In de film Safe House waren ze even te horen.quote:
ja echt een voorbeeld van zuurstof tekort bij de geboortequote:
Dan was KLB een stuk leger nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
Wel heel snel zeg, is Lithia soms undercover admin?
ja klopt. Mooie tijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In de film Safe House waren ze even te horen.
quote:
quote:
quote:
Dat ze mogen verliezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Oh worden niet besproken, dan ga ik weer verder naar de wedstrijd van Duitsland kijken.
Gewoon mensen met een sterke moraal die niet tegen onrecht kunnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet je dat ik altijd fucking erg in de lach schiet als die mannen zo helemaal gefrustreerd tegen de scheids lopen te roepenHet zijn net kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:11 schreef Zosk het volgende:
http://m.marktplaats.nl/a(...)8f31&previousPage=lr
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon mensen met een sterke moraal die niet tegen onrecht kunnen.
Alsof voetbal iets met rechtvaardigheid te maken heeft. Die willen gewoon winnen kost wat kost.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon mensen met een sterke moraal die niet tegen onrecht kunnen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:17 schreef Loppe het volgende:
[..]
Alsof voetbal iets met rechtvaardigheid te maken heeft. Die willen gewoon winnen kost wat kost.
Took all my money, broke his piano apartquote:
Padaboem tssssjjjquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Took all my money, broke his piano apart
Deze 'grap' heb ik de laatste toernooien ook al voorbij zien komenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:36 schreef Lithia het volgende:
http://diversen.marktplaa(...)derlands-elftal.html![]()
ja wtf, dat slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
Die reclame over epilepsie. Dat hij zijn matties zo melodramatisch gaat vertellen waar hij last van heeft. Alsof hij een tumor zo groot als china in zijn harses heeft.
Ik kom niet zo vaak in marktplaats blijkbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Deze 'grap' heb ik de laatste toernooien ook al voorbij zien komen
"Jongons...quote:
Dan was ik lachend omgedraaid. Ik vind dat echt zo'n lelijke "man".quote:
Wij anders ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:32 schreef Fascination het volgende:
Duitsland speelt niet echt denderend.
Neuj.quote:
Dan is hij mismaakt. Zijn moeder was een giraf.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan is hij mismaakt. Zijn moeder was een giraf.
Dat stuk vond ik ook al raar.quote:
wlofendag pls zit te etenquote:
JA! Bammetje met kaasquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |