Als ze net gespoten zijn moet je ze idd nog 1 of 2x natrekken, of daar niet verven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:42 schreef Compoantje het volgende:
Dit overkwam mijn broertje vanavond.
[ afbeelding ]
Hij voelde wat trillingen, ging daarom wat langzamer rijden en zag z'n velg voorbij rollen.
Hij kon niet meer sturen en reed bijna de sloot in langs de provinciale weg.
Z'n velgen waren net gespoten maar had ze blijkbaar niet goed aangedraaid. Niemand raakte gewond.
Zeg maar als je nog wat foto's wilt zien, dan haal ik nog wat van m'n telefoon af.
Zoiets dacht ik ook al inderdaad, maar ik dacht dat hij dat ook wel wist...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ze net gespoten zijn moet je ze idd nog 1 of 2x natrekken.
De verf gaat er namelijk tussenuit en dan komen je wielmoeren los...
Geldt ook voor poedercoating.
Komen eraan!quote:
Je bent in de war met het merk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; 't blijft natuurlijk een afstammeling van de eend.
En die zoeken de sloot op.
Oh ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:59 schreef MaGNeT het volgende:
Je bent in de war met het merk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wiel lag een eind verderop. Hij heeft 3 van de 4 wielmoeren weer gevonden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe is het met het wiel afgelopen?
edit: zie nu pas de woordspeling
Kijk daar ging het dus misquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Velgen draai je niet aan. Je draait wielmoeren (of wielbouten) aan. Die houden de velgen vast.
Oh, echt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Velgen draai je niet aan. Je draait wielmoeren (of wielbouten) aan. Die houden de velgen vast.
Heeft hij het topic dan geopend of de TT geschreven?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:15 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Oh, echt?
Wow, dat zal het zijn inderdaad. Nou, ik zal hem die tip geven.
zal wel mee vallen, remschijf mogelijk vervangen, nieuw wielboutje halen en klaar waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Er zal wel behoorlijk wat schade aan zitten, gok ik.
Ik vraag me af hoe het met de veerpoot en de remklauw is. En met de carrosserie. Daar zal aan de dorpel vast wel wat schade zitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:21 schreef densmee het volgende:
[..]
zal wel mee vallen, remschijf mogelijk vervangen, nieuw wielboutje halen en klaar waarschijnlijk
schade aan veerpoot en remklauw valt wel mee die raken de grond niet, en die hebben veel meer te weerstaan als je een keertje tegen een stoeprandje butst.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het met de veerpoot en de remklauw is. En met de carrosserie. Daar zal aan de dorpel vast wel wat schade zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |