Harry was herequote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
Dees; check de voegen: http://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-47346781-de-heze-41/
Ik vind het heel moeilijk, ik ben eigenlijk niet anders gewend dan dat ik m'n gang kan gaan, en dat dingen in mijn huis gaan zoals ik het wil (B is immers door mij opgevoed), en ik vind het soms heel moeilijk dat ik zelfs met de meest simpele dingen rekening moet houden met een ander, en dat die ander dingen anders doet dan ik, terwijl ik zo vastegeroest ben met mijn manier.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat single zijn vaak helemaal niet leuk is, maar het geeft je wel heel veel vrijheden. Het schijnt ook dat het voor een vrijgezel iemand steeds moeilijker wordt om zich aan een relatie aan te passen, vanwege die vrijheden.
Ja Days, ik ben idd vrijgezel, en wat je zegt is gedeeltelijk waar. Zolang je goed in je vel zit tenminste, maar soms verlang je ook wel weer eens terug naar iemand naast je om dingen mee te delen ...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat single zijn vaak helemaal niet leuk is, maar het geeft je wel heel veel vrijheden. Het schijnt ook dat het voor een vrijgezel iemand steeds moeilijker wordt om zich aan een relatie aan te passen, vanwege die vrijheden.
Jij bent toch ook vrijgezel Sjoef, hoe zit dat met jou?
Alles moet eraan gebeuren, er zit geen badkamer in en heeft geen warm water!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Harry was hereZie ook het (ontbrekende) onkruid.
Het is wel een heel leuk huisje, al moet er wel heel veel aan gebeuren, maar het heeft karakter.. Die inrichting ook, dat het nog bestaat, met die ledikanten
Harryquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Harry was hereZie ook het (ontbrekende) onkruid.
Het is wel een heel leuk huisje, al moet er wel heel veel aan gebeuren, maar het heeft karakter.. Die inrichting ook, dat het nog bestaat, met die ledikanten
Klopt wat je zegt, maar als je goede vrienden in je omgeving hebt, kom je ook al wel een heel eind.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Days, ik ben idd vrijgezel, en wat je zegt is gedeeltelijk waar. Zolang je goed in je vel zit tenminste, maar soms verlang je ook wel weer eens terug naar iemand naast je om dingen mee te delen ...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Mickeys het volgende:
Single zijn is ook nog in de meeste gevallen voordeliger. Ik ga minder uit eten (ook nog een goed voor de lijn), sla minder snacks in en niemand die bijvoorbeeld zeurt als je een dag in je yogurtpak wil blijven rondhangen.
Voordeliger vind ik het niet. Ik blijf voor 4 personen koken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Mickeys het volgende:
Single zijn is ook nog in de meeste gevallen voordeliger. Ik ga minder uit eten (ook nog een goed voor de lijn), sla minder snacks in en niemand die bijvoorbeeld zeurt als je een dag in je yogurtpak wil blijven rondhangen.
Voor beiden kanten is iets te zeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Hanako het volgende:
Ik mis het hebben van relatie wel maar weet ook zeker dat aanpassen moeilijk word ik heb het geprobeerd. En nee dat ging niet van een leien dakje
He jassesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij op kantoor staat een karnemelkpak van 28/05...Is dat vergelijkbaar
Hoe lief N. ook is, ik kan het me helemaal voorstellen, want ik zie dat ook bij vrijgezelle mensen in mijn omgeving. Het ligt ook niet aan N., want het is best een hele omschakeling om na jaren zelf alle beslissingen genomen te hebben, je gang hebben kunnen gaan je ineens rekening moet houden met een iemand anders.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk, ik ben eigenlijk niet anders gewend dan dat ik m'n gang kan gaan, en dat dingen in mijn huis gaan zoals ik het wil (B is immers door mij opgevoed), en ik vind het soms heel moeilijk dat ik zelfs met de meest simpele dingen rekening moet houden met een ander, en dat die ander dingen anders doet dan ik, terwijl ik zo vastegeroest ben met mijn manier.
Voor de duidelijkheid; N. is een schat, en het is ook geen klacht, maar ik merk wel dat ik veel meer moeite heb een huis te delen dan hij, maar hij weet ook eigenlijk niet beter.
Nou ja kijk heb zolang met een jongen onder een dak geleefd hij viel weg en ging te snel maar vlug op zoek naar iets en dat had ik beter niet kunnen doenquote:
Ow, dat heb ik dan weer niet, maar moet wel toegeven dat ik alleen kook voor meerdere mensen als ik mee eters hebquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Voordeliger vind ik het niet. Ik blijf voor 4 personen koken.
Ja, het is ook een beetje dubbel, denk ik. Aan de ene kant wil je iemand met wie je je leven kan delen, maar aan de andere kant heb je nu ook vrijheid.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Days, ik ben idd vrijgezel, en wat je zegt is gedeeltelijk waar. Zolang je goed in je vel zit tenminste, maar soms verlang je ook wel weer eens terug naar iemand naast je om dingen mee te delen ...
Hij viel weg als in ehm, dood?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nou ja kijk heb zolang met een jongen onder een dak geleefd hij viel weg en ging te snel maar vlug op zoek naar iets en dat had ik beter niet kunnen doen
Ja. En dan val je ineens in ene hele diepe put en ga je als een kat in het nauw rare sprongen makenquote:
Jij begint al een aardig positieve vrijgezel te worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Mickeys het volgende:
Ja, als extra kers op de cake.... gelukkig ben ik regelmatig in m'n eigen huis, wat ik zelfs geschikter vind voor Soneal, qua omgeving vooral.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lief N. ook is, ik kan het me helemaal voorstellen, want ik zie dat ook bij vrijgezelle mensen in mijn omgeving. Het ligt ook niet aan N., want het is best een hele omschakeling om na jaren zelf alle beslissingen genomen te hebben, je gang hebben kunnen gaan je ineens rekening moet houden met een iemand anders.
En dan woon jij ook nog eens ergens waar je liever niet wilt zijn.
Jij moet wel een hele grote vriezer hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Voordeliger vind ik het niet. Ik blijf voor 4 personen koken.
auw, inderdaad dan een hele diepe put. Vond het toen ik net gedumpt was ook al vreselijk, maar geen rebounding gedaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:33 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ja. En dan val je ineens in ene hele diepe put en ga je als een kat in het nauw rare sprongen maken
Ik kook elke dag, met plezier. Maar altijd te veel. Vriezer is ook altijd wel vol, wat handig is of niet omdat ik niet meer weet wat er in godsnaam in die zakjes zit. Daar moet ik wat aan doen. Stikkerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik dan weer niet, maar moet wel toegeven dat ik alleen kook voor meerdere mensen als ik mee eters heb
En des te langer je op je zelf wonen gewend bent des te moeilijker het wordt denk ik zo, maar ik zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lief N. ook is, ik kan het me helemaal voorstellen, want ik zie dat ook bij vrijgezelle mensen in mijn omgeving. Het ligt ook niet aan N., want het is best een hele omschakeling om na jaren zelf alle beslissingen genomen te hebben, je gang hebben kunnen gaan je ineens rekening moet houden met een iemand anders.
Tnx dear... het gaat inderdaad steeds beter, heb mijn momentjes nog wel, maar beter in mijn vel geraken is zeker waarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begint al een aardig positieve vrijgezel te worden.
Good for you
Ow, ik heb zo'n special stift er voor gekochtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kook elke dag, met plezier. Maar altijd te veel. Vriezer is ook altijd wel vol, wat handig is of niet omdat ik niet meer weet wat er in godsnaam in die zakjes zit. Daar moet ik wat aan doen. Stikkeren
Ik las "wiet" ipv "weet"quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kook elke dag, met plezier. Maar altijd te veel. Vriezer is ook altijd wel vol, wat handig is of niet omdat ik niet meer weet wat er in godsnaam in die zakjes zit. Daar moet ik wat aan doen. Stikkeren
Vrijdagmiddag discussie, nem benieuwd of het er maandag nog staat ... Ben de eerste die binnekomtquote:
Kwam een vrouw tegen die hulp nodig had aandacht zocht en grote problemen heeft. Dat was handig hoefde ik tenminste niet aan mijn eigen problemen en verwerking te denken van alles. Dat is niet handig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
auw, inderdaad dan een hele diepe put. Vond het toen ik net gedumpt was ook al vreselijk, maar geen rebounding gedaan.
Daar heb ik helaas geen vriezer van volquote:
Nee, je eigen problemen ontvluchten door die van een ander op te lossen werkt alleen maar tijdelijk, aan het eind van het verhaal zijn je eigen problemen er nog steeds.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:36 schreef Hanako het volgende:
[..]
Kwam een vrouw tegen die hulp nodig had aandacht zocht en grote problemen heeft. Dat was handig hoefde ik tenminste niet aan mijn eigen problemen en verwerking te denken van alles. Dat is niet handig.
Ook met ouder worden hoor... Heb het ooit lange tijd geleden wel eens eerlijk bekend, mijn oog wil ook wat maar merk aan de meeste mannen van mijn leeftijd of ouder maar soms ook wat jonger, dat zij gewoon geen moer meer doen aan hun uiterlijk en daar kan ik, sorry dat ik het zo kort de bocht zeg, zeer onpasselijk van worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En des te langer je op je zelf wonen gewend bent des te moeilijker het wordt denk ik zo, maar ik zeg nooit nooit
Als er van die frambozen gehaktballetjes nog veel over was wel jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij moet wel een hele grote vriezer hebben
Mag ik een persoonlijke vraag stellen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:36 schreef Hanako het volgende:
[..]
Kwam een vrouw tegen die hulp nodig had aandacht zocht en grote problemen heeft. Dat was handig hoefde ik tenminste niet aan mijn eigen problemen en verwerking te denken van alles. Dat is niet handig.
Juist en tijd om die eens op te lossenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je eigen problemen ontvluchten door die van een ander op te lossen werkt alleen maar tijdelijk, aan het eind van het verhaal zijn je eigen problemen er nog steeds.
Ja...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mag ik een persoonlijke vraag stellen?
Ben je bi?quote:
En dan vaak in het kwadraatquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je eigen problemen ontvluchten door die van een ander op te lossen werkt alleen maar tijdelijk, aan het eind van het verhaal zijn je eigen problemen er nog steeds.
Is niet slim idd .. Ik hoor het ook wel eens van mensen die dan gelijk iemand anders vinden/zoeken/ontmoeten en weer een relatie aangaan. cooldown period plsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
auw, inderdaad dan een hele diepe put. Vond het toen ik net gedumpt was ook al vreselijk, maar geen rebounding gedaan.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nou ja kijk heb zolang met een jongen onder een dak geleefd hij viel weg en ging te snel maar vlug op zoek naar iets en dat had ik beter niet kunnen doen
Daarom mijn vraagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:36 schreef Hanako het volgende:
[..]
Niet verstandig nee, maar ik snap wel dat sommige mensen dat doen omdat ze daarin kunnen vluchten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet slim idd .. Ik hoor het ook wel eens van mensen die dan gelijk iemand anders vinden/zoeken/ontmoeten en weer een relatie aangaan. cooldown period pls
Dan begrijp ik de rare sprong inderdaadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:41 schreef Hanako het volgende:
[..]
homo. Ik bedoel maar hoe ver was ik heen
Best heftig ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:41 schreef Hanako het volgende:
[..]
homo. Ik bedoel maar hoe ver was ik heen
Nou dat in de war niet gewoon het eerste het beste wat ik kon vinden gepakt om het zo te benoemen. Situatie van haar was verre van ideaal en is nog steeds erg instabiel.quote:
hangen?quote:
Dus wel contact blijven houden? klinkt mij zoiets in de oren als: it's killing youquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:44 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nou dat in de war niet gewoon het eerste het beste wat ik kon vinden gepakt om het zo te benoemen. Situatie van haar was verre van ideaal en is nog steeds erg instabiel.
En je bent nog op een of andere manier met haar samen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:44 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nou dat in de war niet gewoon het eerste het beste wat ik kon vinden gepakt om het zo te benoemen. Situatie van haar was verre van ideaal en is nog steeds erg instabiel.
Ja de verloedering van het verval de gewoonte etc... Ik heb net mn neus weer recht gezetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook met ouder worden hoor... Heb het ooit lange tijd geleden wel eens eerlijk bekend, mijn oog wil ook wat maar merk aan de meeste mannen van mijn leeftijd of ouder maar soms ook wat jonger, dat zij gewoon geen moer meer doen aan hun uiterlijk en daar kan ik, sorry dat ik het zo kort de bocht zeg, zeer onpasselijk van worden.
Ow, ik ben daar dus niet zo bekend mee.. laat dat ook maar zoquote:
Zelfs dat zelf gemaakt. Eigen weedplant. Nou nooit meer, plakkerige zooiquote:
Ik behoud contact puur om de kinderen van haar. Daar moet ik echt verantwoordelijkheid voor houden vooral een in het bijzonder.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus wel contact blijven houden? klinkt mij zoiets in de oren als: it's killing you
Zie reactie hier boven ze weet dat ik homo was en ben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je bent nog op een of andere manier met haar samen?
Want ze zal vast niet ineens stabiel met twee voetjes op de grond belanden als jij vertelt dat je toch echt alleen maar homo bent?
Ja duh... op de goedkope manier mafkees...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de verloedering van het verval de gewoonte etc... Ik heb net mn neus weer recht gezet
1 in het bijzonder klinkt als je eigen vlees en bloed... maar contact of woon je er nog mee samen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik behoud contact puur om de kinderen van haar. Daar moet ik echt verantwoordelijkheid voor houden vooral een in het bijzonder.
[..]
Zie reactie hier boven ze weet dat ik homo was en ben.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dat zelf gemaakt. Eigen weedplant. Nou nooit meer, plakkerige zooiIk koop het wel
Niet mijn eigen zoon hoor wel een kind dat erg aanhankelijk naar mij is. Ik heb er nooit mee samen gewoond. Wou ik ook niet en het is pas vanaf de kerstdagen dat het zo speelde...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
1 in het bijzonder klinkt als je eigen vlees en bloed... maar contact of woon je er nog mee samen?
Sterkte!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:50 schreef Hanako het volgende:
[..]
Niet mijn eigen zoon hoor wel een kind dat erg aanhankelijk naar mij is. Ik heb er nooit mee samen gewoond. Wou ik ook niet en het is pas vanaf de kerstdagen dat het zo speelde...
Wel pijnlijk hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... op de goedkope manier mafkees...
Klinkt allemaal best heftig, terwijl je zo je eigen ellende hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:50 schreef Hanako het volgende:
[..]
Niet mijn eigen zoon hoor wel een kind dat erg aanhankelijk naar mij is. Ik heb er nooit mee samen gewoond. Wou ik ook niet en het is pas vanaf de kerstdagen dat het zo speelde...
Oh dacht alquote:
Ja moest even bij lezen, maar ik zou zeggen kijk of je tijd voor jezelf kunt nemen .... En eerst je verlies verwerken, om dan rustig aan verder gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt allemaal best heftig, terwijl je zo je eigen ellende hebt.
Denk dat Deissy je gelul niet nodig heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja moest even bij lezen, maar ik zou zeggen kijk of je tijd voor jezelf kunt nemen .... En eerst je verlies verwerken, om dan rustig aan verder gaan
Al vanaf dag 1 wou ik niks met haar te maken hebben enkel hoe dat ging met de kinderen daarom ben ik er bij gebleven anders was ik al heel snel bij haar uit de buurt gebleven dus sterkte is niet echt nodig als het om haar gaatquote:
Hoe raar dit mag klinken ben het inmiddels wel gewend.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt allemaal best heftig, terwijl je zo je eigen ellende hebt.
Oh gratiesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dees pakt het advies ook gewoon mee.... hoppatee, twee vliegen in een klap.
Wie weet komt het mij ook nog van pasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat Deissy je gelul niet nodig heeft.
Héé daten !!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:59 schreef Hanako het volgende:
[..]
Al vanaf dag 1 wou ik niks met haar te maken hebben enkel hoe dat ging met de kinderen daarom ben ik er bij gebleven anders was ik al heel snel bij haar uit de buurt gebleven dus sterkte is niet echt nodig als het om haar gaat
[..]
Hoe raar dit mag klinken ben het inmiddels wel gewend.
Ik doelde op de gehele situatiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:59 schreef Hanako het volgende:
[..]
Al vanaf dag 1 wou ik niks met haar te maken hebben enkel hoe dat ging met de kinderen daarom ben ik er bij gebleven anders was ik al heel snel bij haar uit de buurt gebleven dus sterkte is niet echt nodig als het om haar gaat
[..]
Was niet voor je bedoelt .. maar denk wel dat je het begrijpt. Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverquote:Op zondag 10 juni 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor twee keer de helft...
Sommige dingen kan je niet uit de weg gaan, die komen op je pad en daar handel je dan naar en of dat dan wel of niet goed uit komt met je eigen problemen, dat doet er niet toe.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:59 schreef Hanako het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook zo.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je niet uit de weg gaan, die komen op je pad en daar handel je dan naar en of dat dan wel of niet goed uit komt met je eigen problemen, dat doet er niet toe.
Maar het is wel fijn voor dat kind dat jij je om hem bekommert.
Pardon? Wie is z'n gebroed hier aan het off-traden?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:05 schreef Drugshond het volgende:
Jullie maken er een puinzooi van.
Kinderen zijn geen trade-off. Maar een levenskeuze. Fitt-in-or-fuck-off.
Liefdesbaby is zo gemaakt...maar dan.
Ik heb liever drugsquote:Op zondag 10 juni 2012 00:05 schreef Drugshond het volgende:
Daar mag je haar 2 exen op aanspreken en juist haar niet mij en het zijn mijn kinderen nietquote:Op zondag 10 juni 2012 00:05 schreef Drugshond het volgende:
Over welk topic heb jij het, toch niet dat van Harry en Jess?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:05 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Maar als we het over een R&P spin-off hebben hoe staat het met dat topic van gisteren in R&P mog iets vernomen iemand?
Joh ga es weg, het was leukquote:Op zondag 10 juni 2012 00:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Daar mag je haar 2 exen op aanspreken en juist haar niet mij en het zijn mijn kinderen niet
Helaas deel 4quote:Op zondag 10 juni 2012 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over welk topic heb jij het, toch niet dat van Harry en Jess?
Fuck off dan maar, denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:05 schreef Drugshond het volgende:
Ik had aan het eind van het vorige topic net het huis gepost wat naast de kroeg te koop staat....quote:Op zondag 10 juni 2012 00:07 schreef Hanako het volgende:
[..]
Helaas deel 4![]()
Bij genoeg animo ga ik verder in ONZ
Dat was ene grote troll! Maar wel een vermakelijkequote:Op zondag 10 juni 2012 00:07 schreef Hanako het volgende:
[..]
Helaas deel 4![]()
Bij genoeg animo ga ik verder in ONZ
Ja sommige zijn vermakelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ene grote troll! Maar wel een vermakelijke
Nee dank je.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had aan het eind van het vorige topic net het huis gepost wat naast de kroeg te koop staat....
Deisyy heeft het in dit topic gequote dus ergens in de eerste paar posts vind je het nog wel
Hij was leukquote:Op zondag 10 juni 2012 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ene grote troll! Maar wel een vermakelijke
nog net nietquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fuck off dan maar, denk ik.
Verder heb ik geen idee waar je het over hebt
Pijnlijk or Ironic don't ya think.quote:Al vanaf dag 1 wou ik niks met haar te maken hebben enkel hoe dat ging met de kinderen
En een ban btw, mag dit wel danquote:
Nog lange niet, nog lange nietquote:
Juistquote:Op zondag 10 juni 2012 00:11 schreef Leandra het volgende:
Ja, deze was gewoon leuk... net erg genoeg om te kunnen weten dat het een troll is, maar met genoeg humor om het te willen blijven volgen.
Toch gek want de moderators geloofden het in eerste instanties nog welquote:
Kan niet darten gooi altijd misquote:Op zondag 10 juni 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben een dartteam in die kroeg hoor
Onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:13 schreef Hanako het volgende:
[..]
Juist
[..]
Toch gek want de moderators geloofden het in eerste instanties nog wel
Slaap lekker Leaquote:Op zondag 10 juni 2012 00:13 schreef Leandra het volgende:
Maar....... het is hier wel bedtijd. Truste![]()
![]()
Ik pas ervoor om een slaaf te worden van mijn katten. Ze bekijken het maarquote:Op zondag 10 juni 2012 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet![]()
Maar mijn katten dachten vanmorgen om 05.45 dat het al etenstijd wasDus heb ik vanmiddag als een bejaarde van 4 tot 5 uur op de bank liggen slapen. Mijn lichtje is dus nog aan.
Goodnight.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:13 schreef Leandra het volgende:
![]()
Gelukkig wel anders hadden we het hele spektakel gemistquote:Op zondag 10 juni 2012 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen
Ook jij kusjesquote:Op zondag 10 juni 2012 00:13 schreef Leandra het volgende:
![]()
Dan maar muizenjacht.... die redden zich wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik pas ervoor om een slaaf te worden van mijn katten. Ze bekijken het maar
Ik heb ze een uur lang genegeerd, de slaapkamerdeur dichtgedaan, maar daar gingen ze aan krabben en mauwen als een malle. Om 6.45 heb ik ze maar eten gegeven, dan hielden tenminste hun schjmoel, maar toen moesten man en zoon eruit en de dag begonnenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik pas ervoor om een slaaf te worden van mijn katten. Ze bekijken het maar
Katten ook. Biotex wil ook weleens helpen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:15 schreef Drugshond het volgende:
Behangpap.... Praxis fix it. Kinderen zijn moeilijk.
Flikken ze mij ook hoor. Ik negeer ze. Net als die randdebielen hier in de scquote:Op zondag 10 juni 2012 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze een uur lang genegeerd, de slaapkamerdeur dichtgedaan, maar daar gingen ze aan krabben en mauwen als een malle. Om 6.45 heb ik ze maar eten gegeven, dan hielden tenminste hun schjmoel, maar toen moesten man en zoon eruit en de dag begonnen
Urn ? Echtquote:
LOLquote:Op zondag 10 juni 2012 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze vond ik van het WK van 2 jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
Ja.. heb een wens... samen met mijn katten als ik zelf ook tot as vergaan ben gezamenlijk te worden uitgestrooidquote:
Geweldig...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze vond ik van het WK van 2 jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
Je spaart alles op of zoquote:Op zondag 10 juni 2012 00:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. heb een wens... samen met mijn katten als ik zelf ook tot as vergaan ben gezamenlijk te worden uitgestrooid
Ja ehm... Joris is 18 jaar en 3 maanden geworden. de overgebleven 2 zijn nu 18,5 en 17 jaar oud... Heb toch wel een erge band met ze en zijn een lange tijd onderdeel van mijn leven (geweest)quote:
Sorry dat gaat boven mijn petquote:Op zondag 10 juni 2012 00:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja ehm... Joris is 18 jaar en 3 maanden geworden. de overgebleven 2 zijn nu 18,5 en 17 jaar oud... Heb toch wel een erge band met ze en zijn een lange tijd onderdeel van mijn leven (geweest)
Hoe bedoel je?quote:
Dat dusquote:Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef golfer het volgende:
Mijn broers en ik hebben onze Pa en stiefma ook bij elkaar gehusseld en toen (illegaal) verstrooid.
Het gaat te ver in mijn optie. Je kan van je dieren houden, je kan ook te ver doordraven daarin.quote:
Dat heeft iets mooisquote:Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef golfer het volgende:
Mijn broers en ik hebben onze Pa en stiefma ook bij elkaar gehusseld en toen (illegaal) verstrooid.
Zelfs dan vind ik het een kromme relatie. Beetje eng zelfsquote:Op zondag 10 juni 2012 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Dieren kunnen als kinderen zijn voor mensen he
Dat jaquote:Op zondag 10 juni 2012 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Dieren kunnen als kinderen zijn voor mensen he
Mijn katten zijn mijn kinderen en dat kan in ogen van anderen inderdaad ver doordraven, maar ja.. kinderen van mijzelf zal en kan ik nooit meer krijgen (tnx to ex nr 1)quote:Op zondag 10 juni 2012 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat te ver in mijn optie. Je kan van je dieren houden, je kan ook te ver doordraven daarin.
Gezien de leeftijd zal dat geen jaren meer duren.quote:
En weer eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het niet krom, en zou het niet doen, het gaat mij ook wat ver om samen met mijn dieren uitgestrooid te worden, maar ik snap wel dat mensen dat willen.
Dus je gaat ze bewaren ?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga er vanuit dat ik mijn katten overleef
Ja, dat hopen wij ookquote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga er vanuit dat ik mijn katten overleef
Waar denk je dat een urn voor is?quote:
Eigenlijk best wel een leuke discussie. In hoeverre heb je dat kenbaar gemaakt dat je met je katten verstrooid wil worden, wie weet daar wat van. Wie weer wat je wilquote:Op zondag 10 juni 2012 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het niet krom, en zou het niet doen, het gaat mij ook wat ver om samen met mijn dieren uitgestrooid te worden, maar ik snap het wel dat mensen dat willen.
Staat in mijn testament en mijn moeder weet er van en mijn laatste ex, maar ja, die zal er niet zoveel meer mee doen met die wensquote:Op zondag 10 juni 2012 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een leuke discussie. In hoeverre heb je dat kenbaar gemaakt dat je met je katten verstrooid wil worden, wie weet daar wat van. Wie weer wat je wil
Dat heb je goed geregeldquote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Staat in mijn testament en mijn moeder weet er van en mijn laatste ex, maar ja, die zal er niet zoveel meer mee doen met die wens
Grote kans dat je moeder er ook niet iets mee kan doen tegen die tijd, als althans de natuurlijke loop der dingen z'n gang gaat.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Staat in mijn testament en mijn moeder weet er van en mijn laatste ex, maar ja, die zal er niet zoveel meer mee doen met die wens
Tja.... mijn moeder zegt haar hele leven al dat ze 125 gaat worden... ik verwacht niet dat ik 96 ga worden eerlijk gezegd dus kweetnieetquote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Grote kans dat je moeder er ook niet iets mee kan doen tegen die tijd, als althans de natuurlijke loop,der dingen z'n gang gaat.
Als het volgens de lijn der verwachtingen gaat, inderdaad, dan zou ik het ook nog aan vrienden of broer en zussen melden. Heb jij broers en /of zussen Micks?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Grote kans dat je moeder er ook niet iets mee kan doen tegen die tijd, als althans de natuurlijke loop der dingen z'n gang gaat.
Heb een broertje maar weinig contact mee. die leeft zijn eigen levenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het volgens de lijn der verwachtingen gaat, inderdaad, dan zou ik het ook nog aan vrienden of broer en zussen melden. Heb jij broers en /of zussen Micks?
Jammerquote:Op zondag 10 juni 2012 00:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb een broertje maar weinig contact mee. die leeft zijn eigen leven
Ja ken het, maar als je het al in je testament hebt staan zou het ook goed moet komen ...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb een broertje maar weinig contact mee. die leeft zijn eigen leven
Als we elkaar zien of spreken gaat het altijd goed hoor, geen verwijten. We leven alleen allebei een ander levenquote:
Ha dat dus, zus gemeld wat ik wil. Die begon gelijk jaaa dat doe ik niet hoor je staat maar op de vensterbank hier. Dat is dus echt mijn nachtmerrie, dan beland ik vroeger of later in de stofzuiger. Laat mij maar waaien vanaf een duin aan zeequote:Op zondag 10 juni 2012 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het volgens de lijn der verwachtingen gaat, inderdaad, dan zou ik het ook nog aan vrienden of broer en zussen melden. Heb jij broers en /of zussen Micks?
Ok, gelukkig geen ruzie. Ja, ik ben nou eenmaal verwend met mijn 4 zussen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als we elkaar zien of spreken gaat het altijd goed hoor, geen verwijten. We leven alleen allebei een ander leven
Trusten Deisyyquote:Op zondag 10 juni 2012 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, gelukkig geen ruzie. Ja, ik ben nou eenmaal verwend met mijn 4 zussen.
Tijd om te gaan slapen, goede nacht![]()
Dat heb ik ook met mn broer en zusquote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als we elkaar zien of spreken gaat het altijd goed hoor, geen verwijten. We leven alleen allebei een ander leven
Ik zou mijn zus liever over de duinen strooien dan op mijn vensterbank in de bloedhete zon of in mijn stofzuiger.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha dat dus, zus gemeld wat ik wil. Die begon gelijk jaaa dat doe ik niet hoor je staat maar op de vensterbank hier. Dat is dus echt mijn nachtmerrie, dan beland ik vroeger of later in de stofzuiger. Laat mij maar waaien vanaf een duin aan zee
Dat gaat ook niet gebeurenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou mijn zus liever over de duinen strooien dan op mijn vensterbank in de bloedhete zon of in mijn stofzuiger.
Ik vind van wel. Ik heb al jaren een testament, puur om ellende te voorkomen en je weet nooit wat er kan gebeurenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet bezig met mn testament, zou ik dat wel moeten ?
Testament nee, maar het is best handig om te laten weten wat je wens is als je dood gaat.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet bezig met mn testament, zou ik dat wel moeten ?
Ik heb wettelijk alleen een dochter als nazaat .... Nah goed spoeken we nog wel over ... Trustenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik heb al jaren een testament, puur om ellende te voorkomen en je weet nooit wat er kan gebeuren
Voor de nabestaanden idd wel .. Zou dan wel handig zijn, maar ben nog niks van plan in die richtingquote:Op zondag 10 juni 2012 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Testament nee, maar het is best handig om te laten weten wat je wens is als je dood gaat.
Voor jezelf dan he? Mijn vader had één zus die stierf. Toen vertelde hij dat hij het raar vond dat ze gecremeerd werd. Drie maanden later stierf hij zelf. Nooit over gesroken maar na die opmerking is hij begraven. Ik vind dat best triest als je moet gaan puzzelen.
Tja je weet het niet he ?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de nabestaanden idd wel .. Zou dan wel handig zijn, maar ben nog niks van plan in die richting
Koen weet het vast welquote:
behalve oma's en opa's nog erg weinig sterfgevallen gehadquote:
Die ben ik al jaren kwijt, en dat was er eigemlijk maar 1 oma die real was... Dr man was aangetrouwd en al veel eerder dood ...quote:Op zondag 10 juni 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve oma's en opa's nog erg weinig sterfgevallen gehad
bij mij zijn ze in 94 en 95 gestorven, idd al een eeuwigheid terug ookquote:Op zondag 10 juni 2012 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ben ik al jaren kwijt, en dat was er eigemlijk maar 1 oma die real was... Dr man was aangetrouwd en al veel eerder dood ...
Wat voor ellende zou er dan kunnen gebeuren?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:53 schreef Mickeys het volgende:
Ik vind van wel. Ik heb al jaren een testament, puur om ellende te voorkomen en je weet nooit wat er kan gebeuren
De ouders van mn moeder waren al dood voordat ik geboren was, dus nooit gekend.. Verder dus alleen de moeder van mn vader ... Zij overleefde mn vader met een jaar of zo ...quote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij zijn ze in 94 en 95 gestorven, idd al een eeuwigheid terug ook
Ellende dus ... Ongeluk of zoquote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wat voor ellende zou er dan kunnen gebeuren?
Waarom denkt iedereen dat hij/zij oud word, meegenomen leuk. Maar een ongeluk kan jou ook overkomen.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
Maar ooit idd een jonge vriend op zn 22ste of zo was het ...
klopt, maar als je daar rekening mee gaat houden dan leef je kutquote:Op zondag 10 juni 2012 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat hij/zij oud word, meegenomen leuk. Maar een ongeluk kan jou ook overkomen.
Kattekwaadquote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wat voor ellende zou er dan kunnen gebeuren?
I know, maar daarom heb ik nog geen testamentquote:Op zondag 10 juni 2012 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat hij/zij oud word, meegenomen leuk. Maar een ongeluk kan jou ook overkomen.
ik heb geen testamentquote:Op zondag 10 juni 2012 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
I know, maar daarom heb ik nog geen testament
Daar ging het niet over, stel dat je morgen tegen een boom rijdt. Wil je een crematie wat voor muziek een borrel of boeit je het niet en scheep je iedereen af met een plakje cakequote:Op zondag 10 juni 2012 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar als je daar rekening mee gaat houden dan leef je kut
Ja, maar ze heeft toch geen nakomelingen vanwege die ex oidquote:
oeps, heb ook maar de helft meegekregen en niet teruggelezenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, stel dat je morgen tegen een boom rijdt. Wil je een crematie wat voor muziek een borrel of boeit je het niet en scheep je iedereen af met een plakje cake
Dat en als ik in Spanje ga wonen later heb ik die begrafenis-verzekering niet eens nodigquote:Op zondag 10 juni 2012 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb geen testament
en zelfs geen begrafenisverzekering
Cakequote:Op zondag 10 juni 2012 01:14 schreef Soury het volgende:
Daar ging het niet over, stel dat je morgen tegen een boom rijdt. Wil je een crematie wat voor muziek een borrel of boeit je het niet en scheep je iedereen af met een plakje cake
Wehehehe geeft niet. Leef maar langquote:Op zondag 10 juni 2012 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeps, heb ook maar de helft meegekregen en niet teruggelezen
lekker feesten en dronken wordenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Cake
En daarna mogen ze iets gaan doen dat ik ook leuk zou vinden
Cake en dan stikken ze er maar inquote:Op zondag 10 juni 2012 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Cake
En daarna mogen ze iets gaan doen dat ik ook leuk zou vinden
Ja dat dusquote:
Ja maar de muziek die je dan uitkiest kun je wel minder leuk vinden op moment van overlijden en ok crematie en een borrel ... Maar goed op zich maakt het me dan niet meer zoveel uit om eerlijk te zijn ,,quote:Op zondag 10 juni 2012 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
dood ben je toch alquote:Op zondag 10 juni 2012 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de muziek die je dan uitkiest kun je wel minder leuk vinden op moment van overlijden en ok crematie en een borrel ... Maar goed op zich maakt het me dan niet meer zoveel uit om eerlijk te zijn ,,
Zoiets dergelijks jaquote:
Ik wil dan dat de boom goed verzorgd wordt.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:14 schreef Soury het volgende:
Nee he? maar wel hoe en wat. Dat maakt me wel uit.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de muziek die je dan uitkiest kun je wel minder leuk vinden op moment van overlijden en ok crematie en een borrel ... Maar goed op zich maakt het me dan niet meer zoveel uit om eerlijk te zijn ,,
Ja, die moet ook in de fik en de as moet naast mijquote:Op zondag 10 juni 2012 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wil dan dat de boom goed verzorgd wordt.
Dat is zowieso al vastgelegd. Pluk me maar leeg voor zover er iets bruikbaar isquote:Op zondag 10 juni 2012 01:21 schreef Koen66 het volgende:
het is dat nabestaanden er misschien moeite mee hebben maar voor maij mag de wetenschap zich storten op m'n lichaam
Dat wordt een grote urn dan.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die moet ook in de fik en de as moet naast mij
En je katten en je plantjesquote:Op zondag 10 juni 2012 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die moet ook in de fik en de as moet naast mij
Mooi dan mag jij het verder voor mij regelenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee he? maar wel hoe en wat. Dat maakt me wel uit. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Uh nou in dat geval verteer je maar.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi dan mag jij het verder voor mij regelen
Oh ja, dat moeten de nabestaanden dan betalenquote:
ook een idee, zet m'n lijk maar in het park en kijk wat er gebeurdquote:
Als je niks hebt na te laten .... Ja wie gaat de rekening betalen?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dat moeten de nabestaanden dan betalen![]()
Hmmz, misschien moet ik toch maar naar de notaris...
Lol.. net als die kat binden we er vliegwieltjes aan .... Zuuuffffffffffffquote:Op zondag 10 juni 2012 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook een idee, zet m'n lijk maar in het park en kijk wat er gebeurd
Gadverdamme , moet er niet aan denkenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook een idee, zet m'n lijk maar in het park en kijk wat er gebeurd
Henk en Ingrid!quote:Op zondag 10 juni 2012 01:28 schreef chufi het volgende:
Als je niks hebt na te laten .... Ja wie gaat de rekening betalen?
De belastingdienst.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je niks hebt na te laten .... Ja wie gaat de rekening betalen?
Vuilniszak kan je krijgen, klaploperquote:
Ja wij dus, hoop dan toch eerder dood te gaan dan jij, mocht het zo ver komen ... Tot nu toe komt het uit mn eigen rekeningquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wij dus, hoop dan toch eerder dood te gaan dan jij, mocht het zo ver komen ... Tot nu toe komt het uit mn eigen rekening
Kopen?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]Ik koop wel een bloemetje voor APK hoor
Hulde... zo denk ik er ook over. Plus mijn wensen qua as, dat kost niks verder.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:34 schreef APK het volgende:
Anyways, mijn vrienden weten welke muziek ik waarschijnlijk gepast zou vinden.
Verder: Goedkoopste kist en op de goedkoopste manier in de oven zonder poespas (Pun intended).
Het enige dat je nalaat als je niet vermogend bent is hoe je in het leven stond.
O.k. ik teken ze welquote:
Waar je uitgestrooid wilt worden ? Is dat all-inclusive?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hulde... zo denk ik er ook over. Plus mijn wensen qua as, dat kost niks verder.
Joh, dat is toch alleen bij daklozen enzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:32 schreef chufi het volgende:
Ja wij dus, hoop dan toch eerder dood te gaan dan jij, mocht het zo ver komen ... Tot nu toe komt het uit mn eigen rekening
Ja, uit vreugdequote:Op zondag 10 juni 2012 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]Ik koop wel een bloemetje voor APK hoor
Van een duin mikken kost niksquote:Op zondag 10 juni 2012 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar je uitgestrooid wilt worden ? Is dat all-inclusive?
Ik zing er een liedje bij hoorquote:
Behalve wat milieuvervuiling en daarom mag het ook niet echt officieel.quote:
Ja dat is ook zo... Dus zijn we er nu al over uit ? Wel of geen testament en wel of geen begrafenis verzekering?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, dat is toch alleen bij daklozen enzo?
Meestal vinden ze wel een manier om een paar maandsalarissen uit de nabestaanden te trekken
Godsamme zegquote:Op zondag 10 juni 2012 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve wat milieuvervuiling en daarom mag het ook niet echt officieel.
Ik doe vooralsnog zonder, maar ik weet dat ik er niemand mee in de problemen stortquote:Op zondag 10 juni 2012 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... Dus zijn we er nu al over uit ? Wel of geen testament en wel of geen begrafenis verzekering?
Mooi, en nu ga je zeiken op die het niet zo vierkant voor elkaar hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:41 schreef golfer het volgende:
Geen testament hier, wel wilsbeschikken van de NVVE, donorcodicil en begrafenisverzekering waarbij alle wensen zijn vastgelegd.
Dan moeten je nabestaanden wat hoger klimmen.quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:43 schreef Soury het volgende:
Mooi, en nu ga je zeiken op die het niet zo vierkant voor elkaar hebben.
Egmont aan Zee is wel te doen toch?quote:
Als ze het zelf doen wel jaquote:Op zondag 10 juni 2012 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moeten je nabestaanden wat hoger klimmen.
Als je dan ook niets meer meldt op die andere dan blijft dat zoquote:Op zondag 10 juni 2012 01:43 schreef Koen66 het volgende:
40+ SC is nu de drukste SC waar ik nog op zit
Zijn de slaappillen misschien uit het ziekenfonds?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:43 schreef Koen66 het volgende:
40+ SC is nu de drukste SC waar ik nog op zit
quote:Op zondag 10 juni 2012 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan ook niets meer meldt op die andere dan blijft dat zo
Demantelzorgquote:
Geen idee.quote:
Versmelten is best een tof planquote:Op zondag 10 juni 2012 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb sinds maart een baan met een contract enzo en nu ben ik meteen mijn huurtoeslag en een groot gedeelte van mijn zorgtoeslag kwijt.
Ga ik er nog niks op vooruit, erger nog...
Ik wil dus naast de as van mijn voormalige Peugeot 205 gestrooid worden
Gewoon, omdat ik dat wil
quote:Op zondag 10 juni 2012 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb sinds maart een baan met een contract enzo en nu ben ik meteen mijn huurtoeslag en een groot gedeelte van mijn zorgtoeslag kwijt.
Ga ik er nog niks op vooruit, erger nog...
Ik wil dus naast de as van mijn voormalige Peugeot 205 gestrooid worden
Gewoon, omdat ik dat wil
LOLquote:
Ik vermoed ergens all over Afrika, daar kan ik wel mee levenquote:
zeker dat ze er in Afrika niet gewoon in rond rijdenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermoed ergens all over Afrika, daar kan ik wel mee leven
Fucking duur man. Je gaat gewoon over een dump in Almerequote:Op zondag 10 juni 2012 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Als je nou ook de Kilimajaro kiestquote:Op zondag 10 juni 2012 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als de nabestaanden maar denken dat ik uit een Airbus 380 boven Dubai ben uitgesmetenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:55 schreef Soury het volgende:
Fucking duur man. Je gaat gewoon over een dump in Almere
Nee sorry, ik heb wel een flat screen tv met usb en hdmi aansluiting. Maar die is te dikquote:Op zondag 10 juni 2012 01:57 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een roestige koektrommel?
Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen... Deel 3
Ja, daar zeg je wat.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nou ook de Kilimajaro kiestKorting coupon afdingen
Zou waarschijnlijk ook logistiek te moeilijk worden om iemand van FOK! te vinden om dat ding te bezorgen en een abo inclusief Sport1 en Eredivisie Live te regelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:59 schreef Soury het volgende:
Nee sorry, ik heb wel een flat screen tv met usb en hdmi aansluiting. Maar die is te dik
Wie is te dik?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb wel een flat screen tv met usb en hdmi aansluiting. Maar die is te dik
Niks een beetje lullig staan. Soms voor de lol een paar gasten eraf donderen.. Hahahaha lache.quote:Op zondag 10 juni 2012 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat.
Die Kilimajaro, wat doet dat ding daar?
Maar dat ding hoort toch gewoon niet in Afrika?quote:Op zondag 10 juni 2012 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks een beetje lullig staan. Soms voor de lol een paar gasten eraf donderen.. Hahahaha lache.
En beetje chillen zo nu en dan
Denk meer dat het een natuurverschijnsel isquote:Op zondag 10 juni 2012 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks een beetje lullig staan. Soms voor de lol een paar gasten eraf donderen.. Hahahaha lache.
En beetje chillen zo nu en dan
FHF maar inschakelen danquote:Op zondag 10 juni 2012 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat ding hoort toch gewoon niet in Afrika?
Echt totaal misplaatst wmb
Een aderlating van een breuk aldaar in de aardkorstquote:Op zondag 10 juni 2012 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat ding hoort toch gewoon niet in Afrika?
Echt totaal misplaatst wmb
Even wachten.quote:Op zondag 10 juni 2012 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Een aderlating van een breuk aldaar in de aardkorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |