Op fifa zeker even wat Denen inmaken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef stoereboii het volgende:
Tussen de 2 matchen wil ik ff gamen, ligt het psn eruit. Kut met peren.
Ik was precies dat van planquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op fifa zeker even wat Denen inmaken?
Betalen om online te kunnen spelenquote:
Lekker peren inmakenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op fifa zeker even wat Denen inmaken?
Ja want ik heb m'n PS3 gratis gekregen bij een doos Cornflakes!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:41 schreef Superthomas het volgende:
sjezus, wat een eerste wereldproblemen weer
trouwens, INB4:
"Klagen over een gratis dienst"
Maar het werkt wel altijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Betalen om online te kunnen spelen![]()
Als xbox live helemaal kapotgehackt zou worden op rootniveau zou het ook maanden eruitliggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:41 schreef tuut-chips het volgende:
Xbox Live is bijna nooit down. En als ie dan down is in ieder geval geen twee maanden. En party chat.
Wie chat er dan ook? gebruik dan gewoon skype.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:41 schreef tuut-chips het volgende:
Xbox Live is bijna nooit down. En als ie dan down is in ieder geval geen twee maanden. En party chat.
gast, dat ding kost nog niet eens 300 euroquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja want ik heb m'n PS3 gratis gekregen bij een doos Cornflakes!
xbox 360,USA mentaliteit met " kijk mij eens,alles moet groot" en een kut bedrijf die niks origineel kan.quote:
Het punt van Xbox Live is dat Microsoft ervoor zorgt dat dat niet gebeurtquote:Op zondag 10 juni 2012 00:33 schreef WH141 het volgende:
[..]
Als xbox live helemaal kapotgehackt zou worden op rootniveau zou het ook maanden eruitliggen
quote:Op zondag 10 juni 2012 01:18 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wie chat er dan ook? gebruik dan gewoon skype.
sterkte hiermee. als je er ooit eens over wil praten kan je me pmenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb laatst iemand geneukt met een peer, toen wilde ik de peer eten zat er een beetje bloed aan nu heb ik heb chlamydia.
xx
?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het punt van Xbox Live is dat Microsoft ervoor zorgt dat dat niet gebeurt
[..]______!!1
Ben dus toch niet de enige die xbox controllers kut vindquote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ligt fijner dan zo'n groot kutding als die van de XBOX.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |