, hoe heb je dat gedaan dan?
Was het een nieuw flesje?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:22 schreef priscilla1111 het volgende:
[..]
uhmm ben door het huis gaan zoeken voor een flesje of pupetje enigste wat ik tegen kwam was pottje van mn haarverf die heeft klein gaatje het helpt wel ze heeft gedronken, heb daarna vanaf haar navel streng tot het plas gaatje soort van gemaseert waardoor ze ging plassen zo een soort flesje heb ik gebruikt http://imgur.com/NOvvW
tja, situatie thuis is niet egt toppie, me pa geeft me geen geld ervoor en ik heb geen werk het is wachten tot ik inkomen heb, wat ik vreselijk vindt want wil haar dit niet weer aan doen, ( onder tussen hoor ik de kittens janken egt cute hihiquote:Op zondag 10 juni 2012 01:22 schreef Greys het volgende:
Maar nog even zodat ik het snap... de vaderkat is dus ook gewoon van jullie?
En de moederpoes ook? En die waren beiden niet geholpen?
Maar dan is het toch wachten tot ze zwanger zou worden, vond je vader dat goed dan.
Kennelijk niet, als hij de kittens niet zelf wil hebben. Waarom waren ze niet gesteriliseerd/gecastreerd dan als hij geen kittens wilde?
En even voor mijn beeldvorming, hoe oud ben je zelf? Niet lullig bedoeld hoor, integendeel, maar kan jij je vader denk je overtuigen om moederpoes ook te laten steriliseren binnenkort? Want straks wordt ze weer zwanger. En daar gaat ie dan helemaal niet blij mee zijn denk ik.
van het vorige overleden nestje had ik kitten poeder moet je met lauw water aan maken zit bepaalde vitamine in speciaal voor kittens die niet bij dr moeder willen drinken, ben zo blij dat ik het niet heb weggeooitquote:Op zondag 10 juni 2012 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het een nieuw flesje?
En wat had je er in gedaan dan?
ja moederkat is apart met dr jonkies en mn vader betaalt hun eten en grind enzo maar hij kan niet in 1x de catratie betalen kost 100 euro en hy zit tijdelijk in de ww uitkering maar mn moeder schiet het hopelijk voor me voorquote:Op zondag 10 juni 2012 01:35 schreef Greys het volgende:
Het is lief dat je je over de katten hebt ontfermd, maar als je zo weinig/geen geld hebt en geen baan, ga dan zeker geen extra katje houden alsjeblieft, hoe lief die kittens ook zijn... Dat kost je alleen maar meer geld dat je niet hebt, dat katje moet ook weer gesteriliseerd/gecastreerd worden en ingeënt en wat al niet meer.
En gaat het echt lukken denk je om ze een maand uit elkaar te houden? Hoe ga je dat doen dan?
Eentje in een aparte kamer opsluiten?
Oke, maar je bent 17, stel dat je een keer op jezelf wilt gaan wonen?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:37 schreef priscilla1111 het volgende:
[..]
ja moederkat is apart met dr jonkies en mn vader betaalt hun eten en grind enzo maar hij kan niet in 1x de catratie betalen kost 100 euro en hy zit tijdelijk in de ww uitkering maar mn moeder schiet het hopelijk voor me voor
ja ik snap je wel maar ik ga ook over halfjaartje samen wonen, mn vriend heeft werk en studie financiring ik krijg het ook over half jaartje en dan heb ik vast werk, en mn moeder helpt me ook erbijquote:Op zondag 10 juni 2012 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, maar je bent 17, stel dat je een keer op jezelf wilt gaan wonen?
Dan moet je zelf opdraaien voor alle kosten voor drie katten ipv twee. Of neem je je katten dan niet mee? Ik zou er echt nog even over nadenken als ik jou was voordat je er eentje gaat houden.
Haha, ik zou elke kitten in de wereld wel willen hebben... maar ik heb al een katertje en heb geen hoog inkomen. Maar mijn katertje krijgt alles wat hij wil... elke dag kattenmelk... om de dag andere droge brokken (lekker voor de afwisseling elke dag een ander soort droge brokken)... en met het avondeten elke dag een ander soort kuipje verser vlees.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:19 schreef priscilla1111 het volgende:
[..]
haha een echte dieren vriend dus, geweldig, wil je mischien geen kitten hebben? als ze het allemaal overleven want ik mag ze niet allemal van mn vader houden hellaas:P
quote:Op zondag 10 juni 2012 01:48 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Maar mijn katertje krijgt alles wat hij wil... elke dag kattenmelk... om de dag andere droge brokken (lekker voor de afwisseling elke dag een ander soort droge brokken)... en met het avondeten elke dag een ander soort kuipje verser vlees.
Je hebt 6 kittens. Als je die allemaal laat verhuizen vraag je er 30 euro per stuk voor. Dan heb je 180 euro om de moeder en de vader te laten helpen en om ontworming voor de kittens te betalen.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:37 schreef priscilla1111 het volgende:
[..]
ja moederkat is apart met dr jonkies en mn vader betaalt hun eten en grind enzo maar hij kan niet in 1x de catratie betalen kost 100 euro en hy zit tijdelijk in de ww uitkering maar mn moeder schiet het hopelijk voor me voor
ik zou dolgraag naar je verhalen willen luisteren maar ben egt kapot die kittens maken me ook om de 2 uur wakker in de nacht dus hoop dat ik wat slaap kan krijgen vanacht ik denk dat ik morgen wel terug kom en dan kan je alles zegen wat je wilt, vindt het leuk om verhalen te horen van mensen die hecht zijn en speciale band hebben met hun dierenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:48 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, ik zou elke kitten in de wereld wel willen hebben... maar ik heb al een katertje en heb geen hoog inkomen. Maar mijn katertje krijgt alles wat hij wil... elke dag kattenmelk... om de dag andere droge brokken (lekker voor de afwisseling elke dag een ander soort droge brokken)... en met het avondeten elke dag een ander soort kuipje verser vlees.
Mijn katertje is een heel tevreden katertje, die ik heb opgevoed om ontdeugend te zijn en avontuurlijk.
En mijn katertje beloont mij ermee door niet voor een territorium te kiezen, maar te kiezen waar zijn baasje gaat. Hij kwam aanlopen en hij koos mij als baasje en ik koos hem...
Hij is zo eenkennig dat hij zelfs (toen ik anderhalf jaar terug naar mijn ouders moest, nadat mijn relatie gestrand was) hij met niemand echt iets te maken wilde hebben behalve mij.
Ik kan mijn katertje het niet aandoen dat de aandacht wordt verdeeld met een nieuwe kitten. Ik heb nog nooit een band gehad met een poes/kater die zo ver ging.
Ik kan je verhalen vertellen... maar dat zou alleen maar afleiden van jouw onderwerp, dus ik hou me met moeite in...![]()
Maar helaas nee... het is mij en mijn katertje... en minstens 20 tot 30 katten in de buurt... dat zal mijn katertje al genoeg zorgen baren. Maar concurrentie in eigen huis, dat kan ik mijn katertje niet aandoen.
Maar anders zou ik misschien zelfs wel gaan voor de helft van het nest van jouw!
regio rijnmond (rotterdam)quote:Op zondag 10 juni 2012 01:54 schreef Messina het volgende:
In welke regio woon je? In bepaalde regio's kun je één kat kostenloos laten castreren als je het financieel niet breed hebt. In Amsterdam en Den Haag zijn daar sowieso regelingen voor
[..]
tegenwoordig bieden mensen kittens gratis aan o.a op marktplaats en ja als je ze gratis kan krijgen wrm betalen dannquote:Op zondag 10 juni 2012 01:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Je hebt 6 kittens. Als je die allemaal laat verhuizen vraag je er 30 euro per stuk voor. Dan heb je 180 euro om de moeder en de vader te laten helpen en om ontworming voor de kittens te betalen.
bedankt zal ik zeker doen slaaplekkers alvastquote:Op zondag 10 juni 2012 02:02 schreef Messina het volgende:
[..]
http://www.mensendier.nl/dierenvriend-tv-cs.htm
Kijk er morgen maar eens naar
Slaap lekker!
Zou je je kittens zomaar weg doen aan mensen die er per sé geen cent voor over hebben dan ? Er zijn ook genoeg mensen die best wel wat willen betalen hoor, zeker als je uitlegt waar het voor is. En dat geld kun je maar beter aanpakken als je geen cent te makken hebt maar wel katten die nog geholpen moeten worden.quote:Op zondag 10 juni 2012 02:02 schreef priscilla1111 het volgende:
[..]
tegenwoordig bieden mensen kittens gratis aan o.a op marktplaats en ja als je ze gratis kan krijgen wrm betalen dann
ze zijn onbetaalbaar, het enige wat ik wil is dat ze bij een plek zijn waarvan ik weet dat ze goed terecht komen.quote:Op zondag 10 juni 2012 02:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Zou je je kittens zomaar weg doen aan mensen die er per sé geen cent voor over hebben dan ? Er zijn ook genoeg mensen die best wel wat willen betalen hoor, zeker als je uitlegt waar het voor is. En dat geld kun je maar beter aanpakken als je geen cent te makken hebt maar wel katten die nog geholpen moeten worden.
Ben je zo bang dat je de kittens niet kwijtraakt dan kun je misschien 15 euro vragen, dan heb je al 90 euro en hoef je maar een tientje bij te leggen om in elk geval de moeder te laten helpen. Je vindt die kittens toch wel 15 euro waard ?
Ik wil mijn verhalen altijd met iedereen delen.quote:Op zondag 10 juni 2012 02:00 schreef priscilla1111 het volgende:
ik
[..]
ik zou dolgraag naar je verhalen willen luisteren maar ben egt kapot die kittens maken me ook om de 2 uur wakker in de nacht dus hoop dat ik wat slaap kan krijgen vanacht ik denk dat ik morgen wel terug kom en dan kan je alles zegen wat je wilt, vindt het leuk om verhalen te horen van mensen die hecht zijn en speciale band hebben met hun dieren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |