In de film Safe House waren ze even te horen.quote:
ja echt een voorbeeld van zuurstof tekort bij de geboortequote:
Dan was KLB een stuk leger nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
Wel heel snel zeg, is Lithia soms undercover admin?
ja klopt. Mooie tijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In de film Safe House waren ze even te horen.
quote:
quote:
quote:
Dat ze mogen verliezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Oh worden niet besproken, dan ga ik weer verder naar de wedstrijd van Duitsland kijken.
Gewoon mensen met een sterke moraal die niet tegen onrecht kunnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet je dat ik altijd fucking erg in de lach schiet als die mannen zo helemaal gefrustreerd tegen de scheids lopen te roepenHet zijn net kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:11 schreef Zosk het volgende:
http://m.marktplaats.nl/a(...)8f31&previousPage=lr
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon mensen met een sterke moraal die niet tegen onrecht kunnen.
Alsof voetbal iets met rechtvaardigheid te maken heeft. Die willen gewoon winnen kost wat kost.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon mensen met een sterke moraal die niet tegen onrecht kunnen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:17 schreef Loppe het volgende:
[..]
Alsof voetbal iets met rechtvaardigheid te maken heeft. Die willen gewoon winnen kost wat kost.
Took all my money, broke his piano apartquote:
Padaboem tssssjjjquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Took all my money, broke his piano apart
Deze 'grap' heb ik de laatste toernooien ook al voorbij zien komenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:36 schreef Lithia het volgende:
http://diversen.marktplaa(...)derlands-elftal.html![]()
ja wtf, dat slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
Die reclame over epilepsie. Dat hij zijn matties zo melodramatisch gaat vertellen waar hij last van heeft. Alsof hij een tumor zo groot als china in zijn harses heeft.
Ik kom niet zo vaak in marktplaats blijkbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Deze 'grap' heb ik de laatste toernooien ook al voorbij zien komen
"Jongons...quote:
Dan was ik lachend omgedraaid. Ik vind dat echt zo'n lelijke "man".quote:
Wij anders ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:32 schreef Fascination het volgende:
Duitsland speelt niet echt denderend.
Neuj.quote:
Dan is hij mismaakt. Zijn moeder was een giraf.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan is hij mismaakt. Zijn moeder was een giraf.
Dat stuk vond ik ook al raar.quote:
wlofendag pls zit te etenquote:
JA! Bammetje met kaasquote:
quote:
Sinds wanneer heb jij een oranje UI?quote:
quote:
Ik zeg niets schat, baal net zo hard van Nederland als jullie. Maar hehequote:
Die wordt samen met mijn ouders in de maas gedumpt.quote:
Stil, German.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg niets schat, baal net zo hard van Nederland als jullie. Maar hehe
Niemand zegt ook dat 'ie niet kan voetballen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:27 schreef Mozy het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar Ronaldo kan wel schieten zeg :$
JA.quote:
Hij heeft geoefend op z'n vriend XD XDquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:27 schreef Mozy het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar Ronaldo kan wel schieten zeg :$
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft geoefend op z'n vriend XD XD
OH.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:41 schreef o.us het volgende:
Dan is dit best wel een realistische scenario om de poulefase te overleven:
Duitsland wint vandaag van Portugal, Portugal wint van Denemarken woensdag. Wij spelen gelijk tegen Duitsland en als we winnen van Portugal zijn we door.
Het moeilijkste wordt dan nog winnen van Portugal. En gelijk spelen tegen Duitsland is ook niet makkelijk met de huidige defensiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:41 schreef o.us het volgende:
Duitsland wint vandaag van Portugal, Portugal wint van Denemarken woensdag. Wij spelen gelijk tegen Duitsland en als we winnen van Portugal zijn we door.
van Denemarken winnen we al niet eensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:41 schreef o.us het volgende:
Ik zeg ook, dit is de meest realistische manier om door te kunnen. Anders had ik gezegd dat we ff van Duitsland konden winnen. Maar dit is de meest realistische manier om te overleven. Of het nou belachelijk klinkt of niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
van Denemarken winnen we al niet eens
Kun je niet vergelijken. Maar het is wel triest hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
van Denemarken winnen we al niet eens
Ja oke. Maar toch, de laatste keer tegen Duitsland werd je compleet van de mat getiktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zeg ook, dit is de meest realistische manier om door te kunnen. Anders had ik gezegd dat we ff van Duitsland konden winnen.
Klopt, Duitsland is iets heel anders dan Denemarkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kun je niet vergelijken. Maar het is wel triest hoor
Ja, als je door wilt is het niet anders. Hoe belachelijk het ook klinkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja oke. Maar toch, de laatste keer tegen Duitsland werd je compleet van de mat getikt
[..]
Klopt, Duitsland is iets heel anders dan Denemarken
Pardon?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:46 schreef Chai het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Oranje altijd mentaal een achterstand heeft op andere landen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:46 schreef Chai het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Oranje altijd mentaal een achterstand heeft op andere landen.
Je zult woensdag gewoon een goed resultaat moeten halenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, als je door wilt is het niet anders. Hoe belachelijk het ook klinkt.
Mocht Oranje gelijk spelen kijk ik enorm uit naar volgende week zondag als finaleavondquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je zult woensdag gewoon een goed resultaat moeten halen
spuitelfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef o.us het volgende:
http://diversen.marktplaa(...)derlands-elftal.html
WHAHAHAHAHAAHAHAHA
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef o.us het volgende:
WHAHAHAHAHAAHAHAHA
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:11 schreef Zosk het volgende:
http://m.marktplaats.nl/a(...)8f31&previousPage=lr
Zag hem net ook al jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef o.us het volgende:
WHAHAHAHAHAAHAHAHA
quote:
Van de week viel mij dat ook al op bij VIquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef L0t.. het volgende:
Carlo Boszhard is echt vies pafferig geworden
voor de bal?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik moet morgen keepen en ik ben bang.
Ik vind je niet meer leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik moet morgen keepen en ik ben bang.
Nee gek. Voor het gras.quote:
Angst is sexy. Ontken het maar niet.quote:
Ja keepen op asfalt kan ook goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee gek. Voor het gras.
[..]
Angst is sexy. Ontken het maar niet.
Krijg je van die lekkere Chai benen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Krijg je van die lekkere Chai benen.
Jij bent altijd sexy.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee gek. Voor het gras.
[..]
Angst is sexy. Ontken het maar niet.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik twijfel nog of ik een foto moet posten van mezelf, ik ben bang zo bang dat ik alle jongens hier een minderwaardigheidscomplex ga bezorgen en voor een golf aan relatie-breakups ga zorgen onder de dames.. Help, wat moet ik doen?
quote:
En die kerel zou hier wel ff tips komen gevenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, heb je op dit moment een relatie? Zo ja, dan doe ik het liever niet. Ik wil geen vervelende schakel tussen jou en je vriend zijn.
En nu?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voelde ik mij na de wedstrijd
quote:
quote:
quote:
Wanderlust was wonder boven wonder best grappig. Ik was verbaasd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:42 schreef Zosk het volgende:
Wanderlust aangezet, heb niets anders. Hopelijk is het iets.
Hmm wou hem ook nog gaan kijken van de weekquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:42 schreef Zosk het volgende:
Wanderlust aangezet, heb niets anders. Hopelijk is het iets.
Ok, mooi.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wanderlust was wonder boven wonder best grappig. Ik was verbaasd.
Meeste films van haar vind ik maar meh.quote:
Dat is waar, sommige zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meeste films van haar vind ik maar meh.
Hahahaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou. Ik heb mijn muts verbrand. Kut leeuw.
Niet aardig om je vriendin zo te noemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou. Ik heb mijn muts verbrand. Kut leeuw.
quote:
Ryan doet die uil in je Fobo na.quote:
Is er al spanning?quote:
slap gewordenquote:
Wel matig cijfer op imdb, al zegt dat helemaal niksquote:
Dat laatste dus.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel matig cijfer op imdb, al zegt dat helemaal niks
he bah.quote:
tja spanning creëren lukt dan toch schijnbaar niet helemaalquote:
stalken als in porrenquote:Op zondag 10 juni 2012 10:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik word dodelijk gestalkt op Facebook door een guy waar ik één keer mee gechilld heb
Blokkeer hem.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik word dodelijk gestalkt op Facebook door een guy waar ik één keer mee gechilld heb
Nee, hele tijd muziek en foto's op m'n timeline zetten die nergens op slaan en al m'n foto's liken en reacties erop ditdat en zelfs tegen me lullen in de chat terwijl ik offline voor hem staquote:
Kutte is dat ik hem op feestjes zie en ik niet lullig wil zijnquote:
Dat is wel een die hard danquote:Op zondag 10 juni 2012 10:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, hele tijd muziek en foto's op m'n timeline zetten die nergens op slaan en al m'n foto's liken en reacties erop ditdat en zelfs tegen me lullen in de chat terwijl ik offline voor hem sta
Momenteel iedereenquote:Op zondag 10 juni 2012 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel een die hard dan. Zit ie in de friend zone bij je?
quote:
Dat had ik ook al geprobeerd, maar dat kan niet per individu toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
![]()
Al kun je er verder ook niet veel tegen doen, nja lijst maken dat ie bepaalde dingen op je timeline niet kan zien
Volgens mij wel. Je kan toch kiezen uit Openbaar, Vrienden, Alleen ik (quote:Op zondag 10 juni 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook al geprobeerd, maar dat kan niet per individu toch?
Nee ik heb het al, naar zijn pagina gaan en dan het tabje vrienden->niet toegankelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Je kan toch kiezen uit Openbaar, Vrienden, Alleen ik () en Aangepast. en bij aangepast krijg je een pop-up met wie het wel mogen zien en wie niet
Ja en nu gaat ie zich afvragen waarom ie bijna niks meer ziet op jou timelinequote:Op zondag 10 juni 2012 10:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb het al, naar zijn pagina gaan en dan het tabje vrienden->niet toegankelijk![]()
Hendig sjieeek
Zal mij lekker aan m'n reet roestenquote:Op zondag 10 juni 2012 10:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en nu gaat ie zich afvragen waarom ie bijna niks meer ziet op jou timeline
Hendig sjieeeeeeek
Maar nu zie je hem nog steeds op feestjes en ben je lulligquote:
H00000000quote:
Nee hoor, kan gewoon zeggen dat ik m'n hele FB heb afgeschermd voor iedereen, weet hij veelquote:Op zondag 10 juni 2012 11:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar nu zie je hem nog steeds op feestjes en ben je lullig
Wees dan gewoon eerlijk tegen hem.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, hele tijd muziek en foto's op m'n timeline zetten die nergens op slaan en al m'n foto's liken en reacties erop ditdat en zelfs tegen me lullen in de chat terwijl ik offline voor hem sta
[..]
Kutte is dat ik hem op feestjes zie en ik niet lullig wil zijn
Aha , niet echt een snuggere dusquote:Op zondag 10 juni 2012 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
H00000000
[..]
Nee hoor, kan gewoon zeggen dat ik m'n hele FB heb afgeschermd voor iedereen, weet hij veel
quote:Op
zondag 10 juni 2012 01:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zondag 17 juni: zondag gehaktdag!![]()
Nederland tegen Portugal en Portugal gaat winnen met 3-0!
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Welnee joh, ze gaan woensdag al dood. Dan verliezen ze van Duitsland met 4-0.
Aju Oranjeen leve Duitsland
![]()
We zullen zien. Ondanks de kansen vond ik het een zootje ongeregeld gister. Weglopen bij je man, op elkaar staan, moeten wachten met ingooien omdat er niemand in de buurt is (quote:
dat kan ook nog, ze ontvrienden tegenwoordig nog wel voor minder als ik dat FB topic leesquote:
Dat zijn mensen die als het EK winnen, het meest tekeer gaan in de kroegquote:
Denken dat ze daar durven komenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat kan ook nog, ze ontvrienden tegenwoordig nog wel voor minder als ik dat FB topic lees
[..]
Dat zijn mensen die als het EK winnen, het meest tekeer gaan in de kroeg
Hehe.quote:
Die HSG is sowieso een zolderkamerautist, met z'n "alle vrouwen in Nederland zijn arrogant".quote:
Is dat nou dezelfde user als HSG-BOMBER? Ik snap dat niet meerquote:Op zondag 10 juni 2012 11:35 schreef Fascination het volgende:
Die HSG is sowieso een zolderkamerautist, met z'n "alle vrouwen in Nederland zijn arrogant".
Nee, volgens mij niet, dacht ik eerst ook altijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde user als HSG-BOMBER? Ik snap dat niet meer
Ah, beetje stoer doen dus op internetquote:Op zondag 10 juni 2012 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Denken dat ze daar durven komenZeker die boomknuffelaar niet.
Wist niet dat je boos werdquote:Op zondag 10 juni 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Die SJP grappen komen me nu een beetje de neus uit hoor.
Haha het volk heeft hier weer brood en spelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We zullen zien. Ondanks de kansen vond ik het een zootje ongeregeld gister. Weglopen bij je man, op elkaar staan, moeten wachten met ingooien omdat er niemand in de buurt is (), voorzetten willen geven terwijl er niemand bij het doel staat, voorzetjes en passes die compleet worden gemist.
Hadden we Bergkamp nog maar.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha het volk heeft hier weer brood en spelen.
Ach gossiequote:Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Daar zat je dan, in de kroeg ,met nog 100 man...allemaal oranje kleding aan en nederlandse vlaggen op je wang gekliedert, 5 kilo aan attributen mee om lawaai mee te maken en gekke hoeden op.
En dan zo'n vertoning______!!!!!!!!!
wacht maar ik wacht je wel opquote:
Lijkt me vies.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broodje geprakte banaan.
Favoriet sinds dat ik 3 jaar was.
Geprakte aardbeien met suiker op brood ook?quote:
nastyquote:Op zondag 10 juni 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broodje geprakte banaan.
Favoriet sinds dat ik 3 jaar was.
Als je het brood nou weglaat, viezerikquote:Op zondag 10 juni 2012 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geprakte aardbeien met suiker op brood ook?
quote:
Dat 2de idee is al een stuk beterquote:
Ja, ik ben ook niet dol op brood, maar als ik het dan toch moet eten..quote:Op zondag 10 juni 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je het brood nou weglaat, viezerik
Ja, die dingen kreeg ik te eten toen ik klein was.quote:
Nee, ik wacht je op en belaag je met mijn posse.quote:
Op brood ?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
Geprakte banaan met geprakte sinaasappel is wel lekker.
Zonder brood natuurlijk. Brood word je dik van 4ebequote:Op zondag 10 juni 2012 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op brood ?![]()
Serieus.. sinaasappel op brood?
Ohquote:Op zondag 10 juni 2012 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zonder brood natuurlijk. Brood word je dik van 4ebe
Hij kan zien dat je het leest. Die vinkjes komen staan wanneer je het leest. Fake offline houdt dat niet tegen.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Lol hoe kan je iemand nou de hele dag door berichten sturen op FB chat als er 1. Niet gereageerd wordt en 2. Ik offline sta voor diegene.
Die-hard.
Ja maar hij zit zelf op z'n mobiel daar zie je dat niet tochquote:Op zondag 10 juni 2012 14:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij kan zien dat je het leest. Die vinkjes komen staan wanneer je het leest. Fake offline houdt dat niet tegen.
alleen geprakte aardbeien en dan met suiker? Dat eet ik ze liever gewoon heelquote:Op zondag 10 juni 2012 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die dingen kreeg ik te eten toen ik klein was.
Vind het nog lekker
Het enige wat ik ontzettend vies vond en nog steeds eigenlijk is brinta met warme melk..
Op brood, he.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
alleen geprakte aardbeien en dan met suiker? Dat eet ik ze liever gewoon heel
brinta
Ja zoiets dacht ik alquote:Op zondag 10 juni 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op brood, he.
Hele aardbeien op brood eet zo lastig
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef Zosk het volgende:
Geprakte aardbeien, bij alleen de gedachte eraan moet ik al kokhalzenGewoon in plakjes snijden op je boterham.
Wat een verrassing, zo'n reactie van jouquote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die gelijk moeten kokhalzen van een beetje structuurverschil.
Kan ookquote:Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef Zosk het volgende:
Geprakte aardbeien, bij alleen de gedachte eraan moet ik al kokhalzenGewoon in plakjes snijden op je boterham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |