SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.na na na na na na na Badjasman!
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar toch ben ik gelukkig
zou het bij mij dan andersom werken
inruilwaarde niet, maar je beperkt wel je kring van geinteresseerden denk ik. Je moet ervan houden en dat doet niet iedereen. Ik kwam deze toevallig tegen en wilde hem graag hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:43 schreef El_Thijs het volgende:
@NaRRaTor: Mooie bikes ook. Heb eraan zitten denken om stickers op de mijne te laten zetten, maar weet nog niet of ik dat ga doen. Kan inruilwaarde verlagen, of valt dat mee?
Zo saai?quote:
Ik ga zo maar eens eten koken. En geen voetbal kijkenquote:
Slimmm!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, etenEn na het eten boodschappen doen want vrijwel iedereen kijkt voetbal.
Lijkt me zo verschrikkelijk balen als je uitgerekend nú (als kassa bijv) moet werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk uitgestorven AH XL
Hadden ze maar een vak moeten lerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:02 schreef henrivo het volgende:
[..]
Lijkt me zo verschrikkelijk balen als je uitgerekend nú (als kassa bijv) moet werken
Wat ben jíj gemeenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hadden ze maar een vak moeten lerenEn zelfscan
Ik heb van juni 2003 t/m juni 2007 ook aardig wat feestdagen, mooie zomerdagen, koude winterdagen etc buiten moeten werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:04 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wat ben jíj gemeenIk moest tijdens et EK in 2008 gewoon werken, toen speelden ze in de middag
Ja ik ook hoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb van juni 2003 t/m juni 2007 ook aardig wat feestdagen, mooie zomerdagen, koude winterdagen etc buiten moeten werkenHet is maar voetbal.
Niet, dat zijn de olympische spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:17 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor!Maar dit is toch wel HET sportevenement van het jaar / 2 / 4 jaren
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet, dat zijn de olympische spelen
Ik snap er genoeg van om te snappen dat het stom is. Als er nou nog leuke mannen op het veld stonden was er nog een reden om naar te kijkenquote:
Ik ga de tweede helft al niet meer kijken denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik snap er genoeg van om te snappen dat het stom is. Als er nou nog leuke mannen op het veld stonden was er nog een reden om naar te kijken
Alleen eerste helft maar gekeken, 2e helft niet eens zin in.quote:
Volgende keer helemaal oranje dan maar?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
m'n oranje string bracht geen geluk
De mijne ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
m'n oranje string bracht geen geluk
hehehehehequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende keer helemaal oranje dan maar?
De Oranje-Verliest-Meet in het leven roepen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Zo en wat gaan we doen? Verdriet verdrinken?
Nu welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
wist niet dat jij een oranje string had
Welk verdrietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen is het verdriet aan het wegdrinken.
Wil je er over praten?quote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nergens last van.
Echte mannen kunnen roze dragenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou liever een oranje dan een roze denk ik dan maar
Kom maar langs met je kratjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou liever een oranje dan een roze denk ik dan maar
Gezelligquote:
Ik gok van niet.quote:
Het is een leuk idee voor een meetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik weet ook nog niet of ik wel wil gaan hoor
Jij wint de poolquote:
En dat is iets uit haar kratje?quote:
Het lege kratje zelf?quote:
Altijd handigquote:
Artic de inhoudquote:
Ligt eraan wat het isquote:
Tarzanquote:
Ik dacht meer aan massageolie ofzoquote:
Nog 2 wedstrijden te gaan, kijken wat ze waard zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:09 schreef henrivo het volgende:
Ben ik weer! Was even de frustratie er uit hardlopen
En dat is?quote:
huis vol tegenstanders?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit ff de tegenstanders voor volgende week te bekijken..
Dan heb ik zondag het huis vol zitten nl..
Portugezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit ff de tegenstanders voor volgende week te bekijken..
Dan heb ik zondag het huis vol zitten nl..
Nu komen we ergensquote:
Toevallig: ik ookquote:
Alleen?quote:
Gezelligquote:
EN, wat zit je te kijken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, suffe zaterdagavond... Bankhangen met een dekentje.
Have funquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:35 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik ga het zo bij de Turk onveilig maken
Een of ander engels spoedeisende hulp-programma op TLC. Hilarisch, al die dronken brittenquote:
Die Britten zijn niet goed wijs inderdaad.. En het mooiste is nog, niet alleen de mannen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een of ander engels spoedeisende hulp-programma op TLC. Hilarisch, al die dronken brittenLigt er nu een drama te maken dat hij niet kan slapen op zn rug en met het licht aan. Maar hij snapt niet helemaal dat hij gevallen is en zn nek heeft gebroken...
Ik was in 2010 in Ierland en daar waren ook wat britse dames in het hostel. Die kwamen 's nachts stomdronken terug, hadden er nog wat meer meegenomen en een uurtje later kwam het beheer van het hostel even iedereen uit bed trommelen. Mochten we ons allemaal even identificeren want er waren meer mensen op de kamer dan die er betaald haddenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die Britten zijn niet goed wijs inderdaad.. En het mooiste is nog, niet alleen de mannen.
We hebben ze wel megemaakt bij voetbaltoernooien van het werk, maar daar waren ook een aantal dames aardig lam
Ik vind dat soort programma's heerlijk om naar te kijken. Wat is TLC? Is dat een zender?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een of ander engels spoedeisende hulp-programma op TLC. Hilarisch, al die dronken brittenLigt er nu een drama te maken dat hij niet kan slapen op zn rug en met het licht aan. Maar hij snapt niet helemaal dat hij gevallen is en zn nek heeft gebroken...
Leuke vakantie dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was in 2010 in Ierland en daar waren ook wat britse dames in het hostel. Die kwamen 's nachts stomdronken terug, hadden er nog wat meer meegenomen en een uurtje later kwam het beheer van het hostel even iedereen uit bed trommelen. Mochten we ons allemaal even identificeren want er waren meer mensen op de kamer dan die er betaald hadden![]()
Ik + reisgenootje moesten de dag erna weer vroeg op pad dus we hebben ze een onvergetelijke kater bezorgd als bedankje
The Ladies Channelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dat soort programma's heerlijk om naar te kijken. Wat is TLC? Is dat een zender?
Ja dat was het zekerquote:
Ah, niks voor mij dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
The Ladies ChannelZit op dezelfde zender als animal planet, begint vanaf een uur of 6 's avonds.
Hahaha! Ik had bij een van die voetbaltoernooien een soort van sjans van een of ander mens dat bijna 2x zo oud was als ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was in 2010 in Ierland en daar waren ook wat britse dames in het hostel. Die kwamen 's nachts stomdronken terug, hadden er nog wat meer meegenomen en een uurtje later kwam het beheer van het hostel even iedereen uit bed trommelen. Mochten we ons allemaal even identificeren want er waren meer mensen op de kamer dan die er betaald hadden![]()
Ik + reisgenootje moesten de dag erna weer vroeg op pad dus we hebben ze een onvergetelijke kater bezorgd als bedankje
Quoteveneukertquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, niks voor mij dus.
[..]
Ja dat was het zeker
gilf?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha! Ik had bij een van die voetbaltoernooien een soort van sjans van een of ander mens dat bijna 2x zo oud was als ik![]()
En nee.. het was geen milf..
En dan ook nog een trage edit doenquote:
Hahaha, er komen echt te idiote programma's voorbij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vanavond.. Heb TLC wel eens voorbij zien komen bij UPC..
Ik kan, in tegenstelling tot vrouwen, niet multitasken. Sorry.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dan ook nog een trage edit doen
Ooit extreme couponing gezien? Geen idee welke zender, maar briljant programmaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dan ook nog een trage edit doen
[..]
Hahaha, er komen echt te idiote programma's voorbij.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan, in tegenstelling tot vrouwen, niet multitasken. Sorry.
Extreme couponing is idd TLC, geweldigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ooit extreme couponing gezien? Geen idee welke zender, maar briljant programma![]()
Net als eighteen kids and counting
Dat is niet gezondquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Extreme couponing is idd TLC, geweldigGeld toe krijgen bij je boodschappen! En eighteen kids and counting ook, maar de rtl4versie is leuker. Van die moeders die gewoon verslaafd zijn aan baby's werpen en na de bevalling gelijk weer zwanger willen zijn.
Dat van die booschappen klinkt wel interessant, dat van die kinderen dan weer nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Extreme couponing is idd TLC, geweldigGeld toe krijgen bij je boodschappen! En eighteen kids and counting ook, maar de rtl4versie is leuker. Van die moeders die gewoon verslaafd zijn aan baby's werpen en na de bevalling gelijk weer zwanger willen zijn.
Ow, sorryquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een reactie á la "kan gebeuren" verwacht...
Zo veel kinderenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet gezond.
Kunnen die moeders niet preventief gesteriliseerd worden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kunnen die moeders niet preventief gesteriliseerd worden?
Het zou je vrouw maar zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel kinderenhet zouden je buren maar zijn
Na je vorige reactie had ik deze reactie niet verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Na je vorige reactie had ik deze reactie niet verwacht.
Je blijft me teleurstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we nu ruzie maken dan?
Met zo'n vrouw zal ik nooit trouwenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Het zou je vrouw maar zijn
Nee hoor, dat zou ik niet durven. Daarvoor heb ik iets teveel respect voor vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Syl is gewoon aan flirtenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:11 schreef JK1982 het volgende:
Dames, heren.. houden we het wel een beetje gezellig
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou ik niet durven. Daarvoor heb ik iets teveel respect voor vrouwen.Dan heb je dat waarschijnlijk verdiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou ik niet durven. Daarvoor heb ik iets teveel respect voor vrouwen.Maar je kunt toch geen fatsoenlijke goedmaakseks hebben zonder eerst eens ruzie te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet anders gewend van vrijgezelle-fokmannen.quote:
Ik ben te verlegen om zelfs op Fok! te flirtenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch geen fatsoenlijke goedmaakseks hebben zonder eerst eens ruzie te maken?
[..]
Ik ben niet anders gewend van vrijgezelle-fokmannen.
Dan heb je wel een vreselijk groot probleem.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben te verlegen om zelfs op Fok! te flirten
Nouja, dan zoeken jullie het maar uit ook. Dan ga ik ff verder voetbal kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je dat waarschijnlijk verdiend
Laat je mij nu achter met....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dan zoeken jullie het maar uit ook. Dan ga ik ff verder voetbal kijken
Nog 0-0 Shit! Terwijl ik dit typ scoort duitsland 1-0, dat is niet gunstig voor Nederland
Wordt gezellig praten tegenwoordig ook beschouwd als flirten? Ik word oud...quote:
Zou het?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je dat waarschijnlijk verdiend
Ik ben iemand die graag conflicten vermijdt. Omdat ik vaak water bij de wijn doe (in plaats van andersom) heb ik nauwelijks ruzie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch geen fatsoenlijke goedmaakseks hebben zonder eerst eens ruzie te maken?
quote:[..]
Ik ben niet anders gewend van vrijgezelle-fokmannen.
Ja eigenlijk wel. Tsja wat doe je er aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb je wel een vreselijk groot probleem.
Je hapt welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wordt gezellig praten tegenwoordig ook beschouwd als flirten? Ik word oud...
Ja joh, alles is flirten. En ik heb ook niet snel ruzie want er is toch niemand om ruzie mee te maken. Alhoewel ik wel eens flink boos kan zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wordt gezellig praten tegenwoordig ook beschouwd als flirten? Ik word oud...
[..]
Zou het?
[..]
Ik ben iemand die graag conflicten vermijdt. Omdat ik vaak water bij de wijn doe (in plaats van andersom) heb ik nauwelijks ruzie.
Mijn broers en neefjes vinden mij een softie.
[..]
Goed planquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook samen wat anders gaan kijken?
Ik kon vroeger heel goed happen. Iedereen die mij ooit heeft proberen vast te pakken kan dat beamen.quote:
Dus een gezellig praatje op het werk met een collega is ook flirten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja joh, alles is flirten. En ik heb ook niet snel ruzie want er is toch niemand om ruzie mee te maken. Alhoewel ik wel eens flink boos kan zijn
Wel als het die eene hele leuke collega is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus een gezellig praatje op het werk met een collega is ook flirten?
Het is die ene vrouwelijke collega op de afdeling.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel als het die eene hele leuke collega is.
Dat is dus een jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is die ene vrouwelijke collega op de afdeling.En toevallig ook de enige collega van rond mijn leeftijd.
Ik weet niet of dat een goed idee is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of je volgt gewoon eens een onlineflirtcursus bij sylvesterrr
Ach, alleen mensen die niks kunnen worden manager dus daar zou ik mij niet teveel van aantrekkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een goed idee is.
5 jaar geleden waren mijn didactische vaardigheden niet goed. Althans, dat wist een manager op het werk mij te vertellen.
Misschien moet ik toch maar even uitkijken... Het is een Amerikaans bedrijf met allerlei regels enzo.quote:
Dat hoor ik vaker, maar toch hebben zij meer macht dan ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, alleen mensen die niks kunnen worden manager dus daar zou ik mij niet teveel van aantrekken
Macht... maar de kennis?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar toch hebben zij meer macht dan ik.
Ik!quote:
"Goedenavond, heer sylvesterrr.quote:
Voorzie ze van wat andere kennis en informatie...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik!Alleen jammer dat managers toch beter worden gewaardeerd.
[..]
"Goedenavond, heer sylvesterrr.
Druk op GROEN voor saldo-informatie.
Druk op BLAUW voor geldopname."
Ook goedenavond.
Dat doe ik al voortdurend...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voorzie ze van wat andere kennis en informatie...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:42 schreef automatic_ het volgende:
Ja lekker! Voetbal minder
en JK, liefje... Jij valt soms binnen 5 minuten in slaap
Ja, ik ga ook op tijdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:47 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat maar eens op zoek naar zijn bed.
[ afbeelding ]
zou niet weten waar je het over hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:09 schreef henrivo het volgende:
Was er trouwens niet een "geheime Facebook-achtig-dingetje?" waar ik een tijd geleden over las?
Nah, dr was geloof ik ook een afgeschermde community op Facebookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:14 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zou niet weten waar je het over hebt
zou het niet wetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:15 schreef henrivo het volgende:
[..]
Nah, dr was geloof ik ook een afgeschermde community op Facebook
Is bij 18-24 volgens mijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:09 schreef henrivo het volgende:
Was er trouwens niet een "geheime Facebook-achtig-dingetje?" waar ik een tijd geleden over las?
Voor mij hoeft dat niet zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:22 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zal ik er dan voor hier ook 1tje aanmaken?
heb er niet echt interesse inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef henrivo het volgende:
Is aangemaaktMocht je interesse hebben stuur dan even een PM.
Om in een FBgroep te zitten hoeft niet iedereen in die groep je vriendje te zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik ook niet.. Degenen waar ik regelmatig contact mee heb krijgen mijn FB wel..
ik hoef niet zo nodig een zo groot mogelijke lijst met kennisjes
Ik ken jouw FB paginaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik ook niet.. Degenen waar ik regelmatig contact mee heb krijgen mijn FB wel..
ik hoef niet zo nodig een zo groot mogelijke lijst met kennisjes
ja oke maar niet iedereen hoeft me te kunnen zienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om in een FBgroep te zitten hoeft niet iedereen in die groep je vriendje te zijn
Wordt lastig op de meet danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:35 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja oke maar niet iedereen hoeft me te kunnen zien
Weet je ook wie ik ben of niet?quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr is nog steeds wakker.
lekker knusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dan neem ik gewoon een extra grote mee!
Neem dan een XXL mee, dan kom ik er ook gezellig bijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dan neem ik gewoon een extra grote mee!
Je weet dat wel denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag, en voor mij een weet..
je woont naast Frans Bauer?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
dr is hier in de buurt een feestje met harde muziek
geen probleem denk ik dan
gaat die eikel van hiernaast er keihard muziek tegenin draaien.......Frans Bauer
Mensen die ik nooit IRL heb gezien/gesproken hoeven mij niet op FB te vinden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om in een FBgroep te zitten hoeft niet iedereen in die groep je vriendje te zijn
* sylvesterrr heeft nog nooit gekampeerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tentstokken mee, maken we er een kampeermeet van.
Morgen eens zoeken...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mensen die ik nooit IRL heb gezien/gesproken hoeven mij niet op FB te vinden.
Als je een beetje je best doet vind je mij vrij makkelijk op Facebook, daar niet van.
eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr heeft nog nooit gekampeerd.
dat is.......nu!quote:
Serieus? Via B. zeker?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb je al gevonden.
[..]
Ik vind het eng.
Oh, hahahaha. Sukkel ben ik soms ook, haha.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Via B. ?
Gewoon via je Whatsapp-foto van je FB.
Maak je geen zorgen, ik zal je niet stalken.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, hahahaha. Sukkel ben ik soms ook, haha.
Ooo prima!quote:Op zondag 10 juni 2012 00:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik zal je niet stalken.
Ik kan het aanquote:Op zondag 10 juni 2012 00:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan echter niet beloven dat mijn alter ego je gaat stalken.
Ik zag het inderdaad.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:07 schreef automatic_ het volgende:
Syl!
Ik sta bovenaan
Wie zijn jullie FOK! vriendjes? #4
Ja, haha.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad.Het is wel duidelijk dat ik ik vroeger andere contacten had.
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga iPad aan de oplader leggen en daarna lekker slapen.
Trusten!!
Wohlzurusten!quote:Op zondag 10 juni 2012 00:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga iPad aan de oplader leggen en daarna lekker slapen.
Trusten!!
Ik sta er zelfs in!quote:Op zondag 10 juni 2012 00:07 schreef automatic_ het volgende:
Syl!
Ik sta bovenaan
Wie zijn jullie FOK! vriendjes? #4
zelfs ik sta er inquote:Op zondag 10 juni 2012 00:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad.Het is wel duidelijk dat ik ik vroeger andere contacten had.
Ja, hoi.quote:
Absoluutquote:
Toch lastig, als je altijd nét even bier halen bent als er geneukt wordt...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geil?
* JK1982 heeft ff wat gemist geloof ik
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch lastig, als je altijd nét even bier halen bent als er geneukt wordt...
In die andere groep is dat inderdaad, wat automatic_ al zei.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:15 schreef henrivo het volgende:
[..]
Nah, dr was geloof ik ook een afgeschermde community op Facebook
Je hebt wél bierquote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pis altijd naast de pot wat dat betreft.. kutzooi
Kwaliteit wordt niet beloond.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik sta er zelfs in!
Sterker nog, ik sta nota bene boven de alom geprezen Weissman!
Bier natuurlijk!quote:Op zondag 10 juni 2012 00:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, maar kiezen tussen bier en Pien is makkelijk natuurlijk!
Mwah. Bier én Pien.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, maar kiezen tussen bier en Pien is makkelijk natuurlijk!
Als er bier uit m'n tieten zou komen zou ik de ideale vrouw zijn...quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hell no!
Het bier gaat nergens heen als ik te lang twijfel zou twijfelen
Dat denk je...laat in de kroeg maar eens een glas bier staan...die is zo wegquote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hell no!
Het bier gaat nergens heen als ik te lang twijfel
Is het mijn schuld dat jij de hele avond al niet te genieten bent na het verlies van die overbetaalde lutsers?quote:
* JK1982 bier spontaan vergeten is..quote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Overigens zou ik toch de tht van mn bier gaan betwijfelen als 't wegloopt...
Dat is jouw schuld jaquote:Op zondag 10 juni 2012 00:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is het mijn schuld dat jij de hele avond al niet te genieten bent na het verlies van die overbetaalde lutsers?
Nou... H_J zit te FOK!ken, dus ik heb wel een gaatje denk ikquote:Op zondag 10 juni 2012 00:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 bier spontaan vergeten is..
Anyway.. ik neem maar even een bakkie koffie.. Pien is immers al bezet
Slechts even mijn fanmail beantwoorden, want ik sta dicht bij het volk.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... H_J zit te FOK!ken, dus ik heb wel een gaatje denk ik
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... H_J zit te FOK!ken, dus ik heb wel een gaatje denk ik
Dus ik moet je emailen om aandacht van je te krijgen?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Slechts even mijn fanmail beantwoorden, want ik sta dicht bij het volk.
Komt omdat ik altijd zo'n gewone jongen ben gebleven natuurlijk.
Hij wil ook wel aandacht, alleen zometeen waarschijnlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef Pien85 het volgende:
't Is wel duidelijk wie er aandacht van mij wil en wie niet
Boh, mijn ninja-edit is niet snel genoegquote:Op zondag 10 juni 2012 00:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij wil ook wel aandacht, alleen zometeen waarschijnlijk
Dan ga je even over de knie ofzo
Bij HJ bedoel ik..quote:Op zondag 10 juni 2012 00:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Boh, mijn ninja-edit is niet snel genoeg![]()
Over de knie?Nu?
Ja, heel gezellig, ik met laptop op de bank en hij achter de pcquote:Op zondag 10 juni 2012 01:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat jullie bij elkaar zaten..
Ach, jullie gaan gewoon met de tijd mee.. Niks mis meequote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, heel gezellig, ik met laptop op de bank en hij achter de pc![]()
Je bent lief hoor HJ![]()
Nou, zeg dat wel..quote:
Ook even een lekker warme douche nemen dan maar..quote:Op zondag 10 juni 2012 09:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet het zelf niet. Mijn rug zit helemaal vast
quote:
Bronquote:Spierpijn of stijfheid kan ook optreden bij blootstelling aan temperatuurwisselingen zoals bij koude, wind en tocht ('kou op de spieren') of door een langdurig verkeerde lichaamshouding, bijvoorbeeld wanneer u uren in de auto zit. Bij een langdurig verkeerde lichaamshouding speelt dan verandering van de spanning in de spieren een rol.
Even sporten en het komt vanzelf weer los. Dat is voor mij de ultieme oplossing.quote:Mijn rug zit helemaal vast
Een warm bad wil ook wel helpen.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ook even een lekker warme douche nemen dan maar..![]()
Ga ik nu ook doen..
Goedemorgen trouwens...
Dan krijg ik last van m'n nek, niet van m'n rug.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik vreemd geslapen heb, haha
dat en een nekschot voor degene die me wakker beldequote:
Ojee... Ik was het nietquote:Op zondag 10 juni 2012 09:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat en een nekschot voor degene die me wakker belde
Sorry, verkeerd nummer.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig dezelfde als die mij vannacht om 5 uur smste?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was dat geen mislukt grapje van HJ?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig dezelfde als die mij vannacht om 5 uur smste?
Ooo lekker! Mag ik er ook ééntje?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:04 schreef ArTiC het volgende:
![]()
en de oven staat voor te verwarmen voor de worstenbroodjes...ff de zondagochtend redden
ja hoor, dit zijn ambachtelijke van de bakkerquote:
Jummie...quote:Op zondag 10 juni 2012 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja hoor, dit zijn ambachtelijke van de bakker
Ik ga een paar dagen wegquote:Op zondag 10 juni 2012 10:15 schreef NaRRaToR het volgende:
Mogguh mensennog wilde plannen voor vandaag?
Eventjes gegoogled want ik kende het niet. Soort van evenementenhotel als ik goed zie. Ga je nog iets specifieks doen of gewoon beetje rusten?quote:
Ik vrees dat ik veel ga drinken haha. En zwemmenquote:Op zondag 10 juni 2012 10:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Eventjes gegoogled want ik kende het niet. Soort van evenementenhotel als ik goed zie. Ga je nog iets specifieks doen of gewoon beetje rusten?
Ja, haha. Smakelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 10:39 schreef MsMessy het volgende:
Het meeste volk ligt nog lekker uit te slapen zo te zien![]()
Dan ga ik maar ontbijten
Check! Te lui om uit mijn nest te komen :pquote:Op zondag 10 juni 2012 10:39 schreef MsMessy het volgende:
Het meeste volk ligt nog lekker uit te slapen zo te zien![]()
Dan ga ik maar ontbijten
Een beetje rusten dus :pquote:Op zondag 10 juni 2012 10:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik veel ga drinken haha. En zwemmen
Ja, een beetje van beide haha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |