Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Drie/vier keer hands gastquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
Scheidsrechter maakt 1 fout in de hele wedstrijd, floot verder uitstekend.
Van Persie tot aan de 16 goed, daarna zeer zwak. Van der Wiel rondweg dramatisch zowel verdedigend als aanvallend. Sneijder vond ik dan wel weer goed spelen net als Willems. Robben had ook zijn dag niet.
Moest hij blijven staan dan? Hij kan iets verkeerd zien, floot verder wel goed, erg jammer van dit moment.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Scheidsrechter keek er niet eens naar en liep gewoon weg
Alleen bij het moment van Huntelaar hands, zag hij verkeerd dat klopt. Floot verder prima toch?quote:
Nee, twee andere keren in de eerste helft ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen bij het moment van Huntelaar hands, zag hij verkeerd dat klopt. Floot verder prima toch?
Eerste helft ook van Poulsen, ook in de 16. Prima gefloten verder, maar deze 2 kapitale missers verneuken het compleet natuurlijk. Daar wordt een scheids op afgerekend..en terecht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen bij het moment van Huntelaar hands, zag hij verkeerd dat klopt. Floot verder prima toch?
Bij Poulsen was het overdreven om te fluiten (als het bij Nederland was geweest hadden wij gezegd dat het er gen was), Agger had vol de bal?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, twee andere keren in de eerste helft ook.
Nee, die 2e keer in de eerste helft bleek het geen hands te zijn in de herhaling. Was ook buiten de 16 dat geval.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, twee andere keren in de eerste helft ook.
Als je er op het middenveld ook voor fluit en zelfs geel geeft (Kvist na rust..) dan moet je er ook voor fluiten in de 16. Overtreding is een overtreding. Hands is hands. Punt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Poulsen was het overdreven om te fluiten (als het bij Nederland was geweest hadden wij gezegd dat het er gen was), Agger had vol de bal?
zou bijna zeggen beter als we eruit vliegen, van marwijk weg moet en er iemand komt die een normale opstelling gaat gebruikenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die 2e keer in de eerste helft bleek het geen hands te zijn in de herhaling. Was ook buiten de 16 dat geval.
Kvist pakt expres de bal, Poulsen dacht ik niet (kwam er ongelukkig tegen aan, maar misschien heb ik het wel niet goed geschien).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je er op het middenveld ook voor fluit en zelfs geel geeft (Kvist na rust..) dan moet je er ook voor fluiten in de 16. Overtreding is een overtreding. Hands is hands. Punt.
Werd ook beetje gek van mijn moederquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:07 schreef Nickskuh het volgende:
Vrouwen die over voetbal beginnen te praten op twitter, stop.
NL wint van Portugal, verliest van Denemarken en Duitsland.quote:
Dat zouden we zeker zeggen, dan alsnog is het hands. Hands is hands.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Poulsen was het overdreven om te fluiten (als het bij Nederland was geweest hadden wij gezegd dat het er gen was), Agger had vol de bal?
Niet zo kut. Wel kut.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
Voelen jullie je ook kut net als bij de wk-finale?
Van Poulsen was wat meer ongelukkig, maar hij zou er anders altijd voor gefloten hebben. Was gewoon klungelig en hij nam de bal vol mee met zijn hand. Altijd een pingel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kvist pakt expres de bal, Poulsen dacht ik niet (kwam er ongelukkig tegen aan, maar misschien heb ik het wel niet goed geschien).
Deze Denen kunnen ook zomaar van Portugal winnen, maar laten we hopen op jouw scenario met een goed doelsaldo voor Nederland.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NL wint van Portugal, verliest van Denemarken en Duitsland.
Portugal wint van Denemarken, verliest van NL en Duitland.
Denemarken wint van NL, verliest van Portugal en Duitsland.
Duitsland wint alles.
9
3
3
3
We zullen over 20 minuten wel zien hoe goed Portugal is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze Denen kunnen ook zomaar van Portugal winnen, maar laten we hopen op jouw scenario met een goed doelsaldo voor Nederland.
Ik voelde toch al wel meer sympathie voor de Duitsers dan de Portugezen. Hoop dat het een leuke wedstrijd wordt in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
NL moet gewoon minimaal een punt halen tegen Duitsland. Dan moet Portugal nu wel verliezen van Duitsland. (Sta misschien nu wel een beetje voor Duitsland![]()
![]()
)
Ja hoop ook op een leuke wedstrijd. Maakt de avond nog een beetje goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik voelde toch al wel meer sympathie voor de Duitsers dan de Portugezen. Hoop dat het een leuke wedstrijd wordt in ieder geval.
Was echt heel erg ja. Ook gewoon tikkies breed die verkeerd gingenquote:
Ook zoek gespeeld door Kron-Delhi, Robben gaf ook niet echt rugdekking. Dacht op en gegeven moment bijna dat Kuyt beter had kunnen spelen om VdW wat te ontzienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was echt heel erg ja. Ook gewoon tikkies breed die verkeerd gingen
Klopt, en dan te bedenken dat we allemaal zo druk bezig waren met die LB positie. Van Persie en Robben, wat een drama zijn die twee.quote:
Sneijder 7,5quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef RavioliPunch het volgende:
Laat de stats van Van Persie droppen naar 70 in FIFA 12 joh.
Oranje weg btw
Heitinga was ook slecht. Hij laat zich zo makkelijk passeren. Vlaar deed ook niet veel goed. Sneijder krijgt van mij een 9. Wat een wereldpasses geeft die man.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder 7,5
Willems 6,5
Heitinga 6
De Jong 6
Afellay 6
Vlaar 5
Van Bommel 5
Stekelenburg 5
Robben 5
Van Persie 4
Van der Wiel 3
mja, Sneijder misschien nog wel een hoger cijfer, maar als al je potentiële assists wegvallen omdat de aanvallers het verneuken dan is dat ook van invloed, al kan je er zelf niets aan doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heitinga was ook slecht. Hij laat zich zo makkelijk passeren. Vlaar deed ook niet veel goed. Sneijder krijgt van mij een 9. Wat een wereldpasses geeft die man.
Ballesteros 59 jumpingquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef Reemi het volgende:
Iemand ervaring met TOTY Javi Martinez? Hem of TOTY Ballesteros?
Kut handicap.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mja, Sneijder misschien nog wel een hoger cijfer, maar als al je potentiële assists wegvallen omdat de aanvallers het verneuken dan is dat ook van invloed, al kan je er zelf niets aan doen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan het niet geloven, Nederland verliest en zelf lig ik er in de eerste ronde van het bronze toernooi uit. Ik stond onterecht 1-3 achter, maak nog 2-3, en ik mis een penalty in de 90e minuut. FML
Ik kan het niet geloven, Nederland verliest en zelf lig ik er in de eerste ronde van het bronze toernooi uit. Ik stond onterecht 1-3 achter, maak nog 2-3, en ik mis een penalty in de 90e minuut. FML
Hij maakt er toch weer een fut post vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
lolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kan beter gewoon Hernandez in de spits zetten, beter dan een goedkope IF. Spaar dan door voor een dure versterking. Bijvoorbeeld IF Vidal of IF Maggio/IF Pepe of T Silvaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef RavioliPunch het volgende:
Even terugkomend op FUT:
[ afbeelding ]
ST... Liefst een inform van maximaal 15,7k
Heb je verandering al gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:31 schreef Nickskuh het volgende:
Geen zin om er een heel verhaal bij te gaan vertellen, maar als je de wedstrijden kent weet je wel hoe het gaat, hoop dat het zo verloopt.
Land - Punten per ronde
Nederland 0 1 4
Duitsland 3 4 7
Denenmarken 3 4 4
Portugal 0 1 1
Ja, volgens mij wel.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:37 schreef pascal08 het volgende:
Haha, ik hoorde net op de radio: "Egoland: 0, Legoland: 1"
door die autobuyers niet meerquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef Reemi het volgende:
Iemand ervaring met TOTY Javi Martinez? Hem of TOTY Ballesteros?
In dit systeem zou ik voor Cavani gaan. Beter dan die discard IF's in ieder geval. Pato kan ook nog. Hernandez zou ik niet doen..spits in dit systeem moet wel wat kopkracht hebben. En Lavezzi LM is wel zonde als je dan een Elia op LW hebt. Lavezzi is zoveel beter voor het doel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef RavioliPunch het volgende:
Even terugkomend op FUT:
[ afbeelding ]
ST... Liefst een inform van maximaal 15,7k
Ach, als ik dan toch geen inform koop kan ik Elia zo vervangen. Maar kan ik het ook zo houden? Ik had interesse in IF Matri maar had net te weinig coins...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In dit systeem zou ik voor Cavani gaan. Beter dan die discard IF's in ieder geval. Pato kan ook nog. Hernandez zou ik niet doen..spits in dit systeem moet wel wat kopkracht hebben. En Lavezzi LM is wel zonde als je dan een Elia op LW hebt. Lavezzi is zoveel beter voor het doel.
Mij broertje speelt nu, hij heet er geen last vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef wieisboos het volgende:
PSN nog steeds down gvddan maar een nieuw team maken.
Waarom zou je 5 keer zoveel voor IF Matri betalen als NIF spelers als Pato en Cavani veel beter zijn...echt puur om te fappen op een zwart kaartje?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ach, als ik dan toch geen inform koop kan ik Elia zo vervangen. Maar kan ik het ook zo houden? Ik had interesse in IF Matri maar had net te weinig coins...
Zwarte kaartjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je 5 keer zoveel voor IF Matri betalen als NIF spelers als Pato en Cavani veel beter zijn...echt puur om te fappen op een zwart kaartje?
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je 5 keer zoveel voor IF Matri betalen als NIF spelers als Pato en Cavani veel beter zijn...echt puur om te fappen op een zwart kaartje?
Duitse passing niet echt goed, maar wel al lekker fel. Ook meer sfeer dan net.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wedstrijd is nu al leuk. al was die bal bij Ronaldo aan gekomen
oh dan is hij flink gestegen..was steeds discard, maar die dingen stijgen allemaal omdat ze rare worden. Naja je moet het zelf weten, maar je bent echt stom als je meer dan 10K gaat betalen voor een kut IF als Matri als je gewoon 10 beter spitsen hebt voor maximaal de helft.quote:
Je hebt gelijk. Ik spaar dan wel voor een betere IF voor later. ST Cavani doen? En zal ik eventueel die linkerflank dan nog omgooien en veranderen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dan is hij flink gestegen..was steeds discard, maar die dingen stijgen allemaal omdat ze rare worden. Naja je moet het zelf weten, maar je bent echt stom als je meer dan 10K gaat betalen voor een kut IF als Matri als je gewoon 10 beter spitsen hebt voor maximaal de helft.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef wieisboos het volgende:
Er is ook nog eens Argentinië - Brazilië nu
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest toch nog even wat wedstrijden winnen dus ik heb nog even 3x gewonnen (2x een ragequit) In de rust speel ik de finale als ik dan een tegenstander kan vinden
Die kaartjes zijn meer dan 2k per stukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou eeerder Lavezzi en Elia omdraaien dan. Serie A heeft helaas weinig goede opties op LM/RM
En dat het gestrekte been er langs ging. Schoppartijtje ook wel leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
Geluk voor nueur dat hij niet vast in de grond stond
Verkopen en in goede positie terugkopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn meer dan 2k per stuk
ps3 prijzen hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dan is hij flink gestegen..was steeds discard, maar die dingen stijgen allemaal omdat ze rare worden. Naja je moet het zelf weten, maar je bent echt stom als je meer dan 10K gaat betalen voor een kut IF als Matri als je gewoon 10 beter spitsen hebt voor maximaal de helft.
Goed zoeken naar open bid of het gewoon laten staan dan. Moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn meer dan 2k per stuk
Slechte keeper?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gomez is een goede RW met 91 acceleration en 96 agility ofzo. Non-shiny ook.
Deze speler dus: http://www.futhead.com/12/player/2345
Ook nog 5* weak foot en 4* skills.
Ik speelde zonet in de halve finale iemand helemaal weg maar ik won maar met 2-5, hij had 2 schoten en ik 33
Koop (IF) Ogbonnaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond maar eens een potje mee spelen.
Veranderenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
IF is 30k+, en de NIF dan vervangen door die non-shiny CB? Of gewoon zo houden?
Die scheids dacht dat de 2 keer hands als een dubbele ontkenning werkt ofzoquote:
haha ja - en - is plusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die scheids dacht dat de 2 keer hands als een dubbele ontkenning werkt ofzo
Zal ik die non-shiny CB vervangen door Ogbonna zoals detennismaster ook zegt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die scheids dacht dat de 2 keer hands als een dubbele ontkenning werkt ofzo
jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zal ik die non-shiny CB vervangen door Ogbonna zoals detennismaster ook zegt?
Ik twijfel.
Robben niet danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:23 schreef Rijst het volgende:
Stel al was het een penalty dan had RvP toch wel gefaald.
Hahaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:26 schreef GuRBuH het volgende:
Lopend buffet met een TV bij waar je drinken kon halen. Raad eens wie er nu moet pissen als een dolle stier.
Van der Vaartquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:26 schreef GuRBuH het volgende:
Lopend buffet met een TV bij waar je drinken kon halen. Raad eens wie er nu moet pissen als een dolle stier.
Hoezo, hij heeft gewoon 9 chem? Of ben je zo autistisch dat je groene lijntjes wil?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:28 schreef RavioliPunch het volgende:
Die links zijn alleen wel jammer met Ogbonna, maar oke.
Ja dat sowieso, maar hij had niet moeten/hoeven vallen. Kon zo doorlopen..quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft gewoon 9 chem? Of ben je zo autistisch dat je groene lijntjes wil?
quote:
Moest voor aanvang.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:39 schreef GuRBuH het volgende:
Gister ook al gevraagd, maar kan ik die EK poule nog ergens verder invullen of moest dat voor aanvang van het EK?
Echt bizar goed ja. Scoorde zo ziekelijk veel met hem en hij stond echt overal..alsof je met 12 man speelt. Hij is ook wel snel moe, maar dat is het waard.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
Ik vind SIF Ramires trouwens echt goed. Hij staat altijd goed en zijn schot is echt heerlijk
Jij zei gister dat je niet meer zo rijk was. Maar heb je coins verkocht?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt bizar goed ja. Scoorde zo ziekelijk veel met hem en hij stond echt overal..alsof je met 12 man speelt. Hij is ook wel snel moe, maar dat is het waard.
Nee, heb niks verkocht. Had het puur over coins in the bank.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij zei gister dat je niet meer zo rijk was. Maar heb je coins verkocht?
Oh, jij hebt dan dus nog steeds teveel dure teams!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, heb niks verkocht. Had het puur over coins in the bank.
3 dure teams. Rest valt allemaal wel mee. Ook veel coins verbrand door taxes en crashesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, jij hebt dan dus nog steeds teveel dure teams!![]()
NederBelgie, Serie A en ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 dure teams. Rest valt allemaal wel mee. Ook veel coins verbrand door taxes en crashes
4-2-2-2 met SIF Hazard en SIF Menez als CAM en Lukaku en Ba als spitsenquote:
Ohja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-2-2-2 met SIF Hazard en SIF Menez als CAM en Lukaku en Ba als spitsen
maar dan pakt Ba 7 chem?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-2-2-2 met SIF Hazard en SIF Menez als CAM en Lukaku en Ba als spitsen
Nee want daar merkt Timmie niks van...quote:
Ja. Heb ook met Torres en Cisse op 9 chem gespeeld, maar merk er bij Ba niets van..89 goals uit 66 wedstrijden.quote:
Lijkt me wel..voor een nederlaag tegen Denemarken. Dan krijgt Krohn-Dehli hem wel ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
Trouwens als dit nu 0-0 eindigt zou een MOTM SNeijder niet onrealistisch zijn toch?
Wel, omdat Nederland heeft verloren.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
Trouwens als dit nu 0-0 eindigt zou een MOTM SNeijder niet onrealistisch zijn toch?
Ziet er uit als een stereotype FOK!er.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mongool heeft van ons gewonnen.![]()
Neiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:15 schreef Reemi het volgende:
Wie is de beste zilveren Braziliaanse RB, na Cicinho?
Juist niet, Denemarken moet nu alles verliezen, Duitsland alles winnen, en Nederland moet winnen tegen Portugal met goed doelsaldoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Slecht scenario voor NL dit hoor, zo'n 1-0 uitslag.
NL gewoon minimaal 1punt pakken tegen duitsland. Onderlingen resultaat telt toch bij even aantal punten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Juist niet, Denemarken moet nu alles verliezen, Duitsland alles winnen, en Nederland moet winnen tegen Portugal met goed doelsaldo
Lukt toch nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
NL gewoon minimaal 1punt pakken tegen duitsland
Oh dat weet ik niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
NL gewoon minimaal 1punt pakken tegen duitsland. Onderlingen resultaat telt toch bij even aantal punten?
nja als ie in leiden woont en nu in den haag zit is ie zo thuis, dus daarna moet nog kunnenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja als ie in leiden woont en nu in den haag zit is ie zo thuis, dus daarna moet nog kunnen
Hij woont in Barendrechtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja als ie in leiden woont en nu in den haag zit is ie zo thuis, dus daarna moet nog kunnen
we zijn toch al de lul.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Slecht scenario voor NL dit hoor, zo'n 1-0 uitslag.
Altijd geluk, ik krijg laatste weken amper fatsoenlijk spelers uit de packsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag nog niks over mijn packs gepost, maar ik heb wel gewoon mijn bronze 400c packs en 1.5k packs geopend met o.a. 2x Oduro (gisteren had ik hem ook al 1x) en ik pik net een 4-4-2 Osborne op voor 2.6k.
Overigens ga ik na VI nog een keer een finale proberen.
welke mod kan ik een bedank berichtje sturen?quote:
2x Oduro is nog maar 3k ofzo, voor de rest was het niet veel op wat squad fitnesses, Tello (1.3k) 4-4-2 Milsom (1.3k) en 4-4-2 Roberts (1.5k) naquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Altijd geluk, ik krijg laatste weken amper fatsoenlijk spelers uit de packs
Iemand wilde zijn username veranderen en toen zei GJE is goed stuur me een DM met je wachtwoordquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat het die nu weer gedaan, was voor het laats al geband
Word je daarvoor een half jaar geband?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Iemand wilde zijn username veranderen en toen zei GJE is goed stuur me een DM met je wachtwoord
Verdiend dus? Je mag niet om iemands W8woord vragenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Iemand wilde zijn username veranderen en toen zei GJE is goed stuur me een DM met je wachtwoord
Pray THE lordquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
@mod die gje gebanned heeft
zet er maar een kaartje voor 10k bin op.
Morgen krijg je weer zo'n postquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:57 schreef GuRBuH het volgende:
Ok, wie het eerst de GJE kloon raad krijgt 10k
quote:ah eindelijk een forum gevonden over FUT. blablablabla
ja hij mag wel blij zijn dat hij gebanned is. Tegen zichzelf in bescherming genomenquote:
vdv op die plek is 100x geprobeerd, 100x geflopt. Verder eens, die opstelling, maar dan met ibi, postte ik hier ook al een paar keer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:00 schreef poker4lifee het volgende:
Verbeek bij VI gelijk met een bazenopstelling![]()
Huntelaar
Vdv - Van persie - Robben
Sneijder - de Jong
vdv trekt te vaak naar binnen en gaat Rvp in de weg lopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vdv op die plek is 100x geprobeerd, 100x geflopt. Verder eens, die opstelling, maar dan met ibi, postte ik hier ook al een paar keer.
Dat is GJEquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bro, meer posts in 8 maanden dan ik in dik anderhalf jaar
Zal wel moeten nuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat bedoel ikga een leven zoeken ofzo rich
daar wordt ie binnen twee seconden geband omdat zijn topic niet genoeg info bevatquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal wel moeten nuOf hij gaat naar Tweakers.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar wordt ie binnen twee seconden geband omdat zijn topic niet genoeg info bevatdeden ze bij mij ook
Internetheldje is het tochquote:
Daar heb ik het wel ff gepost jaquote:
Andersomquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha hij disconnecte omdat ie ging verliezen
Zou leuk zijn ja. Na kut EK Marwijk weg en Verbeek de nieuwe coach voor het WKquote:
Als je al ziet wat hij met Altidore kan doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zou leuk zijn ja. Na kut EK Marwijk weg en Verbeek de nieuwe coach voor het WK
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Verbeek is een typische coach die lange tijd met zijn spelers moet kunnen werken. Niet met vedettes, maar met jonge gretige gasten die hij nog kan vormen. Ook fysieke arbeid is een sleutel tot zijn succes. Zulke dingen kan je nou net niet met een nationale ploeg, maar succes met jullie Verbeek claim
Ach hij wordt het toch niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Verbeek is een typische coach die lange tijd met zijn spelers moet kunnen werken. Niet met vedettes, maar met jonge gretige gasten die hij nog kan vormen. Ook fysieke arbeid is een sleutel tot zijn succes. Zulke dingen kan je nou net niet met een nationale ploeg, maar succes met jullie Verbeek claim
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Nah zo zielig zijn we nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zullen ze dus ook zo hier komen om de vreugde mee te vieren
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah zo zielig zijn we nou ook weer niet
haha ja, het was iets te slechtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil het NL Team niet, niemand volgens mij
Edit: Je hebt hem al weggehaald
lekker online via wifiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:36 schreef detennismaster het volgende:
4-2 voor tegen duco, vliegt zijn verbinding er weer uit!
Edit: 3x Vela![]()
Dat doe ik ook, nooit problemen.quote:
Echt dodelijk ja. Speelde nu veel met MOTM Cavani en die heeft 3*..wat een verschil is dat..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
Tim86 vind je dat linkerbeen van Huntelaar ook zo baas?
Duco wel dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, nooit problemen.
Hierna doe ik ook nog even Van der Wiel, daarna massale discard.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand is Bouma aan het pricefixen, die van mij werd net nog verkocht voor 2.9k
waarom zou je in godsnaam Wilfriet Bouma pricefixen en waarom zou je hem in godsnaam kopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand is Bouma aan het pricefixen, die van mij werd net nog verkocht voor 2.9k
stream linkkkquote:
poesquote:
Toch wel dustwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 23:56:31New International MOTM coming up in a bit! Any guesses as to who it is? reageer retweet
Lekker consequent weerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:56 schreef DutchSL het volgende:
Geen nieuwe paarse kaart denk ik vandaag.
gomezquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:57 schreef DutchSL het volgende:
Toch wel dustwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 23:56:31New International MOTM coming up in a bit! Any guesses as to who it is? reageer retweet
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sneijder was echt slecht![]()
snap niet dat hij nog in het NL elftal speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |