quote:
een beffen rondequote:
Eindelijk iemand die een geile kut kan waarderenquote:
duurste versie met de 'belangrijkste' opties zit op 13Kquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kost dat tegenwoordig? Past ie een beetje?
Oh ongeveer net wat ik deze week heb gevangen en wie weet nog op zoek naar iets leuksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
duurste versie met de 'belangrijkste' opties zit op 13K
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ongeveer net wat ik deze week heb gevangen en wie weet nog op zoek naar iets leuks
Nooit lease gehad, en tot vandaag ook nooit nieuw gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bier staat koudquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef Miniem het volgende:
Nu in Almelooooooi, straks overstappen op Deventer Fles
Toch ff terugkijken naar de foto's van 2005 toen een collega van me een VW T2 bus hadquote:
En dat moet van mama?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zou wel willen maar anders ben ik niet voor middernacht thuis
Nee van het treinkaartje en de meneer en mevrouwessen van de NS.quote:
Treinkaartje is na middernacht ook nog geldig hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee van het treinkaartje en de meneer en mevrouwessen van de NS.
En ik heb de huissleutel niet bij
Tot 4.00 uur, dacht ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Treinkaartje is na middernacht ook nog geldig hoor
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet man. om 11:57 eerst even door de kantine heen rennen en wat broodjes en chocomel mee scoren
En dan de hippiebus in, paar km verdserop was een camping met een watertje en zo, dus wij lekker met de klapstoeltjes aan het water![]()
En 20 minute later gauw weer alles inpakken en op tijd terug tegen het eind van de pauze![]()
minimalisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |