Maar... ik lust helemaal geen sushiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh wat maakt het uit, dan vindt ze mij ook zuur en ze gaat alsnog met me aan de sushi
Dat geeft ook niet in dit gevalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar... ik lust helemaal geen sushi
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker![]()
[ afbeelding ]
Whut, ik vind jou helemaal niet zuurquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh wat maakt het uit, dan vindt ze mij ook zuur en ze gaat alsnog met me aan de sushi
ik ben hier terecht gekomen toen ik een topic zag over konijnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet in dit geval
Maar vertel eens, hoe ben je hier zo terecht gekomen, wie ben je, hoe oud, wat doe je, heb je huisdieren, hoe heet de nicht van de teckel van je buurvrouw enzo?
En bedanktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker![]()
[ afbeelding ]
American piequote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:50 schreef BlueEyes het volgende:
[..]Nu wil ik allemaal foute dingen snaaien... Bedankt!
Leuke naam, Naudquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik ben hier terecht gekomen toen ik een topic zag over konijnenwant ik heb 5 konijnen en 1 is waarschijnlijk zwanger. en mijn voornaam
die heb ik nog nooit gezegd maar oke omdat jij het bent : Naud
en jij?
Dan heb je dus precies wat je wiltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Euh, daar krijg ik weer foute gedachten bij, dat ik meteen geen taart meer wil
Ik zeg mijn leeftijd niet... maar je had wel mijn moeder kunnen zijn... als je jong moeder was gewordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuke naam, Naud
Ik ben hier al heel lang meubilair en ben 38 (dus ik had misschien je moeder kunnen zijn?) en ik heet Miranda. Hoi!
Ik vind jou zo echt geen 38 he, in het echtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuke naam, Naud
Ik ben hier al heel lang meubilair en ben 38 (dus ik had misschien je moeder kunnen zijn?) en ik heet Miranda. Hoi!
Awwwwww!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vind jou zo echt geen 38 he, in het echt
Ow ja sterker nog, dit waren oranjezoenenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]