Op fifa zeker even wat Denen inmaken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef stoereboii het volgende:
Tussen de 2 matchen wil ik ff gamen, ligt het psn eruit. Kut met peren.
Ik was precies dat van planquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op fifa zeker even wat Denen inmaken?
Betalen om online te kunnen spelenquote:
Lekker peren inmakenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op fifa zeker even wat Denen inmaken?
Ja want ik heb m'n PS3 gratis gekregen bij een doos Cornflakes!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:41 schreef Superthomas het volgende:
sjezus, wat een eerste wereldproblemen weer
trouwens, INB4:
"Klagen over een gratis dienst"
Maar het werkt wel altijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Betalen om online te kunnen spelen![]()
Als xbox live helemaal kapotgehackt zou worden op rootniveau zou het ook maanden eruitliggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:41 schreef tuut-chips het volgende:
Xbox Live is bijna nooit down. En als ie dan down is in ieder geval geen twee maanden. En party chat.
Wie chat er dan ook? gebruik dan gewoon skype.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:41 schreef tuut-chips het volgende:
Xbox Live is bijna nooit down. En als ie dan down is in ieder geval geen twee maanden. En party chat.
gast, dat ding kost nog niet eens 300 euroquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja want ik heb m'n PS3 gratis gekregen bij een doos Cornflakes!
xbox 360,USA mentaliteit met " kijk mij eens,alles moet groot" en een kut bedrijf die niks origineel kan.quote:
Het punt van Xbox Live is dat Microsoft ervoor zorgt dat dat niet gebeurtquote:Op zondag 10 juni 2012 00:33 schreef WH141 het volgende:
[..]
Als xbox live helemaal kapotgehackt zou worden op rootniveau zou het ook maanden eruitliggen
quote:Op zondag 10 juni 2012 01:18 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wie chat er dan ook? gebruik dan gewoon skype.
sterkte hiermee. als je er ooit eens over wil praten kan je me pmenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb laatst iemand geneukt met een peer, toen wilde ik de peer eten zat er een beetje bloed aan nu heb ik heb chlamydia.
xx
?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het punt van Xbox Live is dat Microsoft ervoor zorgt dat dat niet gebeurt
[..]______!!1
Ben dus toch niet de enige die xbox controllers kut vindquote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ligt fijner dan zo'n groot kutding als die van de XBOX.
Moet je console het wel doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:41 schreef tuut-chips het volgende:
Jij bent een vrouw, jij mag dat. Mannen die er moeite mee hebben lakken waarschijnlijk ook hun nagels.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ben dus toch niet de enige die xbox controllers kut vind
Ik heb er op de launch anders meer dan 700 voor betaald.quote:Op zondag 10 juni 2012 08:57 schreef Superthomas het volgende:
[..]
gast, dat ding kost nog niet eens 300 euro
en dat is eenmalig. je betaalt niet per maand om gebruik te kunnen maken van het PSN. dat is een dienst die Sony aanbied.
en daarom altijd lekker een maandje of 2 wachtenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:55 schreef Catkiller het volgende:
Dat is altijd bij mensen die alles het eerste willen hebben, die betalen de hoofdprijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |