quote:
Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef priscilla1111 het volgende:ohh zo erg, ik hoop het ook fijn om te horen dat het gwn oke is, en vlak naast je op bed bevallen wow
de mijne maakt me wakker stond boven op me te miuawe hellemaal onder het bloed schrok me kapot haha, maar nu gaat het goed een aantal zijn aan het zogen,
ik streste me te snel omdat haar vorige nest in 1 dag allemaal dood waren gegaan, komt omdat het haar 1ste nestje was blijkbaar
Ik ben blij dat je een beetje gerustgesteld bent.
Ja, in de natuur (maar ook bij huiskatten) komt het vaker voor dat het eerste nestje te vroeg komt voor de moeder.
Maar ik adviseer je wel de boel regelmatig in de gaten te houden. Als je merkt dat een kitten wat slomer is als de rest, zet deze dan aan een van de onderste tepel van de (liggende) poes. En doe dat een paar keer, zodat het kan aansterken.
Verder is er ook speciale kattenmelk in de supermarkt te krijgen, dat zou je eventueel in een soort van speen kunnen doen... ik weet alleen niet of dat ook al goed is voor kittens.
Haha, ja ik heb schijnbaar iets met katten (ook met honden hoor)... de meeste dieren reageren erg goed op mij, maar dat een half wilde poes mij zo snel vertrouwde dat het op nog geen 20 centimeter naast me haar jongen zou werpen... dat was wel ontroerend.
De rest van de vakantie heb ik haar 3 keer daags uitgelaten... en ook 3 keer daags graatloze vis, vlees en melk gegeven (all inclusive hotel... dus ik was met mijn tasje flink bezig hahaha).
En natuurlijk de schoonmaker zo nu en dan wat extra geld toegeschoven, zodat het ons geheim was dat die kittens zich in mijn huisje bevonden (en om te zorgen dat hij daarbij als enige schoonmaker in mijn huisje kwam

).
Haha, jij schrok van een bebloede moederpoes... ik schrok van kleine piepgeluidjes wakker... eerst 3 met de 4e onderweg. Ik ben op het andere bed gaan liggen en toen ik weer wakker werd lagen er 6.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.