Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon ff aan de kant gooien, daar kunnen ze tegen
Goeie pleeg jij!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Maar ik bedenk me net dat ik met al dat uitgeslaap vanmorgen ben vergeten Radja haar pijnstiller te geven.![]()
![]()
En aangezien het nu ook al een stukje in de avond is ga ik haar avond dosis nu maar snel geven.
Erg he?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik snap nu weer waarom ik niet zo van oranje voetbal houd.
Ik word er te nerveus van
Ik zag in de eerste helft een keer 10 schoten op doel voorbij komen... dus het komt zo nu en dan wel in beeldquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:19 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vraag me af, wat de statistieken zeggen, wie heeft meeste balbezit, meeste schoten op doel enzo..
(of zit ik niet echt op te letten en staat dat er af en toe)
Net als dat ik gister riep dat Advocaat nooit in beeld kwam bij Rusland en anderen hem hier al 7 keer hadden gezien in beeldquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:19 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vraag me af, wat de statistieken zeggen, wie heeft meeste balbezit, meeste schoten op doel enzo..
(of zit ik niet echt op te letten en staat dat er af en toe)
Draadloos even herstarten, of is er echt een storing?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:19 schreef tombolafan het volgende:
Grrrr draadloos internet ligt er uit hier en mobiel internet bokt![]()
er is een netwerkkabel fout/stuk en ze hebben geen andere liggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Draadloos even herstarten, of is er echt een storing?
Misschien moet ik me toch méér op de tv concentreren, en me niet bezighouden met hier, FB, telefoon en een kat die muisjes apporteert...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als dat ik gister riep dat Advocaat nooit in beeld kwam bij Rusland en anderen hem hier al 7 keer hadden gezien in beeld
Nou!quote:
Ik zou er drie nemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zal ik een oranjebittertje nemen? Hihi
Succes en plezierquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Oké, ik ga naar een vriendin om te zuipen. Doei
.
Melk, brrrrrrrrquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik oefen alvast op m'n melkinname voor vrijdag
+1!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |