Die van mij slapen er gewoon doorheen inmiddels, kun je nagaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef BlueEyes het volgende:
De kat kijkt erg verschrikt nu... Misschien gilde ik te hard
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef BlueEyes het volgende:
De kat kijkt erg verschrikt nu... Misschien gilde ik te hard
Nee, dat heb ik niet meer met voetbal. Wel met andere dingen, somsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:35 schreef Oognip het volgende:
Denken jullie ook steeds: als ik nou dit en dit doe dan winnen we misschien nog?of ben ik de enige gestoorde?
Terwijl je weet dat het onzin is hè?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet meer met voetbal. Wel met andere dingen, soms
Niet met voetbal nee, wel soms met andere dingen jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:35 schreef Oognip het volgende:
Denken jullie ook steeds: als ik nou dit en dit doe dan winnen we misschien nog?of ben ik de enige gestoorde?
X files lijkt mij ook toffer dan dit... maar uitzetten ho maarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:39 schreef tombolafan het volgende:
Nou ik heb nu meer zoiets van "ik kijk wel law and order want dit kan ik niet aanzien" zie ze nu scoren ga ik het wel vaker doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:39 schreef Greys het volgende:
Maarrrrrrrr ik blijf er bij....
Nederland speelt beter tegen de topfavorieten dan tegen de niet-zo-toppers.
Dus die gaan gewoon winnen van Duitsland en Portugalen in 1988 begonnen we ook met een nederlaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:39 schreef Greys het volgende:
Maarrrrrrrr ik blijf er bij....
Nederland speelt beter tegen de topfavorieten dan tegen de niet-zo-toppers.
Dus die gaan gewoon winnen van Duitsland en PortugalJe optimisme is iig winningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja zie, dat hoorde ik net ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en in 1988 begonnen we ook met een nederlaag
Als dat patroon zich doorzet, winnen we in de finale met 2-0 van Denemarkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en in 1988 begonnen we ook met een nederlaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |