zielige mensen die zo een filmpje hebben gemaakt. duitser supporten ook alleen maar hun land, wij zouden het ook niet leuk vinden als ze dat bij ons deden.quote:
Het is de spelersbusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
zielige mensen die zo een filmpje hebben gemaakt. duitser supporten ook alleen maar hun land, wij zouden het ook niet leuk vinden als ze dat bij ons deden.
Ligt er aan, als ze er even om lachen en hem weer weg halen, dan zou ik het wel grappig vinden, als ze de sleutel niet willen geven dan is het een ander verhaalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
zielige mensen die zo een filmpje hebben gemaakt. duitser supporten ook alleen maar hun land, wij zouden het ook niet leuk vinden als ze dat bij ons deden.
Ja maar ik ben liefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is de spelersbus
En ze hebben ons heul hard uitgelachen vanavond ook hoor
indd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan, als ze er even om lachen en hem weer weg halen, dan zou ik het wel grappig vinden, als ze de sleutel niet willen geven dan is het een ander verhaal
Zeg, zeiksnort, weet je zeker dat je geen azijn gedronken hebt ipv bier?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Totaal nietquote:
Ik geloof dat ik daar ook best om zou moeten gniffelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan, als ze er even om lachen en hem weer weg halen, dan zou ik het wel grappig vinden, als ze de sleutel niet willen geven dan is het een ander verhaal
ja, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, zeiksnort, weet je zeker dat je geen azijn gedronken hebt ipv bier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel ik denk ik voor deze ga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
klinkt niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel ik denk ik voor deze ga:Ik zou voor de zwarte gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi, zureappelcakequote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, zeiksnort, weet je zeker dat je geen azijn gedronken hebt ipv bier?
Vind ik ook, maar uiteindelijk gaat het om het geluid, en die bovenste heeft meer bas, wat ik irritant vind.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
Die onderste is in elk geval wel heel tof om te zien
Nope, ik vind je zuurquote:
Mening, sorry, zo kom je bij me overquote:
Joh wat maakt het uit, dan vindt ze mij ook zuur en ze gaat alsnog met me aan de sushiquote:
Als dat geen echte liefde isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh wat maakt het uit, dan vindt ze mij ook zuur en ze gaat alsnog met me aan de sushi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |